(Even de goede naam gegeven).quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:32 schreef wdn het volgende:
OpenOffice.org Het office pakket dat je 400 minder kost dan Office XP.
ondanks slowchat die het nu toch wordt, is een goed idee, maak een stickey topic met gewoon een mooie opmaak. Ik vind die opmaak boven mij wel mooi, met de naam dik en meteen als link. Als de OP netjes wordt bijgehouden kan je in de reply's zoekvragen stellen. Kan uitgroeien tot een heel mooi en handig topic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:05 schreef Marty26 het volgende:
Als we hier nou geen opsom topic van maken dan kan ik De gehele Lijst ook in de FAQ knallen byv: Zodat we mensen ook kunnen helpen mbt tot tools voor Win
Maak dan van de naam de link inplaats van er link in te zetten. Nog makkelijker lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ondanks slowchat die het nu toch wordt, is een goed idee, maak een stickey topic met gewoon een mooie opmaak. Ik vind die opmaak boven mij wel mooi, met de naam dik en meteen als link. Als de OP netjes wordt bijgehouden kan je in de reply's zoekvragen stellen. Kan uitgroeien tot een heel mooi en handig topic.
je kunt de reply's zelfs gebruiken om een programma verder toe te lichten (bvb een dvdx howto ofzo, waar je dan weer een link naar maakt in de OP) Als alleen de OP maar overzichtelijk blijft en alle aangedragen progjes weergeeft. Is dus wel een werkje ook qua moderaties, maar handig als het werkt
is een WIKI geen idee? ik roep maar iets
Links?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:02 schreef Nr.G het volgende:
Alcohol 120%
om images te mounten op virtuele DVD/CD-rom en eventueel te branden
AnyDVD
schakelt regiocodes DVD uit
CloneDVD2
ript, shrinkt of copieert DVD's
Klopt jou Opzet is superquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:56 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ondanks slowchat die het nu toch wordt, is een goed idee, maak een stickey topic met gewoon een mooie opmaak. Ik vind die opmaak boven mij wel mooi, met de naam dik en meteen als link. Als de OP netjes wordt bijgehouden kan je in de reply's zoekvragen stellen. Kan uitgroeien tot een heel mooi en handig topic.
je kunt de reply's zelfs gebruiken om een programma verder toe te lichten (bvb een dvdx howto ofzo, waar je dan weer een link naar maakt in de OP) Als alleen de OP maar overzichtelijk blijft en alle aangedragen progjes weergeeft. Is dus wel een werkje ook qua moderaties, maar handig als het werkt
is een WIKI geen idee? ik roep maar iets
Opmaak moet wel zo zijn dat je mirrors kunt geven, maar het maakt mij verder niet veel uit, ik wil graag input geven in ieder geval er zal bvb ook in categorieen moeten worden ingedeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maak dan van de naam de link inplaats van er link in te zetten. Nog makkelijker lijkt me.
Doen op de manier zoals nu de FAQ in elkaar zit. Catogorieren, bijvoorbeeld dingen maken als: audio progjes en brandprogjes, daar onder dan een lijst maken met de verschillende progjes. Klik je er op dan word je door gestuurd naar een nieuwe pagina met de uitleg over het programma.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:36 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Opmaak moet wel zo zijn dat je mirrors kunt geven, maar het maakt mij verder niet veel uit, ik wil graag input geven in ieder geval er zal bvb ook in categorieen moeten worden ingedeeld
En nogmaals sommige programma's verdienen een eigen howto, ik denk zelf in de vorm van replies maar er zullen heus betere ideeen zijn hier
Lijkt me leuk msn heb ik ook check me profiel maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:26 schreef DeDooieVent het volgende:
:0 heb vandaag geen tijd meer, ik ga over 36 minuten weg..iemand helpen verhuizen maar ik doe het graag
tot die tijd hier ff veel links posten dan vatten we die wel samen:)
ik heb de voorkeur voor msn, moet ik alleen ff een account aanmaken.....(ik chat eik nooit...)
En nogmaals, het heet OpenOffice.org.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:16 schreef DeDooieVent het volgende:
Audio/Video players
Evillyrics haalt de songtekst op van het nummer dat je afspeelt in winamp of WMP
BSplayer Eén van de betere DivX en XviD players met ondertitel ondersteuning
foobar2000. Eén van de allerbeste audioplayers.
Zoom PLayerDVD playback en mp3-speler.
Remote (beheer)
[PuTTY] http://www.putty.nl/
[TightVNC] http://tightvnc.com
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 07:51 schreef mvdlubbe het volgende:
En http://spellbound.sourceforge.net/ (spellbound) even erbij gezet. Voor diegenen die in Firefox on-the-fly in invoervelden spellingcontrole nodig hebben (sommige mods misschien?).
op welke pagina zijn jullie nu bezig geweest?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef DeDooieVent het volgende:
die WIKI is cool mannenmooi
perfect nu nog gekoppeld aan mooie how-to's voor sommige dingen
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Sjabloon:WindowsXPmusthavesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef SlimShady het volgende:
[..]
op welke pagina zijn jullie nu bezig geweest?
want ik kan de tools niet vinden hier
Alles met een omschrijving erachter heb ik toegevoegd dus dan mag jij dat ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:54 schreef SlimShady het volgende:
Mogen we zelf iets toevoegen?
of doen we daar niet aan en moeten we het hier gewoon posten?
Colliding Galaxiesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:16 schreef DeDooieVent het volgende:
Screensavers, demo’s, simulaties
Celestia prachtige 3D rendering van het Heelal, opensource, veel plugins en waarheidsgetrouw......
Jongen laten we het leuk houden, hier en de WIKI alleen links naar free en shareware en legale demo's.... andetrs is de pret nog voor het einde van de week teneindequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis dat het alleen om legaal spul gaat
hoewel op zich is de crack wel legaalalleen het programma wat je crack niet?
* Ou-Tannu gaat het toch maar niet posten
Uploaden naar de wiki inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 08:01 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Jongen laten we het leuk houden, hier en de WIKI alleen links naar free en shareware en legale demo's.... andetrs is de pret nog voor het einde van de week teneinde
ontopic, ik ben bezig met een howto voor DVDx, maar hoe gaat dat met plaatjes in WIKI, moet ik die uploaden naar een aparte server of is er binnen wiki een mogelijkheid?
http://wiki.fok.nl/index.php/Sjabloon:WindowsXPmusthavesquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:16 schreef Klonk het volgende:
Een onmisbare voor kneuzen mensen zoals ik die maar niet kunnen wennen aan firefox (of het gewoon niet naar wens aan de praat kunnen krijgen.
De Maxthon Browser, legt zich als een schil om IE heen, maar met veel meer opties zoals tabbed browsing, volledig skinable en een retegoeie popupstopper, ook zijn er veel plugins voor te krijgen
www.maxthon.com/nl/index.htm
ja ik ben bezig maar op de eenof andere manier snap ik niet hoe ik die plaatjes moet uploaden. De opmaak lukt al redelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:39 schreef SHERMAN het volgende:
Zet die plaatjes dan ook op de wiki zelf inplaats van Imageshack. Anders zijn straks je plaatjes weer weg.
Is geen freeware.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef jaguar het volgende:
Style XP
handig simpel programmatje om je hele computer een ander uitstraling te geven.
LET OP!! BIJ HET DOWNLOADEN VAN THEMA'S VAN BEPAALDE SITES KAN SPYWARE ZITTEN
StyleXP
of gewoon zodra hij beschikbaar is de IE7 downloadenquote:Op zondag 14 augustus 2005 10:16 schreef Klonk het volgende:
Een onmisbare voor kneuzen mensen zoals ik die maar niet kunnen wennen aan firefox (of het gewoon niet naar wens aan de praat kunnen krijgen.
De Maxthon Browser, legt zich als een schil om IE heen, maar met veel meer opties zoals tabbed browsing, volledig skinable en een retegoeie popupstopper, ook zijn er veel plugins voor te krijgen
www.maxthon.com/nl/index.htm
goed onderbouwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:41 schreef mschol het volgende:
[..]
of gewoon zodra hij beschikbaar is de IE7 downloaden
al die extra crap maakt mijn pc op een verse windows installatie alleen maar langzamer...
dus geen crap voor mij de standaard zooi houd alles tegen, nooit een virus/spyware/adware hierzo
Kan die discussie niet ergens anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed onderbouwd![]()
Maxthon en zijn voorganger MyIE2 hadden al tabbed browsing toen ze bij MS nog niet eens wisten dat het bestond, en voorlopig is er afgezien van een engelse (pre beta) versie nog geen IE7 beschikbaar voor de normale consument.
en langzamer, nooit iets van gemerkt, en geloof me ik ben een kritische zeikerd als het op dat soort dingen aan komt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef DeDooieVent het volgende:
en weet iemand nu al hoe ik plaatjes in die how-to kan doen?
quote:Hoi! Ik heb uploaden uitgezet. Het wordt teveel van het goede qua ruimtegebruik & dataverkeer, en bovendien wordt de wiki als verkapte imagehost gebruikt. Huilie.
Met vragen kan je bij mij terecht.
--Slarioux 9 aug 2005
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Gezeik Discussie over of je de tools/musthaves wel of niet moet gebruiken lijkt me hier niet op zijn plaats.
Het gaat hier om freeware apps (check titel)quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef Dauthi het volgende:
Gewoon zwaar gemodde versie van xpDat is de musthave
+lijst
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed onderbouwd![]()
Maxthon en zijn voorganger MyIE2 hadden al tabbed browsing toen ze bij MS nog niet eens wisten dat het bestond, en voorlopig is er afgezien van een engelse (pre beta) versie nog geen IE7 beschikbaar voor de normale consument.
en langzamer, nooit iets van gemerkt, en geloof me ik ben een kritische zeikerd als het op dat soort dingen aan komt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan die discussie niet ergens anders.
Ik heb ook even getest. Duron 1800 met 256 mb werkgeheugen. CPU load was 83 %. Als je Object Desktop niet gebruikt, dan is de cpu load 0%. (Service draaid nog op de achtergrond.)quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...
die, samen met mozilla, zal ik helemaal niet snel installeren, waarom tabs als je gewoon windows kan gebruiiken, tabs kosten, imho, alleen maar meer tijd...
maar neem bijvoorbeeld object desktop.
ik heb dat gedraait op xp met een 1.4ghz proc met 512MB ram..
dit zou meer als genoeg moeten zijn...
door dat object desktop ging me performance compleet op z'n bek...
waarom?
stardock gebruikt(e) grofweg 70-80% cpupower, en dat alleen voor een paar idiote rendereringetjes ?????
da heb je het snel afgedaan
[..]u got a point there
maar waar dan?
klopt daar is idd mee te leven maar het gaat eigenlijk allemaal om dat object desktop..quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook even getest. Duron 1800 met 256 mb werkgeheugen. CPU load was 83 %. Als je Object Desktop niet gebruikt, dan is de cpu load 0%. (Service draaid nog op de achtergrond.)
Daar is mee te leven.
Open een rel topic ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
u got a point there
maar waar dan?
ah, ok, dan begreep ik je ff verkeerd, zou het toch wel interesant vinden om te weten wat meer tijd kost, een nieuw venster te openen of een nieuwe tab in hetzelfde vensterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...
die, samen met mozilla, zal ik helemaal niet snel installeren, waarom tabs als je gewoon windows kan gebruiiken, tabs kosten, imho, alleen maar meer tijd...
maar neem bijvoorbeeld object desktop.
ik heb dat gedraait op xp met een 1.4ghz proc met 512MB ram..
dit zou meer als genoeg moeten zijn...
door dat object desktop ging me performance compleet op z'n bek...
waarom?
stardock gebruikt(e) grofweg 70-80% cpupower, en dat alleen voor een paar idiote rendereringetjes ?????
da heb je het snel afgedaan
[..]u got a point there
maar waar dan?
Ja daar ben ik mij ook van bewust, aan de andere kant, als jij het een fijn programma vind, dan zullen er vast mensen zijn die deze mening delen. Eigenlijk zou je net als bij kieskeurig per applicatie een discussie pagina moeten hebben, waar mensen kunnen aangeven wat de voor en nadelen van het betreffende programma zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:23 schreef Ernest0 het volgende:
Leuk Topic, leuk die wiki, alleen wat maakt een programma een musthave?
Ik vind namelijk alle apps op mijn pc "musthaves".
Wordt dit straks niet meer een "Winxp freeware apps" topic. Die lijst is namelijk oneindig!!!.
Nou, [[ en ]] eromheen, beschrijving van het programma en discussieren maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:12 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja daar ben ik mij ook van bewust, aan de andere kant, als jij het een fijn programma vind, dan zullen er vast mensen zijn die deze mening delen. Eigenlijk zou je net als bij kieskeurig per applicatie een discussie pagina moeten hebben, waar mensen kunnen aangeven wat de voor en nadelen van het betreffende programma zijn.
Het punt is dan weer dat iedere relkloon gaat gillen dat zijn keuze de beste is........
daarnaast, je kan zelf je programma's in de Wiki invoeren, zorg er wel voor dat het alleen legale applicaties betreft. Iedereen kan aan illegale software komen, dus dat is het probleem niet. Hier draait het echter om freeware.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
trailware mag toch ook wel.. ???
enne:
[Centraal] WinXP Musthave Apps discussietopic
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zet dan ff in de titel dat het freeware moet zijn....
Uit de op.quote:Dit topic is bedoeld om er je freeware Must-have applicaties voor Windows XP te promoten.
quote:Konfabulator is a JavaScript runtime engine for Windows and Mac OS X that lets you run little files called Widgets that can do pretty much whatever you want them to. Widgets can be alarm clocks, calculators, can tell you your WiFi signal strength, will fetch the latest stock quotes for your preferred symbols, and even give your current local weather.
net zoiets als google earth dus.. ook gratisquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:12 schreef -CRASH- het volgende:
NASA World Wind 1.3.1.1
World Wind lets you zoom from satellite altitude into any place on Earth.
Leveraging Landsat satellite imagery and Shuttle Radar Topography Mission data,
World Wind lets you experience Earth terrain in visually rich 3D, just as if you were really there.
Virtually visit any place in the world. Look across the Andes, into the Grand Canyon,
over the Alps, or along the African Sahara.
Als je op PC A internet deelt kun je vast wel aangeven hoeveel bandwidth pc B mag gebruiken. Geen idee hoe maar het zou moeten kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:
heb een vraagje, is er een proggie wat er voor zorgt dat je de down/up snelheid van internet over 2 pc's kan verdelen, of zit dat alleen in routers?
alleen gok ik dat nasa een veel grotere hoeveelheid mappen heeft..quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:38 schreef releaze het volgende:
[..]
net zoiets als google earth dus.. ook gratis
een software router:quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:
heb een vraagje, is er een proggie wat er voor zorgt dat je de down/up snelheid van internet over 2 pc's kan verdelen, of zit dat alleen in routers?
Met een programma als Netlimiter kan je een limiet instellen voor progjes die op je bak draaien, qua max up- en downloadsnelheid, maar ook voor de hele pc een max in stellen, als je dat nou op 1 pc doet krijgt de 2e pc de rest van de internetverbinding.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:36 schreef pascalheister het volgende:
jammer dat ze voor die Rainlender een mooie "See-trough" skin hebben en voor die rainmeter juist een hele blauwe. Anders hadden ze mooi bij elkaar gepastquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:32 schreef wdn het volgende:
RainlenderKalender en post-it voor je PC. Volledige skinnable(!)
RainmeterPerformance meters (oa. CPU load, memory utilization, disk space, network traffic, time) voor je PC. Volledig skinnable.
ik heb al wat skins op de site doorgenomen , maar niet gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef wdn het volgende:
Boy_Snakeye: dat zijn de standaard skins.
Ik heb ook een see-through gezien voor rainmeter.
Anders pas je toch even de 3 pixs aan? Staan in de map met skins
quote:Have you ever wondered just how fast your network connection is? Not just how fast the modem is connected at, but how much data you can actually get? Does your internet connection sometimes seem slower than normal? Forget hacking the registry or using counter-intuitive tools to get the information you want - enter the world of AnalogX NetStat Live (NSL)! NSL is a small, easy to use TCP/IP protocol monitor which can be used to see your exact throughput on both incoming and outgoing data - whether you're using a modem, cable modem, DSL, or even local network! NSL doesn't just stop there, it lets you see how quickly your data goes from your computer to another computer on the internet; it even will tell you how many other computers your data must go through to get there! But wait - there's more! NSL also graphs your CPU usage of your system! This can be especially useful in identifying if your computer is what's slowing things down, or if it's your internet connection.
Dat in de Program Files\Rainlendar\Skins\Naamskin map de achtergrond pics staan. Die kan je eenvoudig aanpassen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met de laatste zin??
ja, download hier een mooi progjequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
iemand vroeg daar ook al naar, maar zijn er progjes om van avi (oid) een gifje te maken, Virtual Dub ofzo
je moet wat he als je op je werk zit.quote:
Die brandsoftware zit in WinXP ingebakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:02 schreef DeDooieVent het volgende:
tot hier is de WIKI bijgewerkt
let wel op dat jullie alleen freewre geven....die dingen die 30 dagen draaien probeer ik te vermijden
Ik zoek nog brandsoftware, gratis dus niet die deepburner
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:24 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dat in de Program Files\Rainlendar\Skins\Naamskin map de achtergrond pics staan. Die kan je eenvoudig aanpassen...
soulseekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef SlimShady het volgende:
eMule
Vandaag de dag is eMule één van de grootste en meest betrouwbare P2P file sharing clients over de hele wereld.
helemaal mee eens , daarom heb ik em ook aan de wiki toegevoegd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef SlimShady het volgende:
eMule
Vandaag de dag is eMule één van de grootste en meest betrouwbare P2P file sharing clients over de hele wereld.
eMule is een goed P2P programma, de grote kracht is dat je er gigantisch veel kan vinden, een heleboel (vooral oude) dingen die je nergens anders ziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal mee eens , daarom heb ik em ook aan de wiki toegevoegd..
je kan er enorm veel oude films vinden (wel in divx formaat maar das niet erg boeiend..)
ik heb alle disney's eraf kunnen halen
ik heb nou een manier om ze allemaal op dvd te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
eMule is een goed P2P programma, de grote kracht is dat je er gigantisch veel kan vinden, een heleboel (vooral oude) dingen die je nergens anders ziet.
Alleen vind ik dat de snelheid tegen valt.
Besides, voor Disney films is DivX ruim voldoende.
Zal vast wel weer illegaal zijn, en dat mag niet he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nou een manier om ze allemaal op dvd te krijgen
Mijn server beschikt niet over de nodige vrije HDD ruimte daarvoor, maarja, ik laat mijn desktop wel door pruttelen.quote:en idd de snelheid valt tegen maar ach.. ik zet em wel aan op me server
ik krijg originele disney's in seal aangeleverdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zal vast wel weer illegaal zijn, en dat mag niet he.
![]()
Er komt hier in dit huis geen enkele originele cd, cd-rom, dvd of dvd-rom naar binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg originele disney's in seal aangeleverd
brander + dvdtje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
soulseek
Soulseek vind ik toch beter.
Vooral veel vinyl rips.
Is ook meer gericht op muziek.
License: Free to try, $19.95 to buyquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef MrAli het volgende:
DU-Meter - Houd alle download en upload statistieken bij, zodat je precies weet hoeveel erin komt en hoeveel eruit gaat.
Klopt, maar dat mocht er toch ook bij? Of niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
License: Free to try, $19.95 to buy
Dus het is niet volledig freeware.....
als je gewoon de trial neemt en je instaleerd die dan stel je die skin in en disable je stylexp weer, dan gaat hij nooit zeurenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Is geen freeware.
Litestep en Darkstep zijn dat wel.
Serieus? Sickquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:12 schreef jaguar het volgende:
[..]
als je gewoon de trial neemt en je instaleerd die dan stel je die skin in en disable je stylexp weer, dan gaat hij nooit zeuren
Ok thnx, maar daar kan je de frame size niet mee veranderen geloof ik, of heb ik het nu misquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:31 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
ja, download hier een mooi progje
freeware, dus hij kan ook gelijk in de lijst
Deze heb ik dus gisteren geïnstalleerd, maar nu werken de browser vensters alleen als de andere vensters volledig geladen is/zijn. Wat het surfen natuurlijk erg langzaam maakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:16 schreef DeDooieVent het volgende:
Spyware, adware en virus
HBEDV Antivirus Kleine en stabiele virusscanner met updates. Gratis voor private use.
Nee, dit is niet normaal. En of het iets met H+BEDV te maken heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:32 schreef snijder het volgende:
[..]
Deze heb ik dus gisteren geïnstalleerd, maar nu werken de browser vensters alleen als de andere vensters volledig geladen is/zijn. Wat het surfen natuurlijk erg langzaam maakt.
Is dit normaal?
Met wat voor ziekte bedoel je? Sorry, ik weet echt niet waar je het over hebt, ben maar een amateur qua computers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee, dit is niet normaal. En of het iets met H+BEDV te maken heeft?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:28 schreef DeDooieVent het volgende:
hoeveel virusscanners heb je nu draaien?
hoeveel werkgeheugen heb je
Alleen die AntiVir Gueard draait nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:28 schreef DeDooieVent het volgende:
hoeveel virusscanners heb je nu draaien?
hoeveel werkgeheugen heb je
hahaha ja ach.......telefoneren of faxen is ook zoietsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:44 schreef kutvent het volgende:
MSN
Dat weiger ik te installeren. Wat een kutprogramma.
-knip-quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef meinte het volgende:
-knip quote-
Damn ga dat ergens anders doen wil je.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:31 schreef meinte het volgende:
-knip-
Hier meldt dat ding al 3 maanden lang da tik nog 14 dagen left heb op m'n trial ofzoietsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mocht er toch ook bij? Of niet?
Trouwens, je kan het na die 30 dagen nog zonder problemen gebruiken. Het progje gaat niet zeiken dat je het moet kopen als je het verder wil gebruiken.
Chef U heeft Rainlender er 2 keer ingezet. Dit is een desktopkalender en hoort niet in "Status monitors". Het staat ook al onder "Office". Rainmeter (van dezelfde maker) is wel een status monitor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:22 schreef DeDooieVent het volgende:
--Huishoudelijke Mededeling--
Tot hier staat alles weer in de Wiki
Sorry, kon niet eerder reageren, moest centjes verdienen....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:28 schreef DeDooieVent het volgende:
en er zijn dingen verwijderd bij het scannen, soms search bar achtige dingen?
als je firefox installeert, draait die wel juist?
hoe lang was het geleden dat je een virusscanner had draaien (gezien het feit dat AV wat vond?)
ik ga ff een msn account aanmaken...wacht
acrobat reader is idd kutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat is nou de snelste pdf lezer?
Ik had gelezen dat acrobat reader gewoon groot, lomp en traag is.En dat er snellere pdf lezers zijn die binnen luttele secondes het pfd bestand geopend hebben... En veel kleiner zijn in MB's.
Jammer dat hij niet automatisch wordt gekoppeld aan de pdf bestanden. maar klein is ie welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
foxit pdf reader
http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
rechtermuisknop op een pdf-je, ''open with'' en dan ''choose program'' en het programma selecteren en ''always use the selected.... '' aanvinken. En dan ''ok''.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet automatisch wordt gekoppeld aan de pdf bestanden. maar klein is ie wel
-edit-
Of toch wel?
grappige is dat mijn pdf op mijn buroblad toevallig het icoontje kreeg van Foxit Reader, dus het werkt welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
rechtermuisknop op een pdf-je, ''open with'' en dan ''choose program'' en het programma selecteren en ''always use the selected.... '' aanvinken. En dan ''ok''.
(mischien moet je even naar Foxit Reader.exe toebrowsen)
Een paar maanden geleden installeerde je Foxit niet, je unzipte de .exe en stopte het in een foldertje en vervolgens moest je zoals ik hierboven beschreef pdf-jes aan die .exe verbinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
grappige is dat mijn pdf op mijn buroblad toevallig het icoontje kreeg van Foxit Reader, dus het werkt wel
ik gister nog gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 18:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Handig topic, toevallig net computer opnieuw geinstalleerd
erg leuk maar zal ik net als veel andere proggies in de praktijk niet gebruiken...quote:Op woensdag 19 april 2006 20:47 schreef maartena het volgende:
Ik heb een leuk tooltje gevonden:
iColorFolder: http://icolorfolder.sourceforge.net/
Een freeware tooltje waarmee je aan je windows folders kleuren kunt geven. Kan handig zijn als je al je progjes, appjes, films, muziek en *kuch*porno wilt herorganiseren, of op een oogopslag aan een kleur wilt zien wat voor type folder het is.
Handig vond ik zelf!
Zo werkt het:
[afbeelding]
StrokeIt is voor mij de onbetwistbare nummer één. In elke app die grotendeels muis-georiënteerd is komt het van pas. Functies als back, forward, close, select-all... worden automatismen die je zonder nadenken uitvoert. In plaats van op het juiste icoontje te klikken of menukeuze te selecteren volstaat een simpele muisbeweging terwijl je de rechtermuisknop ingedrukt houdt. Waar de muispointer zich precies bevindt op dat moment maakt niet uit, zolang de beweging maar binnen het venster van de applicatie begint. Elke veelvuldig gebruikte handeling kan je globaal of per applicatie afzonderlijk een beweging toewijzen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ultramon voor de mensen met 2 monitoren en Stroke-It omdat het zo'n makkelijk programmaatje is..
quote:A great, cant-live-without-it program!!! People rave about gestures in browsers, but StrokeIt allows gestures in pretty much any program.
Everyone should use this. Small, lightweight and bug free as far as I can see.
StrokeIt FAQ: oa hoe je via een muisbeweging kan googelen op een geselecteerd woord.quote:An AMAZING program - it adds incredible functionality to all programs with great customisability. Mouse gestures, once you invest time to set them up, are the biggest revolution IMO in the UI some time.
This thing has a working set memory use of around 200kB!!!!!!!!! Tight and efficient coding if ever you'll see it..
Dat 18 maand later dit nog steeds het enige artikel is in de rubriek "Applications" zegt misschien genoeg ...quote:If you asked me to name just one program I don't think I could live without, I would name a program I never actually remember I am running from one day to the next. It runs so invisibly that the only time I ever remember I'm running it is when I'm not running it. If that makes sense.
I'm talking about StrokeIt, the single most useful program I have on my PC.
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef Doderok het volgende:.
- oplossen van sudoku
Sudoku oplossen en files hernoemen zijn geen typische AutoIt programma's, die kan je in de meeste talen schrijven. Ik gebruik AutoIt vooral omwille van de eenvoud: geen libraries nodig, geen compilatie etc...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |