abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29644169
Het GROTE Apple iPod topic deel 12

Het is iPod, niet Ipod of ipod

Tiepo in de titel, modjes mogen dat natuurlijk best veranderen .
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:56:00 #2
67643 iDex
opdondertje
pi_29644348
fipo
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:57:06 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29644387
+p .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29644892
iPod's
Mijn roze iPod mini heet sinds kort "Princess"
Voices tell me I'm the shit.
pi_29645033
Ik heb nog steeds geen iPod 60 gieg
pi_29645309
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:20 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nog steeds geen iPod 60 gieg
Ik ook niet.
pi_29645492
Ik ook niet

Het is een epidemie!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:39:03 #8
67643 iDex
opdondertje
pi_29645529
bij halfords hoesjes voor de ipod te koop voor 15 euro, zien er wel vet uit.
pi_29645589
even een update voor degenen die met zwakke batterijen zitten, mijn eigen gefixte bat. upgrade werkt nog steeds prima. Bij gebruik is het gewoon tig keer langer, maar ook als je hem een tijd niet gebruikt dan blijft je iPod langer vol.
Get woke, go broke!
pi_29645685
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef iDex het volgende:
bij halfords hoesjes voor de ipod te koop voor 15 euro, zien er wel vet uit.
Pics!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:47:08 #11
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29645729
*voelt zich genegeerd*

Enfin heb even wat onderzoek gedaan op google, en hier en daar wat gelezen:
Heeft iemand als een krassen van zn iPod gehaald met koperpoets of tandpasta? en ja werkt dat?
pi_29645895
Pindakaas
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:07:27 #13
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29646167
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:54 schreef Geqxon het volgende:
Pindakaas

(of bedoel je nou dat je met pindakaas krassen van je iPod hebt gehaald )
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:14:32 #14
67643 iDex
opdondertje
pi_29646289
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:

[..]

en goed inwrijven met een staalborstel
pi_29646410
Ik zou dus echt niet met zulke belachelijke dingen aan mijn iPod zitten he!

Je kan bij de blokker of zo een amateur mobieltjes winkel tubetjes "krasweg"(zo noem ik het even) kopen...
Dat is niet schadelijk en misschien helpt dat... het is een doorzichtig iets wat de kras opvult en dus niet van kleur laat veranderen...
Ik zou niet gaan schuren ofzo dan richt je alleen meer schade aan... en een staalborstel hoe komt men op het absurte idee
Ik heb liever een krasje op mijn iPod dan dat ik hem verziek met weet ik veel wat voor rare pratijken.
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:22:00 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29646429
Krassen boeien me geen fuck, als hij het nog doet kan het me weinig schelen hoe hij eruit ziet. Hij zit 99% van de tijd in mijn jaszak.
Get woke, go broke!
pi_29646475
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:

[..]

Sorry, het waren stickerresten: http://gathering.tweakers(...)ge/23954417#23954417
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:40:28 #18
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29646748
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou dus echt niet met zulke belachelijke dingen aan mijn iPod zitten he!

Je kan bij de blokker of zo een amateur mobieltjes winkel tubetjes "krasweg"(zo noem ik het even) kopen...
Dat is niet schadelijk en misschien helpt dat... het is een doorzichtig iets wat de kras opvult en dus niet van kleur laat veranderen...
Ik zou niet gaan schuren ofzo dan richt je alleen meer schade aan... en een staalborstel hoe komt men op het absurte idee
Ik heb liever een krasje op mijn iPod dan dat ik hem verziek met weet ik veel wat voor rare pratijken.
Beetje serieuze reactie hier. uh die staalborstel was sarcastisch bedoeld lijkt me zo
dat krasweg is idd wel het proberen waard, maar op tweakers.net zei men koperpoets, dus ik dacht gooi het even in de groep.... misschien werkt t wel he?
pi_29647116
Ik zou nooit maar dan ook nooit van mijn leven koperpoets erop smeren

Geef dan 2euro uit voor zo een tubetje
  maandag 15 augustus 2005 @ 02:03:09 #20
67643 iDex
opdondertje
pi_29647178
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:45 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Pics!
heb je geen foldertje van de halfords gehad? staat hij in, ik heb thuis geen scanner
pi_29647284
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef iDex het volgende:

[..]

heb je geen foldertje van de halfords gehad? staat hij in, ik heb thuis geen scanner
Ik geloof het niet

Staat ook niet in de flder op de site...
pi_29648420
Tvp
pi_29650098
Tvp
Haleloeja
pi_29650200
Als je een Ipod koopt, zitten de garantiepapieren dan in de doos of geld de aankoopbon dan als garantiebewijs?
pi_29650361
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:39 schreef Nam het volgende:
Als je een Ipod koopt, zitten de garantiepapieren dan in de doos of geld de aankoopbon dan als garantiebewijs?
De code op de iPod
pi_29653422
Wie heeft er wel eens een display van een Mini vervangen?
is dat een beetje te doen?
pi_29653830
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef HeatWave het volgende:
even een update voor degenen die met zwakke batterijen zitten, mijn eigen gefixte bat. upgrade werkt nog steeds prima. Bij gebruik is het gewoon tig keer langer, maar ook als je hem een tijd niet gebruikt dan blijft je iPod langer vol.
kan je even uitleggen wat die 'bat. upgrade' inhoudt?
pi_29657625
kon het gewone apple topic niet zo snel vinden maar iemand een Mac os x progje wat de AAC files om kan zetten naar FLAC of MP3 format ?
pi_29658095
Hallo allemaal,

Ik heb een 30 gb en telkens als ik hem een tijdje niet gebruik (1 dag) is de batterij vrijwel leeg en krijg ik hem erg moeilijk aan. Ik moet dan echt een paar keer heel lang de play knop ingedrukt houden wanneer eindelijk het apple logo verschijnt en-ie aan gaat.

Ik vroeg me af of dit normaal is?? Dat van die batterij vind ik wel vaag hoor..

Nog een vraag: moeten de nummers die je op je I-pod staan nou op je computer blijven staan omdat ze anders ook van je iPod afgaan, of geldt dat alleen als je automatisch bijwerken hebt ingeschakeld?
Lousy
pi_29658182
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Lauzie het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb een 30 gb en telkens als ik hem een tijdje niet gebruik (1 dag) is de batterij vrijwel leeg en krijg ik hem erg moeilijk aan. Ik moet dan echt een paar keer heel lang de play knop ingedrukt houden wanneer eindelijk het apple logo verschijnt en-ie aan gaat.

Ik vroeg me af of dit normaal is?? Dat van die batterij vind ik wel vaag hoor..

Nog een vraag: moeten de nummers die je op je I-pod staan nou op je computer blijven staan omdat ze anders ook van je iPod afgaan, of geldt dat alleen als je automatisch bijwerken hebt ingeschakeld?
Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.

Dat met die batterij is best vaag.. vraagje als je hem uitzet zet je hem dan wel op lock? *als je em niet gebruikt
pi_29658392
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.

Dat met die batterij is best vaag.. vraagje als je hem uitzet zet je hem dan wel op lock? *als je em niet gebruikt
ja heb de lock er gewoon opstaan. Misschien toch maar eens bellen met de AppleStore..
Lousy
pi_29660806
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:15 vroeg 'DJ_WB' het volgende:

Ik kon de gewone Apple topic niet zo snel vinden,maar heeft
iemand een Mac OS X progje wat de AAC files kan omzetten naar FLAC of MP3 format ?
Dat is toch makkelijk?
Start iTunes,selecteer de AAC files die je wilt converteren en dan kiezen door te
veranderen naar MP3.

MAAR! waarom zou je je AAC-files naar mp3 converteren?
is dat vanwege het branden voor een audio-cd? Of is het voor je iPod?
Als het het 't laatste is dan is het stom want AAC is gelijk gereed voor je iPod om
te importeren en andersom.
Is het echter voor het maken van die audio-cd dan moet je bij branden kiezen voor audio-cd
of in jou geval bij convertering voor mp3-cd!

Er is toch een oud gezegde?:

Elke cd-speler ondersteunt audio-cd, maar niet elke cd-speler ondersteunt mp3

[ Bericht 1% gewijzigd door i-spy24 op 15-08-2005 17:00:14 ]
pi_29661002
Ben ook sinds 3 maandjes ofzo een trotse bezitter van een blauwe ipod mini maar er zijn toch ff wat vraagjes.

1. Bij mij gaat mijn Ipod soms erg moeilijk aan. Hij staat dan niet op Hold maar ik moet gewoon het knopje lang ingedrukt houden, dit geldt ook voor wanneer ik hem uit wil doen. Moet dan wel 4 sec het knopje ingedrukt houden, is dit normaal

2. Mijn 2e vraag is eigenlijk dat ik mn Ipod mee heb genomen op vakantie en blijkbaar heeft ie in mn tas in een beetje stof gezeten ofzo, want ik merkte dat het wieltje moeilijker draaien. Ook is dat middenstuk wat wit is dus, een beetje vies. Weet iemand of er nog wat aan te doen valt

3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch Itunes Blijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
pi_29661019
iPod photo 40GB

Ik zweer er nog steeds bij.
Ik post om het posten.
pi_29661494
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef Salie het volgende:

3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch Itunes Blijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
automatisch bijwerken uitschakelen
Tap tap tap
pi_29661837
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef 'Salie' het volgende:

1. Bij mij gaat mijn Ipod soms erg moeilijk aan. Hij staat dan niet op Hold maar ik moet gewoon het knopje lang ingedrukt houden, dit geldt ook voor wanneer ik hem uit wil doen. Moet dan wel 4 sec het knopje ingedrukt houden, is dit normaal
Hmmmm normaal,maar...je kan ermee teruggaan naar de winkel als je hem pas hebt gekocht
en een vervangende vragen want zoals het consumenten-recht zegt heb je binnen 6
maanden na aankoop zonder enige aantrekking van de huisvoorwaarden van de verkoper recht
op een gratis vervanging als blijk is gegeven dat het gekochte goed niet aan die voorwaarden voldoet
zoals je dat mag verwachten van een aankoop als deze.
quote:

2. Mijn 2e vraag is eigenlijk dat ik mn Ipod mee heb genomen op vakantie en blijkbaar heeft ie in mn tas in een beetje stof gezeten ofzo, want ik merkte dat het wieltje moeilijker draaien. Ook is dat middenstuk wat wit is dus, een beetje vies. Weet iemand of er nog wat aan te doen valt
Zoals ik al zei in de vorige reactie: Teruggaan of anders zelf even de stofzuiger pakken,
heel laag zetten en dan even wat stof opzuigen zodat alle korrels weer weg zijn.
En wat vies is even met een warm nat doekjes wegvegen.
quote:

Begrijp het niet helemaal maar laat me een gok wagen.
Ahm.. ik zie de link niet tussen Kazaa en iTunes tenzij je niet een aparte map-keuze hebt gemaakt
voor je iTunes-songs die losstaat van Kazaa zodat als je Kazaa weggooid je tenminste in een aparte map
(of desnoods partitie/externe HD) al je songs nog hebt staan.
Doe ik ook altijd en scheelt want de meesten die klikken maar en laten de keuze door de computer bepalen
zonder zelf eerst goed na te denken wat waarin te zetten.

T.a.v. het aansluiten van je iPod op iTunes en dan denken dat je dan gelijk alles kwijt bent is
een broodje aap gedachte. iTunes maakt zet bij het overzetten van je iPod songs alles in de
welbekende Bibliotheek folder en die kun je weer terugvinden op je HD.

1 tip t.a.v. het weinig geheugen en andere zooi die je op je PC hebt staan.

Prop er meer bij OF...koop een extra HD erbij van 20 of 40 GB met USB en
je kan alle belangrijke zooi erop zetten,aparte mappen aanmaken en je PC
verder schoonhouden van overbodige zooi en je belangrijke bestanden zijn
altijd veilig.
pi_29662093
Ik ben vandaag naar de Apple shop teruggegaan met mijn dingetje...

Probleem uitgelegd, ook gezegd wat ik allemaal geprobeerd had. Een medewerker heeft mijn Ipod mini even daar op de computer aangesloten en ook daar las hij hem niet (lukte niet om nummers erop te zetten). Het ligt dus eigenlijk bijna zeker aan de software.... Hij is nu opgestuurd en ik wordt morgen gebeld wanneer ik een nieuwe krijg. Of ik kan morgen bij Apple shop een nieuwe meenemen of ik moet wachten op de reparatie

Dus...balen dat ik nét weer deze 'fout' heb en nu even minimaal 1 dag zonder Ipod moet zitten
Haleloeja
pi_29662146
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef Gelderland het volgende:
Ik ben vandaag naar de Apple shop teruggegaan met mijn dingetje...

Probleem uitgelegd, ook gezegd wat ik allemaal geprobeerd had. Een medewerker heeft mijn Ipod mini even daar op de computer aangesloten en ook daar las hij hem niet (lukte niet om nummers erop te zetten). Het ligt dus eigenlijk bijna zeker aan de software.... Hij is nu opgestuurd en ik wordt morgen gebeld wanneer ik een nieuwe krijg. Of ik kan morgen bij Apple shop een nieuwe meenemen of ik moet wachten op de reparatie

Dus...balen dat ik nét weer deze 'fout' heb en nu even minimaal 1 dag zonder Ipod moet zitten
14 dagen wachten
pi_29662496
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:31 schreef tonks het volgende:

[..]

14 dagen wachten
hmmz, die gast zei dat ik misschien ook een nieuwe kon krijgen (als ze hem niet konden/wilde repareren ofzo)....

Zou wel balen zijn als het echt 14 dagen is (en ze hem dus willen repareren)...
Haleloeja
pi_29662570
Sjongejonge, mn pa koopt geen nieuwe scherm voor de iPod Mini
te veel geld zegtie.

Nu gebruikt hij een iPod mini met dit scherm:
pi_29662611
Hahaa, ziet er ook niet uit

btw. Is er een (online) shop waar je goedkoop accesoires kan kopen voor de Ipod (opladers/dock's etc.). Eventueel niet van het merk Apple zelf...:? (of is dat er niet)
Haleloeja
pi_29662956
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:47 schreef super-muffin het volgende:
Sjongejonge, mn pa koopt geen nieuwe scherm voor de iPod Mini
te veel geld zegtie.

Nu gebruikt hij een iPod mini met dit scherm:
[afbeelding]
Heeft je Pa een iPod?
pi_29663331
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef Gelderland het volgende:
Hahaa, ziet er ook niet uit

btw. Is er een (online) shop waar je goedkoop accesoires kan kopen voor de Ipod (opladers/dock's etc.). Eventueel niet van het merk Apple zelf...:? (of is dat er niet)
http://www.macstuff.nl/ ?
Tap tap tap
  maandag 15 augustus 2005 @ 18:58:54 #44
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29664553
Wat is nou eigenlijk beter....AAC of MP3?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29664853
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is nou eigenlijk beter....AAC of MP3?
Beter voor?
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:07:57 #46
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29664908
Nou welke van de 2 heeft de beste geluidskwaliteit? En wat zijn de voordelen ten opzichte van de ander?
pi_29665171
iPod heeft beste geluidkwaliteit.
pi_29665305
Ligt eraan hoe je het gaat luisteren. Ik denk dat je geen verschil hoort tussen MP3 en AAC op je iPod hoor, dus daar kan je gewoon kiezen voor degene met de beste compressieratio. Als je echt een goede koptelefoon hebt ofzo dan zou ik het in het originele formaat laten. Als je van CD ript zou ik AAC doen.
pi_29665969
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Dat is toch makkelijk?
Start iTunes,selecteer de AAC files die je wilt converteren en dan kiezen door te
veranderen naar MP3.

MAAR! waarom zou je je AAC-files naar mp3 converteren?
is dat vanwege het branden voor een audio-cd? Of is het voor je iPod?
Als het het 't laatste is dan is het stom want AAC is gelijk gereed voor je iPod om
te importeren en andersom.
Is het echter voor het maken van die audio-cd dan moet je bij branden kiezen voor audio-cd
of in jou geval bij convertering voor mp3-cd!

Er is toch een oud gezegde?:

Elke cd-speler ondersteunt audio-cd, maar niet elke cd-speler ondersteunt mp3

ik kan alleen naar AAC converteren en gekochte nummers op itunes blijken beveiligd te zijn

tis voor ableton live die support dat namelijk niet ......
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:36:36 #50
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29666066
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Remzz het volgende:
iPod heeft beste geluidkwaliteit.
Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat een goede versterker beter geluid heeft als een iPod

Maar goed. Ik heb wat artikelen gelezen en MP3 is volgens mij gewoon beter. Ik wil nummers zoiezo op een bitrate van 192 kbps hebben.

Die Lame encoder in combinatie met EAC is echt briljant dus hou het daarbij
pi_29667256
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

http://www.macstuff.nl/ ?
is dat één van de goedkoopste online shops waar ze accesoires (non-apple) voor de Ipod verkopen?
Haleloeja
pi_29670148
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 19:36[/url] schreef 'Morpheus2002' het volgende:

Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat een goede versterker beter geluid heeft als een iPod

Maar goed. Ik heb wat artikelen gelezen en MP3 is volgens mij gewoon beter.
Ik wil nummers zoiezo op een bitrate van 192 kbps hebben.

Die Lame encoder in combinatie met EAC is echt briljant dus hou het daarbij
Wat wordt er weer heerlijke onzin geventileerd.

Het enige grote verschil tussen de iPod(witte/U2) en de iPod mini is:

-kleur vs. geen kleur
-iPhoto mogelijkheden vs. geen iPhoto mogelijkheden
-20/60 GB vs. 4/6 GB
-Lunix is te installeren vs. Linux niet te installeren

De rest is gelul op de 4-kante meter.
pi_29670262
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Wat wordt er weer heerlijke onzin geventileerd.

Het enige grote verschil tussen de iPod(witte/U2) en de iPod mini is:

-kleur vs. geen kleur
-iPhoto mogelijkheden vs. geen iPhoto mogelijkheden
-20/60 GB vs. 4/6 GB
-Lunix is te installeren vs. Linux niet te installeren

De rest is gelul op de 4-kanter meter.
Doe je ogen eens open, het ging om het verschil tussen AAC en MP3 .
pi_29670283
Vergeet de accu niet
pi_29671126
Ik ben op zoek naar ipod reparatiebedrijfjes in Nederland (ivm vervanging van een scherm wat de garantie waarschijnlijk niet dekt).

Ik ken eigenlijk alleen www.ipodreparatie.nl , maar er zijn er vast meer? Iemand nog een goed bedrijfje?

Er zijn hier zo te zien meer mensen met een deels kapot scherm, hoe gebruiken jullie nu de ipod? Een playlist maken thuis en die afspelen (dat is wel te doen zonder scherm)? Er zijn vast tips om een ipod te gebruiken als het scherm niet meer goed werkt?
pi_29675664
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Heeft je Pa een iPod?
Goed gelezen.
mn broertje ook en mn moeder binnenkort een shuffle
pi_29675751
Wow, das wel hip

Heel de familie aan de iPod
  Redactie Games dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:27:02 #58
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29677700
Ordinaire tvp..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_29678136
Heeft er iemand hier trouwens al eens de graphics op zijn iPod veranderd? En zou dat je garantie verzieken?
pi_29678295
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Wow, das wel hip

Heel de familie aan de iPod
Nee hoor.
mn zusje heeft geen iPod.
Mn vader en broertje hebben wel een Mini.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:51:34 #61
67800 davidov
Human ^ Together
pi_29679506
Kheb momenteel firmware 1.3 op mn mini staan, en ben vergeten hem up te daten tot 1.4 voordat ik mn muziek erop deed....en ik ben toch zo ontiegelijk lui...

anyway, mijn 2 kleine vraagjes van dinsdag 16 augustus

- 1.4... boeie? heeft het enige voordelen? heb een poging gedaan om het te vinden op apple.com wat er nieuw is maar dat zeggen ze dus helaas niet.
- wanneer men een nieuwe versie er op zet, zal de mini zichzelf formatten nietwaar?
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_29679522
Het heeft altijd nut, en je data zal altijd verloren gaan .
pi_29681367
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Het heeft altijd nut, en je data zal altijd verloren gaan .
Niet
pi_29682345
Als je update gaat er niets verloren
als je herstel doet wel.
pi_29686237
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 00:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ordinaire tvp..
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:39:16 #66
67643 iDex
opdondertje
pi_29689403
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik geloof het niet

Staat ook niet in de flder op de site...
deze hoes hebben ze bij de halfords

ook verkrijgbaar in zwart en groen voor 14,99

ik heb zelf de zwarte gekocht en deze hoes zit wel er goed omheen.
pi_29692069
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 01:51 schreef davidov het volgende:
Kheb momenteel firmware 1.3 op mn mini staan, en ben vergeten hem up te daten tot 1.4 voordat ik mn muziek erop deed....en ik ben toch zo ontiegelijk lui...

anyway, mijn 2 kleine vraagjes van dinsdag 16 augustus

- 1.4... boeie? heeft het enige voordelen? heb een poging gedaan om het te vinden op apple.com wat er nieuw is maar dat zeggen ze dus helaas niet.
- wanneer men een nieuwe versie er op zet, zal de mini zichzelf formatten nietwaar?
er komt met de ipod een handig prommaatje mee dat zoekt naar nieuwe firmware op het inet, als ik dat doe geeft hij aan dat er geen nieuwe firmware is voor mijn mini (die overigens op 1.3 draait)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_29697921
hoe zet je bij itunes automatisch bijwerken uit
pi_29698118
Volgens het boekje
pi_29709492
Ik ga eens kijken bij halfords denk ik!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:54:06 #71
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_29818542
Kan je met een iPod 'vooruit spoelen' ??

ik heb dus veel livesetjes van meer als een uur... ik zou het dus handig vinden als ik wat kan vooruit spoelen
pi_29818649
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef SqueaK het volgende:

ik heb dus veel livesetjes van meer als een uur... ik zou het dus handig vinden als ik wat kan vooruit spoelen
Ja heel goed juist gaat heel makkelijk
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:57:50 #73
67643 iDex
opdondertje
pi_29818656
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef SqueaK het volgende:

ja klik op de middelste knop en je ziet dat je met het wheel verder kan scrollen. je ziet hoever je vooruit spoelt enzo
pi_29820529
Van www.appleinsider.com :
quote:
Apple optical mouse, 4GB iPod mini on their way out?

... Availability of Apple's $199 4GB iPod mini has also tightened in recent weeks with some resellers now reporting difficulty restocking the product.

Analysts expect Apple to revamp its iPod mini offerings by the third week in September when chief executive Steve Jobs presents at Apple Expo in Paris.

The consensus among analysts and industry sources is that the 4GB iPod mini will be phased out in favor of new 6GB and 8GB models that will likely sport color screens and photo viewing capabilities.

Both Hitachi and Seagate, two suppliers of hard drives for the iPod mini, have recently announced 8GB versions of their 1-inch micro drives.
Ik denk dat ik daar even op ga wachten
Tap tap tap
pi_29820568
Alweer
Dat lijkt me eigenlijk sterk, aangezien ze de "nieuwe" generatie mini's nog flink kunnen uitmelken.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 20:14:50 #76
127023 Dream_On
And what about.. me?! \o/
pi_29820743
Mijn mooie roze iPod mini doet soms ook n btje raar.. Als ik ehm standby heb staan en een dag later weer muziek wil luisteren, is ie ineen een stuk leger..

Oja, en als mijn iPod helemaal leeg is (niet meer aan wil) en ik doe ehm aan de lader, dan komt er wel een batterijtje te staan, maar die beweegt niet.. Laad ie dan op ofnie?
Don't think,
just do! :)
pi_29824312
zet je hem wel op lock? als je hem op standby zet?
pi_29827460
Heeey tonks
pi_29829363
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Dream_On het volgende:
Mijn mooie roze iPod mini doet soms ook n btje raar.. Als ik ehm standby heb staan en een dag later weer muziek wil luisteren, is ie ineen een stuk leger..

Oja, en als mijn iPod helemaal leeg is (niet meer aan wil) en ik doe ehm aan de lader, dan komt er wel een batterijtje te staan, maar die beweegt niet.. Laad ie dan op ofnie?
1. Lock!
2. Ja.
  zondag 21 augustus 2005 @ 09:56:39 #80
127023 Dream_On
And what about.. me?! \o/
pi_29832526
Ik heb ehm dan wel op lock staan..
Don't think,
just do! :)
pi_29833133
dan weet ik het ook niet
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:31:48 #82
110777 Adsum
Is present!
pi_29847311
Heeft er hier iemand ervaring met de Bose Sounddock, ben namelijk van plan er een aan te schaffen (mits goede ervaringen ) ?
Ever higher. Ever better.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:40:46 #83
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29847608
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef Adsum het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de Bose Sounddock, ben namelijk van plan er een aan te schaffen (mits goede ervaringen ) ?
[afbeelding]
klinkt redelijk, er bestaan wel betere dingen voor dat geld maar ik heb hem puur voor het design gekocht, de rest vind ik maar lelijk of te groot en zo
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:48:05 #84
110777 Adsum
Is present!
pi_29847913
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
pi_29847976
Sluit hem dan aan op je bestaande stereotoren in combinatie met iTrip ofzo .
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:50:13 #86
110777 Adsum
Is present!
pi_29848011
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houden
pi_29848103
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Adsum het volgende:

[..]

Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houden
Ik gebruik mijn iPod tegenwoordig als alarmwekkertje. Simpelweg 'e'en audiokabel naar mjin oude kut stereosetje en ik ben voor bijna geen geld klaar. DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:53:22 #88
59332 Little_Meanie
pi_29848155
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
die heb ik op mijn bureau, kan je aansluiten op je iPod, klinkt erg goed maar is niet draagbaar
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:54:27 #89
59332 Little_Meanie
pi_29848196
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?
de bose wel
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:54:38 #90
110777 Adsum
Is present!
pi_29848202
@nitespeed: ik dacht dat die dan idd wel je iPod opladen...
@littledinges: draagbaar hoeft ook niet, maar het ding is verder dus wel okee ?
pi_29848263
Dat opladen is wel handig ja, maar een kabeltje in mijn iPod werkt net zo goed. Dan is het enige voordeel wat ik nog kan zien de draagbaarheid van die dingetjes. Daar valt eigenlijk niet tegenop te knokken .
pi_29848418
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
ja of een jack-to-tulp stekker he
pi_29849230
quote:
[afbeelding]
Omg, dies fucking lelijk man

Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
pi_29849438
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Omg, dies fucking lelijk man

Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
Heb je die design-leek ook weer .
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:29:23 #95
110777 Adsum
Is present!
pi_29849589
Na een tip heb ik ff op macosx.nl gekeken, en daar lopen een hoop tevreden Soundstick II gebruikers bij, denk dat die het dan ook wordt
pi_29849661
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef tonks het volgende:

[..]

Heb je die design-leek ook weer .
naast het feit dat het over het algemeen wat naief is om te denken dat je gemiddelde schijtgoedkope surround set beter presteert dan een to-the-point setje van h//k
pi_29853653
Die soundstick zijn toch niet mooi man

Doe mij maar een mooie kersenhouten speaker, met een zwarte stoffilter
pi_29853967
daar valt over te discussieren, geef ik ook verder geen waardeoordeel over
quote:
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kast
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:38:10 #99
110777 Adsum
Is present!
pi_29854063
Gelukkig is smaak subjectief
pi_29854241
Als ik mijn iPod muziek hard wil horen sluit ik hem gewoon op mijn boxjes aan
pi_29854301
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik mijn iPod muziek hard wil horen sluit ik hem gewoon op mijn boxjes aan
Poepoe jij durft
pi_29854332
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef tonks het volgende:

[..]

Poepoe jij durft
Gooi er een lampje bij en je hebt de kinderdisco.
pi_29854595
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef riley het volgende:
daar valt over te discussieren, geef ik ook verder geen waardeoordeel over
[..]

en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kast
Mja, ik vraag me gewoon af waar de klankkast van die subwoofer zit... heeft hij uberhaupt wel een klankkast
pi_29854781
dat zie je toch? 't is klein - reken evengoed maar dat ze bij h//k lang bezig geweest zijn met de characteristics van die flow/vorm doorrekenen en tweaken hoor
pi_29855243
Ja maar is het dat buisje zeg maar?
pi_29855280
Ja ik ben niet zo rijk voor zo een coole witte speakerset
ik wil eerst een iPod 60GB kopen en dan kijk ik later wel.
Maar ik denk dat ik die aanschaf pas over 2jaar heb aangezien ik nog niet zo lang een mini heb
  Redactie Games maandag 22 augustus 2005 @ 00:13:56 #107
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29856495
quote:
[afbeelding]
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..
Beetje ¤200,- voor een paupersetje boxen.

Dan liever even doorsparen voor een midrange setje van JBL dan zoiets
pi_29856683
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar is het dat buisje zeg maar?
nee, de rest ook
(plaatjes zijn niet zo duidelijk)
  maandag 22 augustus 2005 @ 09:54:56 #109
110777 Adsum
Is present!
pi_29860757
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..
Beetje ¤200,- voor een paupersetje boxen.

Dan liever even doorsparen voor een midrange setje van JBL dan zoiets
JBL = Harman Kardon geloof ik, wordt ook via HK verkocht...

Ik heb tot nu toe weinig tot geen slechte dingen gehoord over de Soundsticks, itt vele andere setjes...
pi_29886835
Weet iemand of deze aanbieding te vertrouwen is?:

http://www.paypalshop.nl/page35.html

let op, waarschijnlijk dus inderdaad te mooi om waar te zijn: http://internetoplichting(...)m=1124745417;start=0

[ Bericht 44% gewijzigd door Slomy op 23-08-2005 14:35:43 ]
......
pi_29887046
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Weet iemand of deze aanbieding te vertrouwen is?:

http://www.paypalshop.nl/page35.html
Site ziet er wel betrouwbaar uit.
Prijs niet ¤84
pi_29887150
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Site ziet er wel betrouwbaar uit.
Prijs niet ¤84
Inderdaad prijs is natuurlijk veels te laag. Moet je eens bij de gsm's kijken, die hebben ook allemaal een lage prijs (een w800 voor 217 oid (wel niet op voorraad).
Ik bestel me toch maar een ipod, mocht ie niet voor die prijs geleverd worden annuleer ik mijn order.

Edit: order wel geplaatst, maar denk dat ik toch maar niet ga betalen als ik dit topic zo eens doorlees: http://internetoplichting(...)m=1124745417;start=0

[ Bericht 19% gewijzigd door Slomy op 23-08-2005 14:35:19 ]
......
pi_29888098
wel niet opvoorraad

maar het lijkt me oplichting inderdaad.
pi_29888403
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:06:49 #115
67643 iDex
opdondertje
pi_29888610
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
whehehe
pi_29889095
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
whehehe
pi_29889137
Nee serieus waarom zou je een iPod bij zo'n onguur bedrijf gaan bestellen
pi_29889160
Omdat hij daar 50% goedkoper is?
pi_29889192
Ja maar als je een beetje normaal kan denken, kun je je toch wel voorstellen dat het niet kan voor die prijs.
pi_29889385
Dat lijkt me logisch he
pi_29900175
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen
When there is nothing left to burn
You have to set yourself on fire
pi_29900407
bij mij zat die er wel bij
pi_29900723
wilde ik ff weten
pi_29900757
maar dat was bij de 1g dus ik zou het toch ff navragen
pi_29902337
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen
Niet bij de 2nd gen
  Redactie Games dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:21:06 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29902481
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
D'r zit niet eens een poweradapter bij geloof ik. En bij m'n gewone IPod 4g Color zit ook alleen maar een USB-kabel bij.

En trouwens..
quote:
van de site:
Wat krijgt u erbij?
iPod mini-doosInhoud verpakking
- iPod mini van 4 of 6 GB
- Koptelefoon met oordopjes
- Riemclip
- USB 2.0-kabel
- Gebruikershandleiding
- Cd met iTunes voor Mac en Windows en elektronische documentatie
(1)FireWire-kabel dient apart te worden aangeschaft
pi_29925374
bij iPod mini zit GEEN Firewire-kabel en GEEN adapter
pi_29929717
Ze houden het allemaal wel lekker minimaal bij Apple...

Heel slim, kunnen ze nog een keer extra geld beuren

Ikzelf heb alleen maar 2 USB 1.1 poorten op m'n pc zitten (en dan die FireWire op de geluidskaart), dus voor mij gaat de transfer, via usb, waarschijnlijk vrij traag.. of valt dat allemaal nog wel mee?
pi_29930227
USB1.1 = 12mbit / s
12mbit / s = 1,5mb / s
1,5mb / s = 90 megabyte per minuut
4096megabyte / 90 megabyte = 45 minuten om hem helemaal vol te pompen
pi_29930396
1.1 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzamer
pi_29930466
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
pi_29938347
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
1.1 is 12 Megabit .
pi_29952550
OUD
pi_29969196
Sinds een half jaar heb ik een iPod mini. Hij gaat overal mee naartoe en tot voor kort deed alles `t prima. Maar sinds een paar weken is `ie iedere keer sneller leeg, en na een nacht aan de lader te hebben gelegen is `ie nog steeds niet helemaal opgeladen. Kortom, m`n batterij geeft er de brui aan.

Binnen de garantie valt `ie in ieder geval niet meer. Dus terugsturen? Laten repareren?

Wat te doen, wat te doen?
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_29969324
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
Tap tap tap
pi_29969849
Cherrylips, heb jij er al 1?
pi_29971110
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.

Dus ja, helaas wel.
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_29971270
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:

[..]

Dus ja, helaas wel.
dat klopt niet hoor
pi_29971384
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Cherrylips, heb jij er al 1?
nee
Ik wacht even de expo in september af. ik ben nl als de dood dat ik zo een mini koop en ze over 3 weken ofzo met een nieuw model komen
Tap tap tap
pi_29971411
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:

[..]

Dus ja, helaas wel.
da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Tap tap tap
pi_29972647
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Ik heb `m via Internet besteld, maar vandaag even bij de lokale Appledealer geinformeerd en die jongen was onverbiddelijk. Batterij en accu: drie maanden garantie. Ze hebben het er bij de iPods in de vitrine ook apart bij vermeld.

Maar goed, die jongen had een nogal wazig verhaal over Benelux-dealers, en de Mediamarkt die ze vanuit Duitsland halen en nog meer gezwam waar ik niks aan had, vandaar mijn vraag: wat te doen? Zijn er hier mensen met soortgelijke ervaring? Voordat ik eventueel stampij ga maken ergens moet ik wel weten wat me te wachten staat
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:02:00 #143
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_29976083
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_29977239
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
pi_29984961
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
Je kunt met je windows pc, en met een mac foto's op je iPod zetten, en niet alleen mac ondersteund de formaten.. volgens mij kan je gewoon gifjes en jpg bestanden erop zetten.
Usb2 en Firewire is bijna even snel, als je een oudere usb op je computer hebt.. dan is firewire sneller.
pi_29984963
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef GaRleC het volgende:
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
Waar heb je die iPod gekocht dan..? lijkt me niet echt normaal als je niks erbij krijgt
pi_29985226
USB 2.0 kan zelfs sneller zijn dan FireWire, afhankelijk van je PC.
pi_29985230
Nee, dat is afhankelijk van je chipset op je MP3-speler
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:19:51 #149
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29985297
Stelletje ijlerts.

Dat is afhankelijk van allerhande factoren, maar over het algemeen is FireWire sneller omdat zijn doorvoersnelheid constant is. Maar dat is netzoiets als de serieel/parralel-discussie van vroeger.
Ik ga naar huis.
pi_29986176
USB gebruikt toch iets van je processor en firewire toch niet?
pi_29987450
Klopt
pi_29993656
Ik koop nooit meer een ipod

Ik heb nu mijn 2e ipod al, en ook die is nu kapot gegaan.
Hij start gewoon niet meer op en laat alleen het apple logo zien, hoe vaak ik ook reset.
Weet iemand een email adres van apple waar ik naar kan mailen om te vragen of ik de ipod nog terug kan sturen?

Ik kan nergens een email adres vinden op de site van apple...
Tri State. Tri State. !
pi_29993801
gewoon bellen hippie.
pi_29993890
iPod
pi_29995749
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
pi_29997143
Ja, ik heb dus wel een probleem

Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
pi_29998070
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Salie het volgende:
Ja, ik heb dus wel een probleem

Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.

http://www.copypod.net/download.php
pi_29998205
Ik heb ff een vraagje: ik heb nu bij Itunes een map voor de liedjes die ik van Limewire download, en daar komen ze in te staan als ze klaar zijn met downloaden in Limewire.
Maar hoe krijg je die liedjes van de Limewire map naar de Library van Itunes, slepen gaat niet en automatisch doet ie het ook niet?
pi_30000358
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.

http://www.copypod.net/download.php
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
pi_30000380
jE MOET DENK IK WEL ItUNES UITZETTEN JA
pi_30002652
Je caps wat doe je
pi_30004555
Ik heb een probleem met m'n iPod mini:

hij slaat in ieder nummer drie seconden over Een fabrieksreset in de iPod mocht niet baten.

Herkent iemand het probleem en wat is de oplossing?
pi_30007683
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
Denk je dat ik dat niet allang zou hebben gedaan als dat kon?
Mijn pc kan dat duivelse ding niet eens herkennen omdat hij niet wil opstarten.
Tri State. Tri State. !
pi_30008322
PC .
pi_30008328
Oja ik ken jou van unknownnet
pi_30010519
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Salie het volgende:

[..]

Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
iTunes niet aan gooien nee. geen strak plan. misschien even ituneshelper.exe enzo uit je processlist gooien. dan restore je je library via copypod naar je iTunes library en klaar! dan kan je copypod er weer af flikkeren!
pi_30031123
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
pi_30031218
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef obs het volgende:
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
ff geduld hebben
pi_30037073
Je hebt ook een radio functie op I-Tunes, kan je die stukjes radio ook op je Ipod zetten?
pi_30037709
Dat noemt men Podcasten, neem ik aan? En zodra je een podcast download gaat hij ook naar je iPod..
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:29:04 #171
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30037871
Neuh, er zitten ook gewone radiostreams in iTunes.

En die zijn niet zomaar op je iPod te zetten helaas. T'zijn dan ook niet voor niets live streams. Maar er zijn vast wel tooltjes waarmee je zo'n stream rippen kunt en er een mp3tje van kunt maken.

Voor de Mac zal Audio Hijack het wel kunnen.
Ik ga naar huis.
pi_30038434
Ik gebruik Streamripper for Winamp. Deze maakt automatisch losse mp3-files aan, met de correcte namen en de correcte ID3-tags. Werkt ideaal
pi_30041533
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?

En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.
pi_30041573
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Mr.David het volgende:
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?

En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.
Vaak veel muziek, dus niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.. hippie
pi_30043022
Euh, ik heb alleen de Podcasts van Radio 538 en daar praten ze alleen maar.
En hippie ?
pi_30043043
Dus daarom zei ik dat, van de andere weet ik het niet.
pi_30043072
ja oordeel dan ook niet
pi_30043333
Sorry .

Welke Podcasts hebben dan ook muziek erbij?
Kan ik er even een proberen.
pi_30043416
www.podcastalley.com knock ur self out
pi_30043813
Hartstikke bedankt man, ik heb nu ook dat programma waarmee ik kan opnemen van die site gehaald.
pi_30044033
Yeah! Ik heb m'n ipod photo. Nu alleen ff ontdekken hoe ik er een iSkin op krijg. Vind het zonde als m'n schermpje naar de donder gaat

[ Bericht 4% gewijzigd door wendywendy op 27-08-2005 23:53:35 ]
pi_30045037
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef wendywendy het volgende:
Yeah! Ik heb m'n ipod photo. Nu alleen ff ontdekken hoe ik er een iSkin op krijg. Vind het zonde als m'n schermpje naar de donder gaat
Eerst alles los maken.. en dan je iPod naar binnen wurmen door de opening voor je scherm. Als alles goed zit plaats je je schermbescherming onder de skin met de ronde kantjes op je scherm/iPod zelf..
pi_30047607
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Oja ik ken jou van unknownnet
heette je daar ook tonks?
Tri State. Tri State. !
  Redactie Games zondag 28 augustus 2005 @ 02:40:36 #184
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30048604
Defragging your iPod extends your battery-life...

Iemand hier al van gehoord?

Ik kan me d'r wel iets bij voorstellen.
D'r worden zoveel bestandjes erop geflikkerd en afgedonderd, dat je spul overal en nergens op dat harde schijfje komen te staan, dat betekent langere zoektijden voor je HD.

Moet wel zeggen dat I-Tunes daar ook een behoorlijke rol in meespeelt, ik weet niet hoe ie de bestanden organiseerd op je iPod, maar als je de map met muziek bekijkt is het één grote rommel
Oke, niet helemaal representief natuurlijk (een bestandje kan uiteraard wel in een map staan, maar fysiek op de schijf over meerdere verschillende sectoren verdeeld worden).

Maar of het echt extreem veel uitmaakt...
pi_30050139
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef _Supreme het volgende:

[..]

heette je daar ook tonks?
Nee toen heette ik anders.
pi_30059971
Ik heb een gedeelde muziek afspeellijst van Limewire, alleen die kopieert de muziek niet naar mijn bibliotheek als ik hem afspeel.
Slepen kan ook niet bij een gedeelde afspeellijst.
Hoe kan ik die muziek van Limewire dus in mijn bibliotheek krijgen?
pi_30060118
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
pi_30060168
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Dit hebben ze niet expres lastig gemaakt
pi_30060218
Waarom gaat het dan niet automatisch?
pi_30060255
Bij hem misschien niet, ik heb limewire opgestart en er komt automatisch een playlist met 'My limwire tunes' en alles staat in de bibliotheek
pi_30060704
check anders even de instellingen van Limewire of daar iets staat over liedjes verplaatsen naar de bibliotheek.

of koop een CD
pi_30062763
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Wow, slechtste flame ooit. Ik zou zeggen, drop the Apple-hating act. Blijkbaar weet je niet genoeg van Apple af om het op een normale manier met juiste argumenten af te kraken.
pi_30066424
Wat nou flame

Ik probeer dit al maanden bij mijn broer in te stellen, maar het lukt me anders toch even niet met mijn 8 jaar computerervaring
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:43:59 #194
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30067093
Aantal reacties verwijderd, kappen met deze onzin aub.
pi_30072964
je kan geen gedeelde muziek naar je eigen HDD slepen, heeft iets met rechten met de plaatenmaatschappijen te maken. Maar als je de muziek kan delen zit je in een netwerk en kun je het dus ook via Finder of verkenner doen.
pi_30075981
zag net dat er maar 3.74 GB op mijn Ipod mini kon....(zoiets ongeveer)...kan je ook nog zorgen dat de spelletjes eraf gaan en dat je dus écht rond de 4 GB op je IPOD kan zetten
Haleloeja
pi_30076046
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
zag net dat er maar 3.74 GB op mijn Ipod mini kon....(zoiets ongeveer)...kan je ook nog zorgen dat de spelletjes eraf gaan en dat je dus écht rond de 4 GB op je IPOD kan zetten
Nee .
pi_30076979
Yeah!
Ik heb mijn iPod Mini 4gb in lichtzilver. Ik ben er echt superblij mee.
Al mijn liedjes passen erop en nog ruimte erop .

Hoe lang blijft 'ie trouwens staan op dat Do not disconnent?
pi_30077087
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Mr.David het volgende:
Hoe lang blijft 'ie trouwens staan op dat Do not disconnent?
Totdat jij hem eject of disconnect.
pi_30078077
Ok, bedankt .

Dat scrollwheel was wel even wennen, maar nu is het echt heel fijn!
pi_30080950
En ik heb eindelijk ook een iPod mini een hele mooie blauwe nu nog een sok

Ehm... ja... verder geen vragen meer geloof ik, ik heb hem al aardig uitgeprobeerd en ik ben er wel achter hoe alles werkt. Nu ben ik benieuwd naar die Podcasts, dus daar ga ik me morgen maar eens in verdiepen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30081884
Wat zijn goede dopjes voor mijn iPod Mini ?
Ze mogen wel wat kosten. Ik heb al wat gehoord over Sharp MD33'ers.
Iemand ervaringen?
pi_30081919
iPod pwnz Zen Micro!

pi_30083632
Dat is een best oud plaatje hey
pi_30087355
Als ik R in me rechter oor doe en L in me linker doe, zoals het hoort dus, is het geluid redelijk zacht. Draai ik ze om dan kan ik eindelijk eens goed me muziek verstaan, drukfout op de oordopjes ofzo
pi_30087754
Dan is er iets mis met je oren hoor
pi_30088844
Mwah normaal hoor ik geen flikker Zeker niet als er een auto rijdt ofzo, en die rijden er erg veel op de weg

Misschien moet ik eens wat minder met stokkies in me oor zitten
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:33:22 #208
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30097882
http://www.nu.nl/news/582(...)groot%27_nieuws.html

Zou echt gaar zijn, als ze nu ook al na 2 maanden van de vernieuwing van de iPod. Nu weer een nieuwe iPod uitbrengen met videoafspeelmogelijkheid
pi_30099121
Er komt geen iPod met videomogelijkheid! Jezus dit is al de 34e keer dat ik dit moet vertellen

Man, dat heb ik Steve Jobs zelf horen zeggen...
quote:
Wat Apple precies gaat aankondigen, is nog niet duidelijk. Volgens het bedrijf is de impact van het nieuwe product net zo groot als die van de populaire iPod.
Een iPod met video mogelijkheden heeft echt niet zo'n groote impact als de iPod hoor, aangezien er tegenwoordig al zat betere alternatieven zijn op een iPod video
pi_30099349
waarom is er dan een video store in iTunes en kan ik filmpjes afspelen in iTunes
en Steve Jobs heeft ook ooit gezegt dat er geen iPod zou komen met flash geheugen en toch is er een shuffle gekomen
pi_30100071
Die filmpjes zijn misschien gewoon om op je PC af te spelen?

En wanneer heeft Steve Jobs dan gezegt dat er geen speler met flash-geheugen zou komen dan?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:43:55 #212
67643 iDex
opdondertje
pi_30100229
videoipod komt er wel hoor

vPod
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:44:29 #213
67643 iDex
opdondertje
pi_30100245
wie neemt er ff patent op de naam vPod
pi_30100274
iPod was ook al geclaimed toen hij net uit was
pi_30100283
Ik weet niet precies wanneer hij dat gezegt heeft, moet ik even gaan zoeken.
pi_30123583
Mn Iriver H120 was stuk en kon niet meer gemaakt worden en heb er maar een iPod Mini 6GB voor teruggekregen en tot nu toe ben ik er zeer te spreken over. Alleen is het scrollen nog ff wennen.
  Redactie Games woensdag 31 augustus 2005 @ 16:45:15 #217
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30136253
Iemand al Yamipod geprobeerd?
Klein en functioneel..
  zaterdag 3 september 2005 @ 07:28:22 #218
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_30223161
Na lang (+/- 1 hele week ) twijfelen of ik er wel of geen zou kopen en zo ja welke (iPod 60gb of mini 6 gb) heb ik er gisteren 1 gekocht

Het is de mini geworden (een grijze), vooral vanwege het formaat en ook een beetje wegens het prijsverschil .

[ Bericht 2% gewijzigd door DaMook op 03-09-2005 07:33:44 ]
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_30223304
Wat nieuwe roddel om de iPod mini & Shuffle

Er staat dat er geen video iPod komt in september, maar wel een capaciteit bump, hopelijk ook een stukje prijsverlaging
pi_30223323
Haaiii !

Ik heb een 20 gig. Maar die gaat steeds dood. Is dat normaal
pi_30224260
Ja heel normaal joh hoort er allemaal bij
pi_30224557
Wat bedoel je precies met dat hij dood gaat?
pi_30225289
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 08:14 schreef super-muffin het volgende:
Wat nieuwe roddel om de iPod mini & Shuffle

Er staat dat er geen video iPod komt in september, maar wel een capaciteit bump, hopelijk ook een stukje prijsverlaging
crisis, als je 8GB mini je $299 gaat kosten kun je net zo goed nog wat geld erbij leggen voor de 20GB
Tap tap tap
pi_30225524
Sja, je moet verder denken dan de gigabytes

[ Bericht 4% gewijzigd door Geqxon op 03-09-2005 11:51:42 ]
pi_30225713
Even een vraagje. Ik wil wat vakantiefoto's van de ene op de andere computer zetten. Op cd's branden lukt de hele tijd niet.
Nu wil ik het gaan doen met mijn iPod. Wat moet ik hiervoor doen? Hoe verwijder ik (tijdelijk) mijn liedjes van m'n iPod. (ik heb maar 6 GB) om even een hele boel foto's erop te zetten. Is het dan nodig om op beide computers iTunes te installeren?
Wie helpt mij?
pi_30225833
Als je er foto's op wilt zetten, moet je hem in de computer pluggen, via windows verkenner foto's erop, en bij de andere pc vai windows verkenner foto's eraf halen.

Niet al te moeilijk
pi_30225958
en dan in iTunes eerst het vinkje aanzetten bij gebruiken als harde schijf? Hoe haal ik eigenlijk m'n mp3's er dan af, want ik weet niet of het allemaal past
pi_30225989
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Wat bedoel je precies met dat hij dood gaat?
Na een uurtje gebruiken of zo loopt ie steeds vast
En hij loopt keivaak leeg.
pi_30226238
Even de support van Apple bellen, dan krijg je een nieuwe
pi_30226452
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Als je er foto's op wilt zetten, moet je hem in de computer pluggen, via windows verkenner foto's erop, en bij de andere pc vai windows verkenner foto's eraf halen.

Niet al te moeilijk
Hoe haal ik dan wat liedjes eraf, want anders past het er niet op?
pi_30226473
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Mits garantie
pi_30226647
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Zou je denken ?
pi_30226698
Jep Moet het wel binnen een jaar na aanschaf zitten.

Als je een iriver had zou dat 2 jaar zijn.
pi_30226736
Kap es met dat gezeik.

[ Bericht 92% gewijzigd door yvonne op 03-09-2005 12:42:50 ]
pi_30227052
Kan nergens iets vinden over de garantie termijn en welk nummer ik moet bellen
pi_30227121
Garantie is 1 jaar na aankoop
pi_30227349
Wie kan mij helpen met de vraag hoe ik tijdelijk nummers van m'n ipod afhaal?
pi_30227529
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:43 schreef MaRySe het volgende:
Kan nergens iets vinden over de garantie termijn en welk nummer ik moet bellen
Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service online

pi_30227752
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef arco_corleone het volgende:
Wie kan mij helpen met de vraag hoe ik tijdelijk nummers van m'n ipod afhaal?
laat maar, het is al gelukt met die updater
pi_30228482
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Jep Moet het wel binnen een jaar na aanschaf zitten.

Als je een iriver had zou dat 2 jaar zijn.
Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.
pi_30228546
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.
Denk je dit of weet je dit? Ik ben zelf al meerdere malen door mijn neus geboord, toen iets na 13 maanden kapot ging. Ik geloof dit namelijk niet echt
pi_30228666
een klasgenoot had het met zijn iBook. Hij werd gewoon gerepareerd. Hoe dat met een iPod zit weet ik niet.
pi_30228917
Dan heeft hij geluk gehad, want een iBook heeft standaard inderdaad maar een jaar garantie
pi_30229060
Ja, maar je hebt ook een verwachte levensduur.
Sommige fabrikanten naaien je inderdaad, en zeggen: 'ja je garantie is verlopen, betalen!' maar oa Apple niet dan.
pi_30233017
Mag inderdaad hopen dat hij langer meegaat dan 1 jaar
pi_30233229
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service online

Dan moet ik mijn iPod direct opsturen
pi_30233254
Nee hij word opgehaalt.
pi_30242349
Weet iemand hoe kan ik nieuwe nummers op m'n iPod kan zetten vanaf een andere computer zonder alles wat er nu opstaat te resetten ?

http://img390.imageshack.us/img390/4225/ipoditunes0yd.jpg
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:11:09 #249
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30242453
Ja. Vinkje weghalen in de settings van iTunes onder iPod of ergens in die richting. Is ook nog niet een keer of tig langsgekomen.
Ik ga naar huis.
pi_30243080
Heb nu gedaan dat je het zelf moet updaten inplaats van automatisch maar hoe zet je die nummers die nu in je libary staan nou op je iPod ?
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:38:43 #251
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30243253
Wat dacht je van sleur en pleur.
Ik ga naar huis.
pi_30243311
bedankt !

-edit- Toch nog een vraag! Bestaat er iets zodat je sommige nummers kan uitsluiten van de shuffle maar dat je ze wel gewoon luisteren als je erop klikt op albums/nummers ?
pi_30265052
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aan Gebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??

Help me !!!!
pi_30265100
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef linebear het volgende:
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aan Gebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??

Help me !!!!
resetten...? ik weet niet hoe dat gaat, iets met de menu en play knop tegelijkertijd indrukken maar ik weet niet zeker, dus niet doen voor je zeker weet hoe dat moet (voordat ik aansprakelijk gesteld word voor een gesloopte ipod zo )
Tap tap tap
pi_30265930
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knop oh gelukkig maar
pi_30271498
HELP HELP! !!

kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,

dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.

Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,

het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
pi_30272123
je mag apple geen teringlijers noemen. nu help ik je niet meer
pi_30272556
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef super-muffin het volgende:
Nee hij word opgehaalt.
Maar ik wou alleen een vraag stellen
pi_30275210
@ Tonks

geen paniek, morgen ruil im m voor een echte MP3 speler, wat een kutding die ipod, nooit meer
pi_30275782
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef linebear het volgende:
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knop oh gelukkig maar
jeetje, en ik heb geeneens n ipod
Tap tap tap
pi_30275865
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!

Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,

het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
ik had toen echt geen moeite met de shuffle. jezus wat ging dat makkelijk zeg, installeren, shuffle in de pc doen, ik zette handmatig wat muziek erop, klaar. ik heb hem ook niet eerst opgeladen trouwens, wel een tijdje laten zitten toen ik eenmaal klaar was.
maargoed, pas als ik zelf n ipod heb en er misschien problemen mee ga krijgen kan ik er pas een goed oordeel over vellen

Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik toen ipod updater heb gedaan gewoon die usb stick erin gepropt en klaar is klara
Tap tap tap
pi_30280231
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!

wat is je OS?
pi_30280574
Kan je de firmware van de ipod mini zo aanpassen dat hij als een ipod shuffle of iets dergelijks gaat werken? Mijn schermpje is kapot en ik moet nu elke dag een play list erin gooien om iets af te kunnen spelen.

Het zou wat makkelijker zijn als hij ging afspelen (eeste playlist) met bijv. de ronde knop in het midden van dat wheel en als ik er nog een keer op druk de voglende playlist. En dan next song met naar rechts drukken op dat wheel...

Bestaat dat?
  Redactie Games maandag 5 september 2005 @ 10:36:08 #264
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30282073
Nieuwe iPod mini met kleurenscherm en flashgeheugen
http://www.tweakers.net/nieuws/38803
pi_30282934
Zijn allemaal nog geruchten
pi_30282978
Zelfs ik mag me nu de eigenaar noemen van een echte iPod Mini .
pi_30283224
Tof
pi_30283396
Zou mooi zijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30286574
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.

Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  maandag 5 september 2005 @ 13:49:19 #270
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30286799
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
Dat komt toch echt omdat Windows ME geen universele drivers voor mass storage devices aan boord heeft.

Voor de rest is Google je vriend hoor.

http://win98.drivers.w.interia.pl/ipod.html
http://www.geocities.com/mmcfly8888/
Ik ga naar huis.
  Redactie Games maandag 5 september 2005 @ 14:21:01 #271
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30287596
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben
pi_30287605
quote:
Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.

Och ja, de allereerste iPod werkte alleen op de Mac
pi_30287617
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben
nee precies
pi_30307779
quote:
Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef tonks het volgende:

[..]

nee precies
Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.

Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
pi_30310192
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

* Wat zit erop?
*Ja dan is het goed.

Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
had je wel wat aan de linkjes van nietz?
pi_30310748
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 06:46 schreef tonks het volgende:

[..]

had je wel wat aan de linkjes van nietz?
Ja daar moet ik hem nog voor bedanken, bij deze dan. Maar dat ziet er allemaal best ingrijpend uit. Ipod formatteren en weer opnieuw nieuwe dingen op zetten.
Ik heb zowieso niet zoveel verstand ervan, ik wacht eerst even een gekopieerde versie van Widows XP af, kijken od dat gaat lukken, anders kan ik altijd nog de wat ingrijpendere software methodes uitvoeren.
pi_30313090
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

* Wat zit erop?
*Ja dan is het goed.

Hehe, je moet gewoon niet naar verkopers luisteren. Die hebben 1 doel: verkopen

Op de website van Apple staat het ook duidelijk: WIndows 2000 en Windows XP
pi_30316569
Heb je een DVD-brander? Dan zou ik gewoon een DVD vullen met muziek en naar iemand gaan die wel XP heeft en het dan op je iPod zetten. Het is een tikkeltje omslachtig maar je hebt dan iig voorlopig muziek op je iPod.
Let's plant a tree
  dinsdag 6 september 2005 @ 13:55:38 #279
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_30319109
Hoi mensen,

Een tijdje geleden zette ik voor een kennis wat cd's op een iPod mini. Hij wou later misschien nog een keer een beroep op me doen (hij heeft geen computer ) en ik had de optie "bibliotheek handmatig beheren" niet aangezet, dus ik liet z'n muziek maar op mijn harde schijf staan om de bibliotheek te behouden.

Gister belde hij, een vriend van hem wou een liedje van zijn ding kopiëren, maar toen ze hem aansloten leek ie leeg te zijn. Ikzelf had hem een keer aangesloten onder mijn moeders Windows account, toen leek ie ook leeg. Toen ik heb onder mijn account aansloot was alles er weer (meen ik te herinneren). Anyway, ik zei dat ik toch de muziek nog had en dat ik het wel weer even erop kon zetten. Dan kon ik meteen die optie aanzetten en zijn muziek deleten.

Toen ik het USB stekkertje inplugde ging het al mis. Behalve dat de mini begon op te laden gebeurde er niks. Vorige keer startte iTunes gewoon op en begon hij te synchroniseren. Op het schermpje flikkeren het menu, "Do not disconnect", en "OK to disconnect" door elkaar heen.

Op verschillende sites vond ik als oplossing te resetten en in Disk Mode te starten. Ik heb hem ondertussen in Disk Mode gekregen en m'n pc opnieuw gestart, maar nog steeds niks. Do not disconnect, terwijl mijn pc hem niet herkent.

Weet iemand wat er aan de hand is, en vooral de oplossing?

[ Bericht 4% gewijzigd door R-Mon op 06-09-2005 15:30:50 ]
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 17:36:39 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30326434
Is het trouwens de bedoeling dat die dinger binnen een week leeg zijn, ook al gebruik je em niet

Nou weet ik ook wel dat die batterij leeg loopt, maar ik had niet verwacht (nadat ik em volgeladen heb) dat dat ding na een week "uitgestaan" te hebben vervolgens weer begint te mekkeren over stroom...

Je zou verwachten dat ie het langer volhoudt, m'n telefoon kan ook enkele weken zonder stroom en alsnog kan ik em aanzetten, met een redelijke volle batterijstatus.

15 uur luisteren haal ik overigens wel, dat heb ik tijdens de vakantie wel ervaren...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:39:28 #281
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30326527
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat die dinger binnen een week leeg zijn, ook al gebruik je em niet
Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.
Ik ga naar huis.
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 17:48:43 #282
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30326783
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.
Ah, ok explains a lot...

Toch wel jammer dan dat ze niet naar andere handheld apparaten hebben gekeken, (een mobiele telefoon, PDA en Gameboy kun je immers ook gewoon helemaal "uitschakelen")
Had me echt geen ruk geboeit als dat ding opnieuw moest "booten", als dat energie bespaart...
Nu moet je voor die ene dag in de week reizen telkens dat ding weer 5 uur in de lader gooien..
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:50:38 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30326830
Vind ik ook een nadeel, maar goed als je het weet hou je er rekening mee...
Get woke, go broke!
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 18:06:37 #284
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30327147
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik ook een nadeel, maar goed als je het weet hou je er rekening mee...
Ja, nu moet je wel.. of ik zit daalijk gewoon 3 uur in de trein zonder muziek... zowieso is zo'n rit al vreselijk en dan geen muziek erbij

Uiteindelijk weegt de hoeveelheid en variatie aan muziek die je mee kan nemen, dan nog wel hoger dan dit gebrek. Maar één van de redenen waarom ik de IPod had gekocht, was toch wel dat het ding een redelijke afspeelduur moest hebben, in de veronderstelling dat ie ook wel "uit" kon.

Maar goed, ik vind dit eigenlijk behoorlijk slecht van Apple...
Lijkt me juist één van de meest belangrijkste functionele aspecten van een handheld/mobiel apparaat i.v.m energiebesparing.

Verder prima apparaat, daar niet van..
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:14:17 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_30327308
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Het opstarten is zo wel sneller inderdaad en het zou best als standaard mogen staan zo. Maar de echte "uit" functie zou er wel moeten zijn.
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:17:21 #286
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_30327382
Volgens mij was er een of andere obscure knoppencombinatie waarmee de iPod wel echt uit te zetten was, ik kan hem alleen zo niet terugvinden. .
Ik ga naar huis.
  Redactie Games dinsdag 6 september 2005 @ 19:51:50 #287
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30330366
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:17 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij was er een of andere obscure knoppencombinatie waarmee de iPod wel echt uit te zetten was, ik kan hem alleen zo niet terugvinden. .
Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...
pi_30333291
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...
Hahaha idd

Ik wil er trouwens nog wel zo'n stekker bij dat hij gewoon in het stopcontact opgeladen kan worden. Is voor op vakantie toch het handigst lijkt me, ik neem echt niet altijd mijn laptop mee
Let's plant a tree
pi_30342646
Tja die batterij, ik vertrouw hem niet (iPod mini). Als ie aan het laden is, gaat de batterij meter tot het einde. Als ik hem vervolgens ga gebruiken zit ie niet meer tot het einde (vrijwel direct). Vond ik al vaag. Een vriend van me bleek het ook te hebben. Verder had ik hem bijna niet meer gebruikt (ik praat over een dag) bij elkaar hooguit 2 uur. Zit de batterij nog net meer dan de helft vol.
Ik zet dus ook een groot vraagteken of ik de 10uur ga halen.
Ik ga hem nog eens proberen als ie leeg is met hem dan op te laden, want ik had hem uit verpakking gehaald, toen tot vol opgeladen.
In ieder geval heb ik dr tot nu toe geen goed gevoel bij wat batterij betreft.
Verder is het echt een topapparaatje en de verkoopster is zelfs nog zo vriendelijk geweest een doosje erbij te doen met een remote+headset. Maar goed dat is hun fout geweest maar dat is wel mijn mazzel .
  woensdag 7 september 2005 @ 19:22:43 #290
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_30362550
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef R-Mon het volgende:
...
Iemand? Of kan ik hem vertellen dat ie simpelweg kapot is?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 7 september 2005 @ 20:57:32 #291
57434 Marloes
Digital Love
pi_30366119
Goed, ik heb dus een ipod (hoe verrassend).

Ik heb een 6gb schijf en wil er graag wat bestandjes opzetten, maar als ik mijn ipod in m'n computer doe herkent hij hem niet, dwz dat ik er bij ''mijn computer'' niet op kan klikken om er dingen naar te knippen en te plakken zeg maar (ik ben geen nerd dus graag in begrijpelijke taal ).

Wie kan me helpen!!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:59:47 #292
67643 iDex
opdondertje
pi_30366203
hmz je moet hem eerst formateren via de software toch? als je dat op windows wilt zien...
pi_30366332
quote:
Op maandag 5 september 2005 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe iPod mini met kleurenscherm en flashgeheugen
http://www.tweakers.net/nieuws/38803
geruchten
http://www.tweakers.net/nieuws/38863
pi_30367323
Die iPod nano is wel erg sweet hoor !
pi_30368184
Wel sweet maar alleen in zwart en wit.... ik vind juist die kleurtjes zo leuk bovendien is hij duurder
Let's plant a tree
pi_30368238
zag die nano net: nice
  woensdag 7 september 2005 @ 21:46:04 #297
128610 Donkey_
Are We There Yet?
pi_30368351

[ Bericht 100% gewijzigd door Donkey_ op 07-09-2005 21:48:18 ]
  woensdag 7 september 2005 @ 21:46:18 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_30368361
Mijn iPod (3rd gen 10 GB) is nu helemaal gaar. De accu is soms al na 30 minuten leeg. hij ladt sowieso nooit meer volledig op. Hij heeft overigens nooit de 8 uur spelen gehaald. Ik wil de accu wel laten verwisselen, maar heeft dit nog zin. Hij is 2 jaar oud en dus geen garantie meer. En hoe duur is zoiets?
pi_30368469
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod (3rd gen 10 GB) is nu helemaal gaar. De accu is soms al na 30 minuten leeg. hij ladt sowieso nooit meer volledig op. Hij heeft overigens nooit de 8 uur spelen gehaald. Ik wil de accu wel laten verwisselen, maar heeft dit nog zin. Hij is 2 jaar oud en dus geen garantie meer. En hoe duur is zoiets?
Bij apple duur, maar als je iemand kent die handig is met electronica kan die hem misschien vervangen een nieuwe accu is rond de 30/40 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')