Had ik gelijk gefixt nadat hij werd ge-opent, was inderdaad wat lang, nu staat alles netjes ge-ordend, het is altijd wel leuk om oudere topics te bekijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:05 schreef -Mk- het volgende:
Waarom al die topicslinks erin,
ALS dat al nodig is zou ik ze naast elkaar zetten in plaats van onder elkaar.
Deze link mag je vervangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Xalopalyps het volgende:
Handige link uit het vorige topic, staan erg veel weericoontjes in:
http://www.jdawiseman.com/papers/trivia/weather-icons.html
Okéquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze link mag je vervangen.
Aangezien ik zeker weet dat ze er niet blij mee zijn dat we ze hier plaatsen heb ik ze zelf gehost
Klik hier voor het weericonen.
Deze iconen zijn allemaal genummert van 1 tot 67.
Ik zal deze ook even in de OP toevoegen.
Icoon verwijderen en even mijn link aanklikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Aduh.. die OP ziet er nog altijd niet uit. Gelukkig werkt te scroll nog goed hiero.
Momenteel:
[afbeelding]
en winderig.
En nu wachten op de volgende problemen omdat we de icoontjes jatten van andere websites.
Hier heeft het ook aardig goed geregend ff, maar het was niet echt veel, want de regenmeter had het niet waargenomen, best weinig maar het leek veel dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Icoon verwijderen en even mijn link aanklikken(Zie bericht boven)
Zoals ik al aangeefde, ik denk idd zeker dat ze er niet blij mee zijn daarom host ik ze zelf![]()
Daarnaast heb ik ook de smilies erbij toegevoegt, die staan onderaan.
Hier heeft het net gegoten!![]()
3.6 mm in 1 uur tijd
quote:Dauwpunt: 11.6 °C
Gevoelstemperatuur: 16.9 °C
Luchtdruk: Dalend
Luchtdruk: 1015.7 hectoPascal
Luchtvochtigheid: 71%
Regenval laatste uur: 0.0 mm
Regenval laatste 24 uur: 1.5 mm
Regenval totaal: 76.1 mm
Storm alarm: Inactief
Temperatuur: 16.9 °C
Windsnelheid:
1 beaufort
2.4 mijl per uur
1.1 meter per seconde
2.1 knopen
3.9 kilometer per uur
Windrichting:
337°
Noord-Noord-West
quote:
Als iemand er echt een probleem van maakt, maakt 't niet uit of je ze zelf host of 'gewoon' vanaf de bron linkt.quote:ik denk idd zeker dat ze er niet blij mee zijn daarom host ik ze zelf![]()
quote:Na je melding ben ik omstreeks 13:30 vertrokken van de dijk.
Ik zal al snel tuba's bij Cornwerderzand, richting Breezanddijk kwam een hele portie buien aan.
Daar aangekomen duurde het niet land of maar liefst 4 waterhozen met touchdown, allemaal met een hele lange levensduur.
2 staken de afsluitdijk over, heb diverse foto's, zal ze eens rustig bekijken allemaal en later op de site zetten.
Snel eentje eruit gevist en plaats deze hier. (onbewerkt)
Ook zijn ze gefilm door iemand uit Harlingen en als het goed is komt dat vanavond bij SBS6 op de buis.
(dankzij mij is deze man wat langer gebleven, zag op de radarbeelden de buien aankomen en hem geadviseerd te blijven.)
Zal nu eerst opwarmen, ben verkleumd daar,
http://forum.weeronline.com/pl/nl/start_nl.pl?read=343998
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |