abonnement Unibet Coolblue
pi_29560075
Gemeenste dat je ooit hebt uitgehaald!

Wie durft hier uit de de doeken te doen wat hij/zij voor gemeenste iets ooit heeft gedaan,

TS trapt af; Een pril huwelijk om zeep geholpen, Puur omdat ik ziekelijk jaloers dat ze getrouwd was!

wat ik precies gedaan heb maakt niet uit , Maar het was wel een hele onderneming en een geslaagde, Tot op de dag van vandaag weet niemand dat ik er achter zat , Ze is nu met een ander getrouwd nadat ik een korte relatie met haar heb gehad. Maar ze is nu wel veel gelukkiger met die andere toffe peer .


heb toen toen ik eenmaal wist waar de jongeman met ze maatjes uitging keer een dame op hem afgestuurd waar je heel erg moeilijk nee kunt tegen zeggen. (dat is de korte versie ervan )

[ Bericht 12% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 11-08-2005 15:09:22 ]
pi_29560214
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29560254
Dat zijn geen geintjes meer.. da's gewoon echt smerig
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29560284
Norrit in een douchekop gestopt...
pi_29560300
Ik vind er geen klap aan als je niet precies verteld hoe je dat gedaan hebt
pi_29560349
omg...
En ik dacht dat ik gemeen was
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_29560350
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
wat zijn dan je leuke geintjes?


[ Bericht 1% gewijzigd door jeldrik op 11-08-2005 15:07:45 (typo) ]
  donderdag 11 augustus 2005 @ 14:58:59 #8
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_29560355
ik had iemand doodgeschoten
"grapje"

achteraf was het toch best gemeen...
  Donald Duck held donderdag 11 augustus 2005 @ 14:59:06 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29560359
De TT kan beter 'ziekste geintjes' worden, als de rest v/d posts ook zo wordt als eerste twee
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29560366
Dit word lachen

(tevens tvp)
pi_29560368
We hebben een keer bij een van mn maten een emmer roze verf over zijn auto gsmeten midden in de nacht in een reeks van meer geintjes met diezelfde maat omdat we vermoeden dat hij homo was.
pi_29560415
dubbel
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29560426
wat een eikels zijn er eigenlijk ook

hoe durf je zo iemand nog je vriend te noemen als je zulke lage streken uithaalt met hem / zijn auto?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:06:06 #14
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29560467
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef RobbieRicardo het volgende:
We hebben een keer bij een van mn maten een emmer roze verf over zijn auto gsmeten midden in de nacht in een reeks van meer geintjes met diezelfde maat omdat we vermoeden dat hij homo was.
Lekkere vrienden zijn jullie zeg
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29560532
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:58 schreef jeldrik het volgende:

[..]

wat zijn dan je leuke geintjes?
er stond toch 'gemeenste geintje' in de tt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29560601
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:03 schreef addie84 het volgende:
wat een eikels zijn er eigenlijk ook

hoe durf je zo iemand nog je vriend te noemen als je zulke lage streken uithaalt met hem / zijn auto?
Dat laatste kon hij niet mee lachen. die gast heeft zelfs aangifte gedaan maar wij wisten van niets. Hij kon nog wel lachen toen hij eindelijk een keer een wijf gescoord had en helemaal lam gevoerd was hebben we haar kop met een schaar voor de helft kaalgeknipt en de haren bij die maat op zn kussen gelegd. Dacht ze de volgende dag dat die maat dat gedaan had dus helemaal over de zeik!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:15:46 #17
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29560624
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
De TT kan beter 'ziekste geintjes' worden, als de rest v/d posts ook zo wordt als eerste twee
Echt geinig is het ook niet. MIsschien beter veranderen naar "meest lage actie"?
GNU Terry Pratchett
pi_29560692
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Dat laatste kon hij niet mee lachen. die gast heeft zelfs aangifte gedaan maar wij wisten van niets. Hij kon nog wel lachen toen hij eindelijk een keer een wijf gescoord had en helemaal lam gevoerd was hebben we haar kop met een schaar voor de helft kaalgeknipt en de haren bij die maat op zn kussen gelegd. Dacht ze de volgende dag dat die maat dat gedaan had dus helemaal over de zeik!
ze zouden je moeten afschieten
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29560708
Iemand verdenken dat hij steeds je shampoo jat op de sportschool en dus een half flesje volpissen en ook laten staan in de douche. De zak was dus betrapt en de rest wist het ook. Meneer is maar ergens anders gaan trainen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:22:06 #20
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_29560758
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:55 schreef Xanthe het volgende:
Norrit in een douchekop gestopt...
Die moet ik onthouden.
Jusqu'ici tout va bien
pi_29560794
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dat laatste kon hij niet mee lachen. die gast heeft zelfs aangifte gedaan maar wij wisten van niets. Hij kon nog wel lachen toen hij eindelijk een keer een wijf gescoord had en helemaal lam gevoerd was hebben we haar kop met een schaar voor de helft kaalgeknipt en de haren bij die maat op zn kussen gelegd. Dacht ze de volgende dag dat die maat dat gedaan had dus helemaal over de zeik!
Dit en de quote onderin je fotoboek zeggen al genoeg over je denkniveau
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_29560835
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Dit en de quote onderin je fotoboek zeggen al genoeg over je denkniveau
Dat heeft niets met gevoel voor humor te maken.
pi_29560881
tvp
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_29560947
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.

En het kwam niet bij je op dat dit a)smakeloos b) respectloos tov slachtoffers van echte kinderverkrachters en c) strafbaar was?

Ik liet vroeger altijd mijn zusje struikelen bij het rolschaatsen om haar uit kunnen lachen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29560955
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:55 schreef Xanthe het volgende:
Norrit in een douchekop gestopt...
huh en dan ?
dan krijg je zwart water ofzo ? of nog meer ?

gemeenste van mijn kant:

Had ooit met een maat van me en een loser uit de klas straf.
Moesten we buiten vegen. Toen had die loser een peuk in de container gegooid terwijl je niet mocht roken op school. En toen hebben die maat van mij en ik die container in de fik gestoken en die loser de schuld gegeven bij de directeur. Want wij hadden gezien dat ie een brandende peuk in de container had gegooid...

Whahahah nog steeds wel lache eigenlijk

pi_29561012
tvp
pi_29561024
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]


En het kwam niet bij je op dat dit a)smakeloos b) respectloos tov slachtoffers van echte kinderverkrachters en c) strafbaar was?
zoals ik al schreef had de man het verdiend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:36:18 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29561049
- Een ringbaardje bij iemand afgeschoren (die al 6 maanden aan het sparen was omdat het zo sexy was volgens hem)

- Iemand om 4 uur 'snachts wakker gemaakt met de mededeling "De bus gaat over 10 min. we hebben je al 10 x geroepen schiet eens op!" daarna weer verder bier gaan drinken en gekeken hoe de persoon in kwestie zich in 5 min aan stond te kleden en ze tas in stond te pakken. Toen hij eindelijk bij de deur stond om te gaan hebben we maar gezegd dat het een geintje was. Hij is weer in slaap gevallen en wist de volgende ochtend niet waarom ze tas al was ingepakt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_29561052
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
pi_29561089
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef SicSicSics het volgende:
- Iemand om 4 uur 'snachts wakker gemaakt met de mededeling "De bus gaat over 10 min. we hebben je al 10 x geroepen schiet eens op!" daarna weer verder bier gaan drinken en gekeken hoe de persoon in kwestie zich in 5 min aan stond te kleden en ze tas in stond te pakken. Toen hij eindelijk bij de deur stond om te gaan hebben we maar gezegd dat het een geintje was. Hij is weer in slaap gevallen en wist de volgende ochtend niet waarom ze tas al was ingepakt!
Hahaha die is goed!
pi_29561168
TVP
pi_29561174
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

huh en dan ?
dan krijg je zwart water ofzo ? of nog meer ?

gemeenste van mijn kant:

Had ooit met een maat van me en een loser uit de klas straf.
Moesten we buiten vegen. Toen had die loser een peuk in de container gegooid terwijl je niet mocht roken op school. En toen hebben die maat van mij en ik die container in de fik gestoken en die loser de schuld gegeven bij de directeur. Want wij hadden gezien dat ie een brandende peuk in de container had gegooid...

Whahahah nog steeds wel lache eigenlijk

Werd ie nog ontslagen of wat?
pi_29561186
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef intoxicated het volgende:
Dit en de quote onderin je fotoboek zeggen al genoeg over je denkniveau
Hahaha, deze zin deed mij eens even in dat fotoboek kijken. Het Engels is beroerd, maar het Nederlandse stukje is minstens even erg.

Het wordt tijd dat je ZELF eens doet wat je verkondigt, RobbieRicardo. Begin eens bij het verbeteren van je eigen nederlandstalige quote op je fotoboek pagina. Jij verkwanselt de Nederlandse taal. Schenk er eens wat meer aandacht aan.

En ga dan het gruwelijke Engels van je gedicht even verbeteren.

Daarna mag je weer meepraten.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:45:41 #34
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_29561232
Leuk topic ik ben helaas te aardig om zoiets te doen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_29561234
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef SicSicSics het volgende:
- Iemand om 4 uur 'snachts wakker gemaakt met de mededeling "De bus gaat over 10 min. we hebben je al 10 x geroepen schiet eens op!" daarna weer verder bier gaan drinken en gekeken hoe de persoon in kwestie zich in 5 min aan stond te kleden en ze tas in stond te pakken. Toen hij eindelijk bij de deur stond om te gaan hebben we maar gezegd dat het een geintje was. Hij is weer in slaap gevallen en wist de volgende ochtend niet waarom ze tas al was ingepakt!
Sjonge, dit is helemaal niet gemeen, dit is gewoon grappig. Het enige dat hij verloren is, is een kwartiertje slaap.

Dat van die ringbaard is al discutabel, maar ook dat is geen blijvende schade.

Een huwelijk verkloten voor iemand is wel zwaar gemeen. Wie ben je om te beoordelen dat een huwelijk van iemand kapot gemaakt moet worden? Op zijn minst heeft het hen een hoop geld gekost voor het huwelijksfeest.
pi_29561249
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al schreef had de man het verdiend.
Wat had die man gedaan dan?
Want in mijn wereld ken ik maar 2 maatstafen:
of iemand haalt een leuk geintje uit waar ik om laag en dan doe ik iets soortgelijks terug, maar wel dat het een geintje blijft.
of iemand flikt iets waar ik niet om kan lachen en dan sta ik een paar dagen later met een ijzeren staaf te wachten tot ie voorbij komt, maar dan moet het toch wel echt heel erg ver gegaan zijn.
-
pi_29561251
Wat een ziek topic
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
Uitzwaai reply
Vet proppig man.
pi_29561278
email accounts en pc's gehacked
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:48:04 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29561282
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:45 schreef RetepV het volgende:

[..]

Sjonge, dit is helemaal niet gemeen, dit is gewoon grappig. Het enige dat hij verloren is, is een kwartiertje slaap.

Dat van die ringbaard is al discutabel, maar ook dat is geen blijvende schade.
Ik ben ook grappiger dan ik gemeen ben!

En blijvende schade vind ik geen geintje meer...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_29561334
Ooit toen ik eens pissed was op mijn zusje had ik over haar tandeborstel redelijk wat zeep heel fijn gemaakt en tussen de tandeborstelharen gedaan.

S'avonds moest ze naar bed en dus haar tanden gaan poetsen, vervolgens na 1 minuut stond ze met schuim op haar mond beneden.

Ook nog wel een keer een pad in haar trui gestopt.

Verder een heel geode grap met een huisgenoot uitgehaald. Deze ging nooit naar school maar kreeg wel studiefinancierening, in die tijd had de ib groep ook nog geen goede printers dus kreeg je van die matrixprinter breiven. Zon brief hadden we nagemaakt met de de mededeling erin, dat hij zijn college geld moest terug betalen omdat hij te weingin aanwezig was geweest, en dat ook zijn ouders zouden worden ingelicht. Die gast heft een week lopen te stressen door het huis, en toen hebben we het hem maar verteld dat het een grapje was.
pi_29561355
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef vetprob het volgende:
Uitzwaai reply
Hoezo? Leg eens uit? Heb ik niet gelijk dan? Is het normaal om gemeen te zijn? Is het normaal om trots te zijn op je gemeenheid?

Het antwoord op beide vragen is 'nee'. De overgrote meerderheid van de mensen is niet gemeen, en zijn er al helemaal niet trots op. Gemene mensen zijn dus een uitzondering. Een afwijking. Iets wat niet voor zou moeten komen. Maar alla, de natuur is niet perfekt. Je helpt dus in feite de natuur door gemene mensen gruwelijk af te straffen.

pi_29561358
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef daReaper het volgende:
tvp
pi_29561443
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al schreef had de man het verdiend.
dan moet het heel erg zijn wat die vent gedaan heeft
bijv. kinderen aanranden ofzo....
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:58:19 #44
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_29561448
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
Beetje veel tekst voor een tvp hè?
pi_29561476
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoezo? Leg eens uit? Heb ik niet gelijk dan? Is het normaal om gemeen te zijn? Is het normaal om trots te zijn op je gemeenheid?

Het antwoord op beide vragen is 'nee'. De overgrote meerderheid van de mensen is niet gemeen, en zijn er al helemaal niet trots op. Gemene mensen zijn dus een uitzondering. Een afwijking. Iets wat niet voor zou moeten komen. Maar alla, de natuur is niet perfekt. Je helpt dus in feite de natuur door gemene mensen gruwelijk af te straffen.

Ey homie, swa. Ik zal het even aanduiden waarom ik dat zei:
quote:
Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren
Vet proppig man.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:59:20 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29561478
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoop Bagger!

Doe ons en de natuur een plezier en... oh wacht, dat mag ik hier niet zeggen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_29561539
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:47 schreef SpeedyRich het volgende:
email accounts en pc's gehacked
JA EN BEDANKT
mensen als jou haaaaaat ik, stomme computer nurds die het er bij mij nog even in gaan wrijven dat ik NIKS van computers afweet
echt vervelend jullie soort.
maargoed

ik kan er nu op deze moment niet echtr opkomen. maar ik kom terug
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:02:50 #48
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_29561558
Tijdens een rondje met de schaal vol bitterballen er 1 afpakken, een klein hapje nemen en dat hard genoeg zeggen "Shit, ze zijn koud van binnen".....
Tis nu 4 jaar geleden maar als ik die gozer tegenkom moet ik altijd meteen lachen en zie ik die gluzige blik weer in zijn ogen en het beeld van de bitterbal die uit elkaar spat tege zijn gehemelte.... sorry....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_29561576
Lijkwagen bij iemand (die nog wat te goed had) langsgestuurd om hem op te laten halen.
Needless to say dat er niemand dood was..

Bij iemand de voordeur dicht (laten) metselen. (maar dat hebben er vast meer gedaan)
Alleen was er bij ons wel echt vakwerk afgeleverd en niet zomaar even vlug wat snot tussen de stenen gedaan.

Bij iemand de deurbel eraf geschroefd. elke xx dat er een nieuwe op zat weer eraf gehaald. Op zn verjaardag de inmiddels 21 of 22 deurbellen kado gedaan. (hij was niet helemaal amused...)
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_29561634
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.
jij laat mij echt lachen
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:24:16 #51
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29561814
Leuk topic,...

Alleen jammer van al die jankerige overgevoelige reacties
pi_29561831
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef FUFR het volgende:
Lijkwagen bij iemand (die nog wat te goed had) langsgestuurd om hem op te laten halen.
Needless to say dat er niemand dood was..

Bij iemand de voordeur dicht (laten) metselen. (maar dat hebben er vast meer gedaan)
Alleen was er bij ons wel echt vakwerk afgeleverd en niet zomaar even vlug wat snot tussen de stenen gedaan.

Bij iemand de deurbel eraf geschroefd. elke xx dat er een nieuwe op zat weer eraf gehaald. Op zn verjaardag de inmiddels 21 of 22 deurbellen kado gedaan. (hij was niet helemaal amused...)
Dit is allemaal best wel grappig (tvp)
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_29561842
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef RetepV het volgende:
Is het normaal om gemeen te zijn? Is het normaal om trots te zijn op je gemeenheid?




tvp

[ Bericht 9% gewijzigd door vamos1 op 11-08-2005 16:31:58 ]
─_(º.0)_/─
pi_29561863
Melkpoeder in iemands pakje shag gedaan. Wat was die gast beroerd.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:31:17 #55
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_29561890
OMFG.. waar moet ik beginnen:

(A) Vriend van me had een nieuwe brommer, wij dus eindje rijden. Toen viel 1 van de andere vrienden met dat ding en hij dus pissed. Die jongen is die was gevallen is toen naar huis gegaan, en wij maakten die jongen dus wijs dat hij in het ziekenhuis lag met een zware hersenschudding, en dat zijn ouders naar de ouders van de jongen van de brommer zou bellen om verhaal te halen.
Hij heeft zich daarop maar ziek gemeld en vervolgens 1,5 week zenuwachtig alle telefoontjes als eerste opgepakt

(2) diezelfde vriend zat bij ons in de klas, en zijn vulpen deed het niet meer. Dus ik zeg: " hey psst... dan moet je even een nieuwe vulling erin doen en heel hard aan de tip zuigen ".
Hij dat dus gedaan, en zijn hele mond was blauw van de inkt...
Hij dus naar het toilette en toen ie terugkwam vroeg ik: " Hey.. voel je je wel goed, je ziet bleek "
zegt ie: " ehm.. ja.. 't gaat hoezo? "
Dus ik:" Ja je hebt toch geen inkt doorgeslikt per ongeluk? daar kun je loodvergiftiging van krijgen"
Toen heeft ie zich dus ziek gemeld

(3) Diezelfde vriend heeft pas een vriendin en zijn gsm is kapot. Hij kan niet op het schermpje zien wie er belt/smst, dus hij kan ook geen sms'jes meer ontvangen. Dus ik de hele tijd bellen, 1x over laten gaan en dan ophangen, en sms'jes sturen.
Denkt ie dat dat zijn nieuwe vriendin is.

Hij haar dus gebeld, maar ze had haar voicemail aan. Spreekt ie in: " Je kan mij niet bellen of sms'en want mijn gsm doet het niet ."
Zij dus pissed omdat ze zo'n raar voicemail bericht heeft en toen kregen ze ruzie

er is nog veel meer maar ik kan er nu niet opkomen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_29561977
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:07 schreef FUFR het volgende:

[..]

jij laat mij echt lachen
Vindt jij hem ook zo gevaarlijk?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:41:32 #57
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29561998
Ik heb er voor gezorgd dat iemand die met mij een heel smerig rot geintje uitgevreten heeft 8 maanden vast heeft gezeten.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:45:28 #58
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29562042
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:41 schreef Monus het volgende:
Ik heb er voor gezorgd dat iemand die met mij een heel smerig rot geintje uitgevreten heeft 8 maanden vast heeft gezeten.
Vertel vertel vertel...!!!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_29562053
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:41 schreef Monus het volgende:
Ik heb er voor gezorgd dat iemand die met mij een heel smerig rot geintje uitgevreten heeft 8 maanden vast heeft gezeten.
Vertel 's meer man, wat moeten we d'r nu mee .
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:46:54 #60
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29562063
* mompelt iets over ontdooide diepvrieskuikens, een leraar frans en veel spijt
| | @ | Overal zanikt bagger...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:47:17 #61
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_29562067
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef daReaper het volgende:
tvp
Dat is werkelijk een gemeen geintje

Heb ooit een collega zijn telefoonnummer op inlog computernetwerk gezet in de tijd dat de meeste mensen nog amper wisten wat een computer was.. De goede man heeft nog nooit zoveel telefoontjes gehad op zijn verhaardag
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_29562094
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:47 schreef JaapB het volgende:

[..]

Dat is werkelijk een gemeen geintje

Heb ooit een collega zijn telefoonnummer op inlog computernetwerk gezet in de tijd dat de meeste mensen nog amper wisten wat een computer was.. De goede man heeft nog nooit zoveel telefoontjes gehad op zijn verhaardag
Who is it?
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 16:53:58 #63
21636 Feestkabouter
pi_29562154
Monus, allemaal heel stoer, maar vertel ons dan WAT je hebt geflikt!

Vanalles geflikt (ik ben nogal van de practical jokes), zal iets leuks noemen wat iedereen zelf in de praktijk makkelijk kan uitvoeren:

In de bioscoop, en je moet een scheet laten.
Vraag je buurman of -vrouw: kun je even omhoog, je zit op de mouw van mijn jas (of schouderband van mijn tas,of mijn trui die je over de leuning hebt gelegd, zelf verzinnen wat van toepassing kan zijn en natuurlijk ook wel voorbereiden oftewel ook werkelijk iets neerleggen/hangen).
Diegene gaat even iets omhoog, en dan een knetterende scheet laten!
pi_29562221
De "netjes" geparkeerde auto van een goede maat weggereden, Ervoor in de plaats een zelfde model/ type/kleur "Sloopwagen" wagen neergezet.
Nog even zijn nummerborden op de "Sloopwagen" gezet.
Toen aan kinderen in de buurt hamers uitgedeeld, En een wedstrijdje "Wie slaat de grootste deuk in de auto" opgezet.

Dan dood leuk bij die maat aanbellen en zeggen "Is dat niet jouw auto daar tussen die kinderen?".
Je had z'n ogen eens moeten zien(voor hem is zijn auto is heilig).
My Mind Is The Limit.
Assume the universe is a box,
What is outside the box?!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:07:02 #65
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29562289
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:53 schreef Feestkabouter het volgende:

Monus, allemaal heel stoer, maar vertel ons dan WAT je hebt geflikt!
Stoer zijn had er weinig mee te maken, ik kende hem en wist bepaalde zaken wat hij heeft gedaan en had daar bewijs (wist waar het bewijs was) voor. Ik heb dat aan de politie doorgegeven. Een ongelooflijke kutstreek wat het gevolg was van een ongelooflijke kut streek van zijn kant uit.

Trots ben ik er verder niet op.

Ik bedoelde dus dat wat ik heb gedaan het gemeenste geintje was wat ik in mijn leven heb gedaan, alleen het had een reden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Monus op 11-08-2005 17:14:19 ]
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2005 @ 17:12:19 #66
21636 Feestkabouter
pi_29562333
Zoals je het in eerste instantie schreef kwam het erg stoer over.

Maar nu duidelijker is wat je hebt gedaan, blijkt dat je in het verkeerde topic zit: je hebt namelijk gewoon je wettelijke plicht uitgevoerd, en dat is geen gein.
pi_29562399
samen met mijn monteur, werkten we aan de electra.

Collega: Mark staat de stroom af
Ik: ja hij staat uit
Collega: Oke, nergens meer aankomen ( muziek achtergrond )
Ik: Ik versta dus zet hem maar aan, klik.
Collega: NERGENS MEER AANKOMEN.
Ik: Oké maat
Colllega: Poeffff =o hij stroom gekregen alle lampen vielen uit xD

en ook een keer dat me moeder ramen ging zemen, stond ze op zo'n trapje.. ik zeg dus.. ma een spin boven je... lol je raadt t al ze valt haha... maarjah
I pwn u!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:18:34 #68
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29562404
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:07 schreef Monus het volgende:

[..]

Stoer zijn had er weinig mee te maken, ik kende hem en wist bepaalde zaken wat hij heeft gedaan en had daar bewijs (wist waar het bewijs was) voor. Ik heb dat aan de politie doorgegeven. Een ongelooflijke kutstreek wat het gevolg was van een ongelooflijke kut streek van zijn kant uit.

Trots ben ik er verder niet op.

Ik bedoelde dus dat wat ik heb gedaan het gemeenste geintje was wat ik in mijn leven heb gedaan, alleen het had een reden.
Ach, zoals het hoort, zo heeft er ooit eens iemand 500 euro en 1 week cel betaald om mij op me bek te slaan! Heb het laatst gevraagt, hij is nog steeds boos maar wil het niet nog een keer doen. Hey, het hielp!

Maar geen details? Of ga ik nu te ver!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:21:05 #69
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29562436
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:12 schreef Feestkabouter het volgende:
Zoals je het in eerste instantie schreef kwam het erg stoer over.

Maar nu duidelijker is wat je hebt gedaan, blijkt dat je in het verkeerde topic zit: je hebt namelijk gewoon je wettelijke plicht uitgevoerd, en dat is geen gein.
Wettelijke plicht had er weinig mee te maken want als hij geen achterbakse geintjes met mij had uitgehaald was ik er nooit mee naar de politie gegaan. En volgens mij zit ik wel in de goede topic maar heb ik een andere kijk op gemene geintjes.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:26:26 #70
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29562521
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:18 schreef SicSicSics het volgende:

Maar geen details? Of ga ik nu te ver!
Ik begin niet met details over dit geval, omdat het voor beide kanten behoorlijk persoonlijk zal worden. Ik ben hem later nog wel een keer tegengekomen en toen hebben we het er nog over gehad. We hadden maar besloten om het maar te laten rusten om meer problemen te voorkomen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:28:25 #71
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_29562545
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Ik zal maar nooit ruzie met jou en je vriendjes maken dan! Jij bent een baaad mudda!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_29562718
Iemand een keer een stier laten melken.

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.

Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
pi_29562772
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:26 schreef Monus het volgende:
[..]

Ik begin niet met details over dit geval, omdat het voor beide kanten behoorlijk persoonlijk zal worden.
Wat lul je nou!

Waarom post jij dan in dit topic? Inderdaad, je zoekt aandacht, dus ff pochen met je zgn. kutstreken. Maarrrr... je wilt niet vertellen wat je precies uitgevreten hebt. Hoepel dan op uit dit topic.
pi_29562831
tvp
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_29562914
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
...

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.

...
lul
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:00:30 #76
62913 Blik
The one and Only!
pi_29562964
ik heb wel eens iemands lenzen weggespoeld door de wc, zwaar aso want ik heb zelf ook lenzen, en ik weet hoe kut het is als je je lenzen kwijtraakt op vakantie

heb er ook wel spijt van
pi_29562972
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:03:26 #78
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29563009
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:44 schreef bladieblalala het volgende:

[..]

Wat lul je nou!

Waarom post jij dan in dit topic? Inderdaad, je zoekt aandacht, dus ff pochen met je zgn. kutstreken. Maarrrr... je wilt niet vertellen wat je precies uitgevreten hebt. Hoepel dan op uit dit topic.
Je klinkt in iedergeval al als een wanker. Teveel soesjes gegeten?

O ja,... je bent net twee dagen op het forum, het is niet erg dat je een newbie bent maar je hoef niet zo stoer tedoen want daar kijkt iedereen toch doorheen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:05:14 #79
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29563039
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.
pi_29563119
ik heb ooit de veters van 2 schoenen aan elkaar geknoopt, telt dat ook als gemeen geintje?
pi_29563195
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
Ha die is ook goed had je ook een bivakmuts op? In de straat bij mij woont zon oud wijf dat een keer klaagde over geluidsoverlast. Toen heb ik twee maten van me gevraagd of ze een paar dagen later met bivamutsen op bij haar op het raam wilden slaan midden in de nacht met takken. En ik had me achter een auto verstopt om te kijken maar toen een van die maten keihard met een zware stem We komen je haaaaalen! begon te roepen toen kon ik mn lachen niet meer tegen houden. Ze heeft echt nooit geweten dat ik daar achter zat hahaha. En dat mens maar huilend roepen Ga weg! Ik bel de politie! Die grap was eigenlijk een beetje te erg maar er zijn nooit problemen van gekomen verder.
pi_29563207
ook ooit eens de bougiekabel van mazora zijn brommer net los genoeg gemaakt om hem niet meer te laten lopen. Hij dacht dattie nog goed vast zat, dus hij himmel flippen da wij zijn brommer hadden gemolt :p was wel leuk, en hij vond het heel gemeen. Marja, hij had mijn brommer bijna laten verzuipen door de sproeier verder open te draaien terwijl hij perfect stond afgesteld.

verder een keer de wekker van me broertje om 6 uur smorges laten aflopen, terwijl hij pas om 12 uur eruit hoefde.
en ooit eens over een wesley poster heengezeken omdat ik een hekel heb aan die wannabee frans bauwer...

Maar echt gemeen ben ik nooit geweest
  Moderator donderdag 11 augustus 2005 @ 18:34:37 #83
18653 crew  D.
pi_29563447
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:17 schreef SwiffMeister het volgende:
ook ooit eens de bougiekabel van mazora zijn brommer net los genoeg gemaakt om hem niet meer te laten lopen. Hij dacht dattie nog goed vast zat, dus hij himmel flippen da wij zijn brommer hadden gemolt :p was wel leuk, en hij vond het heel gemeen. Marja, hij had mijn brommer bijna laten verzuipen door de sproeier verder open te draaien terwijl hij perfect stond afgesteld.

verder een keer de wekker van me broertje om 6 uur smorges laten aflopen, terwijl hij pas om 12 uur eruit hoefde.
en ooit eens over een wesley poster heengezeken omdat ik een hekel heb aan die wannabee frans bauwer...

Maar echt gemeen ben ik nooit geweest
damn, zo moeilijk is de Nederlandse taal toch niet?
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:59:39 #84
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29563905
Toen ik een jaar of dertien was had ik ruzie met iemand. En die heb ik zo gemeen onderuit getrapt dat ze d'r enkel brak (en dat is helaas nooit meer helemaal goed komen).
En ik heb iemand een keertje in een shaggie bui helemaal lens getrapt rond die leeftijd, was toen nogal agressief.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:16:13 #85
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29564224
O...wat me trouwens ook ineens te binnen schiet is dat ik iemand een keer vroeg hij een plintenladder voor me mee wou nemen. Drie uur later, zeik nat van de regen had hij voor dat plintenladdrrs niet bestaan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:25:24 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_29564444
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
Iemand een keer een stier laten melken.

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.

Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
2000 light years from home
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:07 #87
78498 classpc
I don't like change
pi_29564582
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:28 schreef daReaper het volgende:
tvp
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:32:42 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_29564592
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:03 schreef Monus het volgende:

[..]

Je klinkt in iedergeval al als een wanker. Teveel soesjes gegeten?

O ja,... je bent net twee dagen op het forum, het is niet erg dat je een newbie bent maar je hoef niet zo stoer tedoen want daar kijkt iedereen toch doorheen.
Zucht. Hij heeft wel gelijk. Je moet gewoon niet posten in dit topic als je het verhaal niet wilt vertellen. Dus gewoon OF je verhaal vertellen of wegblijven uit dit topic.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 11 augustus 2005 @ 22:10:48 #89
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_29568229
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zucht. Hij heeft wel gelijk. Je moet gewoon niet posten in dit topic als je het verhaal niet wilt vertellen. Dus gewoon OF je verhaal vertellen of wegblijven uit dit topic.
Het is toch wat met die wanable motjes. Het valt me wel op dat vooral de gasten die zelf niks posten lopen te zeuren en janken.

De andere wankers verzoek ik deze topic te gebruiken om over posts te gaan klagen...
GC - Moderatie Topic ! 2
pi_29568350
Toen ik 16 was mocht mijn vriendje met ons mee op vakantie, mijn ouders vonden me echt nog te jong om met hem samen te gaan en we waren ook pas een paar maanden samen. Maar goed, wij naar de camping in Frankrijk, ik natuurlijk verplicht bij mijn ouders in de caravan, en mijn vriendje in de tent. Op een middag had hij hoofdpijn en ging even liggen. Tot het moment was aangebroken dat mijn moeder en ik ons een beetje zaten te vervelen en flink melig waren geworden. Wat hebben we gedaan, de buitentent los gemaakt, omgedraaid en met de dichte achterkant vastgezet aan de voorkant van de binnentent. Toen we gingen eten hebben we een tuinstoel gepakt en zijn we voor die tent gaan zitten en mijn vriend geroepen.
Lol natuurlijk op het moment dat hij zijn binnentent open ritst en wij zijn hoofd tegen het tentdoek van de buitentent zien steken... Achteraf kan ie er wel om lachen, op het moment zelf... not amused!!
What doesn't kill you makes you stronger
pi_29569434
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef wonko het volgende:

[..]

dan moet het heel erg zijn wat die vent gedaan heeft
bijv. kinderen aanranden ofzo....
zoals ik al zei , ga ik me daar dus niet over uitlaten, geloof me gewoon als ik zeg dat hij het verdiend had, mkay?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:35:44 #92
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_29570764
Toen ik 10 was ofzo, was ik aan het vervelen met een vriend van mij op een grasveldje. Op een gegeven moment vind ik twee stokken. Waarvan ik er een door een nabij gelegen verse drol haalde.

Om vervolgende deze aan één zijde met poep doordrenkte stok naar mijn vriend te gooien, terwijl ik riep "GRAB YOUR BATTLESTICKS"

Waarna hij uiteindelijk ook met zijn volle hand in een de oranje hondescheit pakte.

Onschuldig maar wel leuk
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_29571040
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 22:10 schreef Monus het volgende:

[..]

Het is toch wat met die wanable motjes. Het valt me wel op dat vooral de gasten die zelf niks posten lopen te zeuren en janken.
wanable motjes?
motten die..wanabelen?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:14:59 #94
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_29571696
Ik heb 1 keer 5 pizza's bij de buurvrouw laten bezorgen telt dat ook??
Weet zo gauw ff geen gemeen geintje maar ik zal erover nadenken..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_29572128
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.
Terecht ... je had er nog bij moeten schijten ook, zijn ze gewend bij die boeren daar

Ik zit nu al 5 minuten (sinds ik dit topic lees) te bedenken wat ik heb uitgehaald ... verder dan wat mensen voor schut zetten op een simpele manier kom ik niet. Nooit pis in een shampoo gedaan op de voetbal, of autosleutels van iemand gejat, of schoenen omgewisseld oid. Ik ben te netjes ... neemt niet weg dat niemand ooit wat bij mij gedaan heeft, vergeldingsacties komen niet als jij nooit wat bij hun doet.

Oh ja, zag ergens staat dat iemand een ander iemand wat maandan cel bezorgd had ... man, wat ben jij erg zeg. Eén ding wat ik geleerd heb is dat je niemand verraadt. Wat je ook weet, hoe erg het ook is, je doet het niet. Ik weet dingen van mensen waardoor ze 20/30 maanden de cel in gaan ... ik zal het nooit zeggen, soort code ... vandaar dat ik ook een gruwelhekel heb aan kliklijnen etc. ... dat die mensen het kunnen om de politie te bellen om iemand aan te geven, ongelofelijk.

(dit niet té breed nemen, want als ik iemand een bank zie overvallen zal ik het zeggen ... maar wanneer iemand in het verleden wat gedaan heeft, of nu in bolletjes handelt ... zal ik het niet zeggen ...)
pi_29575818
|Een klasgenoot de leraar die 'jarig' was laten feliciteren
© ©
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 08:48:48 #97
78498 classpc
I don't like change
pi_29576329
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 07:43 schreef da_micha_man het volgende:
|Een klasgenoot de leraar die 'jarig' was laten feliciteren
Da's wel grappig
Vooral met dan zo'n reactie van de leraar als "Ja maar ik ben helemaal niet jarig".
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29576750
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef passport het volgende:

[..]

Terecht ... je had er nog bij moeten schijten ook, zijn ze gewend bij die boeren daar

Ik zit nu al 5 minuten (sinds ik dit topic lees) te bedenken wat ik heb uitgehaald ... verder dan wat mensen voor schut zetten op een simpele manier kom ik niet. Nooit pis in een shampoo gedaan op de voetbal, of autosleutels van iemand gejat, of schoenen omgewisseld oid. Ik ben te netjes ... neemt niet weg dat niemand ooit wat bij mij gedaan heeft, vergeldingsacties komen niet als jij nooit wat bij hun doet.

Oh ja, zag ergens staat dat iemand een ander iemand wat maandan cel bezorgd had ... man, wat ben jij erg zeg. Eén ding wat ik geleerd heb is dat je niemand verraadt. Wat je ook weet, hoe erg het ook is, je doet het niet. Ik weet dingen van mensen waardoor ze 20/30 maanden de cel in gaan ... ik zal het nooit zeggen, soort code ... vandaar dat ik ook een gruwelhekel heb aan kliklijnen etc. ... dat die mensen het kunnen om de politie te bellen om iemand aan te geven, ongelofelijk.

(dit niet té breed nemen, want als ik iemand een bank zie overvallen zal ik het zeggen ... maar wanneer iemand in het verleden wat gedaan heeft, of nu in bolletjes handelt ... zal ik het niet zeggen ...)
Als ze iets hebben gedaan wat z\e 20 maanden cel op kan leveren is het wel heel erg dan ga ik dus wel degelijk naar de politie
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_29577344
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 08:48 schreef classpc het volgende:

[..]

Da's wel grappig
Vooral met dan zo'n reactie van de leraar als "Ja maar ik ben helemaal niet jarig".
Ik vond het wel zielig dat hele klas hem toen was aan het uitlachen.
© ©
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:04:23 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_29577492
Zelf heb ik geen leuke geintjes, maar mijn vader heeft een keer samen met mijn oom een leuk geintje uitgehaald.

De zwager van mijn oom wilde een computerprogrammaatje waarmee hij bonnetjes kon maken van restaurantjes. Mijn vader heeft dat samen met mijn oom voor hem in elkaar gezet. Zwager helemaal blij ermee en wil het eerste bonnetje uitprinten, komt er een bonnetje uit waar heel groot op staat:

Jaja, dat had je gewild, vuile belastingnaaier!


Nouja, je kan je het gezicht van zwager vorostellen en de lol van mijn pa en oom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:05:01 #101
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29579614
Ik heb een keer alle prullebakken in de kantine dicht gelijmt en de deksels vastgelijmt toen ik onterecht straf had. Ze moesten ze allemaal vervangen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29583662
In slaapzakken van een aantal vrienden vermalen denneappels gestrooid aan het begin van een week kamperen.

Van een gymleraar met al een bedenkelijke staat van dienst tegen de conrector lopen klagen dat hij niet alleen meisjes lastigvalt maar mij ook met als gevolg dat ik op mijn woord werd geloofd en de beste man die ook duitsleraar was 3 maanden was geschorst en toen ontslagen omdat er veel meer mensen waren die "terecht" aangifte tegen hem durfden doen toen ik ook had "bekend".

In de kroeg aan het einde van de avond "bier" gaan halen voor 2 gasten die geen rondjes wilden geven en vervolgens 2 biertjes kopen en een derde glas volpissen en afkoelen onder de kraan. Daarna 1 biertje en het glas pis vermengd en met drie biertjes (goed onthouden welke de goeie is) nog een laatste rondje met zijn drieen.
Gasten zat en gulzig genoeg om het hele biertje op te slempen en de volgende dag waren ze ziek.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29583946
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef Deetch het volgende:
In slaapzakken van een aantal vrienden vermalen denneappels gestrooid aan het begin van een week kamperen.

Van een gymleraar met al een bedenkelijke staat van dienst tegen de conrector lopen klagen dat hij niet alleen meisjes lastigvalt maar mij ook met als gevolg dat ik op mijn woord werd geloofd en de beste man die ook duitsleraar was 3 maanden was geschorst en toen ontslagen omdat er veel meer mensen waren die "terecht" aangifte tegen hem durfden doen toen ik ook had "bekend".

In de kroeg aan het einde van de avond "bier" gaan halen voor 2 gasten die geen rondjes wilden geven en vervolgens 2 biertjes kopen en een derde glas volpissen en afkoelen onder de kraan. Daarna 1 biertje en het glas pis vermengd en met drie biertjes (goed onthouden welke de goeie is) nog een laatste rondje met zijn drieen.
Gasten zat en gulzig genoeg om het hele biertje op te slempen en de volgende dag waren ze ziek.
Van pis wordt je niet ziek, het is steriel
pi_29583993
alcohol is ook steriel, maar wedde dat jij er ziek van wordt als je 1 borrelglaasje pure alcohol drinkt :S
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:08:43 #105
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29584716
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef Deetch het volgende:

Van een gymleraar met al een bedenkelijke staat van dienst tegen de conrector lopen klagen dat hij niet alleen meisjes lastigvalt maar mij ook met als gevolg dat ik op mijn woord werd geloofd en de beste man die ook duitsleraar was 3 maanden was geschorst en toen ontslagen omdat er veel meer mensen waren die "terecht" aangifte tegen hem durfden doen toen ik ook had "bekend".

.
Als je die aanhaaltekens terecht hebt geplaatst is dit echt een kankerstreek.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:14:10 #106
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29584776
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:19 schreef Burbo het volgende:

[..]

Van pis wordt je niet ziek, het is steriel
Hoe kom je er nou weer bij dat urine steriel is???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29584848
Van een glas urine word je NIET ziek!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:26:49 #108
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_29584945
goed topic
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:28:52 #109
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29584994
Een keer de pc van een kameraad van me op zaterdagnacht midden in de stad op straat gezet. Ik was het beu dat er voor de zoveelste keer iemand tegen mijn huis op klom en bij me voor het raam stond (hij dus)...

Hij wilde net een discotheek in gaan. Was wel geinig om hem daar te zien staan met die pc onder zijn arm
pi_29585085
Oh, ik heb wel eens het brandalarm af laten gaan op het werk.

De buis van de wc op mijn werk er af geschroefd en een nietsvermoedend persoon had doorgetrokken (waterballet).

De auto van de kantinejuf afgezet met rood-wit-lint.
pi_29586239
Gemene geintjes houd ik niet van, wel van practical jokes

Een keertje na 't stappen hoorden we via via dat een vriend van ons ook naar huis kwam, maar dat hij ong 10 min achter ons liep. Wij snel met 'n vieren naar z'n huis gegaan, via achterdeur naar binnen gegaan, met z'n vieren onder zijn bed gaan liggen en wachten totdat hij binnenkwam. Toen die vriend binnenkwam trok hij nog biertje open, lag nog 5 min voor de buis en ging toen op z'n bed liggen. Na nog een keer 10 minuten met z'n vieren dat hele bed van onder opgetild en keihard schreeuwen. Hij is gillend de deur en z'n huis uitgerend, stond tie in z'n boxer midden op straat

Hij kijkt nog steeds onder z'n bed elke keer dat hij gaat slapen nou
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:10:36 #112
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_29586648
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:48 schreef mister_popcorn het volgende:
Gemene geintjes houd ik niet van, wel van practical jokes

Een keertje na 't stappen hoorden we via via dat een vriend van ons ook naar huis kwam, maar dat hij ong 10 min achter ons liep. Wij snel met 'n vieren naar z'n huis gegaan, via achterdeur naar binnen gegaan, met z'n vieren onder zijn bed gaan liggen en wachten totdat hij binnenkwam. Toen die vriend binnenkwam trok hij nog biertje open, lag nog 5 min voor de buis en ging toen op z'n bed liggen. Na nog een keer 10 minuten met z'n vieren dat hele bed van onder opgetild en keihard schreeuwen. Hij is gillend de deur en z'n huis uitgerend, stond tie in z'n boxer midden op straat

Hij kijkt nog steeds onder z'n bed elke keer dat hij gaat slapen nou
hahahahahaha dies echt geweldig
Drugs are good mkay?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:25:06 #113
1607 Ali Salami
Altijd actueel
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:37:06 #114
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29587216
Een paar jaar geleden, op Terschelling stappen in de Ké Rijf bar. Midden in de zomer staan die barkeepers op een avond met topdrukte te zweten achter de bar. Terwijl wij daar een feestje aan het bouwen zijn.

Gaat ineens een van die barkeepers via de nooduitgang naar achter om emballage weg te zetten. Toen heb ik de deur (met zo'n 'drukstang') snel dichtgetrokken en zo die gozer buitengesloten

Het heeft anderhalf uur geduurd voordat ze in de gaten hadden dat ie weg was!!! En daarna vijf minuten om uit te vinden dat ie buiten stond te niksen
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:00:52 #115
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29587734
En die keer op het strand dat we met tie-rips aan het kloten waren.


Kameraad komt terug van het pootje baden en vindt zijn badlaken terug, precies in het midden geript. Dus toen kon ie lekker blijven staan

Nou ja, maakt niet uit, bruin was ie toch al. En we gingen bijna naar de strandtent om biertjes te drinken, dus hij werd niet echt heeeel erg pissig. Wat veranderde toen hij ontdekte dat z'n slippers aan elkaar geript waren. Zodat hij de rest van de dag op blote voeten kon lopen... of aan de bar alles uitleggen en een schaar vragen natuurlijk.

En bij de fiets nog een verrassing; tie-rips om de fietsband heen zodat de sprieten alle kanten uitsteken. Dat gaf me een geratel op de terugreis! Daar fietsen wij natuurlijk niet naast, want seriously uncool
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_29588163
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
Iemand een keer een stier laten melken.

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.

Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:44:48 #117
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_29588862
quote:
quote:
,,Het is volledig uit de hand gelopen, ik vind het nu ook niet zo leuk meer.'' [...] Hij had wel staan te urineren in de kamer van de directeur.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:51:07 #118
53267 TC03
Catch you on the flipside
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:10:45 #119
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_29589468
Toen ik in de brugklas zat een emailtje naar een klasgenoot gestuurd onder het email adres van een andere klasgenoot, waarin stond dat ie homo was en verliefd op hem was etc..
Dus die gast keek hem toch raar aan op school
Maargoed, opslot dacht iedereen dus dat ie echt homo was. Heb ik maar verteld dat het een geintje was:P

En ook in de kroeg iemand een keertje een flinke teug pis laten drinken. Glas met pis met ijsklontjes naast een glas met witte wijn gezet.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_29590827
quote:
Ik laat me reactie bij nader inzien maar weg anders heb ik weeeer een ban
pi_29591089
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef passport het volgende:

[..]

Terecht ... je had er nog bij moeten schijten ook, zijn ze gewend bij die boeren daar

Ik zit nu al 5 minuten (sinds ik dit topic lees) te bedenken wat ik heb uitgehaald ... verder dan wat mensen voor schut zetten op een simpele manier kom ik niet. Nooit pis in een shampoo gedaan op de voetbal, of autosleutels van iemand gejat, of schoenen omgewisseld oid. Ik ben te netjes ... neemt niet weg dat niemand ooit wat bij mij gedaan heeft, vergeldingsacties komen niet als jij nooit wat bij hun doet.

Oh ja, zag ergens staat dat iemand een ander iemand wat maandan cel bezorgd had ... man, wat ben jij erg zeg. Eén ding wat ik geleerd heb is dat je niemand verraadt. Wat je ook weet, hoe erg het ook is, je doet het niet. Ik weet dingen van mensen waardoor ze 20/30 maanden de cel in gaan ... ik zal het nooit zeggen, soort code ... vandaar dat ik ook een gruwelhekel heb aan kliklijnen etc. ... dat die mensen het kunnen om de politie te bellen om iemand aan te geven, ongelofelijk.

(dit niet té breed nemen, want als ik iemand een bank zie overvallen zal ik het zeggen ... maar wanneer iemand in het verleden wat gedaan heeft, of nu in bolletjes handelt ... zal ik het niet zeggen ...)
Als iemand illigale dingen doet gaat dat 9 van de 10 keer ten koste van anderen. Daardoor heb ik geen respect voor diegene die die illigale dingen doet en dus ook geen enkele moeite om te klikken. Door te klikken bewijs je de samenleving juist een dienst.
Waarom zou je politie alles zelf moeten doen als de burger kan helpen

Maar een wildplasser ofzo zal ik ook niet aangeven hoor
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:17:03 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_29591151
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik laat me reactie bij nader inzien maar weg anders heb ik weeeer een ban
Niemand ziet in dat Ali dit als geintje bedoeld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29591490
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Niemand ziet in dat Ali dit als geintje bedoeld?
Ik hield er wel rekening mee, maar erg "geinig" zou het dan niet zijn
pi_29591781
mijn vader is kaal en vrienden van mij zaten me op te jutten dat ik 25 gulden zou krijgen als ik mijn softijsje op het terras van McDonalds op zijn hoofd zou planten. Achter mijn vader zat ook een kale, dus hij zegt : je krijgt van mij het dubbele als het bij hem doet... ik kan heel hard rennen.

en bij wiskunde ooit trekrotjes tussen de klap-schoolborden gehangen en de krijtjes vervangen door tampons. op zich leek het leuk en niet gemeen, behalve dat we 'm daarna nooit meer hebben teruggezien, achteraf dus minder geslaagd...maar we hebben wel gelachen..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:44:39 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29591869
mijn vader en oom hebben me een keer 50 gulden gegeven (kapitaal in die tijd) om een krappe, gestreepte zwembroek van een dikke, vette duitser op het strand naar beneden te trekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:51:54 #126
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29592084
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vader en oom hebben me een keer 50 gulden gegeven (kapitaal in die tijd) om een krappe, gestreepte zwembroek van een dikke, vette duitser op het strand naar beneden te trekken.
blij dat ik dat niet heb gezien.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:52:39 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29592106
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:51 schreef B_BOY het volgende:

[..]

blij dat ik dat niet heb gezien.
want?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:57:28 #128
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_29593760
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik hield er wel rekening mee, maar erg "geinig" zou het dan niet zijn
Hatsjoe!
pi_29593818
Ik ben altijd liev
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29594395
In de brugklas hadden we een soort ICT-les en toen zei ik tegen een klasgenoot dat 'ie voor de gein eens bestanden uit de map c:\windows moet verwijderen. Hij delete die halve map (had thuis geen PC staan, was nog beetje in de begin tijd van windows enzo) en toen sloeg zn PC vast. Hij weer restarten en toen kwamen er allemaal foutmeldingen, komt er net een ICT mannetje aanlopen.
Klasgenoot is een week geschorst geweest!

Maar het gemeenste ga ik niet zeggen hier, lezen bekende mee. (t heeft te maken met veel bier en een irritant jochie )
  Moderator zaterdag 13 augustus 2005 @ 08:33:21 #131
18653 crew  D.
pi_29597604
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef Sport_Life het volgende:

Maar het gemeenste ga ik niet zeggen hier, lezen bekende mee. (t heeft te maken met veel bier en een irritant jochie )
fijn dat je meldt dat je het niet meldt
pi_29597924
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

huh en dan ?
dan krijg je zwart water ofzo ? of nog meer ?
Als de norrit oplost krijg je inderdaad zwart water.
pi_29622120
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef fresta het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29623685
Mijn broertje had altijd de smerige gewoonte om stiekem een flinke slok cola uit de fles te nemen. Toen heb ik op een gegeven moment de cola eruit geschud, en daarvoor in de plaats maggi in de fles gedaan
pi_29625200
tvp
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:16:43 #136
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29633035
Auto jatten van een vriend/collega.

We waren net begonnen, hij had net z'n rijbewijs en de eerste auto was geleased.
Iedereen dik trots natuurlijk.

Hij zou ergens heen gaan met de auto, en ik wist waarheen.
Toen hebben we de reservesleutel "geleend". Wat glazen kopjes gekocht, van veiligheidsglas(je weet wel, als het breekt, breken ze in kleine korrels ipv scherven).

Gezorgd dat we 10 minuten later aankomen waar hij moest zijn. Glas op de grond gestrooid langs de deur, instappen en wegrijden (met die reserve sleutel) en dan maar wachten op het telefoontje
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:53:51 #137
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_29638625
best wel triest eigelijk
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_29638824
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Auto jatten van een vriend/collega.

We waren net begonnen, hij had net z'n rijbewijs en de eerste auto was geleased.
Iedereen dik trots natuurlijk.

Hij zou ergens heen gaan met de auto, en ik wist waarheen.
Toen hebben we de reservesleutel "geleend". Wat glazen kopjes gekocht, van veiligheidsglas(je weet wel, als het breekt, breken ze in kleine korrels ipv scherven).

Gezorgd dat we 10 minuten later aankomen waar hij moest zijn. Glas op de grond gestrooid langs de deur, instappen en wegrijden (met die reserve sleutel) en dan maar wachten op het telefoontje
  maandag 15 augustus 2005 @ 09:03:43 #139
114652 ilife
Geen ondertitel
pi_29648925
Het einige wat ik me kan herinneren is het volgende: ik was 'vroeger' een keer bij een vriend een boterham eten. We hadden allebei chocolade pasta. Hij had pasta met brood en ik brood met pasta. Wij beginnen te eten, zeg ik tegen die vriend van mij: "gatverdamme, die pasta stinkt man!". Hij natuurlijk ruiken, dus ik duw die boterham met pasta in zijn gezicht Hij had de pasta in zijn neus zitten! Niet echt gemeen, maar wel leuk al zeg ik het zelf
pi_29661131
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
Stoere jongen, kom eens aan me piemel zuigen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:01:50 #141
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_29661260
xtc pilletje in een kopje koffie gedaan van een meisje die bij mij werkte.
.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:05:11 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29661382
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn.
Zo is iedereen toch ook? Zo krijg je situaties als Ierland, Israel, Irak, Afghanistan, Koude Oorlog, WWII etc etc.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:18:27 #143
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29661811
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Marseille het volgende:
xtc pilletje in een kopje koffie gedaan van een meisje die bij mij werkte.
Dat zijn geen geintjes... Dat is vergiftiging!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:26:37 #144
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29662013
Ik heb een keer een website van een paar breezah snollen uit mijn vroegere klas gelink-subit aan Flabber.nl, waren ze niet echt blij mee, toen die log oppeens gepost werd De 2na grootste log uit de Flabber geschiedenis werd het (Zwolse Bitches, wie kent ze niet)
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:32:12 #145
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29662176
Een keer mijn zus een glas cola met tabasco erin gegeven

Wil ze het daarna wegspoelen met een glas thee, bleek die nog gloeiend heet te zijn
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_29665160
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Marseille het volgende:
xtc pilletje in een kopje koffie gedaan van een meisje die bij mij werkte.
Dat is gewoon gevaarlijk. Sommige mensen kunnen helemaal daar niet tegen.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_29665754
Schiet me net weer 1 te binnen.
Bijna iedereen dronk bier (uit de fles) en hoe we er op kwamen weet ik niet meer , maar 1 van die gasten was best wel bezopen en zijn fles hebben we ongemerkt even weg kunnen pakken en de mond ervan ingesmeerd met een rode peper. Sneaky weer terug gezet en die gast had er dus niets van meegekregen. Hij dus een slok nemen....
In eerste instantie niets , maar een aantal tellen later kwam de reaktie "aaaahhhh mijn bek brand"
Waarop iedereen zei dat het brandt bier was....
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:01:02 #148
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_29667024
We zijn een keer met een stel vrienden naar een bungalowpark geweest. Een vriend van ons slaapt ontzettend vast en die hebben we 's-nachts met bed-en-al buiten bij de receptie van het park neergezet.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:22:00 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29667741
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
We zijn een keer met een stel vrienden naar een bungalowpark geweest. Een vriend van ons slaapt ontzettend vast en die hebben we 's-nachts met bed-en-al buiten bij de receptie van het park neergezet.
Dat zijn dan wel weer goeie grappen!

Telt traangas (benzoylchloride) in de klas ook als grap? (we deden het gewoon om een paar uur vrij te krijgen nl. wat we ook gekregen hebben, er was geen les meer te geven in het lokaal en niemand wist waar het vandaan kwam! )
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:26:21 #150
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29667865
Ik had iets cools gedaan pas! jaaaaren geleden, ergens rond 2005

eerst kreeg ik het voor mekaar om minister van justitie te worden, dat was al een hele prestatie
vervolgens kreeg ik het ook nog eens bij al die debiele voor elkaar om ze een ID-kaart toonplicht te accepteren, ze dachten dat het hielp tegen criminaliteit / terrorisme!

Toen dacht ik, oh, zijn ze zo mak tegenwoordig? Toen heb ik gelijk maar europees even een bewaarplicht doorgevoerd, die europeanen zijn zó verwend, je kan ze alles aandoen, en ze hebben niks door, schitterend

nu, in 2015, denk ik er altijd aan terug, niet vlak voor het slapen gaan, want dan wordt ik even later wakker met een bevlekt beddengoed

Maar dat is wel het gemeenste denk ik!

groetjes
oud-minister Donner
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29668037
op lager school, van een meisje wat altijd verveld was haar jurk omlaag getrokken zodat ze in haar onderbroek stond. ze is huilend naar huis gegaan.

om middelbare school een stage docent zo treiteren dat ie iedereen eruit stuurde maar niemand ging toen is ie zelf maar weg gegaan, en we hebben nooit maar les van em gehad, volgens mij is ie nooit meer bij ons op schol geweest
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:34:35 #152
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29668134
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik had iets cools gedaan pas! jaaaaren geleden, ergens rond 2005
<knip>
groetjes
oud-minister Donner
Bedankt, het is nu een stuk veiliger geworden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29668364
2 kratten bier in de bus toen we terug kwamen van een wedstrijd, de eerste krat was leeg en we stopte ergens om te pissen
1 leeg flesje gepakt, volgezeken en afgekoeld met water en toen terug gezet in de volle krat
en dan maar laten gokke welke flesje het was
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:42:37 #154
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29668375
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bedankt, het is nu een stuk veiliger geworden
Precies, ik stond vanmiddag op het punt om een mes in me ribben te krijgen, maar toen ik vroeg naar hun ID-kaarten konden we er rustig over praten.

De jongens hadden een moeilijke jeugd gehad
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29668449
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
op lager school, van een meisje wat altijd verveld was haar jurk omlaag getrokken
Lag ze te veel onder de zonnebank?
pi_29669275
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
Prachtig

-Edit- Heb je er last mee gekregen?

[ Bericht 2% gewijzigd door TheDon1985 op 15-08-2005 21:15:44 ]
pi_29669586
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Precies, ik stond vanmiddag op het punt om een mes in me ribben te krijgen, maar toen ik vroeg naar hun ID-kaarten konden we er rustig over praten.

De jongens hadden een moeilijke jeugd gehad
je had heel hard BOEH moeten roepen, niet opgelet ?!
pi_29672184
vertellen dat de plaatselijke kapper waar iedereen een teringhekel aan had (en ook een lul was) een drugsdealer was. ondertussen veel zakjes met poedersuiker rond zijn zaak strooien...
de achterlijke boeren van dat dorp geloofden het ook nog

beton bij iemand op het gras gooien. knikkers op gras. hondenpoep in een brandende krant bij iemand voor de deur leggen en aanbellen. pizza's bestellen op naam van anderen etc.

nog niet echt superlage grappen uitgehaald ...
Islam=facisme
pi_29673758
t ergste wat ik gedaan heb was met een vriend van me, een andere vriend kwam voor t eerst bij mijn huis enzo, na een tijdje moest hij naar de WC, wij hem wijsmaken dat de WC kapot is en dat hij bij de buren moest, hij naar de buren, komtie later terug: 'de buren zijn niet thuis' vonden wij toen best grappig:-p
verder nix ergs gedaan..
pi_29685665
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef Samcali het volgende:

[..]

Lag ze te veel onder de zonnebank?
Sjips Vervelend !
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:50:17 #161
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_29745517
Mijn vriend moest op zijn werk een keer een computerprogrammaatje schrijven. Natuurlijk had ie er een geintje ingestopt bij een toetsencombinatie waarvan ie dacht dat toch niemand die zou indrukken. Maarja de eerste de beste doos die achter die pc ging zitten, maakte natuurlijk die verkeerde combinatie. De volgende boodschap verscheen op het scherm:


Het stralingsschild van uw monitor is beschadigd. U dient zich onmiddelijk te verwijderen van uw werkplek.

Het meiske is toch lichtelijk geschrokken weggelopen van haar pc . ICT afdeling gebeld en die hebben volgens mijn vriend eerst zelfs de monitor vervangen, maarja dat hielp natuurlijk niet. Uiteindelijk na lang klooien toch maar es geinformeerd of de maker van het programma er iets mee te maken had.
pi_29745832
Een oud collega van mij heeft bij een vriend van hem onder de voorstoel een extra autoclaxon ingebouwd en die aangesloten op het contact. De eigenaar van de auto schijnt een deuk in zijn dak te hebben gemaakt bij het schrikken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:37:58 #163
26467 raphidae
...antichrist...
pi_29746634
Op het internaat waar ik woonde gingen de meesten elk weekend weg, en nou hadden een paar gasten mijn kamer een keer in het weekend vol gestopt met boombladeren etc. ik ben toen zeker 5 uur bezig geweest om het op te ruimen.

Ik ben toen naar de slager gegaan en 2 koeiekoppen gehaald. Die heb ik eerst een week in het midden van de zomer op een plat dak gelegd en vervolgens heb ik ze vrijdag in hun kamer gegooid. en de kieren van de deur afgeplakt. Ik gok dat de stank er nu nog hangt

En wat ik nog niet gedaan heb, maar me wel grappig lijkt is als ik een keer een appeltje te schillen heb met iemand om 2 grote negers in te huren die de persoon in kwestie onverwachts een busje intrekken en insmeren met boter. Dat is zo'n situatie waar je moeilijk aangifte van kan gaan doen... "Ja meneer agent, ik werd dus ontvoerd. En ingesmeerd met,... met,... boter!".

Oja, en iets gemener was een gast die een dierbaar persoon iets aangedaan had. Ik heb toen uitgezocht waar ie werkte (multinational) en welke woningbouwvereninging ie bij huurde en vervolgens voor hem z'n huur, electriciteit, gas, water, telefoon (incl. mobiel), bankrekeningen en baan opgezegd. Aangezien ik via de TPG post (toen nog PTT) een verhuisbericht had ingestuurd en zijn post zo kreeg heeft ie de bevestigingen nooit gehad en had ie niks door totdat ie werkloos op straat stond. Het kon nl. niet meer teruggedraaid worden aangezien z'n huis al vergeven was en ie niet kon bewijzen dat hij het niet was geweest. En ik hield er zijn banksaldo aan over, waar ik lekker van uitgeweest ben met de dierbare persoon in kwestie.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_29747232
quote:
Oja, en iets gemener was een gast die een dierbaar persoon iets aangedaan had. Ik heb toen uitgezocht waar ie werkte (multinational) en welke woningbouwvereninging ie bij huurde en vervolgens voor hem z'n huur, electriciteit, gas, water, telefoon (incl. mobiel), bankrekeningen en baan opgezegd. Aangezien ik via de TPG post (toen nog PTT) een verhuisbericht had ingestuurd en zijn post zo kreeg heeft ie de bevestigingen nooit gehad en had ie niks door totdat ie werkloos op straat stond. Het kon nl. niet meer teruggedraaid worden aangezien z'n huis al vergeven was en ie niet kon bewijzen dat hij het niet was geweest. En ik hield er zijn banksaldo aan over, waar ik lekker van uitgeweest ben met de dierbare persoon in kwestie.
Waarom geloof ik dit niet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29747315
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waarom geloof ik dit niet?
* SHERMAN mee eens is.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_29747448
We hadden eens van die nep-geldbriefjes gekocht. Destijds nog in guldens. Op de blanco achterkant van een briefje van honderd hadden we, compleet in de C1000 huisstijl met logo erbij, het volgende geprint:
"Gefeliciteerd! Als gelukkige vinder van dit briefje bent u winnaar van onze C1000 honderdjes-actie. Als u deze brief binnen bij onze manager inlevert, ontvangt u een goedgevulde boodschappenwagen met inhoud ter waarde van 100 gulden." Etc. etc.

1 zo'n briefje opgefrommeld voor de ingang van de lokale C1000 gedropt, en van een afstandje toegekeken. Het leek net echt geld, dus de eerste de beste huisvrouw dook er bovenop. Eerst keek ze beteuterd toen ze doorhad dat het geen geld was, maar na de boodschap te hebben gelezen ging ze snel naar binnen. Wij lachen natuurlijk, en na 3 minuten gingen we binnen een blikje cola halen. Ondertussen had zich een hele menigte om de vrouw verzameld, die met een cassiere in gesprek was. We hoorden de kassavrouw nog zeggen: "Tja mevrouw, ik weet hier niets vanaf. Ik zal het echt even aan de manager moeten vragen, maar die is er pas over 3 uur"

Niet echt gemeen, maar wel leuk
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:07:35 #167
26467 raphidae
...antichrist...
pi_29747489
Ach, het was niet zo simpel als het daar staat, het had nogal wat voorbereiding nodig. Het kan nu ook niet meer, aangezien de TPG nu een doorstuurbevestiging stuurt naar het oude adres. Dat was een paar jaar terug niet zo. Plus, ik ben natuurlijk niet zo achterlijk geweest om zijn geld naar mijn rekening te laten overmaken en zijn post naar mij te laten sturen.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:37:00 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29753398
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:07 schreef raphidae het volgende:
Ach, het was niet zo simpel als het daar staat, het had nogal wat voorbereiding nodig. Het kan nu ook niet meer, aangezien de TPG nu een doorstuurbevestiging stuurt naar het oude adres. Dat was een paar jaar terug niet zo. Plus, ik ben natuurlijk niet zo achterlijk geweest om zijn geld naar mijn rekening te laten overmaken en zijn post naar mij te laten sturen.
Dus je loopt te liegen?
Goh, wat een verrassing...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:41:23 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29753535
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef raphidae het volgende:
Ik ben toen naar de slager gegaan en 2 koeiekoppen gehaald. Die heb ik eerst een week in het midden van de zomer op een plat dak gelegd en vervolgens heb ik ze vrijdag in hun kamer gegooid. en de kieren van de deur afgeplakt. Ik gok dat de stank er nu nog hangt
Dat was niet in Nederland zeker(denk eerder aan dromenland). Slagers geven dat helemaal niet mee. Biologieleraren hebben vaak de grootste moeite om zulke dingen te krijgen omdat het niet mag.

Daarbij heeft een slager niet eens de hoofden enz...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:54:22 #170
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29753946
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat was niet in Nederland zeker(denk eerder aan dromenland). Slagers geven dat helemaal niet mee. Biologieleraren hebben vaak de grootste moeite om zulke dingen te krijgen omdat het niet mag.

Daarbij heeft een slager niet eens de hoofden enz...
Klopt.
Mijn biologieleraar moest naar de Makro (afdeling diervoeding) om aan varkensharten te komen voor de ontledingslessen

Koeienharten, hoofden enzo mogen helemaal niet zo makkelijk verkocht worden, zeker koeienhoofden niet (BSE enzo).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:59:13 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29754082
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt.
Mijn biologieleraar moest naar de Makro (afdeling diervoeding) om aan varkensharten te komen voor de ontledingslessen

Koeienharten, hoofden enzo mogen helemaal niet zo makkelijk verkocht worden, zeker koeienhoofden niet (BSE enzo).
Ik vond je vorige avatar leuker


Raphidae is een fantast.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:24:03 #172
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29754730
Jij ook al...
Nou, zal er over nadenken

Raphidae heeft inderdaad een nogal uitbundig fantasievermogen...
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:38:15 #173
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29755142
Niet denken...maar doen!

Als ik van Lowlands terug ben wil ik de oude zien

[ Bericht 75% gewijzigd door Nembrionic op 18-08-2005 15:46:26 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:33:29 #174
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29756699
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Niet denken...maar doen!

Als ik van Lowlands terug ben wil ik de oude zien
Ja meneer
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_33035235
Om deze topic even een schop te geven, maar even een streek van mijzelf en een paar vrienden:

Zal nu een jaar of 12 geleden zijn ofzo, maar een kennis van ons had altijd een grote mond over de "wijven" en de "meiden" die hij wel niet had genaaid in het weekend.

Die groot doenerij waren wij een beetje zat en hebben toen voor zijn verjaardag iets gekocht waar hij niet op zat te wachten:
Een zelf samengesteld pornopakket bestaande uit: 1 familiedoos condooms, een aantal pornoboekjes, een aantal pornofilms en liefdeshandboeien.

Gewacht tot we zeker waren dat iedereen van zijn familie binnen was (zijn familie was een beetje gelovig) en toen met z'n alle naar binnen gegaan, netjes iedereen een hand gegeven en gefeliciteerd en toen die kennis zijn leuke kado gegeven.

Die kennis was dus niet blij , zijn familie sprak van schande (heb ik later gehoord), zijn moeder wenste dat ze er niet was en zijn vader zat op z'n gemak de boekjes door te bladeren

Die kennis heeft daarna trouwens nooit meer een grote mond gehad
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33035296
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:39 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Om deze topic even een schop te geven, maar even een streek van mijzelf en een paar vrienden:
[..]zijn familie sprak van schande (heb ik later gehoord)[...]


Hij zal nog regelmatig te horen krijgen hoe hij het toch in z'n hoofd haalde om met zulke mensen om te gaan.
pi_33035309
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:00 schreef InsertCredit het volgende:

[..]



Hij zal nog regelmatig te horen krijgen hoe hij het toch in z'n hoofd haalde om met zulke mensen om te gaan.
Ach zijn vader was in ieder geval wel blij met ons
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33035371
Een sterke magneet over een cassettebandje van m'n zusje gehaald, omdat ik stapelgek werd van de godganse dag Whitney Houston met dat "And I-I-I-I wil always love you-ou-ou-ou..."

Diezelfde middag uit wroeging de cd gekocht voor d'r.

Ik ben een slappeling...

Oja, en gisteren heb ik anoniem iemand aangegeven bij de belastingdienst. Wraak.
pi_33035715
Een pop met nepbloed in de douche 'opgehangen.' Vond ik zelf wel heel leuk trouwens.
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:47:34 #180
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_33035928
Een HEEL pak suiker in iemand z'n benzine tank gegooid.... dit was nog in de tijd dat benzine klepjes nog open konden De man in kwestie was zowiezo een klootzak, hij was altijd dronken, sloeg zijn kinderen, en als de bal in zijn tuin kwam terwijk wij op het veldje ervoor aan het voetballen waren, dan kwam ie naar buiten en stak ie em lek.

Als wraak hebben we een pak suiker gekocht, en het hele pak in zijn tank gegooid, want we hadden namelijk gehoord dat dit niet goed zou zijn voor de motor. De volgende dag zagen we hem wegrijden, en weer terugkomen een uurtje later. Mislukt.

Dus NOG een pak suiker gekocht, en dat pak ook in de tank gemikt.... en toen werkte het wel. We weten niet wat/waar/wanneer, maar via via (buren) hoorden we dus dat z'n auto stuk was, bij de garage en dat het gerucht ging dat iemand suiker erin had gegooid.

We hebben twee weken lang zitten poepen als hij in de buurt kwam, maar hij heeft nooit doorgehad dat wij het waren..... Het zal hem trouwens best een paar honderd gulden gekost hebben destijds, want er hadden op z'n minst nieuwe filters in gemoeten, zo niet ook nieuwe inspuiters, want daar gaat die suiker natuurlijk vast in zitten. Een week of twee later reed hij weer rond in zijn auto, dus het was in ieder geval gemaakt.

Bij dezelfde persoon haalden we meer kattekwaad uit trouwens, zoals de bekende hondepoep in de brandende krant, van een afstand rode bessen door het raam schieten, en express de bal in de tuin schieten en em dan snel weer ophalen.

Tja... als kinderen wisten we niet beter. Het huwelijk is uit elkaar gevallen, zowel de moeder als de vader waren alcoholisten, en de kinderen werden regelmatig geslagen. De politie stond om de haverklap voor de deur, en dat was ook omdat ze iedere keer belden als wij iets uitvraten. Maar toen waren we natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen en zaten we bij 1 van de vriendjes op de slaapkamer omdat we vanaf daar zicht op dat huis hadden.

Verder heb ik eigenlijk niets ergs uitgevoerd.... ik werd ouder en wijzer en verstandiger enzo....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:12:43 #182
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33037248
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is
(lang verhaal met heftruck & tandwielen & klemzittende handschoen enzo)

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:16:40 #183
78498 classpc
I don't like change
pi_33037317
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef Kiteless het volgende:
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is
(lang verhaal met heftruck & tandwielen & klemzittende handschoen enzo)

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam
sick
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_33037388
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef Kiteless het volgende:
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is
(lang verhaal met heftruck & tandwielen & klemzittende handschoen enzo)

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam


Dat zijn de beste
pi_33037430
Kiteless is een vrouw van 15 jaar oud .
Maar goed, ik vind het beetje ziek .Ook al verzin je het.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:32:11 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33037613
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
Kiteless is een vrouw van 15 jaar oud .
En nog intelligent ook


Opleiding: Ja
Beroep: Ja
Hobbies/interesses: Ja


NOT!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:36:17 #187
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33037681
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
Kiteless is een vrouw van 15 jaar oud .
Maar goed, ik vind het beetje ziek .Ook al verzin je het.
Ja als je dat verzint ben je een zieke fantast ja... Dat soort dingen moet je gewoon doen hoor, hadden ze maar normaal moeten doen. Wat had ik anders gemoeten ? ZIJ showen toch geen respect ???
Man jullie zijn bijna net zo belerend als de leiding van het instituut hiero
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:44:34 #188
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33037871
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ja als je dat verzint ben je een zieke fantast ja... Dat soort dingen moet je gewoon doen hoor, hadden ze maar normaal moeten doen. Wat had ik anders gemoeten ? ZIJ showen toch geen respect ???
Man jullie zijn bijna net zo belerend als de leiding van het instituut hiero
wahaha

RESTECP weet je...

* nembrionic komt niet meer bij
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_33038305
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Dat laatste kon hij niet mee lachen. die gast heeft zelfs aangifte gedaan maar wij wisten van niets. Hij kon nog wel lachen toen hij eindelijk een keer een wijf gescoord had en helemaal lam gevoerd was hebben we haar kop met een schaar voor de helft kaalgeknipt en de haren bij die maat op zn kussen gelegd. Dacht ze de volgende dag dat die maat dat gedaan had dus helemaal over de zeik!
Vond dit niet echt humor, maar oké...zieke geesten, maken zieke grappen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33038396
Te koop borden uit de grond rukken en bij vrienden in de tuin zetten, of nog leuker: bij de dorpskerk.
Ook ooit eens een behoorlijk groot aannemersbord met 4 man weten mee te slepen een paar straten verder en ook bij een vriend in de tuin gezet
Make The Floor Burn!
pi_33038493
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
Een sterke magneet over een cassettebandje van m'n zusje gehaald, omdat ik stapelgek werd van de godganse dag Whitney Houston met dat "And I-I-I-I wil always love you-ou-ou-ou..."

Diezelfde middag uit wroeging de cd gekocht voor d'r.

Ik ben een slappeling...

Oja, en gisteren heb ik anoniem iemand aangegeven bij de belastingdienst. Wraak.
Moest echt lachen
Zelfspot, is heerlijk om te lezen
En die laatste? Geen humor, maar wel een lekker gevoel hè ?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33038533
Semi gemeen geintje, moet nog denken ofk er zo meer weet maar niet alles was echt hard.

2004 --> 9 mei Ajax kon thuis kampioen worden tegen NAC. Dus s'ochtends om 09:00 stonde we al op Utrecht centraal. Gingen we door zo'n tunnel en beneden liepen stuk of 10 bejaarden. We waren met totaal 25-30 man ofzo. Wij dus niet in zo'n lal sfeer at first. Dus ik denk hoppa ff die bejaarden laten schijten. Hadden fakkels, vlinder, nitraten, 5.000 klappertjes bij dus ff een giller gescoord. Vlinder in een prullebak gedaan, als een haas die tunnel uit gesprint en een gigaklap was het gevolg. Kwamen we terug zaten paar bejaarden op de grond met de handen tegen de oren . DIe hadden flink pijn/pech volgens mij, want zo'n ding gaat ziekelijk hard in zo'n badkuip achtige ruimtes. En zo'n andere pippo vond dat dat niet genoeg was, die pakte zo'n 5.000 klapper, deed hem opgerold in een prullebak toen de trein op het punt stond te vertrekken. Weet niet of die bejaarden er toen nog waren maar je kon het bij wijze van in Keulen horen donderen zo gigantisch hard ging dat .... pech voor die mensen die er toen liepen.


[Bijvoegsel: hoe hard gaat een vlinder?]:
zo hard:

http://www.megaupload.com/?d=1DE709KR


[ Bericht 8% gewijzigd door Camplo op 13-12-2005 11:23:47 ]
JOHNNY HEITINGA
pi_33038560
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef RobbieRicardo het volgende:
We hebben een keer bij een van mn maten een emmer roze verf over zijn auto gsmeten midden in de nacht in een reeks van meer geintjes met diezelfde maat omdat we vermoeden dat hij homo was.



klootzakken...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33038625
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Pilldriver het volgende:
Te koop borden uit de grond rukken en bij vrienden in de tuin zetten, of nog leuker: bij de dorpskerk.
Ook ooit eens een behoorlijk groot aannemersbord met 4 man weten mee te slepen een paar straten verder en ook bij een vriend in de tuin gezet
Moet je eens in de gehuchten in het Noorden komen
Slepen hele tractors het dak op van een boerderij...verslepen alles wat los zit en dumpen het ergens anders.
Elke nacht van 31 december- 1januari hetzelfde verhaal.
Kon er om lachen, maar vorig jaar dus even niet meer.
Één keer is leuk, maar elk jaar hetzelfde verhaal is saai.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33038703
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef Kiteless het volgende:
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is
(lang verhaal met heftruck & tandwielen & klemzittende handschoen enzo)

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam
Geloof er geen hol van.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:24:24 #196
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_33038706
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Moet je eens in de gehuchten in het Noorden komen
Slepen hele tractors het dak op van een boerderij...verslepen alles wat los zit en dumpen het ergens anders.
Elke nacht van 31 december- 1januari hetzelfde verhaal.
Kon er om lachen, maar vorig jaar dus even niet meer.
Één keer is leuk, maar elk jaar hetzelfde verhaal is saai.
Wat wou je dit jaar doen dan?
Probeer eens een dak van een boerderij op een tractor te slepen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_33038766
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
moet je ook zeggen hoe erg het was wat die buurman had gedaan.

Netzoals bij jou geldt dan + de TS; als de persoon er achter komt wanneer hij sacherijnig is dan hakt hij jullie koppen er af.....

Heb veel rotgeintjes uitgehaald, maar het rotste vond ik toch toen ik een jaar of 7 was...... toen stond ik op het school plein aan bepaalde mensen snoepjes uit te delen alleen het waren hete pepers
(tegenwoordig doet de jeugd dat vast met microdotjes(minilsd tergrootte van een peper).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:39:39 #198
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_33039098
Een keer met vrienden een fles passoa ( Ik was jong ) leeggedronken, vervolgens volgepist en aan iemand gegeven, die aan iedereen mixdrankjes aan het uitdelen was.
Hij: "Dit is helemaal niet lekker"
Ik: "Dat komt omdat het puur is."
Hij: "Nou, ik hoef het toch niet meer"

Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:47:12 #199
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33039280
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Geloof er geen hol van.
Damn jij bent slim
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33039570
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef djayzz het volgende:

[..]

Wat wou je dit jaar doen dan?
Probeer eens een dak van een boerderij op een tractor te slepen
Heb er niet aan meegedaan hoor (volwassen enzo)
Snap ook niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben.
Hij stond er wel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33040083
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:39 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Om deze topic even een schop te geven, maar even een streek van mijzelf en een paar vrienden:

Zal nu een jaar of 12 geleden zijn ofzo, maar een kennis van ons had altijd een grote mond over de "wijven" en de "meiden" die hij wel niet had genaaid in het weekend.

Die groot doenerij waren wij een beetje zat en hebben toen voor zijn verjaardag iets gekocht waar hij niet op zat te wachten:
Een zelf samengesteld pornopakket bestaande uit: 1 familiedoos condooms, een aantal pornoboekjes, een aantal pornofilms en liefdeshandboeien.

Gewacht tot we zeker waren dat iedereen van zijn familie binnen was (zijn familie was een beetje gelovig) en toen met z'n alle naar binnen gegaan, netjes iedereen een hand gegeven en gefeliciteerd en toen die kennis zijn leuke kado gegeven.

Die kennis was dus niet blij , zijn familie sprak van schande (heb ik later gehoord), zijn moeder wenste dat ze er niet was en zijn vader zat op z'n gemak de boekjes door te bladeren

Die kennis heeft daarna trouwens nooit meer een grote mond gehad
Haha, doet me denken aan een verjaardag van een maatje. Die werd toen 16. We hadden heb een videoband gegeven en gezegt dat dat de film van de vakantie was. Dus hij had 'm gelijk in de videorecorder gedouwd, terwijl de hele woonkamer vol zat met familie enzo. Maar stiekem was 't niet de vakantie film, maar een pornofilm. z'n ouders konde er wel om lachen, maar hij zelf stond daar met een rooie kop in de kamer.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_33040103
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:39 schreef BOKA het volgende:
Een keer met vrienden een fles passoa ( Ik was jong ) leeggedronken, vervolgens volgepist en aan iemand gegeven, die aan iedereen mixdrankjes aan het uitdelen was.
Hij: "Dit is helemaal niet lekker"
Ik: "Dat komt omdat het puur is."
Hij: "Nou, ik hoef het toch niet meer"

Hoe droog
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_33040383
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Moet je eens in de gehuchten in het Noorden komen
Slepen hele tractors het dak op van een boerderij...verslepen alles wat los zit en dumpen het ergens anders.
Elke nacht van 31 december- 1januari hetzelfde verhaal.
Kon er om lachen, maar vorig jaar dus even niet meer.
Één keer is leuk, maar elk jaar hetzelfde verhaal is saai.
Klopt, als we weer eens gezopen hadden was het weer zover, maar na een paar keer had ik ook zoiets van: oké en nu is het niet grappig meer. Ons huis is trouwens ook al slachtoffer geworden, m'n pa vond het niet echt leuk, ik kon er wel om lachen. Ook hebben vrienden van me een keer een vlag van de lokale woningbouwvereniging gejat (ze hadden de vlag buiten laten hangen 's nachts, in het weekend, dat is vragen om problemen!) en die wilden ze dus bij ons aan het dak ophangen, maar m'n zusje was er wakker van geworden en deed haar rolluik een beetje omhoog waarna ze wegrenden.
Die vlag hangt nu nog steeds bij een vriend thuis, is al meer dan een jaar geleden
Make The Floor Burn!
pi_33040952
Ik heb op de MAVO ooit samen met een ander meisje een gozer uit onze klas in de maling genomen. Hij had altijd van die mooie verhalen van meisjes die dan allemaal gek op hem waren. Eigenlijk had hij overal wel mooie praatjes over. En 90% was dan gewoon verzonnen.

Nou wij dus voor valentijndag een liefdesbrief geschreven van een verzonnen persoon. Zoeen van: "Ja ik ben zo gek op je en elke keer als ik je aankijk smelt ik." We hebben hem weken daarna nog rond zien kijken of hij het meisje kon spotten.
  dinsdag 13 december 2005 @ 13:38:29 #205
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33041947
ik heb een keer de kat van de buren in 2en gesneden omdat ze hun bal telkens in onze tuin schopten
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33042571
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef Kiteless het volgende:
ik heb een keer de kat van de buren in 2en gesneden omdat ze hun bal telkens in onze tuin schopten
Flauw
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33042616
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Haha, doet me denken aan een verjaardag van een maatje. Die werd toen 16. We hadden heb een videoband gegeven en gezegt dat dat de film van de vakantie was. Dus hij had 'm gelijk in de videorecorder gedouwd, terwijl de hele woonkamer vol zat met familie enzo. Maar stiekem was 't niet de vakantie film, maar een pornofilm. z'n ouders konde er wel om lachen, maar hij zelf stond daar met een rooie kop in de kamer.
Zie het gezicht van mijn ouders al voor me
Helaas denk ik ook dat ze erom zouden lachen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33042668
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]


Heb veel rotgeintjes uitgehaald, maar het rotste vond ik toch toen ik een jaar of 7 was...... toen stond ik op het school plein aan bepaalde mensen snoepjes uit te delen alleen het waren hete pepers
(tegenwoordig doet de jeugd dat vast met microdotjes(minilsd tergrootte van een peper).
Zie er de humor wel van in
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:19:26 #209
8853 CrazyWitch
ik ben lekker gek!
pi_33044428
ik heb een keer een oude pop van mij helemaal onder gesmeerd met nepbloed uit de fop winkel en toen snachts heel stil bij me broer in bed gelegt en tja toen ie wakker werd omdat ie moest plassen hoorde je hem 2 straten verder nog gillen

toen was net die film chuckys bride uit en die was ik met hem gaan kijken maar hij kan dus niet tegen zulke films :D
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:26:47 #210
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_33044619
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 13:38 schreef Kiteless het volgende:
ik heb een keer de kat van de buren in 2en gesneden omdat ze hun bal telkens in onze tuin schopten
Tief es op joh, kutkneus.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_33045172
Ik zat een keer met wat vrienden op t strand. Een jongen die naast mij zat begon opeens uitgebreid te gapen en ik pak gewoon zonder na te denken een volle hand zand en gooi het allemaal in zijn mond Vond hij niet erg leuk
  dinsdag 13 december 2005 @ 15:51:40 #212
78498 classpc
I don't like change
pi_33045317
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:26 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Tief es op joh, kutkneus.
Mee eens
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:50:11 #213
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_33047051
OMG die Kiteless LOL

Wat een figuur Ineens duikt 'ie weer ergens op met zijn gesneden katten.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
  dinsdag 13 december 2005 @ 16:59:32 #214
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33047290
nou mijn bijdrage dan maar

lang geleden werkte ik nog als een vakkenvuller bij een welbekende bouwmarkt.
Een oudere collega ging weg en we haalde een grapje uit. Als eerste hadden we zijn auto heel voorzichtig opgetild zodat zijn banden net boven de grond uitstaken.. toen het nog ligt was viel dit wel op maar toen het eenmaal wat donkerder buiten was niet meer..

Dus wij net doen alsof we niks geregeld hadden gewoon "doei" en hij liep naar buiten.. start zn auto en vroeeem draaiende wieltjes hahaha wat een dijenkletser..

Hij weer naar binnen beetje gelachen met zn allen.. hij vond het een goede grap. echt zo'n mijn auto is heilig figuur... taart eten wat drinken nog wat kletsen etc.. Collega gapt zijn sleutels uit zijn zak.. en trekt de bougie kabel los..

onze excollega dus weer naar buiten krijgt hij zijn auto niet gestart goh.. wij binnen zitten gniffelen.. maar hij bleef wat lang weg. Na een kwartier komt tie binnen met een gezicht dat op huilen staat om te vragen of hij iemands mobieltje kon lenen omdat zijn auto het niet meer deed en hij zijn pa kon bellen om hem op te halen.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  dinsdag 13 december 2005 @ 17:08:12 #215
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33047521
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef Lidia het volgende:
Ik zat een keer met wat vrienden op t strand. Een jongen die naast mij zat begon opeens uitgebreid te gapen en ik pak gewoon zonder na te denken een volle hand zand en gooi het allemaal in zijn mond Vond hij niet erg leuk
Bwahahahaha die is wel leuk maar dat is wel zoiets waar ik je kat voor zou snijden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  Moderator dinsdag 13 december 2005 @ 17:18:29 #216
18653 crew  D.
pi_33047748
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 17:08 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Bwahahahaha die is wel leuk maar dat is wel zoiets waar ik je kat voor zou snijden
nu maar hopen dat je zelf een pijnlijke dood mag sterven
  dinsdag 13 december 2005 @ 18:48:53 #217
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_33049723
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 12:59 schreef xman het volgende:
Ik heb op de MAVO ooit samen met een ander meisje een gozer uit onze klas in de maling genomen. Hij had altijd van die mooie verhalen van meisjes die dan allemaal gek op hem waren. Eigenlijk had hij overal wel mooie praatjes over. En 90% was dan gewoon verzonnen.

Nou wij dus voor valentijndag een liefdesbrief geschreven van een verzonnen persoon. Zoeen van: "Ja ik ben zo gek op je en elke keer als ik je aankijk smelt ik." We hebben hem weken daarna nog rond zien kijken of hij het meisje kon spotten.
Heb weleens iets soortgelijks gedaan.

Paar dagen voor valentijnsdag aan vriend gevraagd wie hij leuk vond enzo. Dus ik met wat andere vrienden kaart gemaakt en bij hem in de bus gedaan.

Na het weekend (valentijn viel toen op een zaterdag/zondag) vroeg hij aan mij of ik nog een telefoonlijst had van de klas, want hij was die van hem al hele tijd kwijt en dat was wel lastig. Ik had er natuurlijk geen . Hij beetje aan andere klasgenoten vragen, maar die hadden er ook geen voor hem.

Zitten we in de les en op een gegeven moment zegt hij tegen mij:
Zo, nog valentijnskaarten gehad?
ik: Nee, jij wel?
hij: Nee ik ook niet...

Ik wist natuurlijk wel beter

Later fietsen we naar huis zegt hij opeens:
Ik moet je wat bekennen, ik heb toch een kaart gehad!
ik: Leuk, van wie?
hij: *noemt naam van dat meisje wat hij zo leuk vond*
ik: Oh daarom heb je die telefoonlijst nodig
hij: Ja, precies.

Dezelfde middag komen ik en die vrienden bij elkaar en bellen hem op. Dus vriend van me met vrouwenstem beetje dollen en vragen of hij zin had om wat te doen... en toen had had hij het opeens door dat wij het waren.

Belt hij later terug met een verhaal dat ik beter niet op school kon komen die volgende dag.
ik zeg: hoezo niet dan?
hij: Ja, alle meisjes uit de klas gaan boos op je zijn..
ik: ooh ok, wat ben je van plan?
hij: nah, ik vertel gewoon wat jij gedaan hebt..
ik: mm je doet maar, denk alleen dat het niets uitmaakt. Alhoewel ze je misschien uitlachen dat je het geloofde..

Toen heeft hij het maar laten gaan

Later hoorde ik dat zijn moeder de kaart vond en die hem toen kwam brengen toen hij met zijn neef zat te ... gamen
pi_33052727
Een vriendin had in mijn auto iets te hard gereden. dus ik een paar weken gewacht en gevraagd of ze op een bepaalde datum iets te doen had. Zij van nee hoezo. ik van nou weet je nog dat je te hard hebt gereden, er is nu een officier van Justitie die je rijbewijs en 1600 gulden wil hebben. Ze trok zo wit weg dat ik maar meteen heb gezegd dat het een geintje was ipv een paar weken te wachten.

Voor de rest de standaard grap met zout op tafel zetten terwijl het dopje loszit. Die vriend keek heekl beteuterd met een heel potje zout in zijn soep.

afgelopen zondag ik had garnalen bestelt in een restaurant, maar dat duurde vrij lang. Dus ik zat te vertellen dat het vast wel sneller zou gaan als ze ze eerst doodmaken voor ze ze koken dan stribbelen ze niet tegen. Dus toen ze eindelijk kwamen zat ik van, o kijk deze is nog aan het stuiptrekken. Zitten er twee dames vol afschuw naar mijn bord garnalen te kijken

Standaard op merking als iemand vraagt hoe wilt u uw steak, nou dood als het kan

Ja sorry heb iets met eten
Laatste Een vriendin had een keer een levende larve in een grapefruit gevonden ( ze eet nog steeds geen grapefruits, dus toen ze kipnuggets zat te eten die ik ook wilde, heb ik effe de subtiele opmerking geplaats misschien zitten daar ook wel larve in het vlees is net zo wit. resultaat zij hoefde niet meer ik had kipnuggets
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_33056021
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 15:46 schreef Lidia het volgende:
Ik zat een keer met wat vrienden op t strand. Een jongen die naast mij zat begon opeens uitgebreid te gapen en ik pak gewoon zonder na te denken een volle hand zand en gooi het allemaal in zijn mond Vond hij niet erg leuk
Whahahhaa OMFG LOLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!!11!1!!!1
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:04:46 #220
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_33056057
Op school een keer het verzorgingslokaal binnengeslopen. De dames waren in de keuken er achter aan het koken.. en toen hebben we alle tassen in de kastjes onder het raam "verstopt" We dachten dat ze daar wel als eerste zouden zoeken, maar ze hebben tot 8 uur ofzo gezocht en zijn toen met zijn allen zonder tas naar huis gegaan

Ze hebben bij mij ook wel rottigheid uitgehaald, maar 9 van de 10 keer teruggepakt. Iemand had een keer een aansteker zo lang aangehad totdat ie roodgloeiend werd en in mijn zij gedrukt terwijl ik lag te zonnen op het strand. Toen werd ik zo pissed dat ik hem het hele strand heb achterna gezeten, maar hij was sneller en toen ben ik teruggelopen en heb als zijn zooi in het zoute water geflikkert en toen werd hij boos en werd het alsnog knokken Beetje jammer als je verwacht dat ik dan niks terug doe.

Iemand vond het nodig om mij tot verstikking te kelen met mijn Ajaxdas (voor mij was het gewoon een das, ik ben niet eens voor ajax, laat staan voetbal, maar voor hem een reden om mij te kelen) Ik ging dus nokkie en toen ik weer bijkwam ben ik met een waas in mijn ogen die gozer op gaan zoeken en tot zijn spijt stond hij net bovenaan de trap en heb ik hem er dus vanaf geschopt. Voor hem resulterend in een gebroken schouderblad en gebroken heup.. krijsen als een varken deed ie. Maar goed, had voor mij dus ook wel gevolgen..

Een jongen die mij met zijn slavenclubje vanaf groep 6 tot 8 terroriseerde tijdens de repetitie van de musical tegen zo een kapstok geduwd, waardoor hij geen lucht meer kreeg en heb toen allebei zijn ogen dichtgeslagen toen hij mij in mij gezicht spuugde

Bij het strand heb ik ook wel bougiedoppen gejat enne meer van dat soort kattekwaad.

[ Bericht 63% gewijzigd door GSi op 13-12-2005 22:13:02 ]
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_33056230
Mij schiet er ineens 1 te binnen

Op Ameland *daar waren we met school in de 5e*, was er zo'n grafsukkel die bij 2 vrienden op een kamer lag in de andere boerderij. Wij moesten hem zo niet, dus dachten we die gaan we wat flikken. Wij dus naar dat pauperwinkeltje gelopen (we hadden beter kunnen zweven dat ging makkelijker met die tyfus wind daaro). Bifi gekocht, chips, en allerlei soorten worst. Dus wij hahaha, 's avonds bifi kauwen met 3 man, en om de beurt diep in die slaapzak spitten. Zo afschuwelijk goor, en chips en alles, en jah hij kwam toch laat thuis, dus me matties gingen vroeg naar bed zodat hij de lamp niet durfde aandoen.

De volgende ochtend stond ie op, en plakte overal op ze lichaam gore stukjes worst, en uitgekauwde chips. Whahahaha. Toen had hij dus alles beveiligd behalve ze tandenborstel. Hij ging ze tandenpoetsen en toen moest ie schijten. CaMpLo zag ze kans dus schoon en pistte over ze tandenborstel heen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen toen hij gewoon lekker bleef poetsen, boven en onder, kauwvlakken, voortanden HILARIOUS gewoon
JOHNNY HEITINGA
pi_33056436
Oh ja en op school in de 4e ofzo. Gingen we ringenzwaaien en zo'n debiel had zo'n gaye broek vast dus ik moest als soort security klaar staan. Iedereen moest voor punt dus alleen naar voren hele klas kijken. En toen ging hij lekker zwieren en op een punt waar ie moest draaien zeg maar, deed ik net of hij viel en greep hem vast. Natuurlijk zwierde hij trug maar ik had wel ze broek en boxer te pakken, waardoor ik ze tot ze enkel aftrok. En ja kom dan maar eens tot stilstand
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:23:00 #223
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_33056725
Onderweg van mijn werk naar huis moest één van mijn colleaga's nodig pissen en vroeg of ik bij de eerste de beste tankstation wilde stoppen. Mij schoot toen te binnen dat er op de route een bekende homo ontmoetingsplaats was. De tankstation reed ik dus voorbij omdat ik het zogenaamd vergeten was maar ik zei tegen hem dat ik ergens anders wel een plekje wist. Bij de bewuste plek aangekomen hield hij het haast niet meer en sprong het busje uit en vervolgens sprintend en zijn riem losmakend de bosjes in ging. Leuker was toen hij met een rood hoofd en vloekend en tierend de bosjes weer uit kwam rennen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_33056894
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef cheqy het volgende:
Onderweg van mijn werk naar huis moest één van mijn colleaga's nodig pissen en vroeg of ik bij de eerste de beste tankstation wilde stoppen. Mij schoot toen te binnen dat er op de route een bekende homo ontmoetingsplaats was. De tankstation reed ik dus voorbij omdat ik het zogenaamd vergeten was maar ik zei tegen hem dat ik ergens anders wel een plekje wist. Bij de bewuste plek aangekomen hield hij het haast niet meer en sprong het busje uit en vervolgens sprintend en zijn riem losmakend de bosjes in ging. Leuker was toen hij met een rood hoofd en vloekend en tierend de bosjes weer uit kwam rennen.
Wuahahah
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:30:45 #225
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_33057022
En nog één. Terwijl een andere collega zat te schijten op een dixie, (zo een bouw wc-tje) heb ik samen met een ander een kabel er omheen gelegd, bevestigd aan een mijn trekhaak en een paar honderd meter over een stuk afgesloten weg heen gesleurd.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_33057043
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef cheqy het volgende:
Onderweg van mijn werk naar huis moest één van mijn colleaga's nodig pissen en vroeg of ik bij de eerste de beste tankstation wilde stoppen. Mij schoot toen te binnen dat er op de route een bekende homo ontmoetingsplaats was. De tankstation reed ik dus voorbij omdat ik het zogenaamd vergeten was maar ik zei tegen hem dat ik ergens anders wel een plekje wist. Bij de bewuste plek aangekomen hield hij het haast niet meer en sprong het busje uit en vervolgens sprintend en zijn riem losmakend de bosjes in ging. Leuker was toen hij met een rood hoofd en vloekend en tierend de bosjes weer uit kwam rennen.
.
pi_33057151
Heb wel eens van een excollega zijn auto opgekrikt en op kratjes gezet. Daarna ze banden eraf gehaald hahaha Hij kon er duidelijk niet om lachen maar hij was een matennaaier dus nooit meer ze banden teruggegeven
pi_33057212
Wel eens wraak genomen op iemand die een "geintje" met mij uithaalde.

Iemand trok een stoel weg waar ik op wilde gaan zitten, onder me weg, gevolg: Zwaargekneusd stuitbeentje, die pijn in het begin is niet te beschrijven. Nadat de pijn gezakt was heb ik een geintje bij die jongen uitgehaald; Ik sloeg hem een hersenschudding, niet de bedoeling, maar toch...

Ach ja, ik was pas 15....
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:37:29 #229
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_33057274
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef fratsman het volgende:
Wel eens wraak genomen op iemand die een "geintje" met mij uithaalde.

Iemand trok een stoel weg waar ik op wilde gaan zitten, onder me weg, gevolg: Zwaargekneusd stuitbeentje, die pijn in het begin is niet te beschrijven. Nadat de pijn gezakt was heb ik een geintje bij die jongen uitgehaald; Ik sloeg hem een hersenschudding, niet de bedoeling, maar toch...

Ach ja, ik was pas 15....
De enige manier waarop mensen begrijpen dat ze verkeerd zitten. Goed gedaan imho.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  dinsdag 13 december 2005 @ 23:34:07 #230
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_33059044
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef cheqy het volgende:
Onderweg van mijn werk naar huis moest één van mijn colleaga's nodig pissen en vroeg of ik bij de eerste de beste tankstation wilde stoppen. Mij schoot toen te binnen dat er op de route een bekende homo ontmoetingsplaats was. De tankstation reed ik dus voorbij omdat ik het zogenaamd vergeten was maar ik zei tegen hem dat ik ergens anders wel een plekje wist. Bij de bewuste plek aangekomen hield hij het haast niet meer en sprong het busje uit en vervolgens sprintend en zijn riem losmakend de bosjes in ging. Leuker was toen hij met een rood hoofd en vloekend en tierend de bosjes weer uit kwam rennen.
Hehe!

Ik heb er ook nog wel een..
Keer bij een gozer 60 zakken chips (12 kg) in zijn tuin geleegd, dat was de volgende morgen wel een flinke bende
pi_33061143
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef fratsman het volgende:
Wel eens wraak genomen op iemand die een "geintje" met mij uithaalde.

Iemand trok een stoel weg waar ik op wilde gaan zitten, onder me weg, gevolg: Zwaargekneusd stuitbeentje, die pijn in het begin is niet te beschrijven. Nadat de pijn gezakt was heb ik een geintje bij die jongen uitgehaald; Ik sloeg hem een hersenschudding, niet de bedoeling, maar toch...

Ach ja, ik was pas 15....
HAHAHAHA
  woensdag 14 december 2005 @ 00:37:54 #232
104963 ETA
European Travel Author
pi_33061283
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef fratsman het volgende:
Wel eens wraak genomen op iemand die een "geintje" met mij uithaalde.

Iemand trok een stoel weg waar ik op wilde gaan zitten, onder me weg, gevolg: Zwaargekneusd stuitbeentje, die pijn in het begin is niet te beschrijven. Nadat de pijn gezakt was heb ik een geintje bij die jongen uitgehaald; Ik sloeg hem een hersenschudding, niet de bedoeling, maar toch...

Ach ja, ik was pas 15....
Heb ik ooit ook eens gedaan bij een meid...... vondt ze niet leuk, sindsdien heeft ze me nooit meer aangekeken, terwijl ik haar wel leuk vond en zij mij ook wel dacht ik.... wijze les, nooit meer doen dus....
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_33061412
quote:
Op woensdag 14 december 2005 00:37 schreef ETA het volgende:

[..]

Heb ik ooit ook eens gedaan bij een meid...... vondt ze niet leuk, sindsdien heeft ze me nooit meer aangekeken, terwijl ik haar wel leuk vond en zij mij ook wel dacht ik.... wijze les, nooit meer doen dus....
Een hersenschudding slaan?
pi_33061690
pi_33063587
Op de middelbare school hadden we K. en K. was volgens zichzelf erg experimenteel met drugs. Ze rookte wiet, nam wel eens een pilletje of een paddestoel tot zich, en snoof speed en coke. Zei ze. K. was toen 14. Wij (J. en ik) vonden het wel mooi geweest met de wilde verhalen van K. en namen een krijtje uit het geschiedenislokaal mee en maakten dat fijn met een mesje uit het technieklokaal, stopten het in een dubieus zakje dat ik voor de handigheid even van thuis had meegenomen (zo'n ieniemienie vershoudzakje wat je dicht kunt knijpen) en we overhandigden het aan K. die ons duizendmaal dankte en het in de pauze opsnoof in het fietsenhok. Wij keken toe. Ongeveer 25 minuten later was ze "enorm stoned" en het was "de beste speed ooit". Na haar trip hebben we maar verteld dat het krijt was. K. was not amused, maar we hebben haar nooit meer over drugs gehoord.
pi_33063611
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:03 schreef FUFR het volgende:
Lijkwagen bij iemand (die nog wat te goed had) langsgestuurd om hem op te laten halen.
Needless to say dat er niemand dood was..
pi_33065116
quote:
Op woensdag 14 december 2005 03:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Op de middelbare school hadden we K. en K. was volgens zichzelf erg experimenteel met drugs. Ze rookte wiet, nam wel eens een pilletje of een paddestoel tot zich, en snoof speed en coke. Zei ze. K. was toen 14. Wij (J. en ik) vonden het wel mooi geweest met de wilde verhalen van K. en namen een krijtje uit het geschiedenislokaal mee en maakten dat fijn met een mesje uit het technieklokaal, stopten het in een dubieus zakje dat ik voor de handigheid even van thuis had meegenomen (zo'n ieniemienie vershoudzakje wat je dicht kunt knijpen) en we overhandigden het aan K. die ons duizendmaal dankte en het in de pauze opsnoof in het fietsenhok. Wij keken toe. Ongeveer 25 minuten later was ze "enorm stoned" en het was "de beste speed ooit". Na haar trip hebben we maar verteld dat het krijt was. K. was not amused, maar we hebben haar nooit meer over drugs gehoord.
!!11
  woensdag 14 december 2005 @ 09:33:42 #238
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33065218
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef GSi het volgende:
Op school een keer het verzorgingslokaal binnengeslopen. De dames waren in de keuken er achter aan het koken.. en toen hebben we alle tassen in de kastjes onder het raam "verstopt" We dachten dat ze daar wel als eerste zouden zoeken, maar ze hebben tot 8 uur ofzo gezocht en zijn toen met zijn allen zonder tas naar huis gegaan

Ze hebben bij mij ook wel rottigheid uitgehaald, maar 9 van de 10 keer teruggepakt. Iemand had een keer een aansteker zo lang aangehad totdat ie roodgloeiend werd en in mijn zij gedrukt terwijl ik lag te zonnen op het strand. Toen werd ik zo pissed dat ik hem het hele strand heb achterna gezeten, maar hij was sneller en toen ben ik teruggelopen en heb als zijn zooi in het zoute water geflikkert en toen werd hij boos en werd het alsnog knokken Beetje jammer als je verwacht dat ik dan niks terug doe.

Iemand vond het nodig om mij tot verstikking te kelen met mijn Ajaxdas (voor mij was het gewoon een das, ik ben niet eens voor ajax, laat staan voetbal, maar voor hem een reden om mij te kelen) Ik ging dus nokkie en toen ik weer bijkwam ben ik met een waas in mijn ogen die gozer op gaan zoeken en tot zijn spijt stond hij net bovenaan de trap en heb ik hem er dus vanaf geschopt. Voor hem resulterend in een gebroken schouderblad en gebroken heup.. krijsen als een varken deed ie. Maar goed, had voor mij dus ook wel gevolgen..

Een jongen die mij met zijn slavenclubje vanaf groep 6 tot 8 terroriseerde tijdens de repetitie van de musical tegen zo een kapstok geduwd, waardoor hij geen lucht meer kreeg en heb toen allebei zijn ogen dichtgeslagen toen hij mij in mij gezicht spuugde

Bij het strand heb ik ook wel bougiedoppen gejat enne meer van dat soort kattekwaad.
Dat zijn geen geintjes, dat zijn gewoon verkapte Kijk-eens-hoe-stoer-en-urbanghetto-ik-ben verhalen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 december 2005 @ 11:38:33 #239
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33067855
Tijdens het eindejaarsfeest op school:

Tijdens de toespraak van het schoolhoofd sneaky het damestoilet en herentoilet induiken. Van die vershoudfolie, goed strak over de wc spannen, en de bril naar beneden. Valt nooit op met dat brakke licht.

Gevolg, spetters alle kanten op!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33068870
Mijn collega heeft gister een gemene grap uitgehaald met een jonge die een beetje de weg kwijt is. Dit jongetje is helemaal gek van computers, hij stond voor het raam te zwaaien, op gegeven moment komt me collega, loopt naar het raam toe, en doet de luxeflex dicht. Best hard vind je niet?
  woensdag 14 december 2005 @ 12:40:28 #241
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_33069244
quote:
Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef sanger het volgende:
Tijdens het eindejaarsfeest op school:

Tijdens de toespraak van het schoolhoofd sneaky het damestoilet en herentoilet induiken. Van die vershoudfolie, goed strak over de wc spannen, en de bril naar beneden. Valt nooit op met dat brakke licht.

Gevolg, spetters alle kanten op!


tvp
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_33070181
LSD middelbare school: alle leraren van de zesde klas getracteerd op een heerlijk ontbijt... rijkelijk gevuld met laxeermiddel. Terwijl zij aan het eten waren alle toiletten in het schoolgebouw afgesloten met kettingsloten. De buren aan de overkant van school hadden het die ochtend erg druk met leraren die naar de WC moesten. Werd trouwens niet gewaardeerd door de personen in kwestie... tja, was idd een shit geintje...
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
pi_33070289
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:20 schreef dadah het volgende:
LSD middelbare school: alle leraren van de zesde klas getracteerd op een heerlijk ontbijt... rijkelijk gevuld met laxeermiddel. Terwijl zij aan het eten waren alle toiletten in het schoolgebouw afgesloten met kettingsloten. De buren aan de overkant van school hadden het die ochtend erg druk met leraren die naar de WC moesten. Werd trouwens niet gewaardeerd door de personen in kwestie... tja, was idd een shit geintje...
Woeha, lachen met jullie zeg. Straks krijgt er iemand een darmbeschadiging of een wisselwerking met een ander medicijn of gewoon een overdosis. Hebben jullie nog geluk mee gehad. Ik zou jullie allemaal van school getrapt hebben...zonder oren.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33070442
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Marseille het volgende:
xtc pilletje in een kopje koffie gedaan van een meisje die bij mij werkte.
Ja, leuk. Een vriend van me is op die manier overleden.

Wat lopen er toch een mongolen rond in dit land.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33070476
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Woeha, lachen met jullie zeg. Straks krijgt er iemand een darmbeschadiging of een wisselwerking met een ander medicijn of gewoon een overdosis. Hebben jullie nog geluk mee gehad. Ik zou jullie allemaal van school getrapt hebben...zonder oren.
Blablabla... wat zal dat een heftige straf zijn geweest zeg, om op LSD (Laatste SchoolDag) ons van school te trappen...
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
  woensdag 14 december 2005 @ 14:15:08 #246
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_33071628
Op de MAVO een keer een pen geleend van iemand (zo'n ballpoint met ijzeren achterkant). Maarja die wou hij dus wel terug hebben na de les.
Dus ik vlak voordat de les was afgelopen die achterkant eventjes verwarmd met een aansteker. Heeft ie een paar weken met flinke blaren op zn duim en wijsvinger rondgelopen

Op het MBO ook nog iets.
Die school had 2 gangen met klapdeuren. De les was afgelopen en wij lopen naar de koffie corner (waar die 2 gangen samenkomen) had iemand met zo'n AXA beugelslot de klapdeuren van gang 1 aan elkaar gemaakt
Gelukkig zaten wij in de andere gang en konden we lekker van onze pauze genieten. De school is er nooit achter gekomen wie het had gedaan.

En nog wel meer dingen maar daar kan ik zo snel niet op komen
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_33071973
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef dadah het volgende:

[..]

Blablabla... wat zal dat een heftige straf zijn geweest zeg, om op LSD (Laatste SchoolDag) ons van school te trappen...
Als je van school bent getrapt mag je ook geen eindexamen meer doen he.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_33072172
Daar heb jij weer een punt
Nikon D3 + aanhangsels en opschoefsels
pi_33072275
quote:
Op woensdag 14 december 2005 13:31 schreef dadah het volgende:

[..]

Blablabla... wat zal dat een heftige straf zijn geweest zeg, om op LSD (Laatste SchoolDag) ons van school te trappen...
Ja blablabla. Ik bedoelde je te zeggen dat het een onverantwoordelijke kutgrap is waar je iemand mee het hoekje om kunt jagen, licht.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33073550
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:15 schreef Martijn85 het volgende:
Op de MAVO een keer een pen geleend van iemand (zo'n ballpoint met ijzeren achterkant). Maarja die wou hij dus wel terug hebben na de les.
Dus ik vlak voordat de les was afgelopen die achterkant eventjes verwarmd met een aansteker. Heeft ie een paar weken met flinke blaren op zn duim en wijsvinger rondgelopen
Jezus, iemand die je iets uitleent
  woensdag 14 december 2005 @ 15:36:11 #251
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33073714
Ik heb eens een gele PVC-buis die iemand had ingegraven in de nieuwbouw opgegraven. De beste man had de buis daar voor het storten van de fundering dichtgeplakt ingegraven. Ik vermoed dat die buis daar lag om als doorvoering voor een electriciteitskabel te dienen van woning naar achtertuin. Ik heb de gele buis, die een doorsnede van ongeveer 10 centimeter had, verwisseld voor een grijs PVC buisje met de doorsnede van 12 milimeter. Inmiddels zijn alle huizen natuurlijk bewoond. Ik heb het resultaat natuurlijk nooit gezien maar de voorpret maakt alles goed.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_33098741
Wat zou er moeten gebeuren dan?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33110072
Een vriend was bij een avondje zuipen in slaap gevallen op de bank, heb ik met tape de complete stoel ingewikkeld met hem erin. Toen ie vast zat heb ik hem met allemaal toefjes scheerschuim versierd. Daarna nog even ze handen volgespoten met scheerschuim. Word ie wakker probeert ie die troep van ze gezicht af te vegen, HAHA toen zat ie helemaal onder!!

Gamertag: Jewcookie
  Donald Duck held donderdag 15 december 2005 @ 19:22:42 #254
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33110130
Wat zijn sommigen van jullie toch enorme klootzakken zeg
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 15 december 2005 @ 19:37:32 #255
71089 blxxun
leve het leven !
pi_33110632
Condoom om buurman z`n uitlaat (van z`n auto )gedaan, reed ie volgende morgen weg met een roze zeppelin achter z`n wagen hahaha !!

Wieltjes van buurman z`n kliko doorgezaagd toen ie vol zat met rotzooi !! hahaha !!

Goedje dat kunststof oplost in buurman z`n kunststof kozijnen gespoten hahaha !!!

Buurman opgegeven bij homo-dating site hahaha

Buurman ontving een SM-gasmasker met vieze boekies, z`n wijf maakte het open !!! hahaha !

gerookte makreel onder buurman z`n fundering gegooid !!!!!

buurman is nu weg...toch wel jammer....
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
  donderdag 15 december 2005 @ 20:58:36 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_33113299
Het gemeenste geintje wat ik ooit uitgehaald heb was op 11 september 2001. Ik was vanaf het begin al aan 't kijken, en rond een uur of vijf 'smiddags kwam m'n zusje (toen was ze 16) thuis van school. Ik zag haar aan komen fietsen door het raam en aan haar blik in de ogen te zien had ze nog niks meegekregen van de ramp in de VS. Ik ren dus in volle paniek naar de deur toe "HEB JE HET AL GEHOORD??!' Zij: huh, nee wat dan?? Ik weer: "ALIENS HEBBEN ONZE AARDE AANGEVALLEN EN WE HEBBEN NOG MAAR KORT TE LEVEN!!'...zij daarna natuurlijk: Ja, tuurlijk...

Maar ik dus doorgaan he, ''New York wordt nu compleet verwoest en zo gaan ze alle steden af, kijk maar op TV". Net op dat moment op tv stortte één van die torens in, ik zapte in alle consternatie nog even naar het mozaiek kanaal om te laten zien dat elke zender het uitzond en de wereld op z'n kop stond. Toen weer terug naar Nederland 2, mensen die wegrenden voor een grote stofwolk van die instortende WTC-toren. Nou,...echt die reactie toen van haar...Écht pure hysterie, ik had (en heb) m'n zus nooit meer zo angstig horen gillen...Ze ging echt helemaal flippen (ik riep er nog even voor 'morgen zijn we allemaal dood!!') maar ik schrok toch wel zo erg van haar reactie dat ik m'n lachen niet meer in kon houden. Toch maar verteld dat het slechts (toen nog 'waarschijnlijk') terroristen waren. Ze was al iets gerustgesteld, maar vond het toch evengoed wel erg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_33113576
uuh pistool op iemands hoofd gezet omdat er wat problemen met die gozer waren..... was wel grappig hoe bang hij was....
pi_33116384
Zo, sommigen zijn echt tè bruut, gewoon!
Maar veel zijn ook leuk.

Mijn geintje:
Op de mavo was er een meisje van een paar klassen lager een beetje (naar het schijnt een beetje heel erg) verliefd op mij. (Ongelovelijk, maar waar)
Dus ik zie haar, tijdens een pauze tussen haar klasgenoten/vriendinnen zitten.
Ik loop naar haar toe, hurk voor haar neer en vraag:
Jij bent toch [insert naam]?
Zij: Ja?
Ik: En ik heb begrepen dat je mij nogal leuk vind?
Zij:... [rood hoofd]Ja, eigenlijk wel.
Ik: dan Zou ik jou wel wat mogen vragen?
Zij: Ja?!
Ik: Zou jij wel... [haar gezicht was inmiddels rood geworden en ze begon behoorlijk giechelig te worden] mij willen vertellen hoe laat het is?
Zij: ... stotter pruts...ehmmm... nou [tijd noemt]

Ik zag wat tranen opwellen. Niet zo lief, eigenlijk.
pi_33118646
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef blxxun het volgende:
buurman is nu weg
Goh. Verrassend
  donderdag 15 december 2005 @ 23:42:10 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33119980
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef Silenus het volgende:
Het gemeenste geintje wat ik ooit uitgehaald heb was op 11 september 2001. Ik was vanaf het begin al aan 't kijken, en rond een uur of vijf 'smiddags kwam m'n zusje (toen was ze 16) thuis van school. Ik zag haar aan komen fietsen door het raam en aan haar blik in de ogen te zien had ze nog niks meegekregen van de ramp in de VS. Ik ren dus in volle paniek naar de deur toe "HEB JE HET AL GEHOORD??!' Zij: huh, nee wat dan?? Ik weer: "ALIENS HEBBEN ONZE AARDE AANGEVALLEN EN WE HEBBEN NOG MAAR KORT TE LEVEN!!'...zij daarna natuurlijk: Ja, tuurlijk...

Maar ik dus doorgaan he, ''New York wordt nu compleet verwoest en zo gaan ze alle steden af, kijk maar op TV". Net op dat moment op tv stortte één van die torens in, ik zapte in alle consternatie nog even naar het mozaiek kanaal om te laten zien dat elke zender het uitzond en de wereld op z'n kop stond. Toen weer terug naar Nederland 2, mensen die wegrenden voor een grote stofwolk van die instortende WTC-toren. Nou,...echt die reactie toen van haar...Écht pure hysterie, ik had (en heb) m'n zus nooit meer zo angstig horen gillen...Ze ging echt helemaal flippen (ik riep er nog even voor 'morgen zijn we allemaal dood!!') maar ik schrok toch wel zo erg van haar reactie dat ik m'n lachen niet meer in kon houden. Toch maar verteld dat het slechts (toen nog 'waarschijnlijk') terroristen waren. Ze was al iets gerustgesteld, maar vond het toch evengoed wel erg.
2000 light years from home
pi_33120086
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
ik vond je zo'n leuke gast hier op fok. jammer.
pi_33120264
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef Silenus het volgende:
...
top
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_33120347
Echt erg hoe men anderen te grazen neemt...
Soms zijn mensen net ratten
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33121175
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
wat zullen jij en je vrienden bezuurde vriendinnen hebben.
pi_33124591
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:37 schreef blxxun het volgende:
Condoom om buurman z`n uitlaat (van z`n auto )gedaan, reed ie volgende morgen weg met een roze zeppelin achter z`n wagen hahaha !!

Wieltjes van buurman z`n kliko doorgezaagd toen ie vol zat met rotzooi !! hahaha !!

Goedje dat kunststof oplost in buurman z`n kunststof kozijnen gespoten hahaha !!!

Buurman opgegeven bij homo-dating site hahaha

Buurman ontving een SM-gasmasker met vieze boekies, z`n wijf maakte het open !!! hahaha !

gerookte makreel onder buurman z`n fundering gegooid !!!!!

buurman is nu weg...toch wel jammer....
Die onthoud ik ff. We hebben toch verkutte buren hier niet normaal.
JOHNNY HEITINGA
pi_33124601
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:14 schreef mien-moeke het volgende:
Zo, sommigen zijn echt tè bruut, gewoon!
Maar veel zijn ook leuk.

Mijn geintje:
Op de mavo was er een meisje van een paar klassen lager een beetje (naar het schijnt een beetje heel erg) verliefd op mij. (Ongelovelijk, maar waar)
Dus ik zie haar, tijdens een pauze tussen haar klasgenoten/vriendinnen zitten.
Ik loop naar haar toe, hurk voor haar neer en vraag:
Jij bent toch [insert naam]?
Zij: Ja?
Ik: En ik heb begrepen dat je mij nogal leuk vind?
Zij:... [rood hoofd]Ja, eigenlijk wel.
Ik: dan Zou ik jou wel wat mogen vragen?
Zij: Ja?!
Ik: Zou jij wel... [haar gezicht was inmiddels rood geworden en ze begon behoorlijk giechelig te worden] mij willen vertellen hoe laat het is?
Zij: ... stotter pruts...ehmmm... nou [tijd noemt]

Ik zag wat tranen opwellen. Niet zo lief, eigenlijk.
Hey ik post ook niet elk gesprek met me moeder. Dit is zo niet hard.
JOHNNY HEITINGA
pi_33124833
Zelf iets met natte condooms en schooltassen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_33125469
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 08:07 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hey ik post ook niet elk gesprek met me moeder. Dit is zo niet hard.
Ik vind 'm best wel gemeen.
pi_33125500
Wat een kutgrappen in dit topic trouwens. ... Poppen met bloed ophangen in de douche, homofobe jongeren die de auto van een homo vernielen ... Wat een mongolen lopen er rond op dit forum
pi_33125663
Samen met een vriend (A.) heb ik eens een geintje uitgehaald wat helemaal niet gemeen bedoeld was, maar toch wel behoorlijk uit de hand escaleerde...

We hadden na het stappen ergens een "te koop" bord uit een tuin getrokken, en tussen ons in op de fiets half Ede door gezwalkt om m vervolgens bij een vriend (D.) van ons in de tuin te zetten. Zijn ouders waren op vakantie, dus hij zou het zelf vinden de volgende ochtend. Dikke voorpret natuurlijk.
De buren die het de volgende ochtend zagen staan vermoedden meteen het ergste: Z'n vader was waarschijnlijk ontslagen, en daarom moesten ze nu het huis verkopen. Ze hebben toen met de hele straat een inzamelingsactie gehouden om de ouders van D. financieel te kunnen ondersteunen.

Je kunt je vast wel voorstellen dat die ouders not amused waren toen de buren met een grote zak geld aankwamen toen ze terug waren van vakantie, en bovendien dat bord ook nog in de tuin stond. (D. is een behoorlijk luie lamzak, dus had dat bord ook niet effe weggehaald)

Leuk detail is dat ik nu met precies die 2 jongens in een huis woon, wat we van de ouders van D. huren. Ik denk dat we tegen de tijd dat zowel A. als ik het huis verlaten en zelf iets gaan kopen maar eens gaan opbiechten dat wij het waren...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:01:54 #271
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33126187
Hehehehehe, iemands kat in 2en gesneden
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33126438
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef Kiteless het volgende:
Hehehehehe, iemands kat in 2en gesneden
Foto's?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33126500
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef Kiteless het volgende:
Hehehehehe, iemands kat in 2en gesneden
Ga is weg met je lompe kat grappen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:18:58 #274
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33126513
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:17 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ga is weg met je lompe kat grappen
Stik in je natte condooms
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33132353
quote:
Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef Silenus het volgende:

"ALIENS HEBBEN ONZE AARDE AANGEVALLEN EN WE HEBBEN NOG MAAR KORT TE LEVEN!!'
Fan-tas-tisch!!!

You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33132958
Vriend na het uitgaan 10 km laten lopen naar huis zal hem leren om ruzie te maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33133054
O en bakstenen bij het bejaardenhuis door ramen gegooid.
Klein jochie in elkaar geschopt met 2 man (wij waren tien ofzo, jochie 7 )
Fietsen na het uitgaan in de gracht gooien.
Banden lek steken na het uitgaan.
Brievenbussen jatten en in de plomp gooien.
Kiezels tegen/door ramen bij mensen gooien.
En een middenstander beroofd van 2000 euro
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33133063
Ja dat zijn nogal kutgrappen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33133143
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 13:36 schreef rameijer het volgende:

[..]

Fan-tas-tisch!!!

je gaat bijna hopen op weer een aanslag
en ineens wil ik een zusje
pi_33133935
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:01 schreef Kiteless het volgende:
Hehehehehe, iemands kat in 2en gesneden
ik heb je moeder gister opgegeten, nog niet gemerkt?
pi_33134638
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Beach het volgende:
Klein jochie in elkaar geschopt met 2 man (wij waren tien ofzo, jochie 7 )
Held!
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:23:51 #282
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_33135659
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Beach het volgende:
O en bakstenen bij het bejaardenhuis door ramen gegooid.
Klein jochie in elkaar geschopt met 2 man (wij waren tien ofzo, jochie 7 )
Fietsen na het uitgaan in de gracht gooien.
Banden lek steken na het uitgaan.
Brievenbussen jatten en in de plomp gooien.
Kiezels tegen/door ramen bij mensen gooien.
En een middenstander beroofd van 2000 euro
Dat zijn geen gemene geintjes.
Dat is half crimineel kansloos randgroepjongerengedrag.
Dé reden dat de hedendaagse jeugd, en dus óók jij, collectief wordt uitgekotst.

tenzij je een broek van vijf maten te groot aantrekt natuurlijk; in dat geval is de droefenis zo mogelijk nog groter

Jawohl Herr Kaloin!
pi_33135991
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:23 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Dat zijn geen gemene geintjes.
Dat is half crimineel kansloos randgroepjongerengedrag.
Dé reden dat de hedendaagse jeugd, en dus óók jij, collectief wordt uitgekotst.

tenzij je een broek van vijf maten te groot aantrekt natuurlijk; in dat geval is de droefenis zo mogelijk nog groter

Daar ben ik van af gestapt hoor
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33136354
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Beach het volgende:
O en bakstenen bij het bejaardenhuis door ramen gegooid.
Klein jochie in elkaar geschopt met 2 man (wij waren tien ofzo, jochie 7 )
Fietsen na het uitgaan in de gracht gooien.
Banden lek steken na het uitgaan.
Brievenbussen jatten en in de plomp gooien.
Kiezels tegen/door ramen bij mensen gooien.
En een middenstander beroofd van 2000 euro
Dat zijn geen kutgrappen, dat zijn sterke verhalen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:46:40 #285
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33136389
ik heb m'n vriendin een keer zo laten schrikken dat ze d'r hele broek vol zeek.....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 16 december 2005 @ 15:56:46 #286
130271 papierclipje
The Powerfull holder of PAPER
pi_33136690
Ik had vroeger een heleboel stomme jochies in de buurt wonen.. ik was 16 hun 8 ofzo... die ging ik altijd tegen elkaar opstoken... zo van
weet je wat hij zei... zou ik echt niet pikken hoor... kzou hem gaan slaan. je kan hem toch makkelijk aan. totdat ze elkaar dan ook echt gingen slaan

en op een gegeven moment zat ik op een vuilnis container.. 3 van die jochies komen langslopen... "waarom zit jij op de container"
"nou er zit een monster in"

2 jongetjes lachen 1 jongetje keek een beetje angstig dus ik ga door

- "ja er zit een vampier in... maar ik weet niet hoelang ik het nog vol hou om hem in bedwang te houden"

ik doe de container een beetje schudden., 2 jongetjes harder lachen, ene jongetje vind het steeds enger worden.

- begin steeds harder te schudden "O NEE hij gaat ons vast opeten" schud schud

2 jongetjes helemaal dubbel ene jongetje bijna huilen..

"nee <naam van ene jongetje> als we jou nou opofferen en laten opeten dan zijn wij veilig... dat moet! je moet gewoon opgegeten worden! voor ons"

ene jongentje: " neee neee dat wil ik niet"

nog Harder schudden "JAWEL het moet... IK HOU HEM NIET MEER"
gooi de klep open.. ene jongetje huilend naar huis rennen andere 2 jongetjes vielen letterlijk om van het lachen.
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:35:04 #287
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_33137898
opgeblazen ballon in de wc leggen, iemand met diarree er over heen laten kakken,
wc-hokje uitgaan, brandende peuk op de ballon gooien. Wel goed mikken...
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_33137956
Ik heb gister de kat van kiteless door midden gesneden en Kiteless heb ik meteen maar ook gedaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33144397
Hah, waar ik nog steeds plezier van heb, al is het 10 jaar geleden:

Ik ging als jong studentje op kamers wonen. Een vent alleen had een kamer te huur (nee, niks met homo's ofzo). Ik die kamer huren en alles ging prima. Het was wel een apart type, alle ruimtes waar ik niks verloren had, waren dus altijd op slot. Moest ik bv. een keer stofzuigen, dan kon ik dus bij hem de zuiger gaan vragen.
Goed, de kleine ergernissen namen toe, hij begon me steeds meer dwars te zitten. Onder andere met opzet per ongeluk de verwarming uit laten staan zodat ik op een koud kamertje zat. Moest ik verplicht op de hogeschool gaat studeren, en dat leidde mij toch veel af. Hij zat me dus continu dwars, kom ik op een zondag avond naar mijn kamertje vanaf het weekend adres, heeft hij een magnetron op het aanrecht staan. Ik: "Hee, magnetronnetje gekocht?" Hij: "Ja, speciaal voor de weekenden, dan neem ik zo'n diepvriesmaaltijd. Ik eet doordeweeks altijd warm op m'n werk en dan kan ik tenminste van de gewoonte afstappen om 's weekend chinees te halen". Ik: "OK, goed bedacht". Hij: "Maar ik zet hem doordeweek wel weg, dan neemt hij geen plaats in op het aanrecht". Ik : "OK". Het aanrecht was zo ontzettend groot, daar kon je wel 3 magnetrons kwijt zonder het te merken. Hij was gewoon bang dat ik z'n magnetronnetje ging gebruiken. Ik kookte altijd vers of at in de mensa. De rare dingen die die vent in z'n hoofd haalde, een tijdklok op de verwarming en dus tussen 22:00 en 8:00 geen verwarming of warm water. Kun je dus niet douchen voor college. Hij douchte na z'n werk rond 18:00 en dat was dus geen probleem.
Op een gegeven moment meldde meneer dat hij wilde stoppen met kamertje verhuren en ik kreeg 2 maanden om te verhuizen.
Toen ging het hek van de dam, hij begon met steeds meer te pesten en dwars te zitten.
Ik heb me niet onbetuigd gelaten, zie hier de lijst:
- Het was zomer, ik heb alle dakbedekking van de platte daken lek gesneden over meerdere meters
- uren en uren, dagenlang 06 nummers gebeld met de tikkenteller uitgeschakeld, moet een mega rekening geweest zijn.
- de sleutel van de woonkamer nagemaakt, daar lagen alle indoor huissleutels, kon ik overal bij
- in z'n sinas fles gepist
- Visafval in het gat voorde watermeter. Dat was een heel koel gat direct achter de voordeur, dus begon pas na langere tijd te ruiken. Heb ik dus pas kort voordat ik vertrok gedaan.
- WC's de remsporen uitgepoetst met zijn tandenborstel
- Na het stappen even heel kort heel hard de stereo aan zodat meneer net ff wakker werd
- Na vertrek de sloten van z'n auto nog gesuperglued, kassa 5 nieuwe sloten
- Een hoop troep en afval achtergelaten
- Laatste maand huur niet betaald, hij had 1 maand huur als borg. Geen eindafrekening dus gnagna.
- Stopcontacten uit de muur gehaald, draadjes in de muur zo kort mogelijk afgekipt.
Ik vergeet vast nog wel wat, maar dit was het belangrijkste. Waarschijnlijk denkt die vent nog wel eens aan me. Ik kwam hem wel eens in de stad tegen en dan riep ik een halve straat over "Hee, ALEX". Iedereen kijken, hij rooie kop.

Het bovenstaande lijkt misschien gruwelijk overdreven, maar het is echt waar. Die vent heeft me 10 maanden zo liggen tergen en treiteren dat ik gewoon OP was. Hij heeft het zelf zo gewild. Ik nam met de kerst nog een sixpack wieckse witte met glas voor hem mee. Leuk voor onder de kerstboom, terwijl hij gewoon mijn kamer 's weekends als gastenverblijf gebruikte. Stiekem!
pi_33150036
@ Ramon73
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_33150136
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:45 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dat zijn geen kutgrappen, dat zijn sterke verhalen.
En als het dat niet zijn moeten we die jongen zijn ip adres maar eens doorspelen naar zijn provider
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:16:32 #292
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33150331
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef Ramon73 het volgende:
--
Whehe, leuk verhaal. Maar als ik dit zo lees had die vent misschien wel gelijk, dat ie zo argwanend was.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:19:29 #293
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_33150425
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef Seneca het volgende:

[..]

En als het dat niet zijn moeten we die jongen zijn ip adres maar eens doorspelen naar zijn provider
Ik denk dat z'n provider z'n IP al weet
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_33153703
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef bigben04 het volgende:

[..]

Ik denk dat z'n provider z'n IP al weet
Allicht, maar wat z'n provider waarschijnlijk niet weet is dat de jongen achter dit ip zojuist een bekentenis heeft gedaan van mishandeling en vandalisme
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_33154812
Bart (Collega van mij) reed destijds (10 jaar terug) elke ochtend naar het werk en parkeerde elke dag zijn auto op dezelfde plek. Regelmatig leende hij mij de sleutels van zijn wagen. Ik werkte er alleen op zaterdag.

In een snode bui.. ik langs de schoenmaker en toch maar even een extra sleutel laten maken.

Die dag netjes wagen terug.. nix aan de hand!

Week later.. andere collega hield hem bezig terwijl ik naar buiten ren en de auto achterstevoren in het vak zet.

's avonds paniek natuurlijk.. ik en mijn collega wisten zeker dat hij zijn auto zo geparkeerd had. We stonden te kijken toen hij eraan kwam!!

2 weken later.. auto naar andere eind van parkeerplaats gereden. Wederom 'savonds ongeloof. "Neej bart.. je was laat vanochtend, dus die plek was al bezet.. wij stonden te kijken!!"

Intussen collega bart al aardig gefrustreerd.

2 dagen later: Ik al zijn cd's in zijn wisselaar op andere volgorde gezet.

Kom ik op zaterdag ochtend na een feestje brak op de zaak.. staat hij zijn wisselaar open te schroeven.. "Neej.. echt!! hij is heeelemaal van slag!!" (Wij allemaal konden nog net lachen inhouden)

paar weekjes later: Schuif CD van Jantje Smit op plek van CD1 in de wisselaar.

Andere collega met hem op terugweg in de auto.. Lacht hem vierkant uit voor die kutmuziek die hij draaide... Frustratie compleet!!!!

Bart wist het inmiddels zeker.. er was een vrouwtje in de buurt die exact dezelfde auto had en haar sleutel paste op zijn auto!!!

Om het verhaal compleet te maken ben ik hem na het werk een keer gevolgd toen hij op visite bij een collega ging. Bart was inmiddels 2 maanden gestopt met roken, dus ik blaas een peuk weg in zijn frisse auto en duw deze demonstratief in de brandschone asbak.

Daarna draai ik zijn achteruitkijkspiegel naar voren.

Collega na visite bij bart in de auto.. Ruikt meteen dat er gerookt is en maakt natuurlijk de nodige opmerkingen. Trekt asbak open en ziet een ranzige smerige peuk uitgedrukt in zijn verder glimmende asbak.

Schreeuwen.... gillen.. vloeken... stampvoeten... en wij lachen natuurlijk...

Verhaal compleet toen hij midden op de weg op de rem ging staan en zijn pleidooi deed over de spiegel die verkeerd stond...

Bart's vriendin helemaal over de pis en vond dat hij de auto moest verkopen.. tot onze grote spijt...

Hij weet tot de dag van vandaag van niets (misschien nu dus wel )
pi_33154858
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 18:00 schreef Blik het volgende:
ik heb wel eens iemands lenzen weggespoeld door de wc, zwaar aso want ik heb zelf ook lenzen, en ik weet hoe kut het is als je je lenzen kwijtraakt op vakantie

heb er ook wel spijt van
hopelijk ben je zo aardig geweest om nieuwe lenzen te regelen.
Als iemand dat bij mij zou doen, word ik echt link (en ja dit dametje kan erg agressief worden)
daar mijn setje lenzen samen al 600 euro kostten.

kijk voor mij is de ultieme gemene streek dat iemand denkt dat ie behoorlijk genaaid is, maar dat als ie weer normaal is, ziet dat er niks kapot of weg is. Maar beter is gewoon een goede orginele streek als het losschroeven en verhuizen van de groene brievenbus (dus nummer 9 op nummer 30 en ga zo maar door) en het weghalen van de buitenverlichting (naja de lampen dan,deze hebben we weer in een brievenbus gedaan)<< het heeft zelfs nog in de krant gestaan ongeveer 13 jaar terug>> "er is een spoor van vernielingen aan gericht in omgeving huizen/bussum." ofzo (wat er precies stond weet ik niet meer maar dit was zo beetje de strekking)<<< zelfs mijn moeder vond het wel humor toen ik vertelde wat er daadwerkelijk gedaan was. journalisten overdrijfen altijd zo. Ik bedoel niks kapot wel iets weg maar als je beter zocht vond je het zo terug.. (tsja we hebben er natuurlijk geen briefje bij gedaan he)

ik vond het autootje verhuizen ook wel lachen (mens denken dat ie gejat was)
  zaterdag 17 december 2005 @ 08:58:45 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_33155112
1 van de gemenere grappen die ik uitgehaald heb in mijn jongere jaren was om een zakje met een beetje water te pakken, en van ALLES in je moeders kruidenkastje er wat in te flikkeren, om die vervolgens bij de stomme buurman tegenover ons in het raam te gooien, alleen jammer genoeg voor hem was hij een weekendje weg (in de zomer) dus het zat lekker aangekoekt
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_33158124
Whahaha, zitten echt hele leuke tussen.

Natuurlijk heb ik de standaard grappen allemaal ook gedaan, maar in de supermarkt heb ik toch wel een leuke altijd Bijna ieder kind in de supermarkt wil van alles hebben wat ie niet mag van mama, dus zo'n kindje gaat naar mama met iets in der handen, maaaaaaaaam, mag ik dit? Als de moeder dan nee zei en het kindje uiteindelijk dat product weer terug had gelegd, kwam ik in actie. Ik ging snel dat product pakken en legde het dan snel in de boodschappenkar. Duurt meestal even voor de moeder het doorheeft, maar dan! Whahaha tot janken toe, Heb je dat er nou TOCH in gelegd, WAT HEB IK JE NOU GEZEGD, NEEEE IS NEEEEE! Kindje helemaal, nee maar mam dat heb ECHT ik niet gedaan hoor..... hahahaha. Ja eigenlijk was het soms ook wel zielig, vooral als ze een lel kregen ofzo.
  zaterdag 17 december 2005 @ 12:37:14 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_33158160
Whehe. Ja ik heb een keer een verkering verpest. De mannelijke helft is jarenlang boos op me geweest (en nee, ik verpestte het níet door er met de vrouwelijke helft vandoor te gaan ). Verder heb ik mijn (dove, dat verklaart een hoop ) huisgenoten eens wijsgemaakt dat de huisbaas kwaad was en ons diezelfde avond nog weg wilde hebben. Hoe schattig dat ze binnen 10 minuten klaar stonden met hun volgepakte weekendtas . Een paar dagen later werd ik gedwongen m'n excuses aan te bieden , want het zou geen leuke grap zin geweest.
Niet meer actief op Fok!
pi_33158253
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Whehe. Ja ik heb een keer een verkering verpest. De mannelijke helft is jarenlang boos op me geweest (en nee, ik verpestte het níet door er met de vrouwelijke helft vandoor te gaan ). Verder heb ik mijn (dove, dat verklaart een hoop ) huisgenoten eens wijsgemaakt dat de huisbaas kwaad was en ons diezelfde avond nog weg wilde hebben. Hoe schattig dat ze binnen 10 minuten klaar stonden met hun volgepakte weekendtas . Een paar dagen later werd ik gedwongen m'n excuses aan te bieden , want het zou geen leuke grap zin geweest.
Is het ook niet
pi_33158259
En vol! 14.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')