quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:59 schreef het.ismij het volgende:
[..]
soulseek
Soulseek vind ik toch beter.
Vooral veel vinyl rips.
Is ook meer gericht op muziek.
License: Free to try, $19.95 to buyquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:36 schreef MrAli het volgende:
DU-Meter - Houd alle download en upload statistieken bij, zodat je precies weet hoeveel erin komt en hoeveel eruit gaat.
Klopt, maar dat mocht er toch ook bij? Of niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
License: Free to try, $19.95 to buy
Dus het is niet volledig freeware.....
als je gewoon de trial neemt en je instaleerd die dan stel je die skin in en disable je stylexp weer, dan gaat hij nooit zeurenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Is geen freeware.
Litestep en Darkstep zijn dat wel.
Serieus? Sickquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:12 schreef jaguar het volgende:
[..]
als je gewoon de trial neemt en je instaleerd die dan stel je die skin in en disable je stylexp weer, dan gaat hij nooit zeuren
Ok thnx, maar daar kan je de frame size niet mee veranderen geloof ik, of heb ik het nu misquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:31 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
ja, download hier een mooi progje
freeware, dus hij kan ook gelijk in de lijst
Deze heb ik dus gisteren geïnstalleerd, maar nu werken de browser vensters alleen als de andere vensters volledig geladen is/zijn. Wat het surfen natuurlijk erg langzaam maakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:16 schreef DeDooieVent het volgende:
Spyware, adware en virus
HBEDV Antivirus Kleine en stabiele virusscanner met updates. Gratis voor private use.
Nee, dit is niet normaal. En of het iets met H+BEDV te maken heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:32 schreef snijder het volgende:
[..]
Deze heb ik dus gisteren geïnstalleerd, maar nu werken de browser vensters alleen als de andere vensters volledig geladen is/zijn. Wat het surfen natuurlijk erg langzaam maakt.
Is dit normaal?
Met wat voor ziekte bedoel je? Sorry, ik weet echt niet waar je het over hebt, ben maar een amateur qua computers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:34 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee, dit is niet normaal. En of het iets met H+BEDV te maken heeft?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:28 schreef DeDooieVent het volgende:
hoeveel virusscanners heb je nu draaien?
hoeveel werkgeheugen heb je
Alleen die AntiVir Gueard draait nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 06:28 schreef DeDooieVent het volgende:
hoeveel virusscanners heb je nu draaien?
hoeveel werkgeheugen heb je
hahaha ja ach.......telefoneren of faxen is ook zoietsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 08:44 schreef kutvent het volgende:
MSN
Dat weiger ik te installeren. Wat een kutprogramma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |