quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:23 schreef kutvent het volgende:
Dit topic is bedoeld om er je freeware Must-have applicaties voor Windows XP te promoten.
Geef er in ieder geval een linkje bij waar het te downloaden is of van de makers ervan
En doe er even een korte omschrijving bij van het geheel.
Dit topic is niet bedoeld voor slowchat!
bron
Deze is al genoemd en ik heb hem al geïnstalleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:00 schreef Maikuuul het volgende:
Dit vind ik zwaar relax een image resizer die erg makkelijk te gebruiken is: pak een foto > rechtermuisknop > resize picture > de size die je wilt en je bent klaar, kheb hem ff op me ftp gezethijs ook te dloaden bij windows zelf volgens mij maarja geen zin om te zoeken dus je kunt hem op mijn host dloaden
![]()
http://members.home.nl/alion/ImageResizerPowertoySetup.exe
is geen freeware...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef MrAli het volgende:
DU-Meter - Houd alle download en upload statistieken bij, zodat je precies weet hoeveel erin komt en hoeveel eruit gaat.
zoiets dan he, je mag de text vrij gebruiken, aanpassen etcquote:De Wiki pagina WindowsXPmusthaves is speciaal aangemaakt om een overzicht te krijgen van alle freeware die de moeite waard is. Als je denkt een nuttige bijdrage te hebben kun je deze zelf invoeren door bij de betreffende categorie op 'bewerken' te klikken.
Let op de volgende punten:
- alleen legale software, het liefst freeware, anders duidelijk vermelden wat voor type het dan is (demo, shareware, trialware)
- De lijsten zijn alfabetisch
- Probeer een pagina toe te voegen waarin men een korte omschrijving van het programma kan vinden en waar men een beoordeling kan geven (zie de link bij HBEDV Antivir).
- Als het kan zou voor sommige applicaties een howto handig kunnen zijn, als je je geroepen voelt, graag. Tevens kun je reageren in de howto's middels vragen, of opmerkingen. er is een voorbeeld gemaakt voor DVDx (zie wiki)
een link voer je als volgt in:
[[http:\\www.site.com omschrijving]] met andere woorden, als je achter het adres direct een spatie invoegt kun je de link een naam geven (omschrijving).
Volg voor het toevoegen van een pagina de handleiding op de algemene Fok! Wiki pagina.
De layout ligt niet vast, graag discussie en bijdragen
is een idee, misschien even overleg of we een topic omtrent die wiki aan moeten leggen of 1 van deze twee aanpassen, ik denk dat deze aanpassen het beste is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:59 schreef kutvent het volgende:
Kut.
Ik kan de OP niet aanpassen.
Misschien ff een modje vragen?
zegt wie???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:32 schreef DeDooieVent het volgende:
ik heb een geforce6800 met zo'n temp sensor, die leest ie ook 7 graden te laag uit (allebei)
de rest doet ie wel netjes
wat zegt MBM?
ik weet niet precies wat je bedoelt hierquote:zegt wie???
Dat mag jij zeggen ja.quote:[b]Op woensdag 17 augustus 2005 06:41 schreef DeDooieVent het volgende:
koest dl3b, in je mand
knulletjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen ja.
Ik heb je na je ban in TRU, waar je toen vreselijk tekeer ging verder bekeken.
Dit hele gebeuren mag dan virtueel zijn, hetgeen niet wil zeggen dat iedereen zomaar zijn gang kan gaan, knoop dat voor de toekomst goed in je oren.
Tabee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen ja.
Ik heb je na je ban in TRU, waar je toen vreselijk tekeer ging verder bekeken.
Dit hele gebeuren mag dan virtueel zijn, hetgeen niet wil zeggen dat iedereen zomaar zijn gang kan gaan, knoop dat voor de toekomst goed in je oren.
Tabee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |