ik heb al wat skins op de site doorgenomen , maar niet gevonden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef wdn het volgende:
Boy_Snakeye: dat zijn de standaard skins.
Ik heb ook een see-through gezien voor rainmeter.
Anders pas je toch even de 3 pixs aan? Staan in de map met skins
quote:Have you ever wondered just how fast your network connection is? Not just how fast the modem is connected at, but how much data you can actually get? Does your internet connection sometimes seem slower than normal? Forget hacking the registry or using counter-intuitive tools to get the information you want - enter the world of AnalogX NetStat Live (NSL)! NSL is a small, easy to use TCP/IP protocol monitor which can be used to see your exact throughput on both incoming and outgoing data - whether you're using a modem, cable modem, DSL, or even local network! NSL doesn't just stop there, it lets you see how quickly your data goes from your computer to another computer on the internet; it even will tell you how many other computers your data must go through to get there! But wait - there's more! NSL also graphs your CPU usage of your system! This can be especially useful in identifying if your computer is what's slowing things down, or if it's your internet connection.
Dat in de Program Files\Rainlendar\Skins\Naamskin map de achtergrond pics staan. Die kan je eenvoudig aanpassen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 02:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met de laatste zin??
ja, download hier een mooi progjequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
iemand vroeg daar ook al naar, maar zijn er progjes om van avi (oid) een gifje te maken, Virtual Dub ofzo
je moet wat he als je op je werk zit.quote:
Die brandsoftware zit in WinXP ingebakken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:02 schreef DeDooieVent het volgende:
tot hier is de WIKI bijgewerkt
let wel op dat jullie alleen freewre geven....die dingen die 30 dagen draaien probeer ik te vermijden
Ik zoek nog brandsoftware, gratis dus niet die deepburner
Dat bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:24 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Dat in de Program Files\Rainlendar\Skins\Naamskin map de achtergrond pics staan. Die kan je eenvoudig aanpassen...
soulseekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef SlimShady het volgende:
eMule
Vandaag de dag is eMule één van de grootste en meest betrouwbare P2P file sharing clients over de hele wereld.
helemaal mee eens , daarom heb ik em ook aan de wiki toegevoegd..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:43 schreef SlimShady het volgende:
eMule
Vandaag de dag is eMule één van de grootste en meest betrouwbare P2P file sharing clients over de hele wereld.
eMule is een goed P2P programma, de grote kracht is dat je er gigantisch veel kan vinden, een heleboel (vooral oude) dingen die je nergens anders ziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal mee eens , daarom heb ik em ook aan de wiki toegevoegd..
je kan er enorm veel oude films vinden (wel in divx formaat maar das niet erg boeiend..)
ik heb alle disney's eraf kunnen halen
ik heb nou een manier om ze allemaal op dvd te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
eMule is een goed P2P programma, de grote kracht is dat je er gigantisch veel kan vinden, een heleboel (vooral oude) dingen die je nergens anders ziet.
Alleen vind ik dat de snelheid tegen valt.
Besides, voor Disney films is DivX ruim voldoende.
Zal vast wel weer illegaal zijn, en dat mag niet he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nou een manier om ze allemaal op dvd te krijgen
Mijn server beschikt niet over de nodige vrije HDD ruimte daarvoor, maarja, ik laat mijn desktop wel door pruttelen.quote:en idd de snelheid valt tegen maar ach.. ik zet em wel aan op me server
ik krijg originele disney's in seal aangeleverdquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:47 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zal vast wel weer illegaal zijn, en dat mag niet he.
![]()
Er komt hier in dit huis geen enkele originele cd, cd-rom, dvd of dvd-rom naar binnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg originele disney's in seal aangeleverd
brander + dvdtje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |