abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29826722
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef Stefkuh het volgende:
Na een week gekankerd te hebben op "dat kut talpa" mag er wel gezegd worden dat met het inkrimpen van 2x 8 minuten reclame na 2x 2,5 minuut ( ik heb geklokt ) reclame en een hoop geanalyseer minder de uitzending stuken beter is geworden. Nu nog hopen dat dit morgen ook zo is en dan is het wat mij betreft qua voetbal een heel stuk beter.
Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
pi_29826907
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29827712
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Vorige week zaterdag waren de reclames volgens mij ook niet zo lang
Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_29827756
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef F1Bas het volgende:
Tsja Talpa.
Ze knippen gewoon het exacte commentaar en interviews uit de live uitzendingen van Versatel.
Wat ze zelf nog doen is wat reclame er tussendoor gooien en wat gesprekjes van Humberto tussendoor.
Ik begrijp ook iets niet.. Talpa maakte zich hard voor vele vele camera standpunten... dan verwachtig ik FIFA (het spel) achtige herhalingen maar ik zie weinig anders dan dat het bij de NOS was (behalve dan het publiek dat wordt gefilmd)
pi_29827828
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:23:08 #106
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_29827836
Talpa lijkt i.t.t. SBS6 wel te luisteren naar de kijkers, dat is dus wel positief. Nu is het te hopen dat ze niet na een paar weken weer terugvallen in het patroon van te lange reclameblokken. Dit was in ieder geval een aardige uitzending.
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:23:37 #107
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_29827852
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:22 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe lang heeft John de rechten op de eredivisie?
T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_29827916
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:23 schreef Maquiladora het volgende:

[..]

T/m seizoen 2007/2008 dacht ik.
Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk

(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
pi_29828101
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:18 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Volgens mij wel.. maar 100% zeker weet ik het niet. Maar ik ben de reclame op zondag toen niet voor niets gaan klokken, dus het zal die zaterdag wel een stuk meer geweest zijn dan vandaag.
Waren inderdaad langer. Dus ik vind dit al een hele verbetering. Nou hopen dat de reclame's morgen (vandaag) ook niet al te lang zijn.
pi_29828146
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hmm, 3 seizoenen, duurt dus nog lang.
En hopen op een faillisement zullen we ook niet doen, want dat is eigenlijk onmogelijk

(Dat was toch met sport7 gebeurd toch? Ken heel het sport7 verhaal niet zo goed)
Sport 7 ik weet het nog in vlagen... de eerste avond mocht studio sport pas laat samenvattingen doen en ging Sport7 om 18.45 van start... door problemen werd dat 19.30.. toen 20.00 en toen gingen ze maar een of andere vriendschappelijke interland uitzenden ofzo.. iig de Studio Sport kijker ging gewoon een paar uurtjes later kijken, Sport7 kreeg 0 voet aan de grond en het eindigede met een massale middelvinger van het voltallige personeel naar de kijker (wat nogal dom was omdat ze dit alleen deden naar de mensen die WEL keken)
pi_29828196
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:33 schreef popolon het volgende:
BB Ruud.

NAC.. Ruud... NAC.. Ruud.. altijd weer... zie die gast nooit.. is er een fietscombi en is er pers bij... HEEE DAAR IS RUUDDDDDDD... vond het echt lachen toen hem met Breda trui in Big Brother, maar dattie nog steeds overal met zijn toeter moet verschijnen... pff..
pi_29828272
Je moet ook met hem knuffelen
pi_29828305
En zo zat als een toeter, ook nog.

En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_29828455
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:

En ijzeren rinus weer eens gezien. Reclames waren niet zo lang idd en tenminste geen tampon reclame maar over bier en voetbal.
Hopen dat Petrovic trouwens gauw een amateurclub vindt, want die gast hoef ik ook niet meer te zien.
wtf is er mis met Petro!?? Petro is en blijft een geweldige vent!
pi_29828483
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Klik dan als je durft
pi_29828494
Heb het gemist gvd

Maar zonder te kijken kan ik me al ergeren aan Petrovic
pi_29828606
pff.. nahja wat mij betreft een van de sympathiekste voetballers die er op de Nederlandse velden heeft rondgelopen.. maargoed ieder zijn eigen mening enzo..

grmbl
pi_29828633
Over sympathiek heb ik het niet gehad.
Het lijkt me zelfs een hele aardige kerel!
Klik dan als je durft
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:50:32 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29828647
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:44 schreef Suijk het volgende:
Een brabbelende domme jongen. Ik heb echt helemaal niks met die kerel en als ie wat zegt is het onverstaanbaar en slaat het nog nergens op ook.
Precies, en die "open" sollicitatie aan het begin van de uitzending maakt hem ook niet geloofwaardiger.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29828652
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:43 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

wtf is er mis met Petro!?? Petro is en blijft een geweldige vent!
Wat er mis is met Petro?

Petro is gewoon één van de slachtoffers van de nederlandse mentaliteit. Nederlanders moeten nu eenmaal iets te zeiken hebben.
Al zet je JC er neer dan is er altijd wel iemand die loopt te zieken en te zeiken.
Dat is nu eenmaal de aard van nederlanders. Afkraken afkraken en nog een afkraken!

Vooral alles wat nieuw is (talpa o.a.) is vooraf per definitie al slecht en krijgt eigenlijk nooit de kans zich te bewijzen.

Kloten-mentaliteit? ....... Ja, maar leer er maar leven, het is altijd al zo geweest en het wordt er naar mate de jaren niet beter op.

Overigens realiseer ik me terdege dat dit niet op iedereen van toepassing is, maar het grotendeel van de nederlands mag zich best aangesproken voelen.
pi_29828712
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Klik dan als je durft
pi_29828792
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef Suijk het volgende:
Sorry dat we een mening hebben, rekkie.
Ik val niemand aan op zijn opmerkingen.
Ik beschrijf alleen de tendens van de nederlandse mentaliteit in het algemeen, zoals ik hem ervaar en dat is ook een mening, het is geen feit, ik heb daar geen bronnen voor.
Ik schrijf ook niemand voor wat ze moeten denken.

Maar als jij je moet verontschuldigen voor jou mening...... be my guest!
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:56:34 #123
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29828807
Het is een love him or hate him gevalletje denk ik.

Ik hou van Petro.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29833854
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!

Eindelijk geen Studio Sport meer.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29833925
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Petrovic vind ik irritant, verder vind ik de uitzendingen van Talpa toppie!

Eindelijk geen Studio Sport meer.
Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29833945
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Je bedoelt de uitzending van Versatel met reclame er tussendoor?
Ik heb geen Versatel dus dat weet ik niet. Gewoon hetgeen wat men laat zien op Talpa. Ik vind het prima in orde.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:43:33 #127
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29834242
Wat verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik nu drie avonden voetbal heb gezien op Talpa, en het valt me niet mee. Het uiterlijk is gewoon lelijk. De studio en de animaties tussendoor (die rare gekleurde balken) zien er niet uit. Vervolgens moet ik eerst een uur naar wedstrijden als Ado - Heracles kijken, met een analyse van de meest oninteressante mensen, zoals gisteren Petrovic en Zwaanswijk. Je kan niet precies schatten wanneer ze de leuke wedstrijden gaan uitzenden dus later inschakelen brengt wel een groot risico mee. Vorige week zondag moest ik als klap op de vuurpijl drie reclameblokken en drie kutwedstrijden kijken voor Feyenoord uitgezonden werd.

Eerst vond ik de uitzendvolgorde nog wel leuk. Het is wel beter voor je concentratieboog. Als je eerst Feyenoord-Ajax hebt gezien ben je daarna minder geïnteresseerd in de andere wedstrijden. In principe is dit wel goed voor een lang avondje voetbal. Maar als je weinig tijd hebt, of er verschrikkelijk saaie wedstrijden zijn, zit ik me alleen maar te verbijten voor de tv. Dat valt me ook tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik dat wel leuk zou vinden. Maar nee.

Ik had gisteren bijna de TV uit gezet voordat Ajax kwam.
pi_29834374
Petrovic

Waarom moet hij er nu weer zitten
pi_29834633
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef MeneerTim het volgende:
Wat verschrikkelijk.

Ik geloof dat ik nu drie avonden voetbal heb gezien op Talpa, en het valt me niet mee. Het uiterlijk is gewoon lelijk. De studio en de animaties tussendoor (die rare gekleurde balken) zien er niet uit. Vervolgens moet ik eerst een uur naar wedstrijden als Ado - Heracles kijken, met een analyse van de meest oninteressante mensen, zoals gisteren Petrovic en Zwaanswijk. Je kan niet precies schatten wanneer ze de leuke wedstrijden gaan uitzenden dus later inschakelen brengt wel een groot risico mee. Vorige week zondag moest ik als klap op de vuurpijl drie reclameblokken en drie kutwedstrijden kijken voor Feyenoord uitgezonden werd.

Eerst vond ik de uitzendvolgorde nog wel leuk. Het is wel beter voor je concentratieboog. Als je eerst Feyenoord-Ajax hebt gezien ben je daarna minder geïnteresseerd in de andere wedstrijden. In principe is dit wel goed voor een lang avondje voetbal. Maar als je weinig tijd hebt, of er verschrikkelijk saaie wedstrijden zijn, zit ik me alleen maar te verbijten voor de tv. Dat valt me ook tegen van mezelf, ik had verwacht dat ik dat wel leuk zou vinden. Maar nee.

Ik had gisteren bijna de TV uit gezet voordat Ajax kwam.
De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Nu is het eindelijk eens een keer omgedraaid.
Wat is Feyenoord meer dan Den Haag, wat is Ajax meer dan RBC?
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Misplaatste arrogantie vind ik dat
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29834685
MeneerTim is het prototype teletekstneus.
pi_29834708
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

De supporters van de 'kleinere' clubs hebben jarenlang moeten wachten tot dat hun clubje eindelijk eens aan de beurt was.
Zonder de 'kleinere' clubs is er geen competitie, dus imo zijn alle clubs even belangrijk.
Wat je zegt over de 'leuke' wedstrijden is gewoon bullshit, want Ado - Heracles is vaak net zo leuk, zoniet leuker om te zien dan wedstrijden van de top 3.
Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?

Nee natuurlijk niet, het is gewoon een puur commercieel verhaal. Door het vasthouden van de supporters van de grote drie, worden de kijkcijfers stabiel gehouden. En dat daardoor ADO eerst wordt uitgezonden is voor hen mooi meegenomen, maar niet het doel van deze uitzendvolgorde.
pi_29834894
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel leuk voor de kleinere clubs dat hun wedstrijd eerst op de buis komt. Maar denk je echt dat John de Mol het daarvoor doet?

Nee natuurlijk niet, het is gewoon een puur commercieel verhaal. Door het vasthouden van de supporters van de grote drie, worden de kijkcijfers stabiel gehouden. En dat daardoor ADO eerst wordt uitgezonden is voor hen mooi meegenomen, maar niet het doel van deze uitzendvolgorde.
Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.
Ik snap ook wel dat dat commerciele achtergronden heeft, maar hij moet niet zeuren over dat hij nou moet wachten en eerst 'oninteressante' wedstrijden moet kijken voordat zijn clubje aan de beurt komt, want dat hebben de supporters van de mindere clubs al jaren gemoeten.
Dat hij daar niet blij mee is snap ik ook nog wel, maar daar zal hij maar aan moeten wennen ben ik bang.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:19:31 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_29835181
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat hij het voor die kleinere clubs doe.
Ik snap ook wel dat dat commerciele achtergronden heeft, maar hij moet niet zeuren over dat hij nou moet wachten en eerst 'oninteressante' wedstrijden moet kijken voordat zijn clubje aan de beurt komt, want dat hebben de supporters van de mindere clubs al jaren gemoeten.
Dat hij daar niet blij mee is snap ik ook nog wel, maar daar zal hij maar aan moeten wennen ben ik bang.
Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
pi_29835613
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel heel logisch dat Ajax, Feyenoord en PSV als 1e uitgezonden worden. Deze clubs hebben de meeste supporters en ook de grootste nieuwswaarde. Al die huilies van de kleinere clubs moeten niet zeuren en doen alsof alle kleine wedstrijden helemaal geweldig zijn. Ik noem een NAC afgelopen vrijdag
De meeste die hier nou aan het huilen zijn, zijn 'supporters' van de tobclubs, omdat hun clubje niet meer als eerste wordt uitgezonden, dus niet zo janken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:43:47 #135
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29835789
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:19 schreef Biels het volgende:

[..]

Alsof de topclubs elke keer schitterende wedstrijden spelen ... ik noem een RBC-Ajax...
pi_29835844
Dat programma van gisteravond was iig gewoon goed !

(Ondanks die inderdaad vrij vervelende Petrovic, die eerst een paar VI-tjes had gelezen om wat clichés uit te kunnen kramen geloof ik, en die analyse over Rosenberg, begreep iemand wat ie daar nou precies mee bedoelde ?)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_29835947
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat programma van gisteravond was iig gewoon goed !

(Ondanks die inderdaad vrij vervelende Petrovic, die eerst een paar VI-tjes had gelezen om wat clichés uit te kunnen kramen geloof ik, en die analyse over Rosenberg, begreep iemand wat ie daar nou precies mee bedoelde ?)
Zijn passie voor de sport is absoluut geweldig, maar hij kan er totaal niet over praten.
Daarom zal hij ook nooit een goede trainer worden denk ik, want als je langer als 10 minuten naar hem moet luisteren wordt je volgens mij helemaal gek.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29836112
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:

Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animaties Was gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.

AlwinBc
pi_29836271
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:

[..]

Wat vonden jullie van de ijzeren rinus/fifth official ? Ik maak namelijk de animaties Was gisteren me eerste keer dat het uitgezonden werd. Vanavond misschien ook weer.

AlwinBc
Lekker makkelijk die animaties , maar ik vraag me af of dat die niet makkelijk te manipuleren zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:18:07 #140
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29836662
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:58 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.

Natuurlijk moeten de kleinere clubs ook zendtijd krijgen, maar zoals Biels al zegt, de grotere clubs hebben de meeste supporters en met het aandacht besteden aan hun wedstrijden bevredig je de behoefte van de meeste mensen. Het slaat nergens op dat het grootste gedeelte van de kijkers eerst een uur naar wedstrijden moet kijken die maar een aantal kijkers interessant vindt. Talpa dwingt je naar die wedstrijden te kijken omdat je anders een groot risico loopt een gedeelte van de wedstrijden te missen die je wel aanspreekt. Dat is de gedachte er achter.

Mijn ideale sportuitzending besteed aan elke wedstrijd precies een half uur, de volgorde wordt bepaald door de stand in de competitie en er zitten geen reclameblokken tussen. Zo weet je precies wanneer jouw wedstrijd op tv is en wordt er aan elke wedstrijd evenveel aandacht besteed. Maar dat is niet commerciëel hè.
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
MeneerTim is het prototype teletekstneus.
Dat zal je vast als een belediging bedoelen, dat deed ik immers ook toen ik 13 was en me een enorme bikkel voelde met mijn gezinsvak seizoenskaart, maar ik heb niet eens teletekst.

.
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:55 schreef AlwinBc het volgende:

[..]

AlwinBc
Prima, , al weet ik niet hoe feilloos dat is.
pi_29836891
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:18 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ik zou mijn cluppie, Utrecht, toch niet bij de grote clubs willen scharen.

Natuurlijk moeten de kleinere clubs ook zendtijd krijgen, maar zoals Biels al zegt, de grotere clubs hebben de meeste supporters en met het aandacht besteden aan hun wedstrijden bevredig je de behoefte van de meeste mensen. Het slaat nergens op dat het grootste gedeelte van de kijkers eerst een uur naar wedstrijden moet kijken die maar een aantal kijkers interessant vindt. Talpa dwingt je naar die wedstrijden te kijken omdat je anders een groot risico loopt een gedeelte van de wedstrijden te missen die je wel aanspreekt. Dat is de gedachte er achter.

Mijn ideale sportuitzending besteed aan elke wedstrijd precies een half uur, de volgorde wordt bepaald door de stand in de competitie en er zitten geen reclameblokken tussen. Zo weet je precies wanneer jouw wedstrijd op tv is en wordt er aan elke wedstrijd evenveel aandacht besteed. Maar dat is niet commerciëel hè.
Het idee is wel goed ja, maar zal waarschijnlijk nooit uitgevoerd worden.
Over de indeling van Talpa zullen wij het denk ik nooit eens worden, smaken verschillen nou eenmaal.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29837284
Nou was het gisteren natuurlijk gewoon de leukste wedstrijd als eerste. Ik kan er niet echt mee zitten.
Klik dan als je durft
pi_29840252
Het ligt nogal aan het shot dat ik krijg van het moment. Soms is het duidelijk en kan ik het waarheidsgetrouw namaken. Andere keren is het zo onoverzichtelijk dat het eerder een interpretatie is. In het laatste geval word er dan uiteindelijk voor gekozen om het niet uit te zenden.

Komt er vanavond weer 1 overigens, bij Sparta-feyenoord waarbij de speler precies 12 centimeter buitenspel staat

AlwinBc
pi_29842526
* methodmich had bij anderen gekeken op visite.

Handig die reclame, tussendoor kan je gewoon bijpraten. Effectieve speeltijd is erg laag, daar moet Van Basten iets aan doen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29846403
En we zijn weer begonnen, hoeveel wereldgoals en prachtige acties zullen we vandaag weer voorgeschoteld krijgen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_29846455
Waarom krijgt Van Galen nu geen geel? Hij trapt toch een bal weg? Leitoe kreeg er wel geel voor afgelopen vrijdag. Van Galen had al rood moeten hebben zeg.
pi_29846561
De eerste "Prachtige goal" van vandaag
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:09:02 #151
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29846569
geen wereldgoal die vrije trap?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29846745
Ziet er toch goed uit, commentaar was ook redelijk.

Lekkere wedstrijd trouwens.
pi_29846787
Er is weinig op aan te merken vind ik. Het ziet er allemaal goed uit en het commentaar is ook niets mis mee.

Vrije trap zit er lekker in zeg.
pi_29846805
Alleen de reclame gaat wat minder worden vrees ik .
pi_29846843
De wedstrijd is goed verslagen alleen dit gezeik zit ik niet op te wachten, hop door naar de volgende wedstrijd.
pi_29846857
Die Gullit, die zal het toch niet gaan redden als trainer....waarom probeert hij niet gewoon een tv carriere op te zetten? Lijkt mij meer bij hem passen. Een soort van Nederlandse Gary Lineker...
pi_29846895
Utrecht - AZ was een goeie samenvatting met een redelijk goeie verslaggever... ze gaan het leren misschien
  Trouwste user 2022 zondag 21 augustus 2005 @ 19:19:14 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_29846901
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trap Wat een loser is het toch geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29846911
Beetje langdradig, dat gezeik erna. Samenvatting duurt ook net een minuut te lang. En niet te vergeten de heerlijke reclame ertussen .
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:19:44 #160
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_29846915
iemand de reclame aan het timen ?
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_29846929
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
Van Galen is de match winner en Gullit loopt te zeiken over het feit dat ie niet sprong bij de vrije trap Wat een loser is het toch geworden.

Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.
pi_29846933
hij is niet te benijden tong
pi_29846936
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:

Hij zit er toch om te analyseren wat er goed of fout ging.
Hij doet gewoon zijn werk lijkt me.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29846943
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.
sig verwijderd door FA
pi_29846964
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een zeurpiet inderdaad, tis toch geen verdediger.
Dat is niet relevant. Hij stond in de muur en sprong als enige niet....Het was een duidelijke fout van Van Galen en dat had Gullit goed gezien.
pi_29846971
Trouwens, waarom herhalen ze zo weinig tijdens de samenvatting? In het begin waren er een paar overtredingen die ik nog wel een keer wilde zien. Dan gaan ze kansen die totaal gemist werden herhalen, lekker nuttig.
sig verwijderd door FA
pi_29846975
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik heb het al een aantal keer opgenomen, meestal rond de zes minuten. Vooral de eerste reclame is altijd lang.
Tering, dat is gewoon terreur. Zeker voor echte voetbalfans.
pi_29846996
Nou deze reclame duurde toch maar 3 min ofzo.
pi_29846999
3 minuten en 35 seconden
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:23:08 #170
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_29847012
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef SkaterSam het volgende:
Hij lijkt korter dan de vorige keer, maar nog te lang voor mijn smaak
Let's make life easy
pi_29847014
Wat een kutprogramma zeg. We zijn gvd al bijna 20 minuten verder en we hebben pas 1 wedstrijd gezien, dat deed Studio Sport ook wel eens maar dan hadden we het over 'de Klassieker' niet over Utrecht - AZ.

Talpa

Ik laat even de stopwatch meedraaien. Van aftrap tot aftrapt, analyse en reclame.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29847026
Kort reclameblokje hoor. Liever reclame dan het gemekker van Smeets trouwens.
pi_29847032
Gister was de reclame ook gewoon kort, dus geen prbleem
pi_29847046
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
3 minuten en 35 seconden
Niemand wìl meer adverteren .
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:23:56 #175
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_29847047
gebruiken ze Google Earth

slaat ook nergens op
Let's make life easy
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:24:09 #176
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_29847052
Zal die schaal in de studio de echte kampioenschaal zijn?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_29847054
Lekker wijffie
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847075
luchtfoto's van de stadions, waar heb ik dat toch eerder gezien?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_29847079
Toch wat kleine aanpassingen tov vorige week. De kortere reclameblokken zijn een groot pluspunt.
pi_29847082
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat een kutprogramma zeg. We zijn gvd al bijna 20 minuten verder en we hebben pas 1 wedstrijd gezien, dat deed Studio Sport ook wel eens maar dan hadden we het over 'de Klassieker' niet over Utrecht - AZ.

Talpa

Ik laat even de stopwatch meedraaien. Van aftrap tot aftrapt, analyse en reclame.
Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847083
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef SkaterSam het volgende:
gebruiken ze Google Earth

slaat ook nergens op
Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
pi_29847102
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kort reclameblokje hoor. Liever reclame dan het gemekker van Smeets trouwens.
Idd, eindelijk iemand waar ik het mee eens ben
pi_29847153
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Was toch een mooie wedstrijd of niet?
Ik vond het een prima wedstrijd. Perfect dat ze er wat meer van hebben laten zien dan alleen de goals.
pi_29847157
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
pi_29847246
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf die Bouaouuzouzan een goede speler vinden, vorig jaar al goed, maar wordt steeds beter
Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29847264
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook gewoon een goede speler. Dat wordt een goede eredivisie-speler.
Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
pi_29847274
Pardo wordt ook een toppertje.
pi_29847282
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef pberends het volgende:

[..]

Das het leuke van Talpa. Zelf ubercommercieel, maar willen verder nergens iets voor betalen. Dus gebruiken ze veel dingen die gratis zijn. Website is ook compleet gejat van Geenstijl.
Lijkt er echt sprekend op ja
Volgens mij ben je al lang niet meer op die site geweest
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29847306
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef VoreG het volgende:

[..]

Denk het ook, denk alleen dat clubs het niet aandurven hem te kopen terwijl het gewoon een goede speler is.
Dat zal denk ik wel meevallen. Kluivert speelde immers ook bij Barcelona, Newcastle en nu bij Valencia.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29847310
Ponk is echt een flutkeeper
pi_29847321
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pardo wordt ook een toppertje.
Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
pi_29847330
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
pi_29847356
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prutser die Ponk inderdaad. Een bal die hij gewoon kan oprapen werkt hij half en door het midden met zijn voet weg en meer van dat soort fratsen
de 2-1 en de 3-1 waren gewoon houdbaar
pi_29847380
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die wordt in eigen land als mislukt beschouwd.
Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
  Trouwste user 2022 zondag 21 augustus 2005 @ 19:34:59 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_29847401
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29847429
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, Universidad wilde hem maar al te graag terughalen. Een Chileen die het schopt tot basisspeler bij Feyenoord doet het niet echt slecht.
Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is. Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:36:12 #199
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_29847442
Die josti-supporters hoef ik niet te horen na afloop, en ook niet van voren
Let's make life easy
pi_29847487
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is nu 2 wedstrijdjes basisspeler. Een Chileense trainer van Chili -20 werd geïnterviewd en die zei ook dat Pardo mislukt is. Hij heeft wel een aardige vrije trap, maar een topper wordt 't niet.
Als Pardo de kans krijgt dan wordt het een hele goede voor Feyenoord. Geen nieuwe Pizarro of Zamorano, maar wel gewoon een goede voetballer voor Chili en voor Feyenoord.

De trainer van Chili -20 is geen maatstaf natuurlijk. De Chileense topclubs willen Pardo er maar al te graag bij hebben. Bij Feyenoord heeft hij het tot nu toe niet echt weten te maken, dat is wel waar natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')