Poepoe jij durftquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ik mijn iPod muziek hard wil horen sluit ik hem gewoon op mijn boxjes aan
Mja, ik vraag me gewoon af waar de klankkast van die subwoofer zit... heeft hij uberhaupt wel een klankkastquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef riley het volgende:
daar valt over te discussieren, geef ik ook verder geen waardeoordeel over
[..]
en dat heeft op z'n beurt weer weinig van dan moet fatsoenlijke hi-fi speakers in een kersenhouten kast
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Adsum het volgende:
Hmm okee... Vind E379 ook wel veel geld...
Heb derhalve even verder gekeken, en kwam toen de Harman Kardon Soundsticks tegen, ook erg mooi, en nog betaalbaar ook (E200).
[afbeelding]
nee, de rest ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:23 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar is het dat buisje zeg maar?
JBL = Harman Kardon geloof ik, wordt ook via HK verkocht...quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Een medewerker van de Mediamarkt probeerde me die nog aan te smeren, wat een rip-off..
Beetje ¤200,- voor een paupersetje boxen.
Dan liever even doorsparen voor een midrange setje van JBL dan zoiets
Site ziet er wel betrouwbaar uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:12 schreef Slomy het volgende:
Weet iemand of deze aanbieding te vertrouwen is?:
http://www.paypalshop.nl/page35.html
Inderdaad prijs is natuurlijk veels te laag. Moet je eens bij de gsm's kijken, die hebben ook allemaal een lage prijs (een w800 voor 217 oid (wel niet op voorraad).quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Site ziet er wel betrouwbaar uit.
Prijs niet ¤84
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
whehehequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:00 schreef tonks het volgende:
IK haat mensen die zo eigenwijs zijn!
Niet bij de 2nd genquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef three.doors.up het volgende:
Zit er eigenlijk standaard een FireWire kabeltje bijgeleverd in de doos van de Ipod Mini? Of moet je die weer achteraf gaan bijkopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |