tennis op het voetbalkanaal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef stevengerrard het volgende:
dat zeker...al had ik het liever bekeken op mijn Voetbalkanaal...Maar die moeten zonodig tennis uitzenden!!!
Ik hoor vrijwel geen spelersnamen, of ze moeten ze wel heel vreemd uitspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef stevengerrard het volgende:
de woorden xabi alonso kan ik nog begrijpen maar verder niet echt
Ik vind het prima hoor, niks mis mee hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
Ook dat stream programma even bekeken maar dat is echt geen doen.
Slechte kwaliteit ook nog.
Ik vind het geweldig!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef Ludacriss het volgende:
Wel grappig de commentaar bij de wedstrijd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:51 schreef stevengerrard het volgende:
nou daar hoeven we niet over te discuseren!!
wat voor verbinding heb je? bij mij buffert of hapert tie nooit..en ik heb nog wat sharingprogs aanstaan ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Bijna 1-0 Liverpool, en idd terechte rode kaart.
Edit: Hapert het beeld nu ook bij jullie? Hij trekt het net niet steeds.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Edit: Hapert het beeld nu ook bij jullie? Hij trekt het net niet steeds.
ik ook English Ultra..heb kabel van chelloquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
ADSL Basic van XS4ALL. Normaal gesproken nergens problemen mee.
Ik zit trouwens op English Ultra te kijken
Zegt genoeg over de Engelse aanvallersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef Ludacriss het volgende:
Geloof je toch niet... Johnson houdt zijn plek in het Engelse team![]()
zelden door EIGEN supporters....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Geweldig altijd de kritiek op Nederlandse suporters over de ex-spelers van Digger enzo.
Rooney wordt bij elke balbehandeling uitgefloten.
Dat gebeurt in Engeland toch nooit ?
Wat heeft dat er mee te maken ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zelden door EIGEN supporters....
Dat is gelijk met het Nederlands voetbal tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga voortaan liever Match of the Day kijken.
Godver. Hmm. Dan weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is gelijk met het Nederlands voetbal tegenwoordig
Op zondagochtend wordt MOTD herhaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Godver. Hmm. Dan weet ik het ook niet meer
Ja, om 8 uur 's morgens, zo vroeg kom ik mijn bed er niet voor uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op zondagochtend wordt MOTD herhaald
Dat begrijp ik maar ik denk,zeg het effequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, om 8 uur 's morgens, zo vroeg kom ik mijn bed er niet voor uitAlhoewel, als ik zaterdagnacht moet werken, ben ik om half 8 thuis
Suf die hometrainers naast de dugout, spelers keken ook niet erg blijquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Public_NME het volgende:
Net zoals vorig jaar is de eerste wedstrijd een gelijkspel, dit keer tegen Birmingham City.
Schijnt dat ze een 'afslank' offensief zijn begonnen bij Fulham omdat ze vorig jaar tot dikste team van de Premier League zijn gekozen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Suf die hometrainers naast de dugout, spelers keken ook niet erg blij
Mooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Bennie_K het volgende:
1430 Arsenal - Newcastle
1700 Wigan - Chelsea
ook op pplive
Mooi zo, heb er zin in. Is dit Nederlandse of Engelse tijd?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:31 schreef Bennie_K het volgende:
1430 Arsenal - Newcastle
1700 Wigan - Chelsea
ook op pplive
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uitquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
dattie mem slurpt kan soms idd voorkomen, is een bug..gewoon restartenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:09 schreef Spideyman het volgende:
Damn dat programmaatje voor Chniees-Engels voetbal slurpt geheugen zeg. Had hem per ongeluk in de system tray laten staan zonder dat er een video streamde. gewoon 100 mb geheugengebruik én m'n upload en download transporteerden continu data van 60 kb per seconde... waarnaar toe
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dat wel, normaal downloaden is er niet meer bij (max. 120/130 KB/s nog terwijl dat programma aanstaat), maar voor even maakt dat neit uit.
hey dat zijn nou net mijn twee meest gebruikte downloadprogjesquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Bij mij buffert 'ie ook niet, alleen de downloadsnelheid via Newsleecher gaat rap omlaag.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:16 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
hmm..dat probleem heb ik niet, ik heb limewire en azureus aanstaan en hij doet het zonder bufferen ofzo
Kluivert?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
kluivertquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:29 schreef Spideyman het volgende:
Bergkamp in de basis bij Arsenal en Kluivert bij Newcastle
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerdquote:
je volgt de transfermarkt niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hij zit ook niet op de bank, vast geblesseerd
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
je volgt de transfermarkt niet?![]()
maar goed, gelijkspelletje denk ik
quote:
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terechte rode kaart hoor.
Tering, wat een debiele tackle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |