quote:
Dat laatste is nog grappiger.quote:49ct voor het nummer en 81ct betaalkosten via 0900
geef ze (weer) een enkeltje Australiequote:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)6-9D61-0C25DF36140D}quote:Australië dringend op zoek naar vaklui
Economische groei en lage werkloosheidscijfers zorgen ervoor dat Australië wereldwijd dringend op zoek gaat naar vaklui. De regering in Canberra gaf dinsdag het startschot voor de grootste recruteringsactie in een halve eeuw.
De recruteringsactie zal enkele Europese hoofdsteden aandoen, maar ook India, de VS en Azië. Het is de bedoeling 20.000 verse arbeidskrachten naar Australië te lokken. Er wordt gezocht naar zowel verpleegkundigen, loodgieters als kappers.
In Australië is de werkloosheidsgraad gezakt tot 5 pct, de laagste stand sinds 28 jaar. De economie groeit er al 14 jaar ononderbroken.
Nee, ik geloof dat deze juist redelijk gematigd waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Extremistische Friezen ?
Ik ben het afgelopen jaar in 4 hoofdsteden op het hoofdstation geweest en die in het voormalig communistische Kiev was met gemak het schoonste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ideaal. Wanneer vertrek je naar Noord-Korea?
Hopelijk kan je nog fokken daar![]()
Dat zou best kunnen. Niet alles was slecht aan het communismequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:04 schreef du_ke het volgende:
Ik ben het afgelopen jaar in 4 hoofdsteden op het hoofdstation geweest en die in het voormalig communistische Kiev was met gemak het schoonste.
Neemt yvonne hem onder handen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Wegens omstandigheden is Sidekick voorlopig even niet online.
Termijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
Weet ik niet precies.quote:
Lullig als je je grapjes uit moet gaan leggen hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Weet ik niet precies.
Hij had een mail naar een of ander evenement gestuurd ofzo.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lullig als je je grapjes uit moet gaan leggen hè..
quote:Clubs door blowjob-kampioenschap gesloten
Twee Griekse nachtclubs op het vakantie-eiland Zakynthos zijn gesloten omdat ze een blowjob-kampioenschap hadden georganiseerd. Er werden veel foto's gemaakt met mobieltjes van de deelneemsters in pikante houdingen. De Griekse politie is nu op zoek naar de makers daarvan.
De foto's werden op de website van één van de organiserende clubs geplaatst, Club Medousa. Deze club en Baywatch werden gelijk gesloten en er is een zoektocht gestart naar de makers van de foto's. Wie gevonden wordt, kan een gevangenisstraf van twee jaar verwachten.
Nee, maar ik bewonder hem wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Erwin, jij bent Blackadder niet.
Malcom X break dance
quote:SUBSIDIE 190.000 EURO VOOR BEDRIJVEN MINISTER
Agrarische ondernemingen die het eigendom zijn van minister Veerman (Landbouw) ontvangen jaarlijks zo'n 190.000 euro aan Europese landbouwsubsidies. Veerman heeft het bedrag gisteren op verzoek van deze krant zelf bekendgemaakt
....
Hij is dan ook al een tijdje dood. Maar bij mij doet hij het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef Tafkahs het volgende:
het plaatje doet het geeneens, Johan
'n goede houvast, die conclusiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is dan ook al een tijdje dood. Maar bij mij doet hij het wel.
Jij Adoreert Mekiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, maar ik bewonder hem wel.
Dit bericht kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:33 schreef sizzler het volgende:
*****Mededeling*****
wat ben ik toch blij met mijn persoonlijke stasimedewerker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
''Gedachten polizei'' bestaat niet. Gedankenpolizei of Ideeenpolitie.
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:03 schreef Tafkahs het volgende:
Trouwens, aan de Oostelijke handelskade is een heus marineschip aangemeerd met een rode hamer & sikkel vlag aan de achterkant. Er staat niet zoveel wind, maar je kunt 'm duidelijk herkennen. Dat je het weet
Met een hamer en sikkel? De Nieuwe Mens staat voor niets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef Tafkahs het volgende:
hoor je ze knippen?
Ja, Johan, Nee, Johan, je lijkt wéér op Balkenende.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met een hamer en sikkel? De Nieuwe Mens staat voor niets.
Onze Leider is niet kalend, lul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, Johan, Nee, Johan, je lijkt wéér op Balkenende.
Ik wordt boer.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef kLowJow het volgende:
190.000 PER JAAR.
Nee, het is slechts zijn natuur, crypto-communistjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Onze Leider is niet kalend, lul.
Een eigen huis... een plek onder de zon.quote:Oekraïne overweegt weer bewoning rond Tsjernobyl
Uitgegeven: 16 augustus 2005 21:06
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2005 21:08
KIEV - De Oekraïense regering overweegt weer bewoning toe te staan in een deel van de zogeheten 'dode zone' rond de resten van de kerncentrale van Tsjernobyl. Dat berichtte de krant Segodnia. Nu nog is een zone van 30 kilometer rond het rampterrein verboden terrein.
Een reactor van de kerncentrale explodeerde in april 1986. Het was de ergste nucleaire ramp uit de geschiedenis. Sindsdien mag in een gebied van 2600 vierkante kilometer rond de centrale niemand komen vanwege de straling.
Straling
De Oekraïense Staatscommissie voor Nucleaire Regelgeving, die verantwoordelijk is voor de gesloten zone, is een studie begonnen naar het beperken van de 30 kilometerzone tot 10 kilometer. "De straling neemt veel sneller af dan vooraf was aangenomen", aldus Elena Mikolaisjioek van de commissie. "Het is zelfs mogelijk dat sommige gebieden opengesteld worden voor landbouw en zelfs voor menselijke bewoning."
Ze voegde eraan toe dat er nog geen besluit is genomen en dat de regering uiteindelijk een besluit moet nemen over de beperking van de 'dode zone'.
http://www.leidschdagblad(...)47224-1488--,00.htmlquote:
Leiden heeft minste WAO'ers
LEIDEN - Van de vijfentwintig grootste Nederlandse steden is Leiden de stad met de minste arbeidsongeschikten. Per duizend inwoners telt Leiden 67,7 WAO'ers, waarmee het Groningen (70 per duizend), Zoetermeer (71,6 per duizend) en Breda (72 per duizend) achter zich laat. Leiden is ook de stad met de hoogste arbeidsparticipatie. Maar liefst 72,4 procent van de Leidenaars heeft betaald werk. Een en ander blijkt uit een stedenvergelijking die gemaakt is door ambtenaren van de gemeente Amersfoort.
Volgens directeur Loes Neeft van de gemeentelijke afdeling Sociale Zaken en Arbeidsmarktbeleid ligt de verklaring in de 'niet-ziekmakende, gezonde omgeving' die Leiden aan werknemers biedt. Gevaarlijke, ziekmakende industrie heeft Leiden niet meer, waardoor ook de arbeidsuitval sterk is verminderd. Al langer was bekend dat het ziektepercentage aan de Universiteit Leiden en het LUMC bijzonder laag zijn. Deze twee instellingen zijn verantwoordelijk voor eenderde deel van de Leidse economie en werken daarmee drukkend op de statistiek. Volgens Neeft zijn de universiteit en het LUMC 'moderne bedrijven' waar veel aandacht is voor het voorkomen van ziekte en uitval.
Een rol speelt ook dat de Leidse beroepsbevolking jong en hoogopgeleid is, met een nadruk op twintigers en dertigers. Zij zijn nog niet in het arbeidsproces versleten en zij hebben bijna allemaal werk. Dat verklaart de hoge arbeidsparticipatie. Hun relatieve jeugd kan ook verklaren waarom het Leidse gemiddelde besteedbare inkomen met 24.700 euro achterblijft bij het landelijke gemiddelde van 25.900 euro. Deze werknemers zijn nog niet op de top van hun inkomen. Een en ander wijst erop dat het besteedbaar inkomen in Leiden de komende jaren flink kan groeien.
Ook op het gebied van uitkeringen scoort Leiden steeds gunstiger. Leiden heeft relatief weinig 'niet-werkende werkzoekenden' (werklozen en mensen in de bijstand). Met een percentage van 5,6 procent van de potentiële beroepsbevolking moet Leiden op dit punt alleen Haarlem en Zaanstad laten voorgaan. Ook zijn er weinig Leienaars met een 'Wajong-uitkering'. Hierbij gaat het om jongeren die al arbeidsongeschikt waren voordat zij op de arbeidsmarkt kwamen.
Deze Leidse demografische ontwikkelingen hebben raadselachtige trekjes. Tot twintig jaar geleden was Leiden een industriestad. De grote werkloosheid na het verdwijnen van de textielindustrie werd deels gemaskeerd met een hoge instroom in de WAO. De stad zou daarvan naweeën moeten ondervinden. Steden als Enschede en Zaanstad, die ook te maken hebben gekregen met saneringen in hun traditionele industrie, laten dat zien. Enschede en Zaanstad hebben bijna twee keer zoveel arbeidsongeschikten als Leiden (respectievelijk 115,9 en 113,1 per duizend inwoners). Enschede heeft ook de laagste arbeidsparticipatie van Nederland (58 procent van de bevolking heeft werk).
Leiden is er kennelijk in geslaagd om de weg omhoog te vinden en ontwikkelingen zoals in Enschede te vermijden. Neeft kan die ommekeer ook niet exact verklaren, maar wijst op de goede samenwerking tussen de Sociale Dienst, uitkeringsinstantie UWV en het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI). ,,Samen doen zij er veel aan om mensen aan het werk te houden of weer te krijgen.''
Wilfred Simons
In een deel van die zone is het idd niet veel gevaarlijker dan er buiten. Maar het nut zie ik nog niet echt. Volgens mij is er in oekraine nog heel wat ongebruikte landbouwgrond te vinden. En kan de huidige grond stukken efficienter bewerkt worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een eigen huis... een plek onder de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |