Vergeet de shampoo nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wat lekker, ik ga vannacht buiten lopen
Whehe dichtbij jou (in Lauwequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, 15 km zuidelijker ook![]()
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/8415/fractus33vu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dr is geen wolkje aan de lucht in Sittard dus wat vor beelden waren dat? Voorspellingen ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Grrr, net bij het weer van RTL. Komt er een oranje buiengebied aan, wordt hij boven ons geel, en wordt hij boven Limburg en BelgiË bijna rood. Waarom missen wij toch bijna altijd de boot.
![]()
Ik reed 2-3 weken geleden in Oostenrijk, het was toen 30 graden in de avond, en toen kwam er een onweersbui. Die was niet zo bijzonder, maar het was nogal een omslag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:10 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. afgelopen 3 weken in OOstenrijk vertoefd en wat gebeurt mij nou daar.... zowat elke avond even onweermên dat was echt te gêk!
Alleenn 1x snachts zo;n mega onweers bui met slagregens.. dat was wat minder![]()
Maar echt dit jaar al zoveel onweer gehad.. zo gaaf!!
't Lijkt ook niet de meest heftige neerslag te zijn. Dus wellicht een vals echootje hier en daar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Volgens dat kaartje hoort het hoer nu op dit moment over te trekken, maar het regent nog niet
Proostquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:29 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam regent het aardif door in ieder gavelk.
Yup. Dat zullen we later vandaag wel merkenquote:Het zwaartepunt van de regen moet nog het land op trekken overigens.
dankquote:
ja, ben benieuwd wat het wortd....quote:Yup. Dat zullen we later vandaag wel merken.
quote:In de loop van de middag breiden de buien zich langzaam naar het zuiden uit,
Hier ook, en niet een klein beetje, de teringquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier regent 't inmiddels (weer)
Een soort atlas ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik zou graag willen leren wat zo'n beetje de meest voorkomende wolken zijn en wat deze wolken dan voor soort weer brengen. Ik heb al heel de site van KNMI door zitten spitten maar ben niet veel wijzer geworden, alleen de 3 basis wolken, cirrus, stratus en nog cumulus.
Maar ik zou dus graag een duidelijk site hebben met voorbeelden van wolken en daarbij de naam van de wolk en wat ie dus voor weerbeeld aangeeft....
Alvast bedankt
Iemandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:43 schreef Xalopalyps het volgende:
Omdat het toch zo rustig is hier op dit moment (), heb ik een vraagje:
Kunnen jullie een paar linkjes geven met interessante informatie over het weer, over verschijnselen en dergelijken, vooral over wolken en hoe deze zich ontwikkelen naar onweersbuien en dergelijken.
Links naar sites met mooie plaatjes en overzichten zijn ook welkom
Bij voorbaat dank![]()
Op de radar is het maar een klein vlekje, dus geniet er maar van. Over een kwartiertje is het wegquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef BretsiG het volgende:
NIET MEER NORMAAL WAT HIER LOS IS !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |