Idd, ik word er ook gek van.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef Cheiron het volgende:
Oh, het decor is te flashy, laat in hemelsnaam die schaal stilstaan!
smeets deed al jaren de zondagavond niet meer....quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef Dorus_ het volgende:
Die opmerkingen van Genee zijn zeker voor verbetering vatbaar.
Maar alsof het vetpot was met Smeet en van Gelder, alsjeblieft zeg. Dan heb ik persoonlijk liever Genee. Hij moet er natuurlijk nog wel een beetje in groeien...
Nee, maar hij heeft het wel jaren gedaan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef evert het volgende:
[..]
smeets deed al jaren de zondagavond niet meer....
maar het gaf me wel de gelegenheid om achter elkaar de belangrijkste samenvattingen te zien. drie wedstrijden op zondag zou bij studio sport van 19.00 tot ca. 19.40 uur betekent hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:09 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft het wel jaren gedaan...
Ik was ook erg blij met Egbers die het heel goed en objectief deed. Maar het wil toch niet zeggen dat als MS er nu niet meer zit SS altijd perfect was?
Niet alleen dat, ze voegen gewoon helemaal niets toe. Het is allemaal '''Prima bal van Piet, schot op het doel van Haaaarry! Bijna!'' Alles wat je meteen zelf ook ziet. Voor de details hebben ze zelf herhalingen nodig, terwijl je bij de NOS meteen werd ingelicht over een situatie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond de commentatoren nogal enthousiast,
Die NEC-erquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk nog vooral verwachtingen. Straks, als ploegen ondermaats presteren of wanneer rivalen elkaar treffen komen er vast leuke uitspraken los.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:37 schreef Juichtoon het volgende:
Heeft hij iets slechts over je Ajaks gezegt danquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef aldostuta het volgende:
Na twee uitzeindingen heb ik al genoeg van Wilfred
Die praatprogramma's zijn pas van de laatste jaren volgens mij. Daarvoor had je exact hetzelfde in SS en toen vond iedereen het prima. Het is toch logisch dat je niet alleen de samenvattingen krijgt maar ook wat randgebeuren... Bij het schaatsen krijg je toch ook niet alleen de wedstrijden maar ook de reactie van de schaatsers, coach etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
De hele opzet bevalt mij tot op heden echt niet, want het gaat mij om de samenvattingen (beetja alla NOS stijl) en niet om het gepraat tussendoor. Voor het gepraat kijk ik wel naar Studio Voetbal, en geef mij om 19:00 maar de samenvattingen zonder het quasi-interessante gepraat.
Het waren natuurlijk niet alleen 3 samenvattingen... Ik vondt het ook wat te langdradig maar je moet niet overdrijven. Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.quote:Het tempo mag van mij hoger liggen, want het is toch wel triest dat je drie samenvattingen in 1, 5 uur tijd krijgt te zien... Terwijl de meeste tijd verloren gaat aan oeverloos gel*l, en kansloze reclameblokken.
eensquote:De volgorde van het uitzenden van de wedstrijden vind ik ook wat vreemd, en dat wordt hopelijk nog wat aangepast. En dan hoeven ze echt niet altijd met club-x te beginnen maar ze mogen van mij wedstrijden van een dag eerder als laatste laten zien, en niet tussen de net gespeelde wedstrijden inplannen.
eens over die reclameblokkenquote:De reclameblokken mogen absoluut minder, maar ja, lange reclameblokken zijn tegenwoordig in.. Leve de publiekeomroep!
Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...quote:Wedstrijdcommentaar: zie reactie Juichtoon.
Mag er ook bij ja. Die statistieken zijn toch prima? Wat valt daar nou op aan te merken want het gebeurd tijdens een interview...quote:Statistieken na de wedstrijd vind ik wel geinig, maar ook niet meer dan dat. Ze mogen van mij wel voor de wedstrijd de statistieken van beide clubs laten zien, dus gespeelde wedstrijden tegen elkaar, gemaakte doelpunten, het aantal overwinningen etc.
Dat gevoel had ik ook...quote:Voor mijn gevoel stond de camera ook wat verder uitgezoomed, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ik vind dat juist wel leuk... Het moet alleen niet worden overdreven.quote:
Mja, de interviews met de supporters hoeft van mij niet zo nodig. Ook de zgn. sfeerverhogende shots van enthousiaste supporters vind ik wat teveel van het goede..
Eensquote:De korte interviews na afloop met de spelers vind ik wel okay.
Ach, geef ze een kans. Alsof SS altijd zo goed was (not). En die zijn al jaren en jaren bezig...quote:Al met al ben ik nog niet te spreken over "De wedstrijden" (wat een crap leader) en het is voor Talpa te hopen dat ze luisteren naar de TV-kijkers (leest u mee SBS6?) want anders gaat ze dat gegarandeerd veel kijkers kosten.
Schoten op doel zijn schoten die er in zouden gaan als er geen keeper bij was, zegmaar. Gewone schoten zijn schoten die naast of over gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat "schoten" zijn in tegenstelling tot "schoten op doel"?
Gaat het om willekeurige schoten, schoten op doel die afzwaaien, te harde passes, en wat is het nut van die statestiek?!
Verder een leuke toevoeging
Het randgebeuren mogen ze van mij beperken tot de interviews met de spelers/coach na afloop van de wedstrijd, zoals schijnbaar al gebeurt bij het schaatsen. Waarom is Studio Sport daar vanaf gestapt, misschien was toch niet iedereen te spreken over die opzet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Dorus_ het volgende:
Die praatprogramma's zijn pas van de laatste jaren volgens mij. Daarvoor had je exact hetzelfde in SS en toen vond iedereen het prima. Het is toch logisch dat je niet alleen de samenvattingen krijgt maar ook wat randgebeuren... Bij het schaatsen krijg je toch ook niet alleen de wedstrijden maar ook de reactie van de schaatsers, coach etc.
Als je in een tijdverstek van 23 minuten één korte samenvatting krijgt te zien, en een gigantisch reclameblok (8 minuten?) voor je kiezen krijgt dan is dat natuurlijk wel erg triest te noemen.quote:Het waren natuurlijk niet alleen 3 samenvattingen... Ik vondt het ook wat te langdradig maar je moet niet overdrijven. Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.
Mee eens.quote:Ik ben sowieso voor het uitzenden van alle wedstrijden op de zondagavond, niet alleen die van zondag.
Met enthousiasme is weinig mis, wel mis is het feit dat een mooi schot direct het etiket "wereldgoal" krijgt opgeplakt. Er zit toch nog wel een wereld van verschil tussen het Talpa commentaar, en het Engels voetbal commentaar en dat is logisch. (quote:Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...
Mee eens.quote:Mag er ook bij ja. Die statistieken zijn toch prima? Wat valt daar nou op aan te merken want het gebeurd tijdens een interview...
Een kans krijgen ze zeker, en geduld heb ik ook wel al moet Talpa zich niet zo gaan gedragen als SBS6.. (lees: het niet willen luisteren naar de TV-kijkers, en alles te doen voor het grote geld../zie o.a. de Formule 1 uitzendingen)quote:Ach, geef ze een kans. Alsof SS altijd zo goed was (not). En die zijn al jaren en jaren bezig...
Het moet niet gemaakt enthousiast zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:35 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Daar moeten ze denk ik gewoon nog ingroeien. Iedereen vind dat engelese commentaat toch zo geweldig? Ook dat is heel enthousiast en overdreven. Nu probeen ze dat in NL en is het niet goed...
Heel simpel, lijkt me.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:29 schreef Dorus_ het volgende:
Weet je wat ook al een hoop zou schelen volgens mij:
In Nederland lijkt het net of de commentatoren achter glas in een hokje naar de wedstrijd kijken en dan commentaar geven op de televisiebeelden terwijl in Engeland die commentatoren echt hun best moeten doen om boven het publiek uit te komen, hierdoor lijkt het sowieso wat enthousiaster denk ik.
Dat zouden ze hier ook eens moeten proberen, weet niet hoe maar het lijkt me een hele verbetering.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dat is zo simpel dat ik me afvraag waarom ze dat nog niet hebben gedaan want dan komt het commentaar volgens mij veel beter over, in ieder geval of ze tussen het publiek zitten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heel simpel, lijkt me.
Je zet gewoon het geluid avn de microfoons langs de kant harder
Ik denk omdat de (Nederlandse) commentatoren niet fijn vinden, omdat ze zichzelf dan niet meer kunnen horen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:33 schreef Dorus_ het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dat is zo simpel dat ik me afvraag waarom ze dat nog niet hebben gedaan want dan komt het commentaar volgens mij veel beter over, in ieder geval of ze tussen het publiek zitten.
quote:Lof voor De Wedstrijden
Gelijk in het eerste weekeinde heeft De Wedstrijden voetbalminnend Nederland aan zich gebonden. Lof en hoge kijkcijfers vielen het voetbalprogramma ten deel.
Zaterdag zaten ruim 1,1 miljoen voetballiefhebbers voor buis, goed voor een marktaandeel van 27%, net iets hoger dan het openingsprogramma van Talpa. Op de traditionele zondag zaten maar liefst 2.041.000 kijkers met het bord op schoot.
Ook was er lof . “Het zag er vrolijk, verfrissend en professioneel uit'', aldus ex-tennisser en RTL-commentator Jan Siemerink. Ook voetbalkenner Johan Derksen (Voetbal International en RTL5) was over de uitzendingen van Talpa te spreken. “Ik vond de uitzending fantastisch, ze hebben de beste presentatoren in huis gehaald en het circus waar mensen bang voor waren is achterwege gebleven. De toonzetting van De Wedstrijden was zeer serieus.”
Een team van ervaren vakmensen en nieuwe talenten, aangevuld met deskundige analytici, verzorgen met een combinatie van journalistiek inzicht en entertainment een voetbalprogramma waar de liefhebber zijn vingers bij zal aflikken. De spanning, de oogstrelende acties en doelpunten, de tomeloze inzet, en onthullende achtergrondinformatie: alle aspecten die het voetbal zo mooi maken komen aan bod. Op zaterdagavond start de uitzending doorgaans om 22.30 uur. Het zondagprogramma begint om zeven uur. Wilfred Genee en Humberto Tan zijn de presentatoren. Ruud Gullit en Zeljko Petrovic vervullen de rol van analist.
Er zijn zes commentatoren geselecteerd die in het nieuwe seizoen de verslaggeving van de voetbalwedstrijden in de eredivisie zullen verzorgen. Zij zullen commentaar geven tijdens zowel de samenvattingen op Talpa als de live wedstrijden vanVersatel. Vanaf augustus zijn Ron de Rijk, Albert Mantingh, Koert Westerman, Mark van Rijswijk, Michiel Teeling en Vincent Schildkamp tijdens de wedstrijden te horen.
Programmadirecteur van Talpa Remko van Westerloo zegt: “We zijn erg blij met deze commentatoren waarbij we hebben gekozen voor een eigen fris geluid. De zes vullen elkaar uitstekend aan waarbij een mooie balans is gevonden tussen ervaring en aanstormend talent. We gaan vol vertrouwen het nieuwe seizoen in.”
Ja, dat zat erinquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van de Talpa site:
[..]
oh my god...
Rick de Saedeleer, Fred de Bruynequote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het moet niet gemaakt enthousiast zijn.
Commentatoren zoals vroeger Rick de Saedeleer zijn er maar weinig.
In Nederland zijn er sowieso weinig goede (tv)commentatoren, dat was ook bij de NOS een drama.
Bij de CL kijk ik altijd liever op de Belg of luister ik naar het radiocommentaar van Ron de Rijk en Jack van Gelder.
En 5 reclameblokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het moet vanavond hoe dan ook leuk worden met zoveel doelpunten
Ik zit in Amerika ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef ASSpirine het volgende:
kan ik ergens samenvattingen online zien?
ik wil wedstrijden zien
Hoezo kan popolon dit allemaal live zien?
Je zit toch in amerika?
schotel?
x 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef popolon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hiraaayaaamaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wel fijn die extra camera's, zodat je goed kunt zien dat die bal erin zit.
U zei?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:03 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wel fijn die extra camera's, zodat je goed kunt zien dat die bal erin zit.
iddquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
daar hebben ze bij de nos veel te weinig gebruik van gemaakt...
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.quote:
ik houd het op een centimeter of 10quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.
Dat zijn de lekkerste goals.
mjah, en als ze dan eens een banaan gooien naar Pienaar, zou die dan beledigd zijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef LuukBes het volgende:
Gelukkig is z'n holmaat de Jong geblesseerd, anders krijg je nog ergere danstaferelen met die 2.
Zelfs de duimen van ego-Kezman zijn minder irritant en afstandelijk.
Ohw... dacht dat je de tweede bedoelde...dat was echt geen buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
De 1-0 van Ajax, metertje, minimaal.
Dat zijn de lekkerste goals.
Had in ieder geval niet mogen tellen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik houd het op een centimeter of 10
Keeperstrainer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hij heeft toch gelijk
enneh, zag ik daarnet Fred Grim?
wat voor functie heeft die bij ajax?
ach, buitenspel is buitenspelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Had in ieder geval niet mogen tellen.
Maar ik vind 't best zo.
Te kort voor mij om even sigaretje te roken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nog geen 2½ minuut reclame![]()
Vorige week was er op zaterdag ook veel reclame, dat valt nu wel mee. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Maar zelfs nu moet er gezeken wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:26 schreef LuukBes het volgende:
Het is zaterdagavond hoor, morgen is het weer als vanouds 7 minuten reclame.
Hij komt toch niet naar Eindhoven jongen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef cultheld het volgende:
Wat een wereldgoal van Koné was dat zeg!
Er zijn veel verbeteringen, zoals beter en langer wedstrijdverslag, beter commentaar (de meeste op die blaaskaak van RBC-Ajax na), aardige studiobabbel, en vooral veel betere wedstrijd-sfeer doordat de toeschouwers flink hard opgenomen worden bij het commentaar i.p.v. die kurkdroge dooie SS samenvattingen, maar de reclame verneukt bijna alle progressie en potentiele verbeteringen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vorige week was er op zaterdag ook veel reclame, dat valt nu wel mee. Ze weten hoe ze het moeten aanpakken. Maar zelfs nu moet er gezeken worden
Al was het 100% als SS dan zouden mensen nog zeiken
Ze hadden in het begin van de week al aangegeven dat ze minder reclame uit zouden zenden, omdat er zoveel klachten over waren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:36 schreef LuukBes het volgende:
2-3 mins valt nog net mee, maar ik geloof er niks van dat dat morgen ook zo is.
De mailserver van Talpa heeft afgelopen week platgelegen over klachten van hun nonstop-reclameuitzending met af en toe voetbal tussendoor, dus wellicht dat ze zelf moedwillig ingegrepen hebben en het verstand zijn gaan gebruiken om te minderen ermee. Maar het kan ook wat golfer zegt zijn, dat ze gewoon per week deals sluiten en de meeste reclameinkopers afgehaakt zijn n.a.v. de kijkcijfers.
Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo langquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef Stefkuh het volgende:
Na een week gekankerd te hebben op "dat kut talpa" mag er wel gezegd worden dat met het inkrimpen van 2x 8 minuten reclame na 2x 2,5 minuut ( ik heb geklokt) reclame en een hoop geanalyseer minder de uitzending stuken beter is geworden. Nu nog hopen dat dit morgen ook zo is en dan is het wat mij betreft qua voetbal een heel stuk beter.
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
Ik begrijp ook iets niet.. Talpa maakte zich hard voor vele vele camera standpunten... dan verwachtig ik FIFA (het spel) achtige herhalingen maar ik zie weinig anders dan dat het bij de NOS was (behalve dan het publiek dat wordt gefilmd)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
Waren inderdaad langer. Dus ik vind dit al een hele verbetering. Nou hopen dat de reclame's morgen (vandaag) ook niet al te lang zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Sport 7 ik weet het nog in vlagen... de eerste avond mocht studio sport pas laat samenvattingen doen en ging Sport7 om 18.45 van start... door problemen werd dat 19.30.. toen 20.00 en toen gingen ze maar een of andere vriendschappelijke interland uitzenden ofzo.. iig de Studio Sport kijker ging gewoon een paar uurtjes later kijken, Sport7 kreeg 0 voet aan de grond en het eindigede met een massale middelvinger van het voltallige personeel naar de kijker (wat nogal dom was omdat ze dit alleen deden naar de mensen die WEL keken)quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk
(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
NAC.. Ruud... NAC.. Ruud.. altijd weer... zie die gast nooit.. is er een fietscombi en is er pers bij... HEEE DAAR IS RUUDDDDDDD... vond het echt lachen toen hem met Breda trui in Big Brother, maar dattie nog steeds overal met zijn toeter moet verschijnen... pff..quote:
wtf is er mis met Petro!??quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
En zo zat als een toeter, ook nog.
En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
Precies, en die "open" sollicitatie aan het begin van de uitzending maakt hem ook niet geloofwaardiger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Wat er mis is met Petro?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
wtf is er mis met Petro!??Petro is en blijft een geweldige vent!
Ik val niemand aan op zijn opmerkingen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Suijk het volgende:
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!
Eindelijk geen Studio Sport meer.
Ik heb geen Versatel dus dat weet ik niet. Gewoon hetgeen wat men laat zien op Talpa. Ik vind het prima in orde.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?
De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef MeneerTim het volgende:
Wat verschrikkelijk.
Ik geloof dat ik nu drie avonden voetbal heb gezien op Talpa, en het valt me niet mee. Het uiterlijk is gewoon lelijk. De studio en de animaties tussendoor (die rare gekleurde balken) zien er niet uit. Vervolgens moet ik eerst een uur naar wedstrijden als Ado - Heracles kijken, met een analyse van de meest oninteressante mensen, zoals gisteren Petrovic en Zwaanswijk. Je kan niet precies schatten wanneer ze de leuke wedstrijden gaan uitzenden dus later inschakelen brengt wel een groot risico mee. Vorige week zondag moest ik als klap op de vuurpijl drie reclameblokken en drie kutwedstrijden kijken voor Feyenoord uitgezonden werd.
Eerst vond ik de uitzendvolgorde nog wel leuk. Het is wel beter voor je concentratieboog. Als je eerst Feyenoord-Ajax hebt gezien ben je daarna minder geďnteresseerd in de andere wedstrijden. In principe is dit wel goed voor een lang avondje voetbal. Maar als je weinig tijd hebt, of er verschrikkelijk saaie wedstrijden zijn, zit ik me alleen maar te verbijten voor de tv. Dat valt me ook tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik dat wel leuk zou vinden. Maar nee.
Ik had gisteren bijna de TV uit gezet voordat Ajax kwam.
Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Nu is het eindelijk eens een keer omgedraaid.
Wat is Feyenoord meer dan Den Haag, wat is Ajax meer dan RBC?
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Misplaatste arrogantie vind ik dat![]()
Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?
Nee natuurlijk niet, het is gewoon een puur commercieel verhaal. Door het vasthouden van de supporters van de grote drie, worden de kijkcijfers stabiel gehouden. En dat daardoor ADO eerst wordt uitgezonden is voor hen mooi meegenomen, maar niet het doel van deze uitzendvolgorde.
Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdagquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.
Ik snap ook wel dat dat commerciele achtergronden heeft, maar hij moet niet zeuren over dat hij nou moet wachten en eerst 'oninteressante' wedstrijden moet kijken voordat zijn clubje aan de beurt komt, want dat hebben de supporters van de mindere clubs al jaren gemoeten.
Dat hij daar niet blij mee is snap ik ook nog wel, maar daar zal hij maar aan moeten wennen ben ik bang.
De meeste die hier nou aan het huilen zijn, zijn 'supporters' van de tobclubs, omdat hun clubje niet meer als eerste wordt uitgezonden, dus niet zo janken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
Alsof de topclubs elke keer schitterende wedstrijden spelen ... ik noem een RBC-Ajax...quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
Zijn passie voor de sport is absoluut geweldig, maar hij kan er totaal niet over praten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat programma van gisteravond was iig gewoon goed !
(Ondanks die inderdaad vrij vervelende Petrovic, die eerst een paar VI-tjes had gelezen om wat clichés uit te kunnen kramen geloof ik, en die analyse over Rosenberg, begreep iemand wat ie daar nou precies mee bedoelde ?)
Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animatiesquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
En zo zat als een toeter, ook nog.
En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
Lekker makkelijk die animatiesquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:
[..]
Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animatiesWas gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.
AlwinBc
Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Nu is het eindelijk eens een keer omgedraaid.
Wat is Feyenoord meer dan Den Haag, wat is Ajax meer dan RBC?
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Misplaatste arrogantie vind ik dat![]()
Dat zal je vast als een belediging bedoelen, dat deed ik immers ook toen ik 13 was en me een enorme bikkel voelde met mijn gezinsvak seizoenskaart, maar ik heb niet eens teletekst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
MeneerTim is het prototype teletekstneus.
Prima,quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:
[..]
Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animatiesWas gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.
AlwinBc
Het idee is wel goed ja, maar zal waarschijnlijk nooit uitgevoerd worden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:18 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.
Natuurlijk moeten de kleinere clubs ook zendtijd krijgen, maar zoals Biels al zegt, de grotere clubs hebben de meeste supporters en met het aandacht besteden aan hun wedstrijden bevredig je de behoefte van de meeste mensen. Het slaat nergens op dat het grootste gedeelte van de kijkers eerst een uur naar wedstrijden moet kijken die maar een aantal kijkers interessant vindt. Talpa dwingt je naar die wedstrijden te kijken omdat je anders een groot risico loopt een gedeelte van de wedstrijden te missen die je wel aanspreekt. Dat is de gedachte er achter.
Mijn ideale sportuitzending besteed aan elke wedstrijd precies een half uur, de volgorde wordt bepaald door de stand in de competitie en er zitten geen reclameblokken tussen. Zo weet je precies wanneer jouw wedstrijd op tv is en wordt er aan elke wedstrijd evenveel aandacht besteed. Maar dat is niet commerciëel hč.
Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trapWat een loser is het toch geworden.
Hij zit er toch om te analyseren wat er goed of fout ging.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trapWat een loser is het toch geworden.
Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.quote:
Dat is niet relevant. Hij stond in de muur en sprong als enige niet....Het was een duidelijke fout van Van Galen en dat had Gullit goed gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.
Tering, dat is gewoon terreur. Zeker voor echte voetbalfans.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.
Hij lijkt korter dan de vorige keer, maar nog te lang voor mijn smaakquote:
Was toch een mooie wedstrijd of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. We zijn gvd al bijna 20 minuten verder en we hebben pas 1 wedstrijd gezien, dat deed Studio Sport ook wel eens maar dan hadden we het over 'de Klassieker' niet over Utrecht - AZ.
Talpa
Ik laat even de stopwatch meedraaien. Van aftrap tot aftrapt, analyse en reclame.
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef SkaterSam het volgende:
gebruiken ze Google Earth
slaat ook nergens op
Idd, eindelijk iemand waar ik het mee eens benquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kort reclameblokje hoor. Liever reclame dan het gemekker van Smeets trouwens.
Ik vond het een prima wedstrijd. Perfect dat ze er wat meer van hebben laten zien dan alleen de goals.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
Lijkt er echt sprekend op jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
Dat zal denk ik wel meevallen. Kluivert speelde immers ook bij Barcelona, Newcastle en nu bij Valencia.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo wordt ook een toppertje.
de 2-1 en de 3-1 waren gewoon houdbaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geďnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geďnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is.Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
Vernieuwend en toevoegendquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef 456 het volgende:
Blablablablabla
en voor de 2e achtereenvolgende week haak ik af voordat ik alle wedsrtijden gezien heb.
Daaaaaagquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:38 schreef 456 het volgende:
Blablablablabla
en voor de 2e achtereenvolgende week haak ik af voordat ik alle wedsrtijden gezien heb.
Inderdaad. Bij Studio Sport zat nooit iemand met een laptopquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:39 schreef tong80 het volgende:
Echt we heben iets heel anders gekregen.
Salas, Zamarano, Pizzaro vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Ik vind het zeker wel een aanvulling. Ook erg knap gedaan.quote:
Dat kan ie wel worden ja. Maar zeker geen nieuwe David Pizarro.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.
De trainer van Chili -20 is geen maatstaf natuurlijk.De Chileense topclubs willen Pardo er maar al te graag bij hebben. Bij Feyenoord heeft hij het tot nu toe niet echt weten te maken, dat is wel waar natuurlijk.
Zo moeilijk is dat ook weer niet. Er zijn andere zenders die dat al langer dan vandaag gebruiken ...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel een aanvulling. Ook erg knap gedaan.
Neuh.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef Murray het volgende:
Zouden ze nog voor 8 uur aan de 3e samenvatting beginnen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:40 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Salas, Zamarano, Pizzaro vergeten![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef tong80 het volgende:
Oh we krijgen een voorbeschouwing na de wedstrijd. Inderdaad nog nooit vertoond.
Kansloos volk daar in Rotterdam zeg.quote:
eensch! niet nodig zulk geneuzel wil ik zelf thuis kunnen spuien, ik wil het niet horen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat geneuzel met die supporters mag wel weg op zich.
ik vind wel leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:44 schreef Vogel87 het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik wil voetbal zien, ik zit al drie kwartier te wachten op PSV - Vitesse.
Talpa is nou eenmaal een zender van het volk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kansloos volk daar in Rotterdam zeg.
Waar heb je géén kansloos volk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kansloos volk daar in Rotterdam zeg.
Een klassieker!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:46 schreef TC03 het volgende:
Deelder kan ook heel leuk zijn over Amsterdam. Jammer dat ik het mp3tje niet meer heb.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef SkaterSam het volgende:
Te veel gezeik, laat godverdomme de wedstrijden zien, jullie kut-naam zegt het al DE WEDSTRIJDEN niet AF-EN-TOE-EEN-WEDSTRIJD-MET-WAT-JOSTIES-ERTUSSENDOOR-EN-NUTTELOZE-REPORTAGES-EN-RECLAMES nee het heet DE WEDSTRIJDEN en laat die dan ook zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Held.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef Butra het volgende:[/b]
[..]
Een klassieker!
Deelder over Amsterdam
dat is dubbelquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
, alleen dat infantiele gelul van die Rotterdamse en zwakzinnige supporters mag er wel uit.
Het idee is leuk, maar als het niet gesmeerd werkt is het eigenlijk al waardeloos.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef snabbi het volgende:
Trouwens bagger wat gullit deed met dat ding. Al veel langer worden dit soort dingen gedaan bij zenders (dat oplichten enzo). Alleen zo'n streepje trekken deden we nog niet echt vaak maar is ook weinig verassend. Dat beeld liep super schokkerig, laat het over aan een prof ofzo
Het zijn neuzen (ja, piep piep)quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Vogel87 het volgende:
Waarom laten ze eerst die wedstrijden van gisteren zien in plaats van PSV - Vitesse![]()
Om jou te pesten denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Vogel87 het volgende:
Waarom laten ze eerst die wedstrijden van gisteren zien in plaats van PSV - Vitesse![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Een klassieker!
Deelder over Amsterdam
Die is idd erg goedquote:
Schitterend! heb er net ff naar geluisterdquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Een klassieker!
Deelder over Amsterdam
Om de kijkers te laten zitten, zo blijven ze kijken naar de hele sport uitzendingquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Vogel87 het volgende:
Beter toch,een zender die niet zo pro-top 3 is dan de NOS?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef Vogel87 het volgende:
Vlgens mij was het een baviaan oidquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef pascalheister het volgende:
Piennaar doet z'n hond ook weer na![]()
Jij eet ook liever het kliekje van de dag ervoor ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beter toch,een zender die niet zo pro-top 3 is dan de NOS?
Kan best lekker zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij eet ook liever het kliekje van de dag ervoor ?
Misschien kun je er wel een topic over openen wie de mooiste uitspraak heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef TheVulture het volgende:
"Rosenberg opent zijn rekening-courant in de Eredivisie"
Mooiste quote van een Talpa-verslaggever tot nu toe
Ik kan er mee leven als ze nu andere wedstrijden van vandaag uit zouden zenden, maar nu beginnen ze gewoon doodleuk met wedstrijden van gisterenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit heeft geen ruk met pro-'welke club dan ook ' zijn te maken, het gaat er gewoon om die uitzending zooooo laaannnnnnggg mogelijk te rekken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Juist niet. De top 3 heeft de meeste kijkers. Bij de NOS staat blijkbaar de kijker centraal, bij Talpa niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vandaar dat de top 3 wat anders wordt ingepland. Dat heet commercieel denken en efficiency. Woorden die de NOS vreemd zijn omdat belastingcenten verkwisten het enige is wat een PO moet doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Juist niet. De top 3 heeft de meeste kijkers. Bij de NOS staat blijkbaar de kijker centraal, bij Talpa niet.
Dus toch logisch vanuit Talpa oogpunt om ze achteraan te plaatsen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Nolius het volgende:
[..]
Juist niet. De top 3 heeft de meeste kijkers. Bij de NOS staat blijkbaar de kijker centraal, bij Talpa niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |