Kan die discussie niet ergens anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed onderbouwd![]()
Maxthon en zijn voorganger MyIE2 hadden al tabbed browsing toen ze bij MS nog niet eens wisten dat het bestond, en voorlopig is er afgezien van een engelse (pre beta) versie nog geen IE7 beschikbaar voor de normale consument.
en langzamer, nooit iets van gemerkt, en geloof me ik ben een kritische zeikerd als het op dat soort dingen aan komt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:06 schreef DeDooieVent het volgende:
en weet iemand nu al hoe ik plaatjes in die how-to kan doen?
quote:Hoi! Ik heb uploaden uitgezet. Het wordt teveel van het goede qua ruimtegebruik & dataverkeer, en bovendien wordt de wiki als verkapte imagehost gebruikt. Huilie.
Met vragen kan je bij mij terecht.
--Slarioux 9 aug 2005
Inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Gezeik Discussie over of je de tools/musthaves wel of niet moet gebruiken lijkt me hier niet op zijn plaats.
Het gaat hier om freeware apps (check titel)quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:27 schreef Dauthi het volgende:
Gewoon zwaar gemodde versie van xpDat is de musthave
+lijst
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed onderbouwd![]()
Maxthon en zijn voorganger MyIE2 hadden al tabbed browsing toen ze bij MS nog niet eens wisten dat het bestond, en voorlopig is er afgezien van een engelse (pre beta) versie nog geen IE7 beschikbaar voor de normale consument.
en langzamer, nooit iets van gemerkt, en geloof me ik ben een kritische zeikerd als het op dat soort dingen aan komt.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kan die discussie niet ergens anders.
Ik heb ook even getest. Duron 1800 met 256 mb werkgeheugen. CPU load was 83 %. Als je Object Desktop niet gebruikt, dan is de cpu load 0%. (Service draaid nog op de achtergrond.)quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...
die, samen met mozilla, zal ik helemaal niet snel installeren, waarom tabs als je gewoon windows kan gebruiiken, tabs kosten, imho, alleen maar meer tijd...
maar neem bijvoorbeeld object desktop.
ik heb dat gedraait op xp met een 1.4ghz proc met 512MB ram..
dit zou meer als genoeg moeten zijn...
door dat object desktop ging me performance compleet op z'n bek...
waarom?
stardock gebruikt(e) grofweg 70-80% cpupower, en dat alleen voor een paar idiote rendereringetjes ?????
da heb je het snel afgedaan
[..]u got a point there
maar waar dan?
klopt daar is idd mee te leven maar het gaat eigenlijk allemaal om dat object desktop..quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:52 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik heb ook even getest. Duron 1800 met 256 mb werkgeheugen. CPU load was 83 %. Als je Object Desktop niet gebruikt, dan is de cpu load 0%. (Service draaid nog op de achtergrond.)
Daar is mee te leven.
Open een rel topic ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
u got a point there
maar waar dan?
ah, ok, dan begreep ik je ff verkeerd, zou het toch wel interesant vinden om te weten wat meer tijd kost, een nieuw venster te openen of een nieuwe tab in hetzelfde vensterquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het niet zo zeer over maxthon hoor...
die, samen met mozilla, zal ik helemaal niet snel installeren, waarom tabs als je gewoon windows kan gebruiiken, tabs kosten, imho, alleen maar meer tijd...
maar neem bijvoorbeeld object desktop.
ik heb dat gedraait op xp met een 1.4ghz proc met 512MB ram..
dit zou meer als genoeg moeten zijn...
door dat object desktop ging me performance compleet op z'n bek...
waarom?
stardock gebruikt(e) grofweg 70-80% cpupower, en dat alleen voor een paar idiote rendereringetjes ?????
da heb je het snel afgedaan
[..]u got a point there
maar waar dan?
Ja daar ben ik mij ook van bewust, aan de andere kant, als jij het een fijn programma vind, dan zullen er vast mensen zijn die deze mening delen. Eigenlijk zou je net als bij kieskeurig per applicatie een discussie pagina moeten hebben, waar mensen kunnen aangeven wat de voor en nadelen van het betreffende programma zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:23 schreef Ernest0 het volgende:
Leuk Topic, leuk die wiki, alleen wat maakt een programma een musthave?
Ik vind namelijk alle apps op mijn pc "musthaves".
Wordt dit straks niet meer een "Winxp freeware apps" topic. Die lijst is namelijk oneindig!!!.
Nou, [[ en ]] eromheen, beschrijving van het programma en discussieren maarquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:12 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
Ja daar ben ik mij ook van bewust, aan de andere kant, als jij het een fijn programma vind, dan zullen er vast mensen zijn die deze mening delen. Eigenlijk zou je net als bij kieskeurig per applicatie een discussie pagina moeten hebben, waar mensen kunnen aangeven wat de voor en nadelen van het betreffende programma zijn.
Het punt is dan weer dat iedere relkloon gaat gillen dat zijn keuze de beste is........
daarnaast, je kan zelf je programma's in de Wiki invoeren, zorg er wel voor dat het alleen legale applicaties betreft. Iedereen kan aan illegale software komen, dus dat is het probleem niet. Hier draait het echter om freeware.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
trailware mag toch ook wel.. ???
enne:
[Centraal] WinXP Musthave Apps discussietopic
quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zet dan ff in de titel dat het freeware moet zijn....
Uit de op.quote:Dit topic is bedoeld om er je freeware Must-have applicaties voor Windows XP te promoten.
quote:Konfabulator is a JavaScript runtime engine for Windows and Mac OS X that lets you run little files called Widgets that can do pretty much whatever you want them to. Widgets can be alarm clocks, calculators, can tell you your WiFi signal strength, will fetch the latest stock quotes for your preferred symbols, and even give your current local weather.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |