kan zelf niet foto soepen anders had ik wel wat beters gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:49 schreef TehRockstar het volgende:
Dat plaatje in de OP is wel erg fout
Ik heb iets meer dan een "paar" berichtjes gepost.quote:Het wordt niet gewaardeerd als mensen die slechts enkele posts hebben geplaatst in de reeks, zichzelf toevoegen in de OP.
volgende keer ff zelf de nieuwe maken en jezelf toevoegen van mij heb je toestemming.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:51 schreef pekel het volgende:
Psssssssst OP maker:
[..]
Ik heb iets meer dan een "paar" berichtjes gepost.
dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zeg goedenmiddag, ik steek ff een jointje op
weekniej ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef pekel het volgende:
Wie heeft me trouwens uit de OP gehaald?
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:56 schreef pekel het volgende:
Wie heeft me trouwens uit de OP gehaald?
Die foto is goed genoeg hoor!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kan zelf niet foto soepen anders had ik wel wat beters gemaakt.
Doegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:59 schreef pekel het volgende:
Ik kom niet eerder terug voordat ik weer op een fatsoenlijke plek in de OP zit.
Meer ivm met de breezersquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kan zelf niet foto soepen anders had ik wel wat beters gemaakt.
Ik wil je er wel inzetten, maar ik snap heel die codes niet die je dan moet doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:59 schreef pekel het volgende:
Ik kom niet eerder terug voordat ik weer op een fatsoenlijke plek in de OP zit.
Het spijt mequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hallo, het is niet de bedoeling om users weg te jagen!![]()
jepz al een tiental jaren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey B_BOY jij drumt toch? Zit je op les?
Wat betaal jij per les? En voor hoelang?quote:
ligt eraan waar ik les krijg:Pquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat betaal jij per les? En voor hoelang?
Oh kutquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ligt eraan waar ik les krijg:P
muziekschool is dure shit. (dat doe ik ook)
prive betaal ik 27 euro per uur
maarja het licht er sterk aan wat voor leraar je hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ligt eraan waar ik les krijg:P
muziekschool is dure shit. (dat doe ik ook)
prive betaal ik 27 euro per uur
maarja het licht er sterk aan wat voor leraar je hebt.
-edit- muziekschool is iets van 400 euro per jaar en dan krijg je nog veel subsidie, dat is dan 20 minuutjes in de week dus 40x 20 minuutjes.
30 euro per uur is een hele normale prijs. welke regio woon je? anders kan ik je misschien nog wel wat goedkopere adviezere.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Oh kut
Waar ik les wil nemen betaal je 30 euro per uur! dat vond ik iet wat aan de hoge kant ()
Maar het is dus een normale prijs?
Kom je ons nu hier ook voortaan gezelschap houden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:57 schreef saaw het volgende:
hey hoi, ik wist niet dat hier ook een slowchat was
hallo
hangt er vanaf hoe gezellig jullie zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Kom je ons nu hier ook voortaan gezelschap houden?
Welkom.
Schagen, Noord Hollandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
30 euro per uur is een hele normale prijs. welke regio woon je? anders kan ik je misschien nog wel wat goedkopere adviezere.
* B_BOY fotoboek checktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe gezellig jullie zijn![]()
Wij zijn SUPER gezelligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
lief is wat anders dan gezellig hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY fotoboek checkt
nou ik denk dat ik wel lief zal zijn voor je.
Ah jammer ze rooktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
* B_BOY fotoboek checkt
nou ik denk dat ik wel lief zal zijn voor je.
Moet joun avater nu ook in de OP?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:59 schreef saaw het volgende:
[..]
daar ken ik zo niemand. maarre voeg me ff toe op msn. dan geef ik je wel wat adresjes voor mensen die je verder kunnen helpen.quote:
nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:03 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Moet joun avater nu ook in de OP?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Houd? Houd? Houd?
Beter dan haut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:05 schreef Bupatih het volgende:
Houd? Houd? Houd?
veel plezierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:02 schreef saaw het volgende:
[..]
lief is wat anders dan gezellig hoor![]()
ff douche, brb
Nouja zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Bupatih het volgende:
HIER! Doorlezen! Allemaal! [afbeelding]
Waarschijnlijk omdat de OP te groot is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:12 schreef B_BOY het volgende:
ey bupatih as je hier toch bent. waarom kan ik de OP niet wijzigen? hij geeft een vage foutmelding aan. weet jij wat het is?
\quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef saaw het volgende:
wat is er mis met roken?
ik ga wel stoppen hoor, als school begint. ga weer sporten en mn trainer vindt het niet zo tof
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
\
ik wilde ook stoppen met roke as school begon. mooi kunne we elkaar suporteren.
Is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:15 schreef B_BOY het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/47111/2Emmen.JPG deze avatar moet er bij. KUT laat net me digicam vallen en nu rammelt er iets binnen in:S:S neej. hopelijk repareren ze hem gratis. hij was nogal duur. kut kut kut
Of niet.quote:
Haaaaaahahahaha...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of niet.
Ik krijg ook een stomme database-foutmelding.![]()
Zet de buzzers dan uit, maf!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:19 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb een buzzergevecht met Brechtje![]()
Hou op!
Jaja...allemaal smoesjes.quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Bij mij ookal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of niet.
Ik krijg ook een stomme database-foutmelding.![]()
Wij weer he Bupatih, wat hebben we misdaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd ons hebben.
De server wordt slim.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze moeten ook altijd ons hebben.
Misschien is het wel een teken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:25 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wij weer he Bupatih, wat hebben we misdaan?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is het wel een teken.
Dat ze ons niet willen als mod.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Mohammed, geweldig idee van je om de server te hacken. Ik wist wel dat we ze tot t randje van een zenuwinzinking konden drijven.![]()
Waarom is het meteen weer een Mohammed die een misdaad begaat?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:31 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Mohammed, geweldig idee van je om de server te hacken. Ik wist wel dat we ze tot t randje van een zenuwinzinking konden drijven.![]()
Ik ben wel goed in spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:07 schreef Bupatih het volgende:
HIER! Doorlezen! Allemaal! [afbeelding]
Tsja, kijk. Ik ga het je s haarfijn uitleggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom is het meteen weer een Mohammed die een misdaad begaat?!
Wat voor spellen? Bordspellen, kaartspellen....quote:
Woorden spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat voor spellen? Bordspellen, kaartspellen....
mij ook niet dan want ik mocht het ook niet van de database.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien is het wel een teken.
Dat ze ons niet willen als mod.![]()
![]()
Doodswensingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef -Mo- het volgende:
Mohammed is zéér lief![]()
Dood aan alle Nederlanders!
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef Renesite het volgende:
Boe
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef BObNL het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schrikken hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
Schrik!
Is dat even zieligquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Zij zit toch in Noordholland ergens
'T kofschipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:36 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsja, kijk. Ik ga het je s haarfijn uitleggen.
Er was eens een volk dat op het rif gebergte leefte, echter wegens het ontbreken van een riolering ter plaatse besloten ze om naar Nederland te komen. En daar, my friend, kregen ze door een aantal kleine akkefietjes een slechte naam.
Maar Mohammed is lief.
Zandvoort, als ik mij niet vergisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Met dit weer. uuhm jaquote:
quote:Zandvoort, als ik mij niet vergis
het is hier dus : 't FOKschipquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef hollander76 het volgende:
[..]
'T kofschip
Alleen de medeklinkers zijn van belang.
Men neme, het gehele werkwoord [leven] en haalt daar 'en' vanaf [lev]
Komt de laatste letter overeen met een van de medeklinkers uit 'T kofschip dan wordt er 'te' of 'ten' aan het eind toegevoegd in de verleden tijd, dit alleen bij zwakke werkwoorden.
KOmt de laatste letter niet overeen met een van de medeklinkers, dan wordt er 'de' of 'den' toegevoegd in de verleden tijd, dit ook alleen bij zwakke werkwoorden.
Om terug te komen bij het werkwoord [leven], [lev] v komt niet in 'T kofschip voor, dus is het leefde, of leefden.
Dus niet leefte![]()
![]()
Ja, nu sta ik doodsangsten uit. Ze zit wss onder NAP, niet meer in het veilige Limburgse heuvelland. Stel je voor dat de dijken doorbreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef BObNL het volgende:
[..]
Eerder leedvermaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
Met dit weer. uuhm ja, maar of ik medelijden heb is anders
![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
[..]
![]()
Rijles gehad. Zo ff theorie examen plannen. Digicam ff opsturen hij's doodquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Wat hebben jullie vandaag voor boeiends gedaan?
Jaaa!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef MMaRsu het volgende:
Wat hebben jullie vandaag voor boeiends gedaan?
Jouw beurt nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?![]()
Ja, jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je hebt wat tussen je tanden.
* Renesite ook medelijden heeft met Bob danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar Bob, je kan nu toch Imberr gaan opzoeken?![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite ook medelijden heeft met Bob dan![]()
Hmm rijles e.d is wel vet, maar van je digicam minderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef BObNL het volgende:
[..]
Rijles gehad. Zo ff theorie examen plannen. Digicam ff opsturen hij's dood![]()
![]()
Hij gaat opeens niet meer aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm rijles e.d is wel vet, maar van je digicam minder![]()
howwot dan onder NAP?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dank je, het leven is al zo moeilijk
![]()
Sony, daar heb je het alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hij gaat opeens niet meer aanAl verschillende batterijen geprobeerd
Sony W1 trouwes
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:54 schreef -Mo- het volgende:
San Sebastian eindelijk op NOS SS
But nobody cares![]()
Leve mijn 2 jaar oude olympusquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
hij deed het beter dan mijn moeder canon![]()
Hai Saaw.quote:
nee nu word ik een beetje ban van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Hai Saaw.
Geweldig dat je er weer bent.![]()
![]()
(nu happy?).
*Zuchtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef saaw het volgende:
[..]
nee nu word ik een beetje ban van je![]()
Talpaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef saaw het volgende:
[..]
nevermind what i want
party tonight
Wie wat hoe?quote:
quote:
daar ga ik ook heen, maar je vergeet de tofste bandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie wat hoe?
Ik ga trouwens morgen lekker na Heerlen, gratis festival.![]()
Racoon, Krezip, The Sheer, Epica.![]()
Jij gaat helemaal vanuit Amsterdam naar Heerlen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
daar ga ik ook heen, maar je vergeet de tofste bandjaya te cat
vanavond eerst naar familie verjaardag gedoeen dan de stad in
jupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal vanuit Amsterdam naar Heerlen?![]()
Ik neem de IC van 13.18 in Sittard.
RACOON!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Wie wat hoe?
Ik ga trouwens morgen lekker na Heerlen, gratis festival.![]()
Racoon, Krezip, The Sheer, Epica.![]()
Ik ga t wel n beetje aankijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik vind t maar een blode zender hoor, allemaal quatsj wat daarop komt. Alleen voetbal is wel leuk soms.![]()
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:12 schreef saaw het volgende:
[..]
jupben even vergeten waarom ook alweer, maar het was heel logisch toen we het gisteravond bedachten
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.quote:
Euhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Laten we n fokmeet gaan houden morgen.![]()
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de treinen vrij vroeg vertrekken naar Amsterdam. Niet dat ik dalijk een onverwachtse logé heb.
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef saaw het volgende:
[..]
ik logeer al bij iemand anders dus dat komt vast wel goed
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik had laatst een fucking duur hotel in Amsterdam moeten nemen toen ik helemaal last minute naar Within Temptation concert ging.![]()
Hmm, klopt maar ik was samen met mn vader dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:23 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je gewoon opblijven en de eerste trein terug nemen
in amsterdma is altijd wel wat te beleven dus dat lukt meestal aardig
thuis slapen is eigenlijk het chillstquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef B_BOY het volgende:
ik slaap thuis ook leuk.
Dan update ik m ook zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:20 schreef Eix het volgende:
Ff snel weer s een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Op mn normale foto's zit mn haar nogal blöd.
moet dat tegelijk ofzo?quote:
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
geloof het niet, waar kan ik me aanmeldenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk, sta je al in de op met je avatar?![]()
You are part of the family!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:32 schreef saaw het volgende:
[..]
moet dat tegelijk ofzo?
mijne is ook net geupdate, hoor ik er nu bij
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:35 schreef saaw het volgende:
[..]
geloof het niet, waar kan ik me aanmelden![]()
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:39 schreef Eix het volgende:
Mn moeder heeft trouwens weer chocolaad meegenomen, Schogetten schokolade, zo lekker.
*Fap, fapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
quote:
ik ben meer voor milkaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:43 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Die beste milkchocolade van den ganse welt!![]()
kheb het 1 keer gedaan en toen was het 1 en ander vernaggelt dus ga niet nog een poging doen. of wel? ja nu niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
Heb trouwens weer een foto toegevoegt aan mn fotoboek. Ditmaal ik samen met mn cheil pinkpop hoedje.![]()
Roze staat je goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm... weet niet, iemand moet je in de wiki zetten volgens mij zonder het te vernaggelen. Maar die nerdy skills beheers ik niet dus daar begin ik niet aan.![]()
quote:
Byebye.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
lieve mensen ik ga jullie velaten
tot ziens![]()
Ik ga je missen enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef Eix het volgende:
Ik word trouwens wel niet goed van dit kutweer, heb n hele kas vol met leuke zomerkleding liggen kan ik ze niet aandoen.![]()
ben je er vannacht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef saaw het volgende:
tot ziens![]()
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.quote:
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Tis hier wat bewolkt, en sowieso te fris.![]()
Waar denk je dat ik zit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hier ist wel redelijk lekker. ik zit dan ook in het zonnige zuiden.
Tis hier kutje koud in Groningenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zit in het oh zo zonnige Amersfoort![]()
Nogsteeds trots op limburg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Eix het volgende:
Wtf er zit hier n zwart-witte helikopter met zoeklicht een paar straten verderop rond te zweven..
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tis hier kutje koud in Groningen
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.quote:
O, 1 moment, die winter hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Och kom, jullie wilden een winter dan krijgen jullie m ook. Niet gaan zeuren over de kou nu.![]()
Wij hebben en geen winter(0,0000 cm sneeuw) en geen zomer. Das pas kut.![]()
![]()
Och, ik kom er zo aan hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Eix het volgende:
[..]
nee, dit is zwaar bagger. Nu moet ik weer n nieuw wiet adresje vinden.![]()
Ik rook niet![]()
Grrr.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:12 schreef Renesite het volgende:
http://foto.renesite.com/mrt/index.htm
Ge wel dig was het!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Grrr.
Alleen in de limburgse bergen lag wat sneeuw, was ff naar Vaals gegaan met mn vader maar ehct veel was daar ook niet.![]()
Z'n gangetje. Ook verveeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Saarah het volgende:
Hoi
*verveelt zich heel erg*
En hoe gaat het met jullie![]()
Vervelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:03 schreef Saarah het volgende:
Veel verveelde zielen hier dus... En wat gaan jullie vanavond doen?
Je prachtige rondzwiep piemel smileys.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ok aardig, in bijna ieder topic zet jij negatieve dingen over mij hoewel je me niet kent? pff.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Je prachtige rondzwiep piemel smileys.
Leer mij Brechtje kennenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Ok aardig, in bijna ieder topic zet jij negatieve dingen over mij hoewel je me niet kent? pff.
Yvonne is puik en heeft een puike man en puike kotersquote:
Lekkere salami met kaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:50 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat voor een had je?Ik had bbq chicken
Pizza? Had ik ook in dat geval.quote:
las ik in dat andere topicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pizza? Had ik ook in dat geval.![]()
Goed he dat dubbelposten.quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef SteenRol het volgende:
ehm, kan ik hier vragen hoe ik zo'n plaatje krijg?
Plaatje uploaden, link in je profiel er bij zetten bij avatar of usericon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:04 schreef SteenRol het volgende:
ehm, kan ik hier vragen hoe ik zo'n plaatje krijg?
joepiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef Petertjuhh het volgende:
het begint toch met een commercial van de PSP?
Nog 1 minuut en 15 secondenquote:
Ik vond hem niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:21 schreef MMaRsu het volgende:
Brechtje, was Creep een beetje goede film trouwens?
Heyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo goed.
Waarom dat nu weer?
Zag een reclame van op tv..dacht alsie goed is ga ik em mss ook wel ff kijken, maar dat laat ik dus maar zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo goed.
Waarom dat nu weer?
Adidas reclame was al te zien op andere zenders, psp reclame was idd wel leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:18 schreef Casparovvv het volgende:
die reclame van Adidas was héél mooi gemaakt![]()
PSP reclame was ook wel leuk gemaakt trouwens
Dit is wel te erg zeg, n zender die t van zn reclames moet hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Adidas reclame was al te zien op andere zenders, psp reclame was idd wel leuk
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Dit is wel te erg zeg, n zender die t van zn reclames moet hebben.
nog nooit van commerciële zenders gehoort?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Dit is wel te erg zeg, n zender die t van zn reclames moet hebben.
Jawel, maar normaal zijn de progamma's nog enigszins net ietsepietsie beter dan de reclames.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:43 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nog nooit van commerciële zenders gehoort?![]()
Nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Dit is mijn 16.500e post ofzo
cool manquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef Brechtje het volgende:
Dit is mijn 16.500e post ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |