1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Arsenal Aston Villa Birmingham Blackburn Bolton Charlton Chelsea Everton Fulham Liverpool Man City Man Utd Middlesbrough Newcastle Portsmouth Sunderland Tottenham West Brom West Ham Wigan |
wat een goeiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bennie_K het volgende:
vdSar net met een goede redding
THANKSquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:34 schreef Bennie_K het volgende:
hier Mork
http://www.pplive.com/download.aspx
stop je vingers in je orenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef ASroma het volgende:
dat chinese commentaar is wel irritant
Ja die kijk ik nu ook. Werkt goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:43 schreef Bennie_K het volgende:
English ultra World soccer
er is ook een 1500k kanaal, maar die buffert te vaak..bij English Ultra heb ik nooit problemen (Mork)
ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef Ludacriss het volgende:
Leuk proggramma maar ik kijk liever toch via de satelliet met digitaal kwaliteit
LOONEY bedoel je zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:53 schreef ASroma het volgende:
hahahaha hadjuk tupa lalalala camba maja ROONEEY!!
De kwaliteit is nog best goed te doen. Ik heb hem nu op mijn tv aanstaan via de tv-out, en zo verschilt het niet eens bijster veel met tv kwaliteit. Al zal het absoluut niet van digitale tv kwaliteit zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:50 schreef Ludacriss het volgende:
Leuk proggramma maar ik kijk liever toch via de satelliet met digitaal kwaliteit
Iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef ASroma het volgende:
Bedankt nog Bennie zo kunnen we toch nog de premier league volgen![]()
![]()
simpele intikkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
Kan iemand de goal van Nistelrode beschrijven?
Nou, zo simpel was ie echt niet hoor.quote:
bal strak laag over de grond voorgetrokken van de linkerflank , van nistelrode komt inlopen met man in de rug tikt em met de buitenkantrechts hoog in het dak van het doel, keeper kansloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
42:15 GOAL - Ruud van Nistelrooyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:11 schreef Spideyman het volgende:
quote:Sao Paulo believe Manchester United do not have enough time to sign Brazil full-back Cicinho before the 31 August transfer deadline.
Director Marco Aurelio Cunha told Sao Paulo's website: "Negotiations with Manchester aren't as easy as they seem.
"The English club is demanding the player has a European passport and with my experience in football, that document won't be ready by 31 August."
Cicinho, 25, qualifies for an Italian passport through his grandfather.
That means he would not require a work permit and Sao Paulo have already agreed to sell the Brazil international if the £7m asking price is met.
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tadaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zal wel een rund zijn maar ik krijg het programma niet aan het werk
Ik zie alleen maar rare tekens
Ah bedanktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tada
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Rechter muisknop, vierde optie van boven kiezen en dan krijg je een foutmelding en is hij opeens in het Engels. Dan naar channel list en footbal... tada
ik ook maar heb nog een bet lopen op de spursquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:01 schreef dndiek het volgende:
Ik ga Tottenham maar ff kijken
omdat hij lichtgeblesserd is...quote:
als je naar beneden scrolt op : http://www.streamsports.net/pplive.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Public_NME het volgende:
Hoe kan je kanalen kiezen? Ik kan alleen maar op het kanaal komen waar spurs nu bezig is...
en 2-2quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
Villa v Bolton binnen 10 minuten al 1-2
Als je goed kijkt was het een eigen goalquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Ludacriss het volgende:
Ja Tottenham op 0-1 door Mido in de laatste minuut van de eerste helft![]()
Ja je hebt gelijk maar ach... doelpunt is doelpunt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Als je goed kijkt was het een eigen goal(mede door de druk van Mido, dat wel)
1715 Middlesbourgh v Liverpool - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPLquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:21 schreef stevengerrard het volgende:
heeft iemand een link waar ik LFC live kan volgen?? beelden of via de radio?
Engelse tijden zijn dat.quote:SATURDAY 13TH AUGUST
1245 Everton v Man Utd - CS - ESPN,Guangdong PPLive - ESPN,EPL
1430 Borussia Dortmund v Schalke 04/Leverkusen v Bayern - CS,PPLive - CCTV5
1500 Aston Villa v Bolton - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1500 West Ham v Blackburn - PPLive - Star sports
1500 Portsmouth v Tottenham - PPLive - Soccer wired (Maybe a half hour delay)
1615 PSG v Toulouse - PPLive - Goal TV2
1700 Man City v WBA - PPLive - Star sports(Delayed)
1715 Middlesbourgh v Liverpool - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1830 Heracles Almelo v PSV Eindhoven - PPLive - Goal TV2
2100 Real Betis v Barcelona (Spanish Supercup) - PPLive - Soccer wired
SUNDAY 14th AUGUST
0500 Celtic v Falkirk - PPLive - Goal TV1 (Delayed transmission)
1330 Arsenal v Newcastle - CS - ESPN,Guangdong PPLive - Shanghai sports,ESPN,EPL
1400 Aberdeen v Rangers - PPLive - Goal TV1
1600 Wigan v Chelsea - CS - ESPN PPLive - ESPN,EPL
1630 Stuttgart v Cologne - CS,PPLive - CCTV5
1700 Strasbourg v Monaco - PPLive - Goal TV2
1945 Marseille v Lyon - PPLive - Goal TV2
Het is een chinese zender, dus dat zal niet kunnen... Is je chinees niet goed zo dan?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:43 schreef stevengerrard het volgende:
dat heb ik gedaan...Ik heb nu ook de wedstrijd in beeld alleen ik heb chinese commentaar....en de vraag was hoe ik dat kan veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |