Ik ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:20 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nog steeds geen iPod 60 gieg
Pics!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:39 schreef iDex het volgende:
bij halfords hoesjes voor de ipod te koop voor 15 euro, zien er wel vet uit.
en goed inwrijven met een staalborstelquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:
[..]
![]()
(of bedoel je nou dat je met pindakaas krassen van je iPod hebt gehaald)
Sorry, het waren stickerresten: http://gathering.tweakers(...)ge/23954417#23954417quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:07 schreef Xiara het volgende:
[..]
![]()
(of bedoel je nou dat je met pindakaas krassen van je iPod hebt gehaald)
quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zou dus echt niet met zulke belachelijke dingen aan mijn iPod zitten he!
Je kan bij de blokker of zo een amateur mobieltjes winkel tubetjes "krasweg"(zo noem ik het even) kopen...
Dat is niet schadelijk en misschien helpt dat... het is een doorzichtig iets wat de kras opvult en dus niet van kleur laat veranderen...
Ik zou niet gaan schuren ofzo dan richt je alleen meer schade aan... en een staalborstel hoe komt men op het absurte idee
Ik heb liever een krasje op mijn iPod dan dat ik hem verziek met weet ik veel wat voor rare pratijken.
Ik geloof het nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:03 schreef iDex het volgende:
[..]
heb je geen foldertje van de halfords gehad? staat hij in, ik heb thuis geen scanner![]()
De code op de iPodquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:39 schreef Nam het volgende:
Als je een Ipod koopt, zitten de garantiepapieren dan in de doos of geld de aankoopbon dan als garantiebewijs?
kan je even uitleggen wat die 'bat. upgrade' inhoudt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef HeatWave het volgende:
even een update voor degenen die met zwakke batterijen zitten, mijn eigen gefixte bat. upgrade werkt nog steeds prima. Bij gebruik is het gewoon tig keer langer, maar ook als je hem een tijd niet gebruikt dan blijft je iPod langer vol.
Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Lauzie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een 30 gb en telkens als ik hem een tijdje niet gebruik (1 dag) is de batterij vrijwel leeg en krijg ik hem erg moeilijk aan. Ik moet dan echt een paar keer heel lang de play knop ingedrukt houden wanneer eindelijk het apple logo verschijnt en-ie aan gaat.
Ik vroeg me af of dit normaal is?? Dat van die batterij vind ik wel vaag hoor..
Nog een vraag: moeten de nummers die je op je I-pod staan nou op je computer blijven staan omdat ze anders ook van je iPod afgaan, of geldt dat alleen als je automatisch bijwerken hebt ingeschakeld?
ja heb de lock er gewoon opstaan. Misschien toch maar eens bellen met de AppleStore..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.
Dat met die batterij is best vaag.. vraagje als je hem uitzet zet je hem dan wel op lock? *als je em niet gebruikt
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 vroeg 'DJ_WB' het volgende:
Ik kon de gewone Apple topic niet zo snel vinden,maar heeft
iemand een Mac OS X progje wat de AAC files kan omzetten naar FLAC of MP3 format ?
automatisch bijwerken uitschakelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef Salie het volgende:
3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch ItunesBlijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt
Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
Hmmmm normaal,maar...je kan ermee teruggaan naar de winkel als je hem pas hebt gekochtquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef 'Salie' het volgende:
1. Bij mij gaat mijn Ipod soms erg moeilijk aan. Hij staat dan niet op Hold maar ik moet gewoon het knopje lang ingedrukt houden, dit geldt ook voor wanneer ik hem uit wil doen. Moet dan wel 4 sec het knopje ingedrukt houden, is dit normaal
Zoals ik al zei in de vorige reactie: Teruggaan of anders zelf even de stofzuiger pakken,quote:
2. Mijn 2e vraag is eigenlijk dat ik mn Ipod mee heb genomen op vakantie en blijkbaar heeft ie in mn tas in een beetje stof gezeten ofzo, want ik merkte dat het wieltje moeilijker draaien. Ook is dat middenstuk wat wit is dus, een beetje vies. Weet iemand of er nog wat aan te doen valt
Begrijp het niet helemaal maar laat me een gok wagen.quote:
3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch ItunesBlijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt
Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
14 dagen wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef Gelderland het volgende:
Ik ben vandaag naar de Apple shop teruggegaan met mijn dingetje...
Probleem uitgelegd, ook gezegd wat ik allemaal geprobeerd had. Een medewerker heeft mijn Ipod mini even daar op de computer aangesloten en ook daar las hij hem niet (lukte niet om nummers erop te zetten). Het ligt dus eigenlijk bijna zeker aan de software.... Hij is nu opgestuurd en ik wordt morgen gebeld wanneer ik een nieuwe krijg. Of ik kan morgen bij Apple shop een nieuwe meenemen of ik moet wachten op de reparatie![]()
Dus...balen dat ik nét weer deze 'fout' heb en nu even minimaal 1 dag zonder Ipod moet zitten![]()
![]()
hmmz, die gast zei dat ik misschien ook een nieuwe kon krijgen (als ze hem niet konden/wilde repareren ofzo)....quote:
Heeft je Pa een iPod?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:47 schreef super-muffin het volgende:
Sjongejonge, mn pa koopt geen nieuwe scherm voor de iPod Mini![]()
te veel geld zegtie.
Nu gebruikt hij een iPod mini met dit scherm:
[afbeelding]
http://www.macstuff.nl/ ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef Gelderland het volgende:
Hahaa, ziet er ook niet uit![]()
btw. Is er een (online) shop waar je goedkoop accesoires kan kopen voor de Ipod (opladers/dock's etc.). Eventueel niet van het merk Apple zelf...:? (of is dat er niet)
Beter voor?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is nou eigenlijk beter....AAC of MP3?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk?
![]()
Start iTunes,selecteer de AAC files die je wilt converteren en dan kiezen door te
veranderen naar MP3.
MAAR! waarom zou je je AAC-files naar mp3 converteren?
is dat vanwege het branden voor een audio-cd? Of is het voor je iPod?
Als het het 't laatste is dan is het stom want AAC is gelijk gereed voor je iPod om
te importeren en andersom.
Is het echter voor het maken van die audio-cd dan moet je bij branden kiezen voor audio-cd
of in jou geval bij convertering voor mp3-cd!![]()
Er is toch een oud gezegde?:
Elke cd-speler ondersteunt audio-cd, maar niet elke cd-speler ondersteunt mp3![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Remzz het volgende:
iPod heeft beste geluidkwaliteit.
is dat één van de goedkoopste online shops waar ze accesoires (non-apple) voor de Ipod verkopen?quote:
Wat wordt er weer heerlijke onzin geventileerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36[/url] schreef 'Morpheus2002' het volgende:Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat een goede versterker beter geluid heeft als een iPod
![]()
Maar goed. Ik heb wat artikelen gelezen en MP3 is volgens mij gewoon beter.
Ik wil nummers zoiezo op een bitrate van 192 kbps hebben.
Die Lame encoder in combinatie met EAC is echt briljant dus hou het daarbij
Doe je ogen eens open, het ging om het verschil tussen AAC en MP3quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:31 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wat wordt er weer heerlijke onzin geventileerd.![]()
Het enige grote verschil tussen de iPod(witte/U2) en de iPod mini is:
-kleur vs. geen kleur
-iPhoto mogelijkheden vs. geen iPhoto mogelijkheden
-20/60 GB vs. 4/6 GB
-Lunix is te installeren vs. Linux niet te installeren
De rest is gelul op de 4-kanter meter.![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:36 schreef Geqxon het volgende:
Wow, das wel hip
Heel de familie aan de iPod
Nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Het heeft altijd nut, en je data zal altijd verloren gaan.
deze hoes hebben ze bij de halfordsquote:Op maandag 15 augustus 2005 02:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik geloof het niet
Staat ook niet in de flder op de site...
er komt met de ipod een handig prommaatje mee dat zoekt naar nieuwe firmware op het inet, als ik dat doe geeft hij aan dat er geen nieuwe firmware is voor mijn mini (die overigens op 1.3 draait)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:51 schreef davidov het volgende:
Kheb momenteel firmware 1.3 op mn mini staan, en ben vergeten hem up te daten tot 1.4 voordat ik mn muziek erop deed....en ik ben toch zo ontiegelijk lui...
anyway, mijn 2 kleine vraagjes van dinsdag 16 augustus
- 1.4... boeie? heeft het enige voordelen? heb een poging gedaan om het te vinden op apple.com wat er nieuw is maar dat zeggen ze dus helaas niet.
- wanneer men een nieuwe versie er op zet, zal de mini zichzelf formatten nietwaar?
Ja heel goed juist gaat heel makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef SqueaK het volgende:
Kan je met een iPod 'vooruit spoelen' ??
ik heb dus veel livesetjes van meer als een uur... ik zou het dus handig vinden als ik wat kan vooruit spoelen
ja klik op de middelste knop en je ziet dat je met het wheel verder kan scrollen. je ziet hoever je vooruit spoelt enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef SqueaK het volgende:
Kan je met een iPod 'vooruit spoelen' ??
ik heb dus veel livesetjes van meer als een uur... ik zou het dus handig vinden als ik wat kan vooruit spoelen
Ik denk dat ik daar even op ga wachtenquote:Apple optical mouse, 4GB iPod mini on their way out?
... Availability of Apple's $199 4GB iPod mini has also tightened in recent weeks with some resellers now reporting difficulty restocking the product.
Analysts expect Apple to revamp its iPod mini offerings by the third week in September when chief executive Steve Jobs presents at Apple Expo in Paris.
The consensus among analysts and industry sources is that the 4GB iPod mini will be phased out in favor of new 6GB and 8GB models that will likely sport color screens and photo viewing capabilities.
Both Hitachi and Seagate, two suppliers of hard drives for the iPod mini, have recently announced 8GB versions of their 1-inch micro drives.
1. Lock!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:14 schreef Dream_On het volgende:
Mijn mooie roze iPod mini doet soms ook n btje raar.. Als ik ehm standby heb staan en een dag later weer muziek wil luisteren, is ie ineen een stuk leger..
Oja, en als mijn iPod helemaal leeg is (niet meer aan wil) en ik doe ehm aan de lader, dan komt er wel een batterijtje te staan, maar die beweegt niet.. Laad ie dan op ofnie?
klinkt redelijk, er bestaan wel betere dingen voor dat geld maar ik heb hem puur voor het design gekocht, de rest vind ik maar lelijk of te groot en zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef Adsum het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de Bose Sounddock, ben namelijk van plan er een aan te schaffen (mits goede ervaringen) ?
[afbeelding]
Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houdenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Sluit hem dan aan op je bestaande stereotoren in combinatie met iTrip ofzo.
Ik gebruik mijn iPod tegenwoordig als alarmwekkertje. Simpelweg 'e'en audiokabel naar mjin oude kut stereosetje en ik ben voor bijna geen geld klaar. DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik ga op kamers vanaf morgen, en wil niet mijn stereo meeslepen en de buurt wakker houden![]()
die heb ik op mijn bureau, kan je aansluiten op je iPod, klinkt erg goed maar is niet draagbaarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
de bose welquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
DIe kleine sounddocks zijn wel leuk enzo, maar laden die ook je iPod op als hij erop staat of niet?
ja of een jack-to-tulp stekker hequote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Sluit hem dan aan op je bestaande stereotoren in combinatie met iTrip ofzo.
Omg, dies fucking lelijk manquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
Heb je die design-leek ook weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omg, dies fucking lelijk man
Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
naast het feit dat het over het algemeen wat naief is om te denken dat je gemiddelde schijtgoedkope surround set beter presteert dan een to-the-point setje van h//kquote:
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kastquote:Voor 200 euro heb je onderhand een hele fucking surroundset met een beter design
Poepoe jij durftquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik mijn iPod muziek hard wil horen sluit ik hem gewoon op mijn boxjes aan
Mja, ik vraag me gewoon af waar de klankkast van die subwoofer zit... heeft hij uberhaupt wel een klankkastquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef riley het volgende:
daar valt over te discussieren, geef ik ook verder geen waardeoordeel over
[..]
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kast
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
[afbeelding]
nee, de rest ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar is het dat buisje zeg maar?
JBL = Harman Kardon geloof ik, wordt ook via HK verkocht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..
Beetje ¤200,- voor een paupersetje boxen.
Dan liever even doorsparen voor een midrange setje van JBL dan zoiets
Site ziet er wel betrouwbaar uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Weet iemand of deze aanbieding te vertrouwen is?:
http://www.paypalshop.nl/page35.html
Inderdaad prijs is natuurlijk veels te laag. Moet je eens bij de gsm's kijken, die hebben ook allemaal een lage prijs (een w800 voor 217 oid (wel niet op voorraad).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Site ziet er wel betrouwbaar uit.
Prijs niet ¤84
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
Niet bij de 2nd genquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
D'r zit niet eens een poweradapter bij geloof ik. En bij m'n gewone IPod 4g Color zit ook alleen maar een USB-kabel bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
quote:van de site:
Wat krijgt u erbij?
iPod mini-doosInhoud verpakking
- iPod mini van 4 of 6 GB
- Koptelefoon met oordopjes
- Riemclip
- USB 2.0-kabel
- Gebruikershandleiding
- Cd met iTunes voor Mac en Windows en elektronische documentatie
(1)FireWire-kabel dient apart te worden aangeschaft
1.1 is 12 Megabitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
dat klopt niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Cherrylips, heb jij er al 1?
da's echt vet asociaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
Ik heb `m via Internet besteld, maar vandaag even bij de lokale Appledealer geinformeerd en die jongen was onverbiddelijk. Batterij en accu: drie maanden garantie. Ze hebben het er bij de iPods in de vitrine ook apart bij vermeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Je kunt met je windows pc, en met een mac foto's op je iPod zetten, en niet alleen mac ondersteund de formaten.. volgens mij kan je gewoon gifjes en jpg bestanden erop zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
Waar heb je die iPod gekocht dan..? lijkt me niet echt normaal als je niks erbij krijgtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef GaRleC het volgende:
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:11 schreef Salie het volgende:
Ja, ik heb dus wel een probleem
Ik had dus al mijn muziek gewist van mijn Kazaa omdat mijn pc helemaal vol was en ik niks meer kon. En ik dacht dat de liedjes in Itunes nog wel bleven bestaan, niet dus.
Maar het probleem is dat ik nu weer liedjes op mn ipod wil zetten maar nog LANG niet alles terug gedownload heb en als ik mijn IPod aansluit dan verlies ik dus al mn liedjes omdat ik automatisch bijwerken aan heb staan.
Nu keek ik net hoe ik dat automatisch bijwerken uit moet zetten maar daarvoor moet ik mn Ipod aansluiten. Maar als ik mn Ipod aansluit verlies ik al mn 634 liedjes.
Wat moet ik doen?
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
CopyPod gebruiken om je complete library te restoren naar iTunes.
http://www.copypod.net/download.php
Denk je dat ik dat niet allang zou hebben gedaan als dat kon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:31 schreef NiteSpeed het volgende:
Resetten boeit ook niet, kneus. Je moet hem restoren en formatten ofzo.
iTunes niet aan gooien nee. geen strak plan. misschien even ituneshelper.exe enzo uit je processlist gooien. dan restore je je library via copypod naar je iTunes library en klaar! dan kan je copypod er weer af flikkeren!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:19 schreef Salie het volgende:
[..]
Ok ik heb die gedownload. Kan ik nu gewoon mn ipod erin doen zonder dat ik al mn liedjes verlies? Moet ik Itunes dan uitschakelen? En er staat dat het na 14 dagen verlopen is. Moet ik het dan ergens anders opslaan ofzo of slaat ie hem automatisch op in Itunes of moet ik hem daarheen 'verplaatsen'?
ff geduld hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:20 schreef obs het volgende:
Hey, ik heb net een iPod mini gekocht, 4gig. Tijdens de instalatie begint ie met formatten van de ipod. Het duurd nu wel erg lang. +/- een 20 minuten bezig. Er staat nog steeds "Do not disconnect"
Hoort dit zo, of klopt er toch iets niet?
Vaak veel muziek, dus niet over dingen praten waar je geen verstand van hebt.. hippiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Mr.David het volgende:
Bedankt alvast, maar ik heb een windows bak.
Bestaan er dus programmatjes om een live radio stukje te rippen en daarvan Mp3 of AAC files te maken?
En een podcast is alleen maar tekst, geen muziek.![]()
Eerst alles los maken.. en dan je iPod naar binnen wurmen door de opening voor je scherm. Als alles goed zit plaats je je schermbescherming onder de skin met de ronde kantjes op je scherm/iPod zelf..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef wendywendy het volgende:
Yeah! Ik heb m'n ipod photo.Nu alleen ff ontdekken hoe ik er een iSkin op krijg. Vind het zonde als m'n schermpje naar de donder gaat
heette je daar ook tonks?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:33 schreef tonks het volgende:
Oja ik ken jou van unknownnet
Dit hebben ze niet expres lastig gemaaktquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Wow, slechtste flame ooit. Ik zou zeggen, drop the Apple-hating act. Blijkbaar weet je niet genoeg van Apple af om het op een normale manier met juiste argumenten af te kraken.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
De bedoeling van iTunes is dat je muziek in hun winkel koopt, anders gaat het gewoon wat lastiger (dit hebben ze expres lastig gemaakt)
Neequote:Op maandag 29 augustus 2005 17:12 schreef Gelderland het volgende:
zag net dat er maar 3.74 GB op mijn Ipod mini kon....(zoiets ongeveer)...kan je ook nog zorgen dat de spelletjes eraf gaan en dat je dus écht rond de 4 GB op je IPOD kan zetten
Totdat jij hem eject of disconnect.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:22 schreef Mr.David het volgende:
Hoe lang blijft 'ie trouwens staan op dat Do not disconnent?
Een iPod met video mogelijkheden heeft echt niet zo'n groote impact als de iPod hoor, aangezien er tegenwoordig al zat betere alternatieven zijn op een iPod videoquote:Wat Apple precies gaat aankondigen, is nog niet duidelijk. Volgens het bedrijf is de impact van het nieuwe product net zo groot als die van de populaire iPod.
crisis, als je 8GB mini je $299 gaat kosten kun je net zo goed nog wat geld erbij leggen voor de 20GBquote:Op zaterdag 3 september 2005 08:14 schreef super-muffin het volgende:
Wat nieuwe roddel om de iPod mini & Shuffle
Er staat dat er geen video iPod komt in september, maar wel een capaciteit bump, hopelijk ook een stukje prijsverlaging
Na een uurtje gebruiken of zo loopt ie steeds vastquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Wat bedoel je precies met dat hij dood gaat?
Hoe haal ik dan wat liedjes eraf, want anders past het er niet op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Als je er foto's op wilt zetten, moet je hem in de computer pluggen, via windows verkenner foto's erop, en bij de andere pc vai windows verkenner foto's eraf halen.
Niet al te moeilijk
Mits garantiequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Even de support van Apple bellen, dan krijg je een nieuwe
Zou je denken ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef Geqxon het volgende:
Even de support van Apple bellen, dan krijg je een nieuwe
Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service onlinequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:43 schreef MaRySe het volgende:
Kan nergens iets vinden over de garantie termijn en welk nummer ik moet bellen
laat maar, het is al gelukt met die updaterquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:55 schreef arco_corleone het volgende:
Wie kan mij helpen met de vraag hoe ik tijdelijk nummers van m'n ipod afhaal?
Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:28 schreef Geqxon het volgende:
JepMoet het wel binnen een jaar na aanschaf zitten.
Als je een iriver had zou dat 2 jaar zijn.
Denk je dit of weet je dit? Ik ben zelf al meerdere malen door mijn neus geboord, toen iets na 13 maanden kapot ging. Ik geloof dit namelijk niet echtquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog zo iets als een verwachte levensduur. Als zo'n ding na 13 maanden kappot gaat doen ze ook niet moeilijk.
Dan moet ik mijn iPod direct opsturenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Apple.nl > Support > iPod > iPod mini / iPod > Request service online
resetten...? ik weet niet hoe dat gaat, iets met de menu en play knop tegelijkertijd indrukken maar ik weet niet zeker, dus niet doen voor je zeker weet hoe dat moetquote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef linebear het volgende:
Help. mijn precious Ipod 'hangt'. Ik zie alleen dat hij huidig nummer aangeeft, maar er komt geen muziek uit. Hij gaat ook niet uit, staat nu al zeker een uur aanGebeurt echt niks.
Zelfs niet te zien in Itunes...... wat kan ik er mee doen !??
Help me !!!!
Maar ik wou alleen een vraag stellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef super-muffin het volgende:
Nee hij word opgehaalt.
jeetje, en ik heb geeneens n ipodquote:Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef linebear het volgende:
my precious is weer tot leven gewekt. Inderdaad menu en play knopoh gelukkig maar
ik had toen echt geen moeite met de shuffle. jezus wat ging dat makkelijk zeg, installeren, shuffle in de pc doen, ik zette handmatig wat muziek erop, klaar. ik heb hem ook niet eerst opgeladen trouwens, wel een tijdje laten zitten toen ik eenmaal klaar was.quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!
kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,
dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.
Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,
het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
wat is je OS?quote:Op zondag 4 september 2005 22:03 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
HELP HELP! !!
kep dus net zo een ipod shuffle gekocht he,
dus, ik software instaleren enzo, shuffle in de USB gestoken.
Nu erkent Itunes m niet en ipod updater geeft een error, ik kan er dus gewoon niets mee omdat die luie teringlijers van apple zo lui zijn om een gebruiksvriendelijke ipod software voor de PC te ontwikkelen. geen idee wat ik moet doen,
het zal toch niet zo zijn dat ik eerst 4 uur moet wachten totdat dat ding is opgeladen voordat ik aan het werk kan?
Dat komt toch echt omdat Windows ME geen universele drivers voor mass storage devices aan boord heeft.quote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
Och ja, de allereerste iPod werkte alleen op de Macquote:Op maandag 5 september 2005 13:38 schreef piet_pelle het volgende:
Podver, heb dus eindelijk ook een Ipod gekocht met het oog op de gebruiksvriendelijkheid en de hoge opslagcapaciteit van het apparaatje.
Blijkt ie niet te werken met Windows ME. Alleen 2000 sp4 en xp sp2. Nu moet ik dus een nieuwe windows zien te krijgen voor ik wat aand e Ipod heb.
Dat hadden ze er wel wat duidelijker op kunnen zetten, dit is echt het aller eerste apparaat/software wat niet werkt op mijn windows.
nee preciesquote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Windows ME, omg dat wil je voor nog geen miljoen jaar op je Pc hebben![]()
Ik sta in computer winkel.quote:
had je wel wat aan de linkjes van nietz?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.
Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
Ja daar moet ik hem nog voor bedanken, bij deze dan. Maar dat ziet er allemaal best ingrijpend uit. Ipod formatteren en weer opnieuw nieuwe dingen op zetten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 06:46 schreef tonks het volgende:
[..]
had je wel wat aan de linkjes van nietz?
Hehe, je moet gewoon niet naar verkopers luisteren. Die hebben 1 doel: verkopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik sta in computer winkel.
* Wat zit erop?
Verkoper: Windows
*Ja dan is het goed.
Wist ik veel van mass device storage huppelde pup en dat er toch nog een product van Apple uit zou komen wat ook echt de moeite waard is om te kopen.
Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat die dinger binnen een week leeg zijn, ook al gebruik je em niet
Ah, ok explains a lot...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja. Het geheugen blijft altijd onder stroom waardoor je meteen weer verderspelen kunt. Echt 'uit' gaat een iPod niet.
Ja, nu moet je wel.. of ik zit daalijk gewoon 3 uur in de trein zonder muziek... zowieso is zo'n rit al vreselijk en dan geen muziek erbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:50 schreef HeatWave het volgende:
Vind ik ook een nadeel, maar goed als je het weet hou je er rekening mee...
Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:17 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij was er een of andere obscure knoppencombinatie waarmee de iPod wel echt uit te zetten was, ik kan hem alleen zo niet terugvinden..
Hahaha iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klinkt als, je zet em uit en vervolgens is het apparaat niet meer te reanimeren...
Iemand? Of kan ik hem vertellen dat ie simpelweg kapot is?quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:55 schreef R-Mon het volgende:
...
geruchtenquote:Op maandag 5 september 2005 10:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nieuwe iPod mini met kleurenscherm en flashgeheugen
http://www.tweakers.net/nieuws/38803
Bij apple duur, maar als je iemand kent die handig is met electronica kan die hem misschien vervangen een nieuwe accu is rond de 30/40 euroquote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Aventura het volgende:
Mijn iPod (3rd gen 10 GB) is nu helemaal gaar. De accu is soms al na 30 minuten leeg. hij ladt sowieso nooit meer volledig op. Hij heeft overigens nooit de 8 uur spelen gehaald. Ik wil de accu wel laten verwisselen, maar heeft dit nog zin. Hij is 2 jaar oud en dus geen garantie meer. En hoe duur is zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |