Geen idee. Via dat proggie en dan football channel. En dan via mijn tv-out naar de tv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via sattleiet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
Ik snap het ook niet helemaal, ik kijk via dat Chinese programma, maar was toch wel een kleine minuut later.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
De Chinees loopt achter.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Kijk jij via satteliet ofzo? Ik las eerst je reactie, en toen pas kreeg ik die actie met rode kaart te zien.
Ah ok, ik kijk English Ultra. Het loopt hier wel vloeiend, op dat footbal kanaal ook? Las gister dat er problemen mee waren, dat ie steeds moest bufferen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen idee. Via dat proggie en dan football channel. En dan via mijn tv-out naar de tv.
Geen problemen. Goed beeld en geen bufferzooi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ah ok, ik kijk English Ultra. Het loopt hier wel vloeiend, op dat footbal kanaal ook? Las gister dat er problemen mee waren, dat ie steeds moest bufferen.
Die heb ik gekozen, maar hij loopt op 440Kb.quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Bennie_K het volgende:
trouwens, wie dit te slechte kwaliteit vind, kan overschakelen naar English Ultra 1500k kanaal..
moet je wel een snelle verbinding voor hebben (in de buurt van 1 megabyte p/sec)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:44 schreef Beanstalk het volgende:
ej kzat net ff over pplive te praten met een maat van me... en hij denkt eraan dat het stiekem nog wel eens geld kan koste (dus bij je internet abonnement op) Zou dat zo kunne zijn? Fokkers die pplive al lang gebruiken, kost het geld of geheel gratis?
dat wordt een leuke aflevering vanavond bij Talpaquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef Beanstalk het volgende:
wehhe, t regent wel doelpunten in de eredivisie trouwens![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef Chielus het volgende:
[..]
dat wordt een leuke aflevering vanavond bij Talpa
Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
van Persie komt erin.
humor?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.quote:
Die komt nog bij mij dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Penalty Arsenal.
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.quote:
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.
Hij is nog steeds in staat van beschuldiging.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.
Iemand?
Wahaa goed planquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.
Is dit het Eredivisie-topic ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef Beanstalk het volgende:
wehhe, khad in me profcoacht (vi) team yuri en tim cornelisse opgesteld staan, tim heeft rood, yuri scoort
RvNquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier ook weer twee Nederlanders in de basis. Robben en De Zeeuw.
Hoeveel spelen er nou in de Premier League? 20?
hij maakt een hattrickquote:
daarom wil ik het ook weer.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:09 schreef 9christensen het volgende:
Jammer dat we geen Canal+ meer hebben hier..
Wacht maar tot Mourinho ze helemaal verrot scheldt in de rust.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
Wigan is iig niks minder dan Chelsea tot nu toe.
Heeft ie de supporters toch nog maar even mooi de mond gesnoerdquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef FrisianReds het volgende:
De Newcastle-supperters zingen inmiddels al het 'originele' 'Heeee Van Persie, I wanna knowohohohoh, why you're not in jail'. Zal vast niet de laatste keer zijn dat ie zulke liederen te verwerken zal krijgen.
Supertip trouwens!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:13 schreef Bennie_K het volgende:
live? jawel, streaming kun je veel wedstrijden kijken
http://www.streamsports.net/pplive.html eerst dit doen
dan hier kijken welke wedstrijd op welk kanaal is: http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=30782
ben nu Everton - Man U aan het kijken
U zei?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik denk dat Chelsea laat in de wedstrijd toch wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |