kan je even uitleggen wat die 'bat. upgrade' inhoudt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:41 schreef HeatWave het volgende:
even een update voor degenen die met zwakke batterijen zitten, mijn eigen gefixte bat. upgrade werkt nog steeds prima. Bij gebruik is het gewoon tig keer langer, maar ook als je hem een tijd niet gebruikt dan blijft je iPod langer vol.
Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Lauzie het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een 30 gb en telkens als ik hem een tijdje niet gebruik (1 dag) is de batterij vrijwel leeg en krijg ik hem erg moeilijk aan. Ik moet dan echt een paar keer heel lang de play knop ingedrukt houden wanneer eindelijk het apple logo verschijnt en-ie aan gaat.
Ik vroeg me af of dit normaal is?? Dat van die batterij vind ik wel vaag hoor..
Nog een vraag: moeten de nummers die je op je I-pod staan nou op je computer blijven staan omdat ze anders ook van je iPod afgaan, of geldt dat alleen als je automatisch bijwerken hebt ingeschakeld?
ja heb de lock er gewoon opstaan. Misschien toch maar eens bellen met de AppleStore..quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat geld alleen als je automatisch bijwerken hebt aanstaan.
Dat met die batterij is best vaag.. vraagje als je hem uitzet zet je hem dan wel op lock? *als je em niet gebruikt
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:15 vroeg 'DJ_WB' het volgende:
Ik kon de gewone Apple topic niet zo snel vinden,maar heeft
iemand een Mac OS X progje wat de AAC files kan omzetten naar FLAC of MP3 format ?
automatisch bijwerken uitschakelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef Salie het volgende:
3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch ItunesBlijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt
Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
Hmmmm normaal,maar...je kan ermee teruggaan naar de winkel als je hem pas hebt gekochtquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:55 schreef 'Salie' het volgende:
1. Bij mij gaat mijn Ipod soms erg moeilijk aan. Hij staat dan niet op Hold maar ik moet gewoon het knopje lang ingedrukt houden, dit geldt ook voor wanneer ik hem uit wil doen. Moet dan wel 4 sec het knopje ingedrukt houden, is dit normaal
Zoals ik al zei in de vorige reactie: Teruggaan of anders zelf even de stofzuiger pakken,quote:
2. Mijn 2e vraag is eigenlijk dat ik mn Ipod mee heb genomen op vakantie en blijkbaar heeft ie in mn tas in een beetje stof gezeten ofzo, want ik merkte dat het wieltje moeilijker draaien. Ook is dat middenstuk wat wit is dus, een beetje vies. Weet iemand of er nog wat aan te doen valt
Begrijp het niet helemaal maar laat me een gok wagen.quote:
3. Mijn laatste vraag gaat over Itunes. Ik had een beetje weinig geheugen op mn pc dus ik dacht laat ik mn Kazaa es wissen, ik heb toch ItunesBlijkt dus dat nu ook alles van m'n Itunes niet meer werkt
Maar nu vraag ik me af als ik hem aansluit aan Itunes dan ben ik dus ook al mn liedjes op mn ipod kwijt en dat wil ik niet. Hoe kan ik het doen als ik toch nieuwe liedjes wil toevoegen?
14 dagen wachtenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:29 schreef Gelderland het volgende:
Ik ben vandaag naar de Apple shop teruggegaan met mijn dingetje...
Probleem uitgelegd, ook gezegd wat ik allemaal geprobeerd had. Een medewerker heeft mijn Ipod mini even daar op de computer aangesloten en ook daar las hij hem niet (lukte niet om nummers erop te zetten). Het ligt dus eigenlijk bijna zeker aan de software.... Hij is nu opgestuurd en ik wordt morgen gebeld wanneer ik een nieuwe krijg. Of ik kan morgen bij Apple shop een nieuwe meenemen of ik moet wachten op de reparatie![]()
Dus...balen dat ik nét weer deze 'fout' heb en nu even minimaal 1 dag zonder Ipod moet zitten![]()
![]()
hmmz, die gast zei dat ik misschien ook een nieuwe kon krijgen (als ze hem niet konden/wilde repareren ofzo)....quote:
Heeft je Pa een iPod?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:47 schreef super-muffin het volgende:
Sjongejonge, mn pa koopt geen nieuwe scherm voor de iPod Mini![]()
te veel geld zegtie.
Nu gebruikt hij een iPod mini met dit scherm:
[afbeelding]
http://www.macstuff.nl/ ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef Gelderland het volgende:
Hahaa, ziet er ook niet uit![]()
btw. Is er een (online) shop waar je goedkoop accesoires kan kopen voor de Ipod (opladers/dock's etc.). Eventueel niet van het merk Apple zelf...:? (of is dat er niet)
Beter voor?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is nou eigenlijk beter....AAC of MP3?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:49 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk?
![]()
Start iTunes,selecteer de AAC files die je wilt converteren en dan kiezen door te
veranderen naar MP3.
MAAR! waarom zou je je AAC-files naar mp3 converteren?
is dat vanwege het branden voor een audio-cd? Of is het voor je iPod?
Als het het 't laatste is dan is het stom want AAC is gelijk gereed voor je iPod om
te importeren en andersom.
Is het echter voor het maken van die audio-cd dan moet je bij branden kiezen voor audio-cd
of in jou geval bij convertering voor mp3-cd!![]()
Er is toch een oud gezegde?:
Elke cd-speler ondersteunt audio-cd, maar niet elke cd-speler ondersteunt mp3![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Remzz het volgende:
iPod heeft beste geluidkwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |