Bij Schiphol.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar kan ik solliciteren?
quote:President Bush signed an energy bill in New Mexico this week. He had a clear message for all Americans. He said the economy is moving…it’s moving to China, Korea, Taiwan… but it’s moving. It’s on the go. – Jay Leno
Today after President Bush signed the new transportation bill he said that it’s not enough to just pass the law - he said now “people have to show up to do the work.” Then he went back to his five-week vacation. – Jay Leno
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:56 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Anderhalf uur later via-via toch nog bij CS aangekomen. Stelletje prutsers.
Vandaar dat je pas vier minuten later op je Meester kon reageren.quote:Ik laat de grappen met bakkebaarden over aan de professionals
Ook een decadente manier om van je schoonfamilie af te komen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef Johan_de_With het volgende:
RQ zat toch niet in die trein met z'n bejaarden?
Throw Momma from the train...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook een decadente manier om van je schoonfamilie af te komen.
oorlopig zijn we nog niet van ze af.quote:Jonge allochtonen willen blijven
VOORBURG Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren in Nederland willen voorgoed hier blijven. Een op de tien Turken tussen 18 en 27 jaar ziet voor zichzelf een toekomst in Turkije. Van de Marokkanen is een op de twintig van plan voorgoed in Marokko te gaan wonen.
Dat blijkt uit onderzoek van het CBS. Een op de zes ondervraagden geeft aan nog niet over eventuele emigratie te hebben nagedacht.
Van de blijvers noemt bijna de helft als reden dat het in Nederland goed bevalt. Ongeveer eenderde zegt geen binding met het herkomstland te hebben of ziet er geen toekomst voor zichzelf.
1 op de 10 is een goed begin. Als straks na de eerste de beste aanslag enkele moskeeen tot de grond toe afbranden zullen er meer volgen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oorlopig zijn we nog niet van ze af.!
quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat je pas vier minuten later op je Meester kon reageren..
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:57 schreef kLowJow het volgende:
Throw Momma from the train...
Gek hé, Nederlanders die in Nederland willen wonenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:02 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oorlopig zijn we nog niet van ze af.!
Walgelijk jaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Gek hé, Nederlanders die in Nederland willen wonen![]()
Gelukkig lijken er genoeg vrijwilligers te vinden om dit land steeds minder leuk te maken..quote:
Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren hebben niks te remigreren.quote:
Tuurlijk wel. Ze mogen dan wel in Nederland geboren zijn maar dat zegt niets.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:37 schreef sigme het volgende:
Veruit de meeste Marokkaanse en Turkse jongeren hebben niks te remigreren.
Maar van mij mogen er best een hoop luitjes emigreren.
Remigratie wordt gestimuleerd. In hoeverre dit wenselijk is vraag ik mij soms af. Het creeërt een beetje een verwarrende situatie wanneer je je eigen burgers gaat stimuleren het land te verlaten.quote:
Sue mequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:39 schreef sigme het volgende:
Mensen die op dit land kotsen bijvoorbeeld. Kan ik missen als kiespijn.
Voor immigranten zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk pas een paspoort moeten krijgen vanaf hun 21ste na goed gedrag zonder in aanraking te zijn geweest met justitie. Voor die tijd een tijdelijk bewijs. Volgens mij hebben ze zo'n soort systeem in Denemarken
Cynisch sarcasme. Prachtig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig lijken er genoeg vrijwilligers te vinden om dit land steeds minder leuk te maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |