1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 01. (--) mr_anonimous 10 ( + 10 ) 02. (--) ArtyShock 9 ( + 9 ) 02. (--) SaintOfKillers 9 ( + 9 ) 04. (--) Khalein 8 ( + 8 ) 05. (--) Sheridana 7 ( + 7 ) 06. (--) twentemeisje 6 ( + 6 ) 07. (--) Sokolsky 4 ( + 4 ) 07. (--) victorinox 4 ( + 4 ) 09. (--) dolle_hond 3 ( + 3 ) 09. (--) Frggl 3 ( + 3 ) 09. (--) InTrePidIvity 3 ( + 3 ) 09. (--) PDOA 3 ( + 3 ) 09. (--) Undergod 3 ( + 3 ) 14. (--) Asskicker14 2 ( + 2 ) 14. (--) Chielus 2 ( + 2 ) 14. (--) EricusMaximus 2 ( + 2 ) 17. (--) Asap 1 ( + 1 ) 17. (--) Mark 1 ( + 1 ) 17. (--) Patch 1 ( + 1 ) 17. (--) ranja 1 ( + 1 ) 17. (--) The_Substitute 1 ( + 1 ) 17. (--) Wuder 1 ( + 1 ) 17. (--) wyccie 1 ( + 1 ) |
En laat het nou inderdaad over Stealth gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
AlsJamie Foxx is (waar ik ook aan moest denken bij dat AA verhaal...) dan zou het Stealth kunnen zijn (army...)...
Is dat Christina Ricci?quote:
Mogen we nog wel het goede antwoord?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:29 schreef Sheridana het volgende:
Wat een stomme vraag eigenlijk...mag ik een andere erop zetten?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:29 schreef Sheridana het volgende:
Wat een stomme vraag eigenlijk...mag ik een andere erop zetten?
Elizabeth Berkley en Woody Allen. Ongetwijfeld in een film van Woody zelf. Iemand anders mag de titel ophoesten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:41 schreef Sheridana het volgende:
Ik doe het gewoon!!
Wie en wie in welke film? In one post please
[afbeelding]
ik was weer s niet online en SoK ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:00 schreef Sheridana het volgende:
Ja hoor, het was Jan Decleir in De Zaak Alzheimer...
Ja, sorry...ik vond het geen leuke vraag...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was weer s niet online en SoK ook niet
lullig dat je m zo snel weer intrekt
En dat is lullig omdat...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik was weer s niet online en SoK ook niet
lullig dat je m zo snel weer intrekt
ik gaf nu alleen nog antwoord op vraag van iemand anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:32 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb toch al sorry gezegd...
![]()
Ben nou eenmaal een beetje impulsief, het was echt geen bewuste poging om iemand te benadelen of de kans te ontnemen om een punt te halen of zo
Daar heb ik zelfs de Vara première van gezien, kon me haar daarin niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:24 schreef Khalein het volgende:
Elizabeth Berkley en Woody Allen in The Curse of the Jade Scorpion. Lang leve de Sneak, waarbij we de laatste jaren zo'n beetje alles van Allen te zien krijgen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:24 schreef Khalein het volgende:
Elizabeth Berkley en Woody Allen in The Curse of the Jade Scorpion. Lang leve de Sneak, waarbij we de laatste jaren zo'n beetje alles van Allen te zien krijgen
Eg wel!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Samantha Morton?
Dat is het enige juiste antwoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Tilda Swinton?
Ik weet het nog steeds niet..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is een Amerikaan ja. Een redelijk bekende zelfs. Heeft in veel bekende films gespeeld.
Hee! Da's Tim Blake Nelson.quote:
Dat is goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee! Da's Tim Blake Nelson.
De leukste acteur met een zieke kop.Vooral z'n rol in The Good Girl...
Volgens mij was ik meer tijd kwijt met het knippen en plakken.quote:
Gemiddelde cijfer voor deze film wordt natuurlijk door de Nederlandse inbreng omhoog gekrikt hequote:
vandaag de trailer bekeken om te kijken of patch daarin te zien is:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:55 schreef Khalein het volgende:
[..]
Gemiddelde cijfer voor deze film wordt natuurlijk door de Nederlandse inbreng omhoog gekrikt he![]()
Deuce it is
dolle_hond +1
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef Khalein het volgende:
Babs Stanwyck... Toffe actrice, maar niet een waar ik veel van heb gezien, tot op heden. Toch maar even een gokje wagen
Double Idemnity
Meet John Doe
The Big Knife?
Titanic?
ze heeft 4 oscarnominaties gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef Khalein het volgende:
ShiteDat wordt even heel erg hard nadenken, d_h
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:41 schreef Khalein het volgende:
Nadat deze vraag is afgerond, ga ik mij maar eens in BS verdiepen.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:17 schreef Undergod het volgende:
tom hanks?
(ik ben zo slecht in initialen)
Wel een Joe, maar geen Morton!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
JM = Joe Morton?
Ik zou het toch echt bij Tom houdenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
TH = Terence Hill?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mantegna?
Nope.. AG is alweer 10 jaar doodquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
AG = Andy Garcia?
Geen Lucci... Wel iemand die haar bekendheid voornamelijk aan de televisie te danken heeftquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
SL = Susan Lucci?
Helaas... De gezochte film kwam een jaar later uit...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:22 schreef mr_anonimous het volgende:
The man with one red shoe?
En d_h scoort, by a nose!quote:
Moet wel, vond ik ook na even zoeken op imdb, maar dat mag niet hehquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:03 schreef Chielus het volgende:
Walk on Water?
http://frontpage.fok.nl/review/3088quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Lol, nu je het zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, EM is me voor. Ik ben trouwens wel benieuwd in welke Chaplinfilms hij al die halfnaakte vrouwen gezien heeft
Clopt helemaalquote:
Is dat een opgemaakte Martin Short?quote:
Klinkt als Fight Club.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef ameliepoulain het volgende:
* I want you to do me a favor.
** Yeah, sure...
* I want you to hit me as hard as you can.
welke film?
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt als Fight Club.
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Khalein het volgende:
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtOf gewoon eerder komt kijken
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen latenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Khalein het volgende:
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen laten
Why choose?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.
Take your pick.
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Maar goed... 'k Ben op zich benieuwd naar de volgende vraag, maar 'k heb ook een film in de planning staan, dus...
Van d_h weet je het maar nooitquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?
alleen de nr 1 goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Absolute Giganten.
Double Indemnity?
C'est arrivé près de chez vous?
Merde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen de nr 1 goed
DI op 20
CAPDCV op 35
LC op 21quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Merde.
Little Caesar?
Das Experiment?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef victorinox het volgende:
Absolute Giganten 1
Shichinin no Samurai 2
Le Temps du Loup
Funny Games 52
dat zijn er 3quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gegen Die Wand? --> stond als enige FA - film niet op de shortlist
Swimming Pool? 161
Ikiru? 9
Zo, hij stond toch nog 2 minuten langer dan verwachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
Emma Thompson in Wit
Dankquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Much Ado About Nothing
The Tall Guy
Junior
Judas Kiss.
love actually
sense and sensibility
Wit
The Remains of the Day (straks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet gezien hebben.Sheridana +1
maar wel raakquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
5x2?
Totaal wilde gok hoor, heb de film niet eens gezien![]()
Erg snelquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:38 schreef dolle_hond het volgende:
the hand that rocks the cradle
en eerst dacht ik nog dat ik Valeria Bruni Tedeschi herkende en dat je dus een foto uit 5x2 had gepost.quote:
SoK +1quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Giovanna Mezzogiorno met de mooie ogen.
Tsk, tsk, het is eigenlijk Espagnole, maar ik ben mild.quote:
Ja. Nee. Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:16 schreef wyccie het volgende:
Da's Audrey Tautou of niet? Ik gok op I love you I love you not.
Maar Khalein zal het wel goed hebben aan zijn zonnebril smiley te zien
No Steve!quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:40 schreef wyccie het volgende:
Iets met Steve Martin?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is dat een opgemaakte Martin Short?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:08 schreef ameliepoulain het volgende:
Jiminy Glick in Lalawood (2004)
Nope... Schijnt wel door dezelfde sukkel(s) geschreven te zijnquote:
Oh die, ik weet welke je bedoelt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:00 schreef EricusMaximus het volgende:
Die film met Vin Diesel denk ik, na het eerste stukje te hebben gelezen..
Maar hoe heette die ook alweer
Sad but truequote:Op maandag 15 augustus 2005 01:01 schreef EricusMaximus het volgende:
oja, the pacifier toch?
Als eerste Gegen die Wand, als tweede... eh... eh...quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:43 schreef dolle_hond het volgende:
snel dan
noem maar 3 films van Fatih Akin
quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Solino ook. Nog zo'n film die ik zonder dolle_hond waarschijnlijk niet had gekend.
Tweede keer dat ik een punt haal met Solinoquote:
Over welke film lucht deze meneer zijn hart?quote:was completely ridiculous and already a film too far for this franchise, but
is a plain insult to movie fans.
is one of Britain's best actors and a screen legend. However, in this he looks like a tired old veteran counting the days to retirement. The script is banal, the action scenes very poor indeed. Why the film was made is one of life's great mysteries, it really is! There is absolutely nothing to commend this film, its that bad. It's not even particularly funny, like so many other poor films are.
is just plain boring and not worth seeing. The standard of acting is impossibly terrible. This film could well have been directed by a bunch of drugged up hippo students, although a terminally ill parrot suffering extreme bouts of depression might have made a better fist of things! This film needs to be deleted from history NOW!
Ik moest bij de beschrijving gelijk denken aan Instinct. Alleen zonder wat meer info zou dit over nog heel wat andere films kunnen gaan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over welke film lucht deze meneer zijn hart?
quote:Oh Dear whats this all about!!! Alright own up, which studio executive didnt read the script properly and accidentally gave the green light to a movie about athat follows individual people around the world intent on revenge. Please take my advice and avoid this film, if you don't believe me just look at the title
Oh, what genius, what an original and refreshing title. NOT. If you insist on watching terrible movies watch
at least that has some comic merit!
Toch niet voor z'n rol in de laatste Austin Powers hè?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nee en nee. De eerste gok is dichter in de buurt, ik vermoed dat je de juistein gedachten hebt.
dat kan niet Arty heeft dan voorkennisquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik ben op timing geklopt door ArtyShock. Dat is wel heel vernederend.![]()
Ik had me nog zó voorgenomen even te wachten met het drukken op 'invoeren'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef Sokolsky het volgende:
Hm, ik ben op timing geklopt door ArtyShock. Dat is wel heel vernederend.![]()
quote:I saw this film a few weeks ago with a friend and realized how terrible it was. This movie is so devoid of logic, which made it easy fodder for spontaneous bursts of humor. Thewas a little creepy though. But the fact that the thing roars near the end is the most unbelievable thing in history. And what is with the explosion at the end? This movie raises more questions and laughter than any of its predecessors.
Die horrorfilm misschien met die hand. Die eh... The Hand? volgens mij...quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zat MC daar in? Daar zat wel een ontzettend niet-overtuigende explosie in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:41 schreef The_Substitute het volgende:
Jaws: The Revenge ?
En toch is hij beter dan Jaws 3-D.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:41 schreef The_Substitute het volgende:
Jaws: The Revenge ?
Dat zegt dan meer over Jaws 3D, dan over The Revengequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En toch is hij beter dan Jaws 3-D.
Ik zie dat je je al schaamt, dus dat ga ik niet nog eens zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Patch het volgende:
Ik vond Jaws the Revenge zelfs beter dan deel 2....![]()
Zo te zien niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is Ranja er nog?
hij heeft nog wat minuten tot t uurquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is Ranja er nog?
Forrest Gump?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Sokolsky het volgende:
Nee dus. Oké dan. Eentje in drie delen.
1. Als je een gruwelijke hekel hebt aan het nummer "California Dreamin'", welke film moet je dan absoluut niet gaan kijken?
2. Raad eens welke fout ik zojuist gemaakt heb?
3. Welk ander nummer, doch in een remake gezongen door één van de hoofdrolspeelsters, is nog meer prominent aanwezig in de film uit 1?
Da's het antwoord op 1. Die heb ik net dus gezien (oké, 2 was een beetje flauw) en de 8ste keer dat het nummer begon wilde ik echt uit het raam springen. Gelukkig was er nog een ander nummer, wat zo'n 4 a 5 keer langskomt en wel te verdragen was, en die wil ik nog even weten (3). In de film zijn alleen de lyrics anders; die zijn ingezongen door hoofdrolspeelster Faye Wong. Muziek is wel hetzeflde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou aan Chungking Express denken, maar de rest...
Ah, na die toevalstreffer van gisteren gaan onze wegen zich terug scheiden, want ik vind het één van beste nummers ooitquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Sokolsky het volgende:
Moet je nagaan wat voor destructieve invloed zo'n zeiklied op mij heeft.
Redmiddel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Sokolsky het volgende:
Moet je nagaan wat voor destructieve invloed zo'n zeiklied op mij heeft.
geef m maar t punt omdat hij de vraag begreepquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Als er niet binnen korte tijd een antwoord komt geef ik SoK het punt.
Congo = Gorillasquote:
mr_anonimous +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Congo = Gorillas
Jurassic Park = Dinosaurussen
Bats = Vleermuizen
Anaconda = reuzenslang
Lake Placid = Aligator
Wolfen = Wolven
Ben = Ratten
Moby Dick = Walvis
The ghost and the darkness = Leeuwen
Maar dat zijn er maar 9?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
mr_anonimous +1
Er zijn ook nog Octopus, They Nest (kakkerlakken), Slugs (slakken), Squirm (wormen), Marabunta (mieren), Night of the Lepus (konijnen) en er is er ook nog eentje over een kat waarvan de titel me ontschiet.
PDOA+1quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:56 schreef PDOA het volgende:
Damon Wayans in Major Payne
Hmm. Ik ken er drie:quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:00 schreef PDOA het volgende:
Vraag: In hoeveel films verschijnt Hannibal Lecter?
+ manhunterquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Ik ken er drie:
Silence of the Lambs
Hannibal
Red Dragon
En ook nog Manhunter natuurlijk...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef ArtyShock het volgende:
Hmm. Ik ken er drie:
Silence of the Lambs
Hannibal
Red Dragon
The_Substitute +1quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |