abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:21:06 #126
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29902481
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen
D'r zit niet eens een poweradapter bij geloof ik. En bij m'n gewone IPod 4g Color zit ook alleen maar een USB-kabel bij.

En trouwens..
quote:
van de site:
Wat krijgt u erbij?
iPod mini-doosInhoud verpakking
- iPod mini van 4 of 6 GB
- Koptelefoon met oordopjes
- Riemclip
- USB 2.0-kabel
- Gebruikershandleiding
- Cd met iTunes voor Mac en Windows en elektronische documentatie
(1)FireWire-kabel dient apart te worden aangeschaft
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_29925374
bij iPod mini zit GEEN Firewire-kabel en GEEN adapter
pi_29929717
Ze houden het allemaal wel lekker minimaal bij Apple...

Heel slim, kunnen ze nog een keer extra geld beuren

Ikzelf heb alleen maar 2 USB 1.1 poorten op m'n pc zitten (en dan die FireWire op de geluidskaart), dus voor mij gaat de transfer, via usb, waarschijnlijk vrij traag.. of valt dat allemaal nog wel mee?
When there is nothing left to burn
You have to set yourself on fire
pi_29930227
USB1.1 = 12mbit / s
12mbit / s = 1,5mb / s
1,5mb / s = 90 megabyte per minuut
4096megabyte / 90 megabyte = 45 minuten om hem helemaal vol te pompen
pi_29930396
1.1 is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzamer
pi_29930466
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
pi_29938347
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
1.1 is 12 Megabit .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29952550
OUD
pi_29969196
Sinds een half jaar heb ik een iPod mini. Hij gaat overal mee naartoe en tot voor kort deed alles `t prima. Maar sinds een paar weken is `ie iedere keer sneller leeg, en na een nacht aan de lader te hebben gelegen is `ie nog steeds niet helemaal opgeladen. Kortom, m`n batterij geeft er de brui aan.

Binnen de garantie valt `ie in ieder geval niet meer. Dus terugsturen? Laten repareren?

Wat te doen, wat te doen?
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_29969324
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
Tap tap tap
pi_29969849
Cherrylips, heb jij er al 1?
pi_29971110
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.

Dus ja, helaas wel.
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_29971270
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:

[..]

Dus ja, helaas wel.
dat klopt niet hoor
pi_29971384
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Cherrylips, heb jij er al 1?
nee
Ik wacht even de expo in september af. ik ben nl als de dood dat ik zo een mini koop en ze over 3 weken ofzo met een nieuw model komen
Tap tap tap
pi_29971411
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:

[..]

Dus ja, helaas wel.
da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Tap tap tap
pi_29972647
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Ik heb `m via Internet besteld, maar vandaag even bij de lokale Appledealer geinformeerd en die jongen was onverbiddelijk. Batterij en accu: drie maanden garantie. Ze hebben het er bij de iPods in de vitrine ook apart bij vermeld.

Maar goed, die jongen had een nogal wazig verhaal over Benelux-dealers, en de Mediamarkt die ze vanuit Duitsland halen en nog meer gezwam waar ik niks aan had, vandaar mijn vraag: wat te doen? Zijn er hier mensen met soortgelijke ervaring? Voordat ik eventueel stampij ga maken ergens moet ik wel weten wat me te wachten staat
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:02:00 #143
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_29976083
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_29977239
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
pi_29984961
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
Je kunt met je windows pc, en met een mac foto's op je iPod zetten, en niet alleen mac ondersteund de formaten.. volgens mij kan je gewoon gifjes en jpg bestanden erop zetten.
Usb2 en Firewire is bijna even snel, als je een oudere usb op je computer hebt.. dan is firewire sneller.
pi_29984963
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef GaRleC het volgende:
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
Waar heb je die iPod gekocht dan..? lijkt me niet echt normaal als je niks erbij krijgt
pi_29985226
USB 2.0 kan zelfs sneller zijn dan FireWire, afhankelijk van je PC.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29985230
Nee, dat is afhankelijk van je chipset op je MP3-speler
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 08:19:51 #149
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_29985297
Stelletje ijlerts.

Dat is afhankelijk van allerhande factoren, maar over het algemeen is FireWire sneller omdat zijn doorvoersnelheid constant is. Maar dat is netzoiets als de serieel/parralel-discussie van vroeger.
Ik ga naar huis.
pi_29986176
USB gebruikt toch iets van je processor en firewire toch niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')