Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
van Persie komt erin.
humor?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hopen dat ie zn piemel in zn broek houdt.
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.quote:
Die komt nog bij mij dus.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Penalty Arsenal.
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.quote:
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja ik las hier al eerder dan het 1-0 was, dan dat de overtreding geweest was op beeld bij mij.
Hij is nog steeds in staat van beschuldiging.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ach was maar een loze opmerking. Weet niet eens hoe die hele affaire is afgelopen.
Iemand?
Wahaa goed planquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
BliksemSchigt moet maar tussen spoilertags gaan posten.
Is dit het Eredivisie-topic ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:16 schreef Beanstalk het volgende:
wehhe, khad in me profcoacht (vi) team yuri en tim cornelisse opgesteld staan, tim heeft rood, yuri scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |