Mooi zo, heb er zin in. Is dit Nederlandse of Engelse tijd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Bennie_K het volgende:
1430 Arsenal - Newcastle
1700 Wigan - Chelsea
ook op pplive
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
dattie mem slurpt kan soms idd voorkomen, is een bug..gewoon restartenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uit.
hey dat zijn nou net mijn twee meest gebruikte downloadprogjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Bij mij buffert 'ie ook niet, alleen de downloadsnelheid via Newsleecher gaat rap omlaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Kluivert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
kluivertquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerdquote:
je volgt de transfermarkt niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerd
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
je volgt de transfermarkt niet?![]()
maar goed, gelijkspelletje denk ik
quote:
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte rode kaart hoor.
Tering, wat een debiele tackle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |