1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Arsenal Aston Villa Birmingham Blackburn Bolton Charlton Chelsea Everton Fulham Liverpool Man City Man Utd Middlesbrough Newcastle Portsmouth Sunderland Tottenham West Brom West Ham Wigan |
wat een goeiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bennie_K het volgende:
vdSar net met een goede redding
THANKSquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:34 schreef Bennie_K het volgende:
hier Mork
http://www.pplive.com/download.aspx
stop je vingers in je orenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef ASroma het volgende:
dat chinese commentaar is wel irritant
Ja die kijk ik nu ook. Werkt goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Bennie_K het volgende:
English ultra World soccer
er is ook een 1500k kanaal, maar die buffert te vaak..bij English Ultra heb ik nooit problemen (Mork)
ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef Ludacriss het volgende:
Leuk proggramma maar ik kijk liever toch via de satelliet met digitaal kwaliteit
LOONEY bedoel je zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:53 schreef ASroma het volgende:
hahahaha hadjuk tupa lalalala camba maja ROONEEY!!
De kwaliteit is nog best goed te doen. Ik heb hem nu op mijn tv aanstaan via de tv-out, en zo verschilt het niet eens bijster veel met tv kwaliteit. Al zal het absoluut niet van digitale tv kwaliteit zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef Ludacriss het volgende:
Leuk proggramma maar ik kijk liever toch via de satelliet met digitaal kwaliteit
Iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef ASroma het volgende:
Bedankt nog Bennie zo kunnen we toch nog de premier league volgen![]()
![]()
simpele intikkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
Kan iemand de goal van Nistelrode beschrijven?
Nou, zo simpel was ie echt niet hoor.quote:
bal strak laag over de grond voorgetrokken van de linkerflank , van nistelrode komt inlopen met man in de rug tikt em met de buitenkantrechts hoog in het dak van het doel, keeper kansloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
42:15 GOAL - Ruud van Nistelrooyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
quote:Sao Paulo believe Manchester United do not have enough time to sign Brazil full-back Cicinho before the 31 August transfer deadline.
Director Marco Aurelio Cunha told Sao Paulo's website: "Negotiations with Manchester aren't as easy as they seem.
"The English club is demanding the player has a European passport and with my experience in football, that document won't be ready by 31 August."
Cicinho, 25, qualifies for an Italian passport through his grandfather.
That means he would not require a work permit and Sao Paulo have already agreed to sell the Brazil international if the Ŗ7m asking price is met.
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tadaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zal wel een rund zijn maar ik krijg het programma niet aan het werk
Ik zie alleen maar rare tekens
Ah bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tada
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tada
ik ook maar heb nog een bet lopen op de spursquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef dndiek het volgende:
Ik ga Tottenham maar ff kijken
omdat hij lichtgeblesserd is...quote:
als je naar beneden scrolt op : http://www.streamsports.net/pplive.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Public_NME het volgende:
Hoe kan je kanalen kiezen? Ik kan alleen maar op het kanaal komen waar spurs nu bezig is...
en 2-2quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
Villa v Bolton binnen 10 minuten al 1-2
Als je goed kijkt was het een eigen goalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ja Tottenham op 0-1 door Mido in de laatste minuut van de eerste helft![]()
Ja je hebt gelijk maar ach... doelpunt is doelpunt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Als je goed kijkt was het een eigen goal(mede door de druk van Mido, dat wel)
1715 Middlesbourgh v Liverpool - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPLquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef stevengerrard het volgende:
heeft iemand een link waar ik LFC live kan volgen?? beelden of via de radio?
Engelse tijden zijn dat.quote:SATURDAY 13TH AUGUST
1245 Everton v Man Utd - CS - ESPN,Guangdong PPLive - ESPN,EPL
1430 Borussia Dortmund v Schalke 04/Leverkusen v Bayern - CS,PPLive - CCTV5
1500 Aston Villa v Bolton - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1500 West Ham v Blackburn - PPLive - Star sports
1500 Portsmouth v Tottenham - PPLive - Soccer wired (Maybe a half hour delay)
1615 PSG v Toulouse - PPLive - Goal TV2
1700 Man City v WBA - PPLive - Star sports(Delayed)
1715 Middlesbourgh v Liverpool - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1830 Heracles Almelo v PSV Eindhoven - PPLive - Goal TV2
2100 Real Betis v Barcelona (Spanish Supercup) - PPLive - Soccer wired
SUNDAY 14th AUGUST
0500 Celtic v Falkirk - PPLive - Goal TV1 (Delayed transmission)
1330 Arsenal v Newcastle - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1400 Aberdeen v Rangers - PPLive - Goal TV1
1600 Wigan v Chelsea - CS - ESPN PPLive - ESPN,EPL
1630 Stuttgart v Cologne - CS,PPLive - CCTV5
1700 Strasbourg v Monaco - PPLive - Goal TV2
1945 Marseille v Lyon - PPLive - Goal TV2
Het is een chinese zender, dus dat zal niet kunnen... Is je chinees niet goed zo dan?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:43 schreef stevengerrard het volgende:
dat heb ik gedaan...Ik heb nu ook de wedstrijd in beeld alleen ik heb chinese commentaar....en de vraag was hoe ik dat kan veranderen
tennis op het voetbalkanaal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef stevengerrard het volgende:
dat zeker...al had ik het liever bekeken op mijn Voetbalkanaal...Maar die moeten zonodig tennis uitzenden!!!
Ik hoor vrijwel geen spelersnamen, of ze moeten ze wel heel vreemd uitspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef stevengerrard het volgende:
de woorden xabi alonso kan ik nog begrijpen maar verder niet echt
Ik vind het prima hoor, niks mis mee hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
Ook dat stream programma even bekeken maar dat is echt geen doen.
Slechte kwaliteit ook nog.
Ik vind het geweldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef Ludacriss het volgende:
Wel grappig de commentaar bij de wedstrijd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef stevengerrard het volgende:
nou daar hoeven we niet over te discuseren!!
wat voor verbinding heb je? bij mij buffert of hapert tie nooit..en ik heb nog wat sharingprogs aanstaan ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Bijna 1-0 Liverpool, en idd terechte rode kaart.
Edit: Hapert het beeld nu ook bij jullie? Hij trekt het net niet steeds.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Edit: Hapert het beeld nu ook bij jullie? Hij trekt het net niet steeds.
ik ook English Ultra..heb kabel van chelloquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ADSL Basic van XS4ALL. Normaal gesproken nergens problemen mee.
Ik zit trouwens op English Ultra te kijken
Zegt genoeg over de Engelse aanvallersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef Ludacriss het volgende:
Geloof je toch niet... Johnson houdt zijn plek in het Engelse team![]()
zelden door EIGEN supporters....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Geweldig altijd de kritiek op Nederlandse suporters over de ex-spelers van Digger enzo.
Rooney wordt bij elke balbehandeling uitgefloten.
Dat gebeurt in Engeland toch nooit ?
Wat heeft dat er mee te maken ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zelden door EIGEN supporters....
Dat is gelijk met het Nederlands voetbal tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga voortaan liever Match of the Day kijken.
Godver. Hmm. Dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is gelijk met het Nederlands voetbal tegenwoordig
Op zondagochtend wordt MOTD herhaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Godver. Hmm. Dan weet ik het ook niet meer
Ja, om 8 uur 's morgens, zo vroeg kom ik mijn bed er niet voor uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op zondagochtend wordt MOTD herhaald
Dat begrijp ik maar ik denk,zeg het effequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, om 8 uur 's morgens, zo vroeg kom ik mijn bed er niet voor uitAlhoewel, als ik zaterdagnacht moet werken, ben ik om half 8 thuis
Suf die hometrainers naast de dugout, spelers keken ook niet erg blijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Public_NME het volgende:
Net zoals vorig jaar is de eerste wedstrijd een gelijkspel, dit keer tegen Birmingham City.
Schijnt dat ze een 'afslank' offensief zijn begonnen bij Fulham omdat ze vorig jaar tot dikste team van de Premier League zijn gekozen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Suf die hometrainers naast de dugout, spelers keken ook niet erg blij
Mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Bennie_K het volgende:
1430 Arsenal - Newcastle
1700 Wigan - Chelsea
ook op pplive
Mooi zo, heb er zin in. Is dit Nederlandse of Engelse tijd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Bennie_K het volgende:
1430 Arsenal - Newcastle
1700 Wigan - Chelsea
ook op pplive
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
dattie mem slurpt kan soms idd voorkomen, is een bug..gewoon restartenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uit.
hey dat zijn nou net mijn twee meest gebruikte downloadprogjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Bij mij buffert 'ie ook niet, alleen de downloadsnelheid via Newsleecher gaat rap omlaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Kluivert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
kluivertquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerdquote:
je volgt de transfermarkt niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerd
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
je volgt de transfermarkt niet?![]()
maar goed, gelijkspelletje denk ik
quote:
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte rode kaart hoor.
Tering, wat een debiele tackle.
Geen idee. Via dat proggie en dan football channel. En dan via mijn tv-out naar de tv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via sattleiet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
Ik snap het ook niet helemaal, ik kijk via dat Chinese programma, maar was toch wel een kleine minuut later.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
De Chinees loopt achter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
Ah ok, ik kijk English Ultra. Het loopt hier wel vloeiend, op dat footbal kanaal ook? Las gister dat er problemen mee waren, dat ie steeds moest bufferen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Via dat proggie en dan football channel. En dan via mijn tv-out naar de tv.
Geen problemen. Goed beeld en geen bufferzooi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ah ok, ik kijk English Ultra. Het loopt hier wel vloeiend, op dat footbal kanaal ook? Las gister dat er problemen mee waren, dat ie steeds moest bufferen.
Die heb ik gekozen, maar hij loopt op 440Kb.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Bennie_K het volgende:
trouwens, wie dit te slechte kwaliteit vind, kan overschakelen naar English Ultra 1500k kanaal..
moet je wel een snelle verbinding voor hebben (in de buurt van 1 megabyte p/sec)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:44 schreef Beanstalk het volgende:
ej kzat net ff over pplive te praten met een maat van me... en hij denkt eraan dat het stiekem nog wel eens geld kan koste (dus bij je internet abonnement op) Zou dat zo kunne zijn? Fokkers die pplive al lang gebruiken, kost het geld of geheel gratis?
dat wordt een leuke aflevering vanavond bij Talpaquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Beanstalk het volgende:
wehhe, t regent wel doelpunten in de eredivisie trouwens![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
dat wordt een leuke aflevering vanavond bij Talpa
Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
van Persie komt erin.
humor?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.quote:
Die komt nog bij mij dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Penalty Arsenal.
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.quote:
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.
Hij is nog steeds in staat van beschuldiging.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.
Iemand?
Wahaa goed planquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.
Is dit het Eredivisie-topic ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef Beanstalk het volgende:
wehhe, khad in me profcoacht (vi) team yuri en tim cornelisse opgesteld staan, tim heeft rood, yuri scoort
RvNquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier ook weer twee Nederlanders in de basis. Robben en De Zeeuw.
Hoeveel spelen er nou in de Premier League? 20?
hij maakt een hattrickquote:
daarom wil ik het ook weer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef 9christensen het volgende:
Jammer dat we geen Canal+ meer hebben hier..
Wacht maar tot Mourinho ze helemaal verrot scheldt in de rust.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
Wigan is iig niks minder dan Chelsea tot nu toe.
Heeft ie de supporters toch nog maar even mooi de mond gesnoerdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef FrisianReds het volgende:
De Newcastle-supperters zingen inmiddels al het 'originele' 'Heeee Van Persie, I wanna knowohohohoh, why you're not in jail'. Zal vast niet de laatste keer zijn dat ie zulke liederen te verwerken zal krijgen.
Supertip trouwens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bennie_K het volgende:
live? jawel, streaming kun je veel wedstrijden kijken
http://www.streamsports.net/pplive.html eerst dit doen
dan hier kijken welke wedstrijd op welk kanaal is: http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=30782
ben nu Everton - Man U aan het kijken
U zei?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Chelsea laat in de wedstrijd toch wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |