Dat is haar pijpbekkie.quote:
Ik wist niet dat er een copyright op het woord trivialiteiten(c) rustte.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij moet een aantal buitenfokse hate-adressen uit je favorieten schrappen...![]()
De zelfbenoemde propagandist van dit woord is een entiteit die nét iets te veel deze sentimentalisering inzet om zijn etiketterend gelijk te halen.![]()
Het is mss ook meer hoe je er zelf tegenover staat en je oudersquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:17 schreef kLowJow het volgende:
Nee, totaal niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:18 schreef Sidekick het volgende:
Dat is haar pijpbekkie.
Dat kan... het heeft wellicht ook nog met wat andere zaken te maken, maar ik voel er weinig voor mijn hele opvoediging en levensloop op een forum te openbaren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is mss ook meer hoe je er zelf tegenover staat en je ouders
Eén ding nog! Couscous of stamppot?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat kan... het heeft wellicht ook nog met wat andere zaken te maken, maar ik voel er weinig voor mijn hele opvoediging en levensloop op een forum te openbaren..
Beide.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eén ding nog! Couscous of stamppot?
Is die onzin nou nog steeds gaande?quote:16 augustus - bijeenkomst studenten d.m.v. flashmob, Stadhuisplein
Goh... kijk nou... een flashmob...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
Zit nu even te surfen voor Rotterdam:
[..]
Is die onzin nou nog steeds gaande?.
Ik val van de ene verbazing in de andere hierquote:
Had je er afgelopen zaterdag moeten zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen geldt m'n OV-jaarkaart weer, en ik wilde er een dagje Rotterdam van maken. Iemand ideetjes om zo goedkoop mogelijk iets te doen in R'dam (ditmaal geen bejaarden mee)?
Inderdaad, zo zinloos.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh... kijk nou... een flashmob...![]()
*doorloopt
Ik ga ff een leuke quote zoekenquote:
Iets minder clichéquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Had je er afgelopen zaterdag moeten zijn.
Tja, ehm, wat wil je? Je kan naar Blijdorp gaan. Maar da's niet goedkoop.
Logisch. Het tast je gezag aan en hier houden we het liever zakelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef kLowJow het volgende:
Dat kan... het heeft wellicht ook nog met wat andere zaken te maken, maar ik voel er weinig voor mijn hele opvoediging en levensloop op een forum te openbaren..
Wat een overrated sloerie is dat. Hanna Tokkie is geiler.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heerlijk die ongezouten kritieken van je![]()
Ik heb niet eens de moeite genomen om te kijken. Daphne bij RTL Boulevard alleen al is een reden om te kijken
Door de koopgoot lopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen geldt m'n OV-jaarkaart weer, en ik wilde er een dagje Rotterdam van maken. Iemand ideetjes om zo goedkoop mogelijk iets te doen in R'dam (ditmaal geen bejaarden mee)?
Dat kanquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Wat een overrated sloerie is dat. Hanna Tokkie is geiler.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind het wel een leuke vrouw
Hmm volgens mij was dat voorbijquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Maarja, als je met Jeroen Pauw hebt moet je wel geen gevoel voor humor hebben.
Als de zon flink schijnt zou ik lekker op schouwburgplein op een bankje onderuit zakken, kijken wat er allemaal langsloopt en om je heen gaande is. Als je in een speelse bui bent kun je ook altijd nog even met de besturing van de verlichting gaan spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zinloos.
Ik ga denk ik maar met een zak vol Schultenbrau en wat wiet een parkje opzoeken.. Zo zou elke toerist moeten zijn.
Ehm... op bedevaartstocht naar het huis van Pim Fortuyn?quote:
Dat is zo nutteloosquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:41 schreef kLowJow het volgende:
Als de zon flink schijnt zou ik lekker op schouwburgplein op een bankje onderuit zakken, kijken wat er allemaal langsloopt en om je heen gaande is. Als je in een speelse bui bent kun je ook altijd nog even met de besturing van de verlichting gaan spelen..
Loop wel eerst langs Nieuwrechts om een T-Shirt te halen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, goed, ik ga wel door de zgn. no-go area's lopen.
Loop anders vanaf Rotterdam Zuid met een basketbal onder je arm door de woonwijken richting Charlois. Onderweg kun je vast wel hier en daar een potje spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Nou ja, goed, ik ga wel door de zgn. no-go area's lopen.
In Toronto regelen ze het erg goed moet ik zeggen. Ik was er 3 jaar geleden, en daar kon ik me prima vermaken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik liep vorig jaar met mijn nichtje uit Canada over de Westkruiskade richting mijn tante.
Zei ze tegen mij dat ze nog nooit zo'n doggy neighboorhood had gezien. Zelfs niet in Toronto
Hebben ze ook witte truien met caphuchon?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Loop wel eerst langs Nieuwrechts om een T-Shirt te halen.
Ja Canada is toch erg dorps allemaal.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
In Toronto regelen ze het erg goed moet ik zeggen. Ik was er 3 jaar geleden, en daar kon ik me prima vermaken.
Hey, 50% immigrant daar.
Toronto. Mega-mooie vrouwen daar. Net Nederlands, maar dan gemiddeld een cupmaat (of twee) groter.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
In Toronto regelen ze het erg goed moet ik zeggen. Ik was er 3 jaar geleden, en daar kon ik me prima vermaken.
Hey, 50% immigrant daar.
Ik zit er nog steeds op school.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:
Ik heb er op school gezeten.
Soms, als ik langs een boerderij fiets, waar de koeien met een glimlach de hele dag niets anders doen dan vreten, schijten in hun vreten en wachten wanneer hun maagje weer vraagt op vreten, dan denk ik ook van: wat kan het leven mooi zijn als je niet weet wat er gaande is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n heerlijk ongecompliceerd beeld van de wereld waarin alles nog gewoon goed of slecht is. Stiekem benijd ik ze.
Ohhh, banale sexist!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toronto. Mega-mooie vrouwen daar. Net Nederlands, maar dan gemiddeld een cupmaat (of twee) groter.
Dat is natuurlijk niet simpel. Dat is de waarheid. Daarnaast zijn de palestijnen zijn zolang Hamas aan populariteit aan het winnen is volledig schuldig aan al het geweld aldaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef sizzler het volgende:
Sommige mensen hebben echt zo'n heerlijk ongecompliceerd beeld van de wereld waarin alles nog gewoon goed of slecht is. Stiekem benijd ik ze.
Zo zijn mensen ook als ze jong en naïef zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
Soms, als ik langs een boerderij fiets, waar de koeien met een glimlach de hele dag niets anders doen dan vreten, schijten in hun vreten en wachten wanneer hun maagje weer wacht op vreten, dan denk ik ook van: wat kan het leven mooi zijn als je niet weet wat er gaande is.
Maar dat zijn koeien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |