Update: de binnentuin van het kantoor hier was daarnet wit van de hagel! Diverse soorten regenafvoer (dakgoten e.d. ) kunnen het water niet verwerken, de appartementen die hier in 't gebouw zitten hebben volgens mij een behoorlijk gevalletje waterschade, we zien drie ventilatie-schachten waar gewoon een waterval van water uitkomtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:19 schreef E.T. het volgende:
R'dam Kralingen meldt noodweer![]()
Heftige onweer en veel regen waar wel sneeuw bij lijkt te zitten..
De bliksem zie ik als kettingen hiervlak naast 't pand, met daaropvolgend meteen een gekraak, geknetter en gedonder..
jammer dat't nu al weer weg lijkt te trekken..
Pfft.. kerel toch, dat gaat JOU toch geen flikker meer aan? Je hebt genoeg gewaarschuwd, die anderen krijgen vanzelf wel op hun flikker. Zolang jij er maar niets mee doet als weeronline bij jou komt janken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil hier nogmaals een waarschuwing geven dat code NIET meer in deze topic geplaast mogen worden.
Net zag ik alweer 1 van Dauntless STOM STOM! hoop naar niet op meer gedonder!
Daarnaast zag ik nog iemand dit doen.
Zucht moet niet gekker worden mensen!.
16.8 graden droog zon geen enkel buitje gehad.
Hier is het de laatste uren zonnig en bewolktquote:Grote wateroverlast door noodweer
geactualiseerd: 12 augustus 2005 · 14:25 uur
DE RONDE VENEN - De brandweer in De Ronde Venen probeert met 75 man de wateroverlast het hoofd te bieden. Twee elkaar opvolgende wolkbreuken zorgen voor problemen
In Wilnis, Mijdrecht en Vinkeveen zijn garages en kelders ondergelopen. Veel straten staan onder water. Tot overmaat van ramp moet de brandweer nu ook nog uitrukken naar een binnenbrand.
Omdat iedereen aan het werk is, staat de Maarssense brandweer paraat voor het geval er meer problemen komen. De brandweer verwacht de hele middag aan het werk te zijn.
Aha, dus dat was die zwarte lucht ten zuiden van Amsterdamquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=actualiteit&type=nieuws&id=91073
[..]
Hier is het de laatste uren zonnig en bewolkt.
Het is iets van 18 graden, dus ik durf wel een gokje te wagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:22 schreef star_gazer het volgende:
Volgens weerkamer sneeuw het in de BiltWie heeft er pics?
En dat is inderdaad te merken rond Arnhem. 't is hier flink aan het onweren, klinkt behoorlijk dichtbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:13 schreef Party_P het volgende:
Volgens radar van weeronline is er een flink wolkbreuk tussen apeldoorn en arnhem
yup, hiero ook even geönweerd, 1 flinke klap, niet heel ver hier vandaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:35 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
En dat is inderdaad te merken rond Arnhem. 't is hier flink aan het onweren, klinkt behoorlijk dichtbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |