D'r zit niet eens een poweradapter bij geloof ik. En bij m'n gewone IPod 4g Color zit ook alleen maar een USB-kabel bij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
quote:van de site:
Wat krijgt u erbij?
iPod mini-doosInhoud verpakking
- iPod mini van 4 of 6 GB
- Koptelefoon met oordopjes
- Riemclip
- USB 2.0-kabel
- Gebruikershandleiding
- Cd met iTunes voor Mac en Windows en elektronische documentatie
(1)FireWire-kabel dient apart te worden aangeschaft
1.1 is 12 Megabitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
of het was mijn oude telefoon die zo traag was
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt 'm een half jaar en hij valt buiten de garantie?
dat klopt niet hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:43 schreef tonks het volgende:
Cherrylips, heb jij er al 1?
da's echt vet asociaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:12 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
`t Staat er duidelijk bij: garantie batterij / accu: 3 maanden.
Dus ja, helaas wel.
Ik heb `m via Internet besteld, maar vandaag even bij de lokale Appledealer geinformeerd en die jongen was onverbiddelijk. Batterij en accu: drie maanden garantie. Ze hebben het er bij de iPods in de vitrine ook apart bij vermeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's echt vet asociaal
volgens mij zit er een jaar op
Je kunt met je windows pc, en met een mac foto's op je iPod zetten, en niet alleen mac ondersteund de formaten.. volgens mij kan je gewoon gifjes en jpg bestanden erop zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:26 schreef wendywendy het volgende:
Hoe zit dat bij de iPod photo? Kun je alleen foto's op je iPod kwijt als je een mac hebt of niet? Of is het alleen zo dat de mac bepaalde formaten ondersteund? Voor de rest is er bij de 60 gig geen firewire kabel meegeleverd? En welke manier van overdragen is sneller? Firewire of usb?
Waar heb je die iPod gekocht dan..? lijkt me niet echt normaal als je niks erbij krijgtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:02 schreef GaRleC het volgende:
I heb sinds kort een Ipod. Ik had niks er bij gekregen alleen de Ipod.
Nu heb ik een draad gehaalt zodat ik hem op de computer kon aansluiten en opladen (hij was is leeg) Maar iedere x als ik hem aan wilt doen zie ik een plaatje van de power adapter die in n stopcontact gaat.
Oh volgens mij laat hij nu op. Ff af w88 dan maar....
Hoe lang duurt t ongeveer voor een ipod mini voordat hij aangaat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |