http://frontpage.fok.nl/review/3088quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog nooit van gehoord.
Lol, nu je het zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, EM is me voor. Ik ben trouwens wel benieuwd in welke Chaplinfilms hij al die halfnaakte vrouwen gezien heeft
Clopt helemaalquote:
Is dat een opgemaakte Martin Short?quote:
Klinkt als Fight Club.quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef ameliepoulain het volgende:
* I want you to do me a favor.
** Yeah, sure...
* I want you to hit me as hard as you can.
welke film?
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef ArtyShock het volgende:
Klinkt als Fight Club.
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:00 schreef Khalein het volgende:
Ik stel toch een keer voor dat je een andere isp neemtOf gewoon eerder komt kijken
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen latenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef ArtyShock het volgende:
Ach. Eigenlijk ben ik de hele tijd aan het F5'en omdat ik geen enkele film ken. Zodra ik een antwoord zie doe ik copy-en-paste en dan lijkt het nèt alsof ik ook aardig meedoe.
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:03 schreef Khalein het volgende:
Je had het beter bij de vorige verklaring kunnen laten
Why choose?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, bij de ene ben ik een slome pad, bij die andere een leeghoofdige no-no.
Take your pick.
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Maar goed... 'k Ben op zich benieuwd naar de volgende vraag, maar 'k heb ook een film in de planning staan, dus...
Van d_h weet je het maar nooitquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
wat kunnen we verwachten, 20 verschillende vietnamese scriptschrijvers?
alleen de nr 1 goedquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Absolute Giganten.
Double Indemnity?
C'est arrivé près de chez vous?
Merde.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alleen de nr 1 goed
DI op 20
CAPDCV op 35
LC op 21quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Merde.
Little Caesar?
Das Experiment?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:19 schreef victorinox het volgende:
Absolute Giganten 1
Shichinin no Samurai 2
Le Temps du Loup
Funny Games 52
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |