abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29649649
het is de bedoeling hier alle discussie te houden welke in
[Centraal] WinXP Musthave Apps
staan

maak altijd duidelijk over wel programma je het hebt zodat er niet snel verwarring kan ontstaan wat zou kunnen leiden tot een ruzietje
pi_29650342
Photoshop CS2 - leuk voor foto's bewerken
pi_29650356
Is dat Freeware?
I am the greatest man on earth.
pi_29650411
Nee, maar je kan trial downloaden op Adobe.com
pi_29650463
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:23 schreef kutvent het volgende:
Dit topic is bedoeld om er je freeware Must-have applicaties voor Windows XP te promoten.

Geef er in ieder geval een linkje bij waar het te downloaden is of van de makers ervan
En doe er even een korte omschrijving bij van het geheel.

Dit topic is niet bedoeld voor slowchat!

bron
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:00:11 #6
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_29650632
Dit vind ik zwaar relax een image resizer die erg makkelijk te gebruiken is: pak een foto > rechtermuisknop > resize picture > de size die je wilt en je bent klaar, kheb hem ff op me ftp gezet hijs ook te dloaden bij windows zelf volgens mij maarja geen zin om te zoeken dus je kunt hem op mijn host dloaden

http://members.home.nl/alion/ImageResizerPowertoySetup.exe
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_29650660
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef Maikuuul het volgende:
Dit vind ik zwaar relax een image resizer die erg makkelijk te gebruiken is: pak een foto > rechtermuisknop > resize picture > de size die je wilt en je bent klaar, kheb hem ff op me ftp gezet hijs ook te dloaden bij windows zelf volgens mij maarja geen zin om te zoeken dus je kunt hem op mijn host dloaden

http://members.home.nl/alion/ImageResizerPowertoySetup.exe
Deze is al genoemd en ik heb hem al geïnstalleerd.

Toppie!
pi_29651629
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef MrAli het volgende:
DU-Meter - Houd alle download en upload statistieken bij, zodat je precies weet hoeveel erin komt en hoeveel eruit gaat.
is geen freeware...
pi_29681736
hey kutvent

is het een id om je openings post van de xp musthaves aan te passen zodat er een link in komt waar naar de wiki wordt verwezen? plus een aantal regels over het toevoegen aan wikipedia??

pi_29681923
Geef maar een link naar de Wiki!
Dan zet ik hem er wel bij.

Misschien kun je dan ook wat tekstsuggesties doen voor de OP?
pi_29681949
Kut.

Ik kan de OP niet aanpassen.
Misschien ff een modje vragen?
pi_29682018
ja hoor
quote:
De Wiki pagina WindowsXPmusthaves is speciaal aangemaakt om een overzicht te krijgen van alle freeware die de moeite waard is. Als je denkt een nuttige bijdrage te hebben kun je deze zelf invoeren door bij de betreffende categorie op 'bewerken' te klikken.

Let op de volgende punten:
- alleen legale software, het liefst freeware, anders duidelijk vermelden wat voor type het dan is (demo, shareware, trialware)
- De lijsten zijn alfabetisch
- Probeer een pagina toe te voegen waarin men een korte omschrijving van het programma kan vinden en waar men een beoordeling kan geven (zie de link bij HBEDV Antivir).
- Als het kan zou voor sommige applicaties een howto handig kunnen zijn, als je je geroepen voelt, graag. Tevens kun je reageren in de howto's middels vragen, of opmerkingen. er is een voorbeeld gemaakt voor DVDx (zie wiki)

een link voer je als volgt in:
[[http:\\www.site.com omschrijving]] met andere woorden, als je achter het adres direct een spatie invoegt kun je de link een naam geven (omschrijving).

Volg voor het toevoegen van een pagina de handleiding op de algemene Fok! Wiki pagina.

De layout ligt niet vast, graag discussie en bijdragen
zoiets dan he, je mag de text vrij gebruiken, aanpassen etc

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2005 09:07:40 ]
pi_29682060
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 08:59 schreef kutvent het volgende:
Kut.

Ik kan de OP niet aanpassen.
Misschien ff een modje vragen?
is een idee, misschien even overleg of we een topic omtrent die wiki aan moeten leggen of 1 van deze twee aanpassen, ik denk dat deze aanpassen het beste is.

Hier kan dan over de pagina gediscussieerd worden en kunne afspraken gemaakt worden en vragen worden gesteld. In dat andere topic kunnen mensen links blijven geven, welke we handmatig om moeten zetten naar de WiKi pagina...

Het topic is wel handig voor requests.....
pi_29710663
Slik even wat.
Karper diem, vis van de dag
pi_29710680
kijk eens aan daar is mijn mening en kennis loze stalker dl3b weer

weet niets, kan niets en is kansloos maar kan wel goed volgen

koest dl3b, in je mand
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:29:20 #16
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_29711596
hmmzz. Spanfeed zegt dat kort na het opstarten me temp al 127 graden is???

ow wacht, temp 1 is 25 graden, temp 2 53graden, temp 3 -48 graden, temp 127, temp 127, HD0=30 HD1=26graden....

jaaaaja..... Geloof er weining van?
pi_29711639
ik heb een geforce6800 met zo'n temp sensor, die leest ie ook 7 graden te laag uit (allebei)

de rest doet ie wel netjes

wat zegt MBM?
  woensdag 17 augustus 2005 @ 09:39:09 #18
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_29711727
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 09:32 schreef DeDooieVent het volgende:
ik heb een geforce6800 met zo'n temp sensor, die leest ie ook 7 graden te laag uit (allebei)

de rest doet ie wel netjes

wat zegt MBM?
zegt wie???
pi_29711840
quote:
zegt wie???
ik weet niet precies wat je bedoelt hier

wat zegt wie? ik vergelijk de temperatuur uit het bios met die van de applicatie, bv MBM of Speedfan, de temperatuur van de geforce lees ik uit in zijn eigenschappen.

verder, de geforce meet ambient, het moederboard ook als het moederboard op 28 graden ambient uitkomt en de geforce op 21 ambient dan geloof ik die 28

sowieso, die temperaturen moet je relatief opvatten, je kunt er alleen mee zien of het warmer wordt en hoeveel. Het is echt geen gekalibreerd thermokoppel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2005 09:48:04 ]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:35:59 #20
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_29712826
ik vroeg me af wat MBM was, maar dat is dus een programma ff naar zoeken

-edit-

gevonden, geinstalleerd, ik weet alles niet wat voor moederbord ik heb..... ow wel, ik geloof ene Asus PC400Edeluxe.....

[ Bericht 34% gewijzigd door gateway op 17-08-2005 10:41:52 ]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 10:46:30 #21
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_29713486
realistisch toch?

het voordeel van speedfan is dat deze ook smart disks uitleest en eventueel een geforce, alle sin 1 overzicht, je moet wel het 1 en ander instellen zelf

verder, die temperaturen zijn relatief, er is niets gekalibreerd
pi_29772946
quote:
[b]Op woensdag 17 augustus 2005 06:41 schreef DeDooieVent het volgende:
koest dl3b, in je mand
Dat mag jij zeggen ja.

Ik heb je na je ban in TRU, waar je toen vreselijk tekeer ging verder bekeken.
Dit hele gebeuren mag dan virtueel zijn, hetgeen niet wil zeggen dat iedereen zomaar zijn gang kan gaan, knoop dat voor de toekomst goed in je oren.

Tabee.

Karper diem, vis van de dag
pi_29772969
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 06:23 schreef dl3b het volgende:

[..]

Dat mag jij zeggen ja.

Dit hele gebeuren mag dan virtueel zijn, hetgeen niet wil zeggen dat iedereen zomaar zijn gang kan gaan, knoop dat voor de toekomst goed in je oren.

Tabee.
knulletje
pi_29773176
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 06:23 schreef dl3b het volgende:

[..]

Dat mag jij zeggen ja.

Tabee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')