Update: de binnentuin van het kantoor hier was daarnet wit van de hagel! Diverse soorten regenafvoer (dakgoten e.d. ) kunnen het water niet verwerken, de appartementen die hier in 't gebouw zitten hebben volgens mij een behoorlijk gevalletje waterschade, we zien drie ventilatie-schachten waar gewoon een waterval van water uitkomtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:19 schreef E.T. het volgende:
R'dam Kralingen meldt noodweer![]()
Heftige onweer en veel regen waar wel sneeuw bij lijkt te zitten..
De bliksem zie ik als kettingen hiervlak naast 't pand, met daaropvolgend meteen een gekraak, geknetter en gedonder..
jammer dat't nu al weer weg lijkt te trekken..
Pfft.. kerel toch, dat gaat JOU toch geen flikker meer aan? Je hebt genoeg gewaarschuwd, die anderen krijgen vanzelf wel op hun flikker. Zolang jij er maar niets mee doet als weeronline bij jou komt janken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil hier nogmaals een waarschuwing geven dat code NIET meer in deze topic geplaast mogen worden.
Net zag ik alweer 1 van Dauntless STOM STOM! hoop naar niet op meer gedonder!
Daarnaast zag ik nog iemand dit doen.
Zucht moet niet gekker worden mensen!.
16.8 graden droog zon geen enkel buitje gehad.
Hier is het de laatste uren zonnig en bewolktquote:Grote wateroverlast door noodweer
geactualiseerd: 12 augustus 2005 · 14:25 uur
DE RONDE VENEN - De brandweer in De Ronde Venen probeert met 75 man de wateroverlast het hoofd te bieden. Twee elkaar opvolgende wolkbreuken zorgen voor problemen
In Wilnis, Mijdrecht en Vinkeveen zijn garages en kelders ondergelopen. Veel straten staan onder water. Tot overmaat van ramp moet de brandweer nu ook nog uitrukken naar een binnenbrand.
Omdat iedereen aan het werk is, staat de Maarssense brandweer paraat voor het geval er meer problemen komen. De brandweer verwacht de hele middag aan het werk te zijn.
Aha, dus dat was die zwarte lucht ten zuiden van Amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=actualiteit&type=nieuws&id=91073
[..]
Hier is het de laatste uren zonnig en bewolkt.
Het is iets van 18 graden, dus ik durf wel een gokje te wagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:22 schreef star_gazer het volgende:
Volgens weerkamer sneeuw het in de BiltWie heeft er pics?
En dat is inderdaad te merken rond Arnhem. 't is hier flink aan het onweren, klinkt behoorlijk dichtbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef Party_P het volgende:
Volgens radar van weeronline is er een flink wolkbreuk tussen apeldoorn en arnhem
yup, hiero ook even geönweerd, 1 flinke klap, niet heel ver hier vandaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:35 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En dat is inderdaad te merken rond Arnhem. 't is hier flink aan het onweren, klinkt behoorlijk dichtbij.
Dat klopt, zat er net middenin, ter hoogte van het zweefvliegveld. De ZOAB daar stond blankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef Party_P het volgende:
Volgens radar van weeronline is er een flink wolkbreuk tussen apeldoorn en arnhem
Onweer lijkt er niet in te zitten in het noorden.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:00 schreef teigan het volgende:
Hier in Groningen is nog weinig aan de hand(al moet ik ook zeggen dat ik binnen zit, en dus misschien niet alles hoor..), komt hier straks ook nog wat onweer naartoe??
Iemand die daar een voorspelling over durft te doen??
heb je de hagelstenen weer omhoog gegooid ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:33 schreef Xenwolfie het volgende:
Bij ons kwam vanmiddag 2 keer dezelfde bui over. :S
klopt ja, toen wou ik net van huis gaan. Ik zag een flits duurde best lang voor de donder, en die deed alles schudden. Was een flinkequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat klopt, zat er net middenin, ter hoogte van het zweefvliegveld. De ZOAB daar stond blank![]()
Zit nu thuis in Apeldoorn, net een bliksem, 15 sec. later pas de donder, maar zo'n zwaar gerommel dat de verwarming hier stond te klapperen in z'n steunen!!!![]()
Flink pak.. eeh.. behoorlijk wit zo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/weerfoto/weerfoto.pshe
Sneeuw Hagel in Margraten
2006? Dan ben ik vast de eerste met een quote uit de toekomstquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Meyn Dagboek
Den Helder, 12 augustus den jaren tweeduizend en 6.
Wolken, wolken, wolken, maandenlang wolken. Ineens breekt de zon door rond 4 uur s'middags.
ZON!!
Schijnt nu nog steeds, heerlijk.
En dat terwijl er in deze geweldige super winter in Limburg 0cm sneeuw was. Of naja, hier in Sittard dan, mss daar net n paar centimeter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Flink pak.. eeh.. behoorlijk wit zo..
Nou, hier geen hagel én geen sneeuw dit jaar..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:21 schreef Eix het volgende:
[..]
En dat terwijl er in deze geweldige super winter in Limburg 0cm sneeuw was. Of naja, hier in Sittard dan, mss daar net n paar centimeter.
Als het zo ff doorgaat hebben we dalijk ook 30cm van dat spul.Staan we weer een beetje quite met t noorden.
![]()
In Arnhem ging het idd even goed los!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:53 schreef Adelante het volgende:
Arnhem: bliksem, onweer en veeeeel regen
kort maar heftig iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:49 schreef Richard_Zutphen het volgende:
In Arnhem ging het idd even goed los!
3 - 4 flitsen per minuut..niet zo heel veel.. maar die donders...jezus wat ging dat hard zeg.
Ik geloof dat heel goed, volgende week vrijdag begint mijn vakantie! En natuurlijk wordt het dan mooi weer want iedereen krijgt wat tie verdiend. Ik denk dat we zelfs een vette hittegolf krijgen. En dan moet haast iedereen weer werken/naar school, hahahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kom zon, doe je best!
Het is best koud hier, graad of 15.
Kom lief zonnetje, breek eens goed door!
Ik zie trouwens 25 graden op donderdag staat op teletekst. Waarom geloof ik dat niet![]()
Je hebt helemaakl gelijk want dan heb ik ook vakantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:32 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Ik geloof dat heel goed, volgende week vrijdag begint mijn vakantie! En natuurlijk wordt het dan mooi weer want iedereen krijgt wat tie verdiend. Ik denk dat we zelfs een vette hittegolf krijgen. En dan moet haast iedereen weer werken/naar school, hahahahaha.![]()
Hopelijk komt er wel onweer bij ja...dan wordt het fotograferen geblazenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef Weerman het volgende:
Er is in 24u totaal: 29.6 mm gevallen! Lekkerrrrr!
Vannacht gaat het weer opnieuw regenen, en de buien komen er daarna nog eens ff bij, met onweer.
Oeh.. mijn record (meting sinds aug 2004) staat op 24.0...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:16 schreef Weerman het volgende:
Er is in 24u totaal: 29.6 mm gevallen! Lekkerrrrr!
Vannacht gaat het weer opnieuw regenen, en de buien komen er daarna nog eens ff bij, met onweer.
Dank je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:39 schreef Weerman het volgende:
Richard, leuke site btw als we even offtopic mogen...
Zelf gemaakt, met?
Ik ben benieuwd, de regenmeter is alweer eventjes leeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Vannacht regent het dan weer geruime tijd en is ook onweer niet uitgesloten. Plaatselijk kan er weer veel neerslag vallen, mogelijk meer dan 30 mm. De temperatuur ligt vannacht rond de 13 graden. Morgen overdag is er vrij veel bewolking en vallen er waarschijnlijk nog steeds een paar stevige buien, met kans op onweer en windstoten.
Al met al weer flinke neerslagsommen...
Dat regent er wel vanaf als het zover is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef JoeKurr het volgende:
In Oosterhout net een klein buitje, met grote druppels.
Het gaat langzaam, maar het lijkt naar het oosten te trekken.
Dus indahnesia.com, blaas het stof maar van je regenmeter
Ik heb toevallig net de ANWB Veldgids Weer gekocht. Zie https://webwinkel.anwb.nl(...)eldgids-weer.nl.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zou graag willen leren wat zo'n beetje de meest voorkomende wolken zijn en wat deze wolken dan voor soort weer brengen. Ik heb al heel de site van KNMI door zitten spitten maar ben niet veel wijzer geworden, alleen de 3 basis wolken, cirrus, stratus en nog cumulus.
Maar ik zou dus graag een duidelijk site hebben met voorbeelden van wolken en daarbij de naam van de wolk en wat ie dus voor weerbeeld aangeeft....
Alvast bedankt
tssk.. ik allemaal haastig schoonmaken en zo... is het nu nog steeds droogquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef JoeKurr het volgende:
In Oosterhout net een klein buitje, met grote druppels.
Het gaat langzaam, maar het lijkt naar het oosten te trekken.
Dus indahnesia.com, blaas het stof maar van je regenmeter
Je hebt het toch gewoon "herschreven"?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef FRaGMaN het volgende:
Cycloon steekt oceaan over
Ex-Harvey komt in de buurt
De restanten van tropische cycloon Harvey komen onze kant op. Volgens de verwachtingen bereikt hij vrijdag of zaterdag het oostelijke deel van de Atlantische Oceaan. Zondag of maandag zou de depressie dan bij ons in de buurt moeten komen.
Uiteraard is er dan allang geen sprake meer van een cycloon. In de praktijk transformeren ze naar een depressie en worden opgenomen in de westelijke stroming. Ondanks de transformatie leveren oude tropische cyclonen nog wel eens verassingen op.
Blijft de ex-cycloon hangen bij het westen van Ierland, dan kan dat bij ons een weersverbetering opleveren. Met een zuidwestelijke tot zuidelijke stroming wordt dan warme lucht aangevoerd. Trekt zo'n ex-cycloon over, dan leveren ze vaak verrassend veel regen op. Wat er deze keer gaat gebeuren is op dit moment nog onduidelijk.
(c) Van de nederlandse weersite die we hier niet noemen
Harvey??... nee laat 'm maar daarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef FRaGMaN het volgende:
Cycloon steekt oceaan over
Ex-Harvey komt in de buurt
De restanten van tropische cycloon Harvey komen onze kant op.
...
quote:Guidance modelbeoordeling voor Nederland, de Nederlandse kustwateren
en de Noordzee, gebaseerd op de HIRLAM run van 12 UTC en de
overige genoemde modellen en gidsen met bijbehorende runtijd.
Geldig tot maandag 15 augustus 2005, 00 UTC.
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 13 augustus 2005 om 17.55 uur.
MODELLEN BEOORDELING:
Over de analyse zijn nog steeds geen bijzonderheden te melden ook qua
evolutie liggen HiRLAM, UKRM en ECMWF dicht bij elkaar. Hirlam heeft de
exorbitante hoeveelheden neerslag vannacht over het noordwesten van het
land wat afgezwakt. Hoewel nog steeds als natste model komt het Hirlam
daarmee wel wat dichter in de buurt van de overige modellen. Voorlopig
houden we er toch rekening mee dat de neerslag 10 tot 15 mm per 6 uur
kan opleveren. Neerslag kan in verband worden gebracht met gebied
linkeruitgang jetstreak, de koude bovenlucht (-23 op 500 hPa), die over
zuidelijk Nederland en vooral Belgie naar het zuidoosten trekt en de
bent back die overdag van noord naar zuid over het land trekt. Modellen
zijn aardig consistent in deze ontwikkeling, neerslaghoeveelheden niet
consistent maar mogelijk toch lokaal fors vanwege embedded CB-activiteit
in de frontale bewolking. Ook de onweerskanskaartjes ondersteunen dit
beeld. Het wegtrekken van de depressie gaat ons inziens in het Hirlam
nog steeds te snel. We denken dat het laag zondagoverdag toch tamelijk
lang boven Noordoost-Nederland blijft hangen. UKRM en ECMWF geven wat
dat betreft een beter beeld.
Synoptische situatie:
Vannacht passeert een geoccludeerd systeem. De eerste frontale neerslag
bereikt tegen ,
18 utc de westkust. Vannacht de meeste neerslag op de linkeruitgang van
de jet, mogelijk over zuidelijk Nederland. Ook een forse hoeveelheid
over noordelijk Nederland op de cyclonale vorticteit behorend bij het
naderende lagedrukgebied. Zondag overdag passeert een bent back achtige
occlusie van noordwest naar zuidoost het land. Pas aan het einde van de
middag begint het wat op te klaren vanuit het noordwesten.
WV: Hir-pseudosatellietbeeld (12+03) 15 UTC versus Satelliet WV 7.3:
Weinig verschillen
AANDACHTSPUNTEN:
NEERSLAG:
Vannacht op nadering van de hoogte trog en de koude in de bovenlicht,
alsmede getriggerd door de jet kans op embedded CB en onweer. Zondag
valt op passage van de bent back occlusie buiige regen, embd CB's. Pas
zondagavond laten zowel HiRLAM als ECMWF het droog worden. Het kan
vannacht en morgenochtend plaatselijk weer hard regenen met kans op
wateroverlast, meest 15-30 mm tussen middernacht en zondagmiddag. Lokaal
misschien meer dan 30 mm. Windstoten 25-30 kts bij buien, langs de kust
misschien 30-35 kts.
Wind aan het einde van de nacht in het zuidwesten toenemend naar een
dikke 6 en misschien een 7 Bft uit richting NW.
Gaan we weer!quote:AANDACHTSPUNTEN:
NEERSLAG:
Vannacht op nadering van de hoogte trog en de koude in de bovenlicht,
alsmede getriggerd door de jet kans op embedded CB en onweer. Zondag
valt op passage van de bent back occlusie buiige regen, embd CB's. Pas
zondagavond laten zowel HiRLAM als ECMWF het droog worden. Het kan
vannacht en morgenochtend plaatselijk weer hard regenen met kans op
wateroverlast, meest 15-30 mm tussen middernacht en zondagmiddag. Lokaal
misschien meer dan 30 mm. Windstoten 25-30 kts bij buien, langs de kust
misschien 30-35 kts
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:37 schreef Oom_Agent het volgende:
tijd voor plensbuien
idem ditoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:58 schreef DemonRage het volgende:
Kruis hier aan wat van toepassing is:
[x] Ja, ik wil weer kunnen zwemmen in Eindhoven.
[ ] Nee, ik ben al gewend aan het toendraklimaat.
Yep, 15 km zuidelijker ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Behoorlijk donker in Arnhem!
dan kan ik ff checken of idd het water uit m'n kruipruimte omhoog komtquote:
nice !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, 15 km zuidelijker ook![]()
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/8415/fractus33vu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb je een prive-zwembad dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan kan ik ff checken of idd het water uit m'n kruipruimte omhoog komt![]()
Genoeg hoor.. kijk maar in mijn sig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:29 schreef N.icka het volgende:
Is er nog een code voor vandaag voorhanden?
Lekker vlot ben ik weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Genoeg hoor.. kijk maar in mijn sig.
hehe.. ik was al aan het wachten:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:37 schreef N.icka het volgende:
hmz , het inloggen lukt maar steeds niet
Ik zal het even lezen , zo te zien mag het dus niet meer , jammerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. ik was al aan het wachten:
leesvoer voor je:
Claim Weeronline => deeltje 2
Ik zag een ander gebied zo groot als/groter dan Nederland, dat vond ik iets leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, net bij het weer van RTL. Komt er een oranje buiengebied aan, wordt hij boven ons geel, en wordt hij boven Limburg en BelgiË bijna rood. Waarom missen wij toch bijna altijd de boot.
Vergeet de shampoo nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wat lekker, ik ga vannacht buiten lopen
Whehe dichtbij jou (in Lauwequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, 15 km zuidelijker ook![]()
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/8415/fractus33vu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dr is geen wolkje aan de lucht in Sittard dus wat vor beelden waren dat? Voorspellingen ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, net bij het weer van RTL. Komt er een oranje buiengebied aan, wordt hij boven ons geel, en wordt hij boven Limburg en BelgiË bijna rood. Waarom missen wij toch bijna altijd de boot.
![]()
Ik reed 2-3 weken geleden in Oostenrijk, het was toen 30 graden in de avond, en toen kwam er een onweersbui. Die was niet zo bijzonder, maar het was nogal een omslag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. afgelopen 3 weken in OOstenrijk vertoefd en wat gebeurt mij nou daar.... zowat elke avond even onweermên dat was echt te gêk!
Alleenn 1x snachts zo;n mega onweers bui met slagregens.. dat was wat minder![]()
Maar echt dit jaar al zoveel onweer gehad.. zo gaaf!!
't Lijkt ook niet de meest heftige neerslag te zijn. Dus wellicht een vals echootje hier en daar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Volgens dat kaartje hoort het hoer nu op dit moment over te trekken, maar het regent nog niet
Proostquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:29 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam regent het aardif door in ieder gavelk.
Yup. Dat zullen we later vandaag wel merkenquote:Het zwaartepunt van de regen moet nog het land op trekken overigens.
dankquote:
ja, ben benieuwd wat het wortd....quote:Yup. Dat zullen we later vandaag wel merken.
quote:In de loop van de middag breiden de buien zich langzaam naar het zuiden uit,
Hier ook, en niet een klein beetje, de teringquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier regent 't inmiddels (weer)
Een soort atlas ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zou graag willen leren wat zo'n beetje de meest voorkomende wolken zijn en wat deze wolken dan voor soort weer brengen. Ik heb al heel de site van KNMI door zitten spitten maar ben niet veel wijzer geworden, alleen de 3 basis wolken, cirrus, stratus en nog cumulus.
Maar ik zou dus graag een duidelijk site hebben met voorbeelden van wolken en daarbij de naam van de wolk en wat ie dus voor weerbeeld aangeeft....
Alvast bedankt
Iemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:43 schreef Xalopalyps het volgende:
Omdat het toch zo rustig is hier op dit moment (), heb ik een vraagje:
Kunnen jullie een paar linkjes geven met interessante informatie over het weer, over verschijnselen en dergelijken, vooral over wolken en hoe deze zich ontwikkelen naar onweersbuien en dergelijken.
Links naar sites met mooie plaatjes en overzichten zijn ook welkom
Bij voorbaat dank![]()
Op de radar is het maar een klein vlekje, dus geniet er maar van. Over een kwartiertje is het wegquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef BretsiG het volgende:
NIET MEER NORMAAL WAT HIER LOS IS !!!!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef BretsiG het volgende:
NIET MEER NORMAAL WAT HIER LOS IS !!!!
Kruisje.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat valt dus uit deze lucht (genomen vanuit Maastricht-Randwyck):
[afbeelding]
Dat klopt want het trok ook richting die kant.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ten Z van Maastricht nu ook wat rake onweersklappen
Mwah. Er leken twee buien bij elkaar te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:22 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Dat klopt want het trok ook richting die kant.
Die bui is wel aardig geactiveerd net na Eindhovenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:14 schreef DemonRage het volgende:
Hey... een onweertje boven Eindhoven. * DemonRage hoorde gedonder.
De lucht ziet er echter niet uit alsof er onweer in zou kunnen zitten.
euh, Roel.... deeplinken mag ook niet meer heb ik begrepen. Pas maar op straks krijg je een mail van Ericquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die bui is wel aardig geactiveerd net na Eindhoven.
[afbeelding]
Thanksquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/dossiers.jsp
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:28 schreef Keiichi het volgende:Donderdag ben ik jarig, de weergoden zijn met mij zoals de weersverwachtingen eruit zien
koel? koud, lijkt wel herfst potverd*mmequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:22 schreef Jor_Dii het volgende:
* Jor_Dii is terug uit Spanje![]()
Lekker koel hier in NL
Mag ik weten waarom de site offline is?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen, even kleine mededeling.
Website is momenteel even uit de lucht.
Ik verwacht dat die vanavond weer online is.
Excuus voor deze ongemak.
15.9 graden, droog.
Klopt, wat er momenteel aan de hand is ik heb geen flauw idee, DASOO werkt namelijk (stiekem) helemaal niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:40 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom de site offline is?![]()
Alleen de root werkt niet
Subpagina's wel http://www.speedygj.nl/Mijnwebsite/wiebenik.htm bijvoorbeeld
Zal het meteen even doenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:52 schreef Xalopalyps het volgende:
@SpeedyGJ:Je bent weer terug in dit topic
Maar kan je mijn weerstation ook toevoegen?
Gelderland
Weerstation Beneden-Leeuwen
http://www.weerstation-benedenleeuwen.nl
Thanks
Word je gehackt doorquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, wat er momenteel aan de hand is ik heb geen flauw idee, DASOO werkt namelijk (stiekem) helemaal niet meer
Zie bericht bovenquote:
Yep was al het bericht aan het typenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef Xalopalyps het volgende:
De DASOO site is gewoon helemaal online, je hele site werkt perfect hier
Btw mooi die nieuwe layout, goed werk heb je gedaan
Thanks voor het toevoegen
17,4 graden momenteel
Tip: Edit je bericht voortaan evenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Xalopalyps het volgende:
SpeedyGJ, mag ik mijn domein Xalo.nl naar jouw DASOO site door laten linken?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef Xalopalyps het volgende:Lekker warm en daarna mooi onweer
Kan niet beter
Onweer
Tja, dan moet het toch maar even nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef Xalopalyps het volgende:
Oké, hij linkt nu door. ^o^
Dat editen ken ik alAlleen ben vaak een beetje lui en dan gebruik ik snel reageren
![]()
Hier helder, de laaste wolken trekken nu weg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier is het een beetje bewolkt, niet echt supermooi weer. Vanmiddag heeft het af en toe behoorlijk gewaaid.
Hee, de code van vandaag is trouwens 873651
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |