Ik zie dat je je al schaamt, dus dat ga ik niet nog eens zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Patch het volgende:
Ik vond Jaws the Revenge zelfs beter dan deel 2....![]()
Zo te zien niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is Ranja er nog?
hij heeft nog wat minuten tot t uurquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
Is Ranja er nog?
Forrest Gump?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:48 schreef Sokolsky het volgende:
Nee dus. Oké dan. Eentje in drie delen.
1. Als je een gruwelijke hekel hebt aan het nummer "California Dreamin'", welke film moet je dan absoluut niet gaan kijken?
2. Raad eens welke fout ik zojuist gemaakt heb?
3. Welk ander nummer, doch in een remake gezongen door één van de hoofdrolspeelsters, is nog meer prominent aanwezig in de film uit 1?
Da's het antwoord op 1. Die heb ik net dus gezien (oké, 2 was een beetje flauw) en de 8ste keer dat het nummer begon wilde ik echt uit het raam springen. Gelukkig was er nog een ander nummer, wat zo'n 4 a 5 keer langskomt en wel te verdragen was, en die wil ik nog even weten (3). In de film zijn alleen de lyrics anders; die zijn ingezongen door hoofdrolspeelster Faye Wong. Muziek is wel hetzeflde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou aan Chungking Express denken, maar de rest...
Ah, na die toevalstreffer van gisteren gaan onze wegen zich terug scheiden, want ik vind het één van beste nummers ooitquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Sokolsky het volgende:
Moet je nagaan wat voor destructieve invloed zo'n zeiklied op mij heeft.
Redmiddel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:59 schreef Sokolsky het volgende:
Moet je nagaan wat voor destructieve invloed zo'n zeiklied op mij heeft.
geef m maar t punt omdat hij de vraag begreepquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
Als er niet binnen korte tijd een antwoord komt geef ik SoK het punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |