http://frontpage.fok.nl/review/3088quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Lol, nu je het zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, EM is me voor. Ik ben trouwens wel benieuwd in welke Chaplinfilms hij al die halfnaakte vrouwen gezien heeft
Clopt helemaalquote:
Is dat een opgemaakte Martin Short?quote:
Klinkt als Fight Club.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef ameliepoulain het volgende:
* I want you to do me a favor.
** Yeah, sure...
* I want you to hit me as hard as you can.
welke film?
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt als Fight Club.
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Khalein het volgende:
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtOf gewoon eerder komt kijken
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen latenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Khalein het volgende:
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen laten
Why choose?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.
Take your pick.
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Maar goed... 'k Ben op zich benieuwd naar de volgende vraag, maar 'k heb ook een film in de planning staan, dus...
Van d_h weet je het maar nooitquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?
alleen de nr 1 goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Absolute Giganten.
Double Indemnity?
C'est arrivé près de chez vous?
Merde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen de nr 1 goed
DI op 20
CAPDCV op 35
LC op 21quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Merde.
Little Caesar?
Das Experiment?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef victorinox het volgende:
Absolute Giganten 1
Shichinin no Samurai 2
Le Temps du Loup
Funny Games 52
dat zijn er 3quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gegen Die Wand? --> stond als enige FA - film niet op de shortlist
Swimming Pool? 161
Ikiru? 9
Zo, hij stond toch nog 2 minuten langer dan verwachtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:33 schreef The_Substitute het volgende:
Emma Thompson in Wit
Dankquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Much Ado About Nothing
The Tall Guy
Junior
Judas Kiss.
love actually
sense and sensibility
Wit
The Remains of the Day (straks)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook niet gezien hebben.Sheridana +1
maar wel raakquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
5x2?
Totaal wilde gok hoor, heb de film niet eens gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |