Jij bent een kind in de zonde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:52 schreef Monidique het volgende:
Ik kan alleen zeggen: soms is het goed om zondig te zijn.
O, zeker!quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent een kind in de zonde.
Daar staat dus gewoon ''Jew''. Nu mijn dekmantel weg is, moet ik mij uit de voeten maken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:54 schreef Tafkahs het volgende:
JdeW
Ook die in Zuid-Italie?quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:56 schreef Monidique het volgende:
: De Noormannen.
daag, tot morgenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar staat dus gewoon ''Jew''. Nu mijn dekmantel weg is, moet ik mij uit de voeten maken.
Zuid-Italië, Vinland, Kiëv, Palestina, Byzantium et cetera. Het is alleen wel jammer dat het persoonlijk is geschreven, prozaïsch en onderzoekend. Geef mij maar gewoon kale feiten.quote:
Dit is de beschaafde wereld, rot maar op naar Irak.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef Monidique het volgende:
. Geef mij maar gewoon kale feiten.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is de beschaafde wereld, rot maar op naar Irak.
Bizar ongeluk.....quote:Cypriotisch vliegtuig neergestort bij Athene (video)
Uitgegeven: 14 augustus 2005 11:35
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2005 19:12
ATHENE - Een Cypriotisch vliegtuig is zondag in Griekenland neergestort en in brand gevlogen. Alle 121 inzittenden, voornamelijk Grieks-Cyprioten, kwamen om het leven. Het toestel was vanuit Larnaca op Cyprus op weg naar Praag en zou een tussenstop maken in Athene, toen het in bergachtig gebied vlakbij de Griekse hoofdstad neerstortte.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Omwonenden zagen lijken liggen met zuurstofmaskers op. Door de crash ontstond een bosbrand, die hinderlijk was voor de reddingswerkers.
Uitsluitsel
De autoriteiten denken dat het om een ongeluk gaat. Er zijn aanwijzingen voor problemen met de zuurstofverzorging. Een Cypriotische functionaris sloot een terroristische aanval uit. De Griekse autoriteiten op hun beurt wezen geruchten over een kaping van de hand. De vluchtrecorders van de Boeing 737, die zondagmiddag zijn gevonden, zullen nader uitsluitsel moeten geven.
De piloot van het toestel van de Cypriotische luchtvaartmaatschappij Helios Airways had melding gemaakt van systeemproblemen toen hij contact had met de controletoren van de luchthaven van Athene. Kort daarna werd het contact verbroken. Twee Griekse F-16 gevechtsvliegtuigen werden daarop op verkenning gestuurd.
Luchtdruk
De Griekse piloten zagen dat de piloten van het Cypriotische toestel dubbelgevouwen lagen in de cockpit en dat de zuurstofmaskers in de cabine tevoorschijn waren gekomen. Dat zou volgens de luchthaven van Larnaca erop wijzen dat de luchtdruk in het vliegtuig was weggevallen.
Sms'je
Een passagier aan boord van de Boeing 737 slaagde erin juist voor de crash een sms'je te verzenden naar een neef. "De piloot ziet blauw in zijn gezicht. Vaarwel neef, we bevriezen", luidde de telefonische tekstboodschap.
De Griekse premier Karamanlis heeft zijn vakantie op het Griekse eiland Tinos onderbroken en gaat naar de plek des onheils vlakbij Marathon. De crash met de Helios-Boeing is de ergste vliegramp uit de Griekse geschiedenis.
Kinderen
Onder de 121 doden zijn 115 passagiers en zes bemanningsleden. Zeker tien van de passagiers waren kinderen, aldus CNN. Helios repte over een groep van 48 jongeren aan boord.
Herhaaldelijk problemen
Griekse en Cypriotische media meldden zondag dat er de afgelopen maanden herhaaldelijk problemen zijn geweest met de airconditioning en de luchtdruk in het ramptoestel. Daarbij zouden wegens zuurstofgebrek passagiers bewusteloos zijn geraakt. Ook zouden werktuigkundigen van Helios zijn ontslagen omdat zij weigerden te tekenen voor de veiligheid van toestellen.
Een woordvoerder van Helios ontkende de berichten over onveiligheid van het toestel en zei dat de Boeing nog vorige week was gereviseerd.
Tumult
Toch kwam het zondagmiddag op het vliegveld van Larnaca tot tumult. Nabestaanden van de slachtoffers riepen: "Moordenaaars, jullie hebben een defect toestel laten vliegen." Andere familieleden bestormden de landingsbaan om andere vluchten het vertrek te beletten. De politie moest ingrijpen.
Luchtvaartmaatschappij Helios Airways is volgens haar eigen website in 1999 opgericht. Ze was de eerste private luchtvaartonderneming die in de Republiek Cyprus werd opgericht. In mei 2000 werden de eerste charters uitgevoerd op de luchthaven Gatwick bij de Britse hoofdstad Londen.
EU-commissaris Jacques Barrot van Verkeer ziet in de ramp een aanleiding om de "inspanningen te intensiveren om te hoogste veiligheidsstandaards door te drukken voor alle Europese passagiers en bemanningen".
Hmm Cyprus is naar mijn weten nog steeds geen onderdeel van Ruslandquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:11 schreef Drugshond het volgende:
Vliegen met een russische maatschappij is ook vragen voor ellende.
quote:Hete herfst voor Verdonk
Het zal de komende maanden zwaar worden voor minister Rita Verdonk (VVD, Integratie). Zij zal flink wat stressdossiers moeten afhandelen terwijl politici, belangenorganisaties, columnisten, gemeenten en kerken klaar staan om er voor te strijden. Zij zouden dan ook geen traan zouden laten als de liberale politica zou struikelen.Rita Verdonk
Eén van de stressdossiers betreft een besluit over hoe verder te gaan met de verplichte inburgering van 850.000 oudkomers in Nederland, één van de struikelblokken van haar integratiebeleid. Het van de grond krijgen van dit plan zal bepalen of ze al dan niet als een geslaagde minister de geschiedenis zal ingaan.
Het blijkt juridisch zeer moeilijk om allochtonen met een achterstand verplicht te laten inburgeren zonder daarbij te discrimineren. Van de 850.000 oudkomers is ongeveer de helft genaturaliseerd tot Nederlander. Aan hen kan de plicht nu mogelijk niet kan worden opgelegd omdat burgers van EU-lidstaten op grond van Europees recht zijn uitgezonderd van de inburgeringsplicht. Voor het zomerreces bleek uit een advies van de Raad van State dat Verdonk met haar inburgeringsplannen, ondanks de aangekondigde aanpassingen, nog steeds discrimineert. Als ze de -soms tegenstrijdige- adviezen negeert dan kan ze rekenen op vertragende procedures tot aan het Hof in Luxemburg aan toe, terwijl in 2006 de examens moeten beginnen
Voor het reces kreeg de minister het al zwaar te verduren vanwegen uitgelekte informatie van uitgezette asielzoekers uit Congo. De bewindsvrouw schortte de uitzetting van uitgeprocedeerde Congolezen op en kondigde een onderzoek aan. Afgelopen vrijdag kreeg Verdonk, in de eerste ministerraad van na het zomerreces, meteen al te maken met een groep uitgeprocedeerde Iraanse asielzoekers die in hongerstaking was gegaan tegen hun uitzetting.
Ik had een collega waarvan de vader een russische testpiloot was (tegenwoordig werkt hij voor de Navo). Die vertelde dat als zijn vader een vliegtuig moest testen, ze nieteens zeker wisten of hij het wel deed. Zovan: "Hier. Een vliegtuig. Misschien doet hij het. Misschien ook niet."quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:44 schreef Drugshond het volgende:
I know... maar rusland heeft ook een leuke reputatie.
[...]
Daar zijn testpiloten voor hè.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:12 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik had een collega waarvan de vader een russische testpiloot was (tegenwoordig werkt hij voor de Navo). Die vertelde dat als zijn vader een vliegtuig moest testen, ze nieteens zeker wisten of hij het wel deed. Zovan: "Hier. Een vliegtuig. Misschien doet hij het. Misschien ook niet."![]()
Ja, maar dan zou ik dat liever niet in de USSR willen zijn.quote:
Ze draaiden er gewoon niet omheen en hadden vertrouwen in hun testpiloten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ik dat liever niet in de USSR willen zijn.
Soms heb ik het idee dat de Israeli's daar helemaal geen oplossing van het conflict willen.quote:Leger Israël trekt nederzettingen binnen
Israël In de Gazastrook is afgelopen nacht begonnen aan de ontruiming van de 21 nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Daarmee is een begin gemaakt aan de overdracht van de Israëlische gebieden aan de Palestijnen. Honderen Israëlische militairen zijn opgetrokken naar Neve Dekalim, de grootste joodse nederzetting in de Gazastrook. Als protest hadden kolonisten de hoofdingang geblokkeerd. Militairen zijn na middernacht begonnen met de verwijdering van de blokkades. Honderen bewoners hebben zich daar verschanst.
Met ingang van maandag heeft Ariel Sharon de aanwezigheid van kolonisten in dit deel van de bezette gebieden voor illegaal verklaard. Het leger deelt van huis tot huis dwangbevelen uit. Daarin staat dat de 9000 joden voor woensdag moeten vertrekken, anders worden ze met harde hand verwijderd. Verwacht wordt dat de kolonisten zich fel zullen verzetten tegen de ontruiming. Sinds zondagavond mag niemand de gebieden meer in.
Met de volledige Israëlische terugtrekking is een einde gekomen aan de bezetting van de Gazastrook, die het Israëlische leger na de Zesdaagse Oorlog in 1967 was begonnen.
Doelend op het felle verzet. Niet op de ontruiming.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat de Israeli's daar helemaal geen oplossing van het conflict willen.
Dit is slechts de repetitie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:43 schreef RichardQuest het volgende:
Twee treinen ontspoord bij Amsterdam Centraal
Is dit je voorspelde aanslag, Drugshond?
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/56820#2192453quote:en dan krijg je een situatie à la (no pun intended) Hans Teeuwen:
Ik heb dan een schrift bij me en daar heb ik in geschreven "God Bestaat NIET", en dan als ik in discussie ga met zo'n Christen:
"Hoe weet je nou zo zeker dat God bestaat?"
"Ja, dat staat geschreven."
"Oh, das dan heel gek, want hier staat......"
Ik heb daar een topic over.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:15 schreef Meki het volgende:
Een aantal West-Afrikaanse jongeren, op weg naar de Wereldjongerendagen, een katholiek mega-evenement in het Duitse Keulen, zit nog steeds vast aan de grens. Duitsland weigert de katholieke broeders toegang te geven omdat het land bang is dat ze massaal asiel zullen aanvragen na afloop van de Wereldjongerendagen. Uit angst voor terroristische aanslagen zijn in Keulen, het epicentrum van dit geweldige evenement, de riooldeksels gelukkig dichtlast. Ook vuilnisemmers zijn verwijderd. De wereldjongerendagen gaan aanstaande dinsdag pas echt los!.
jepquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:35 schreef Johan_de_With het volgende:
MEKI MID?
Bij Schiphol.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
quote:President Bush signed an energy bill in New Mexico this week. He had a clear message for all Americans. He said the economy is moving…it’s moving to China, Korea, Taiwan… but it’s moving. It’s on the go. – Jay Leno
Today after President Bush signed the new transportation bill he said that it’s not enough to just pass the law - he said now “people have to show up to do the work.” Then he went back to his five-week vacation. – Jay Leno
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:56 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Anderhalf uur later via-via toch nog bij CS aangekomen. Stelletje prutsers.
Vandaar dat je pas vier minuten later op je Meester kon reageren.quote:Ik laat de grappen met bakkebaarden over aan de professionals
Ook een decadente manier om van je schoonfamilie af te komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
RQ zat toch niet in die trein met z'n bejaarden?
Throw Momma from the train...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook een decadente manier om van je schoonfamilie af te komen.
oorlopig zijn we nog niet van ze af.quote:Jonge allochtonen willen blijven
VOORBURG Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren in Nederland willen voorgoed hier blijven. Een op de tien Turken tussen 18 en 27 jaar ziet voor zichzelf een toekomst in Turkije. Van de Marokkanen is een op de twintig van plan voorgoed in Marokko te gaan wonen.
Dat blijkt uit onderzoek van het CBS. Een op de zes ondervraagden geeft aan nog niet over eventuele emigratie te hebben nagedacht.
Van de blijvers noemt bijna de helft als reden dat het in Nederland goed bevalt. Ongeveer eenderde zegt geen binding met het herkomstland te hebben of ziet er geen toekomst voor zichzelf.
1 op de 10 is een goed begin. Als straks na de eerste de beste aanslag enkele moskeeen tot de grond toe afbranden zullen er meer volgen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oorlopig zijn we nog niet van ze af.!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat je pas vier minuten later op je Meester kon reageren..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Throw Momma from the train...
Gek hé, Nederlanders die in Nederland willen wonenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oorlopig zijn we nog niet van ze af.!
Walgelijk jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Gek hé, Nederlanders die in Nederland willen wonen![]()
Gelukkig lijken er genoeg vrijwilligers te vinden om dit land steeds minder leuk te maken..quote:
Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren hebben niks te remigreren.quote:
Tuurlijk wel. Ze mogen dan wel in Nederland geboren zijn maar dat zegt niets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef sigme het volgende:
Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren hebben niks te remigreren.
Maar van mij mogen er best een hoop luitjes emigreren.
Remigratie wordt gestimuleerd. In hoeverre dit wenselijk is vraag ik mij soms af. Het creeërt een beetje een verwarrende situatie wanneer je je eigen burgers gaat stimuleren het land te verlaten.quote:
Sue mequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:39 schreef sigme het volgende:
Mensen die op dit land kotsen bijvoorbeeld. Kan ik missen als kiespijn.
Voor immigranten zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk pas een paspoort moeten krijgen vanaf hun 21ste na goed gedrag zonder in aanraking te zijn geweest met justitie. Voor die tijd een tijdelijk bewijs. Volgens mij hebben ze zo'n soort systeem in Denemarken
Cynisch sarcasme. Prachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig lijken er genoeg vrijwilligers te vinden om dit land steeds minder leuk te maken..
Eigen burgers kan je in dit geval met een korreltje zout nemen. Marokkanen hebben een dubbel paspoort dus hoe eigen zijn die dan nog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:42 schreef kLowJow het volgende:
Remigratie wordt gestimuleerd. In hoeverre dit wenselijk is vraag ik mij soms af. Het creeërt een beetje een verwarrende situatie wanneer je je eigen burgers gaat stimuleren het land te verlaten.
Alleen Marokkanen met dubbel paspoort zijn niet échte eigen burgers of ook andere mensen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigen burgers kan je in dit geval met een korreltje zout nemen. Marokkanen hebben een dubbel paspoort dus hoe eigen zijn die dan nog.
Yep. Ideaal systeem.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:
Voor immigranten zeker?
(dubbele) Nationaliteit en burgerschap staan geheel los van elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eigen burgers kan je in dit geval met een korreltje zout nemen. Marokkanen hebben een dubbel paspoort dus hoe eigen zijn die dan nog.
Goed, dat is dus heel wat anders dan dat het voor allochtonen zou zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Yep. Ideaal systeem.
Een staatsburgerschap moet je verdienen en niet zomaar krijgen. Het stelt dan immers vrij weinig voor.
Mensen die een te sterke band hebben met hun land van oorspronkelijke herkomst zijn geen echte eigen burgers. Maar allochtonenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef Monidique het volgende:
Alleen Marokkanen met dubbel paspoort zijn niet échte eigen burgers of ook andere mensen?
Maar het is wel bedoeld voor allochtonen in mijn voorbeeld. Zowel westers als niet-westers.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:
Goed, dat is dus heel wat anders dan dat het voor allochtonen zou zijn.
Hebben we het hier dan over Nederlandse jongeren?quote:Straattaal in jongerenwoordenboek
Uitgeverij Prisma werkt momenteel aan een jongerenwoordenboek. Het boekje moet jongerentaal vertalen naar de 'normale' taal, die ouderen gebruiken. Het naslagwerk van Prisma wordt gemaakt met behulp van degenen die de voor ouderen onbegrijpelijke woorden bezigen, namelijk de jongeren zelf.
De jongerentaal, ook wel straattaal genoemd, is een mengelmoes van verschillende talen. Vooral verbasteringen uit het Engels en Surinaams zijn populair en woorden hebben vaak betrekking op thema's die populair zijn onder jongeren, zoals seks, geld en sociale contacten.
Vanaf 22 augustus kun je woorden (lyrics) uit de jongerentaal neerplanten (droppen) op de site www.dropjelyrics.nl. Alle woorden zijn toegestaan mits voorzien van uitleg en voorbeeld. In de zomer van 2006 wordt het jongerenwoordenboek ten doop gehouden. De mooiste inzendingen worden beloond met een woordenboek.
Ouderen kunnen met behulp van het jongerenwoordenboek dan uitvissen waar zinnen als: ''Mijn mattie met lauwe patta's heeft veel doekoe waardoor hij veel chickies weet te scoren'' en ''Ik heb met mijn plastic cash uit de muur getrokken om bling bling te gaan halen voor mijn sweetie, die helemaal te fly is '', voor staan.
Voorbeelden van jongerentaal waar Prisma op doelt:
Lauw = cool/gaag
Patta's = gympen/sportschoenen
Doekoe = geld
Geknakt = bedonderd/besodemieterd
Sweetie = liefje
Chickie = meisje
Sma = meisje/schatje/lieverd
Puta = hoer
Jiggy = tof/losjes
Bling bling = geld of gouden sierraden
Fawaka = Hoe gaat het?
Posse = vriendengroep
Fly = gaaf
Flex = te gek/goed/oke
Laterzz = de mazzel/tot ziens
En dat kunnen we zien aan de Te-Sterke-Band-Met-Land-Van-Oorspronkelijke-Herkomst-meter? Wat is oorspronkelijke herkomst trouwens voor tautologie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mensen die een te sterke band hebben met hun land van oorspronkelijke herkomst zijn geen echte eigen burgers.
Als je in dit geval ook een Marokkaans paspoort hebt ben je niet voor 100% Nederlander.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef kLowJow het volgende:
(dubbele) Nationaliteit en burgerschap staan geheel los van elkaar.
Dat systeem zou van toepassing moeten zijn op x generaties na de komst van de eerste generatie. Dus de mensen die daadwerkelijk geboren zijn in een ander land.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:50 schreef Monidique het volgende:
En dat kunnen we zien aan de Te-Sterke-Band-Met-Land-Van-Oorspronkelijke-Herkomst-meter? Wat is oorspronkelijke herkomst trouwens voor tautologie?
Dat lijkt me dan ook geen vereiste om hier een leven op te kunnen bouwen, noch een argument om mensen het land uit te wensen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je in dit geval ook een Marokkaans paspoort hebt ben je niet voor 100% Nederlander.
Maar indien je een Marokkaans paspoort heb erken je zelf ook dat je geen Nederlander bent. Ik begrijp sws niet waarom de Marokkaanse overheid dat verplicht.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:55 schreef kLowJow het volgende:
Dat lijkt me dan ook geen vereiste om hier een leven op te kunnen bouwen, noch een argument om mensen het land uit te wensen.
Zijn vergezochte allianties het beste wat je kunt bedenken pepermuntkoning?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:11 schreef Sidekick het volgende:
9 van de 10 is goed genoeg om een leger te vormen om ongelovigen zoals DrCape voor altijd het zwijgen op te leggen, na de eerste de beste aanslag.
Volgens diezelfde redenatie ontkennen ze dus ook dat ze Marokkaan zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar indien je een Marokkaans paspoort heb erken je zelf ook dat je geen Nederlander bent. Ik begrijp sws niet waarom de Marokkaanse overheid dat verplicht.
Ken je het Palestina Platform? En dan niet het schavot van die naam?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Zijn vergezochte allianties het beste wat je kunt bedenken pepermuntkoning?
In zekere zin wel. Ze vallen tussen wal en schip.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:
Volgens diezelfde redenatie ontkennen ze dus ook dat ze Marokkaan zijn?
Ik denk dat de meeste een dubbel paspoort hebben, simpelweg omdat het mogelijk is.
Daar was toch laatst ook iets aan veranderd? Eens kijken of ik voldoende zoektermen heb.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
.
Ik dacht dat een Marokkaans paspoort verplicht is voor mensen van Marokkaanse afkomst ook al zijn ze geboren in Nederland.
Je bent natuurlijk niet verplicht een paspoort te gaan halen. Marokko erkent je simpelweg als Marokkaan op basis van de nationaliteit van je vader. Een paspoort is zo'n beetje het enige voordeel wat dat feit je biedt. Ik zou niet weten waarom je daar geen gebruik van zou moeten maken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Ze vallen tussen wal en schip.
Ik dacht dat een Marokkaans paspoort verplicht is voor mensen van Marokkaanse afkomst ook al zijn ze geboren in Nederland.
Maar door die wetgeving blijf je altijd verbonden met Marokko of je nu wilt of niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:12 schreef kLowJow het volgende:
Je bent natuurlijk niet verplicht een paspoort te gaan halen. Marokko erkent je simpelweg als Marokkaan op basis van de nationaliteit van je vader. Een paspoort is zo'n beetje het enige voordeel wat dat feit je biedt. Ik zou niet weten waarom je daar geen gebruik van zou moeten maken.
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Daar was toch laatst ook iets aan veranderd? Eens kijken of ik voldoende zoektermen heb.
Verdonk: Marokko denkt na over dubbele nationaliteitquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar was toch laatst ook iets aan veranderd? Eens kijken of ik voldoende zoektermen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |