abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 13:05:01 #101
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29579614
Ik heb een keer alle prullebakken in de kantine dicht gelijmt en de deksels vastgelijmt toen ik onterecht straf had. Ze moesten ze allemaal vervangen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29583662
In slaapzakken van een aantal vrienden vermalen denneappels gestrooid aan het begin van een week kamperen.

Van een gymleraar met al een bedenkelijke staat van dienst tegen de conrector lopen klagen dat hij niet alleen meisjes lastigvalt maar mij ook met als gevolg dat ik op mijn woord werd geloofd en de beste man die ook duitsleraar was 3 maanden was geschorst en toen ontslagen omdat er veel meer mensen waren die "terecht" aangifte tegen hem durfden doen toen ik ook had "bekend".

In de kroeg aan het einde van de avond "bier" gaan halen voor 2 gasten die geen rondjes wilden geven en vervolgens 2 biertjes kopen en een derde glas volpissen en afkoelen onder de kraan. Daarna 1 biertje en het glas pis vermengd en met drie biertjes (goed onthouden welke de goeie is) nog een laatste rondje met zijn drieen.
Gasten zat en gulzig genoeg om het hele biertje op te slempen en de volgende dag waren ze ziek.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_29583946
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef Deetch het volgende:
In slaapzakken van een aantal vrienden vermalen denneappels gestrooid aan het begin van een week kamperen.

Van een gymleraar met al een bedenkelijke staat van dienst tegen de conrector lopen klagen dat hij niet alleen meisjes lastigvalt maar mij ook met als gevolg dat ik op mijn woord werd geloofd en de beste man die ook duitsleraar was 3 maanden was geschorst en toen ontslagen omdat er veel meer mensen waren die "terecht" aangifte tegen hem durfden doen toen ik ook had "bekend".

In de kroeg aan het einde van de avond "bier" gaan halen voor 2 gasten die geen rondjes wilden geven en vervolgens 2 biertjes kopen en een derde glas volpissen en afkoelen onder de kraan. Daarna 1 biertje en het glas pis vermengd en met drie biertjes (goed onthouden welke de goeie is) nog een laatste rondje met zijn drieen.
Gasten zat en gulzig genoeg om het hele biertje op te slempen en de volgende dag waren ze ziek.
Van pis wordt je niet ziek, het is steriel
pi_29583993
alcohol is ook steriel, maar wedde dat jij er ziek van wordt als je 1 borrelglaasje pure alcohol drinkt :S
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:08:43 #105
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29584716
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:01 schreef Deetch het volgende:

.
Als je die aanhaaltekens terecht hebt geplaatst is dit echt een kankerstreek.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:14:10 #106
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29584776
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 17:19 schreef Burbo het volgende:

[..]

Van pis wordt je niet ziek, het is steriel
Hoe kom je er nou weer bij dat urine steriel is???
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_29584848
Van een glas urine word je NIET ziek!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:26:49 #108
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_29584945
goed topic
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 18:28:52 #109
42555 Tomek
Take on the world!
pi_29584994
Een keer de pc van een kameraad van me op zaterdagnacht midden in de stad op straat gezet. Ik was het beu dat er voor de zoveelste keer iemand tegen mijn huis op klom en bij me voor het raam stond (hij dus)...

Hij wilde net een discotheek in gaan. Was wel geinig om hem daar te zien staan met die pc onder zijn arm
pi_29585085
Oh, ik heb wel eens het brandalarm af laten gaan op het werk.

De buis van de wc op mijn werk er af geschroefd en een nietsvermoedend persoon had doorgetrokken (waterballet).

De auto van de kantinejuf afgezet met rood-wit-lint.
pi_29586239
Gemene geintjes houd ik niet van, wel van practical jokes

Een keertje na 't stappen hoorden we via via dat een vriend van ons ook naar huis kwam, maar dat hij ong 10 min achter ons liep. Wij snel met 'n vieren naar z'n huis gegaan, via achterdeur naar binnen gegaan, met z'n vieren onder zijn bed gaan liggen en wachten totdat hij binnenkwam. Toen die vriend binnenkwam trok hij nog biertje open, lag nog 5 min voor de buis en ging toen op z'n bed liggen. Na nog een keer 10 minuten met z'n vieren dat hele bed van onder opgetild en keihard schreeuwen. Hij is gillend de deur en z'n huis uitgerend, stond tie in z'n boxer midden op straat

Hij kijkt nog steeds onder z'n bed elke keer dat hij gaat slapen nou
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:10:36 #112
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_29586648
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 19:48 schreef mister_popcorn het volgende:
Gemene geintjes houd ik niet van, wel van practical jokes

Een keertje na 't stappen hoorden we via via dat een vriend van ons ook naar huis kwam, maar dat hij ong 10 min achter ons liep. Wij snel met 'n vieren naar z'n huis gegaan, via achterdeur naar binnen gegaan, met z'n vieren onder zijn bed gaan liggen en wachten totdat hij binnenkwam. Toen die vriend binnenkwam trok hij nog biertje open, lag nog 5 min voor de buis en ging toen op z'n bed liggen. Na nog een keer 10 minuten met z'n vieren dat hele bed van onder opgetild en keihard schreeuwen. Hij is gillend de deur en z'n huis uitgerend, stond tie in z'n boxer midden op straat

Hij kijkt nog steeds onder z'n bed elke keer dat hij gaat slapen nou
hahahahahaha dies echt geweldig
Drugs are good mkay?
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:25:06 #113
1607 Ali Salami
Altijd actueel
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:37:06 #114
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29587216
Een paar jaar geleden, op Terschelling stappen in de Ké Rijf bar. Midden in de zomer staan die barkeepers op een avond met topdrukte te zweten achter de bar. Terwijl wij daar een feestje aan het bouwen zijn.

Gaat ineens een van die barkeepers via de nooduitgang naar achter om emballage weg te zetten. Toen heb ik de deur (met zo'n 'drukstang') snel dichtgetrokken en zo die gozer buitengesloten

Het heeft anderhalf uur geduurd voordat ze in de gaten hadden dat ie weg was!!! En daarna vijf minuten om uit te vinden dat ie buiten stond te niksen
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:00:52 #115
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29587734
En die keer op het strand dat we met tie-rips aan het kloten waren.

Kameraad komt terug van het pootje baden en vindt zijn badlaken terug, precies in het midden geript. Dus toen kon ie lekker blijven staan

Nou ja, maakt niet uit, bruin was ie toch al. En we gingen bijna naar de strandtent om biertjes te drinken, dus hij werd niet echt heeeel erg pissig. Wat veranderde toen hij ontdekte dat z'n slippers aan elkaar geript waren. Zodat hij de rest van de dag op blote voeten kon lopen... of aan de bar alles uitleggen en een schaar vragen natuurlijk.

En bij de fiets nog een verrassing; tie-rips om de fietsband heen zodat de sprieten alle kanten uitsteken. Dat gaf me een geratel op de terugreis! Daar fietsen wij natuurlijk niet naast, want seriously uncool
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_29588163
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:40 schreef Wolter het volgende:
Iemand een keer een stier laten melken.

En een keer als klein jochie bij iemand op (vanuit een boom) zijn hoofd gezeken. Omdat ie een PSV-petje op had.

Iemand een keer "overvallen" , omdat hij net iets te groot praatte als hem wat zou overkomen. We hebben hem later op zn knieen laten zitten voor de pinautomaat en zijn broek naar beneden getrokken. Daarna gezegd dat hij niet meer mocht omkijken en dat hij voor 5 minuten zo moest blijven zitten. Heeft ie zelfs 10 minuten gezeten. Even later kwamen we hem toevallig tegen en hebben we hem gevraagd waarom hij zo bleek keek. Hij zei dat hij overvallen was door een Joegoslaaf die wel 3 keer zo breed als hem was en 4 koppen groter. Toen maar meteen uitgelegd dat ik (ben 2 x zo smal als hem) en de rest het waren en zijn geld teruggeven. Nu kan hij voor meer dingen ineens wat meer begrip opwekken..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:44:48 #117
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_29588862
quote:
quote:
,,Het is volledig uit de hand gelopen, ik vind het nu ook niet zo leuk meer.'' [...] Hij had wel staan te urineren in de kamer van de directeur.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 21:51:07 #118
53267 TC03
Catch you on the flipside
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 22:10:45 #119
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_29589468
Toen ik in de brugklas zat een emailtje naar een klasgenoot gestuurd onder het email adres van een andere klasgenoot, waarin stond dat ie homo was en verliefd op hem was etc..
Dus die gast keek hem toch raar aan op school
Maargoed, opslot dacht iedereen dus dat ie echt homo was. Heb ik maar verteld dat het een geintje was:P

En ook in de kroeg iemand een keertje een flinke teug pis laten drinken. Glas met pis met ijsklontjes naast een glas met witte wijn gezet.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
pi_29590827
quote:
Ik laat me reactie bij nader inzien maar weg anders heb ik weeeer een ban
pi_29591089
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef passport het volgende:

[..]

Terecht ... je had er nog bij moeten schijten ook, zijn ze gewend bij die boeren daar

Ik zit nu al 5 minuten (sinds ik dit topic lees) te bedenken wat ik heb uitgehaald ... verder dan wat mensen voor schut zetten op een simpele manier kom ik niet. Nooit pis in een shampoo gedaan op de voetbal, of autosleutels van iemand gejat, of schoenen omgewisseld oid. Ik ben te netjes ... neemt niet weg dat niemand ooit wat bij mij gedaan heeft, vergeldingsacties komen niet als jij nooit wat bij hun doet.

Oh ja, zag ergens staat dat iemand een ander iemand wat maandan cel bezorgd had ... man, wat ben jij erg zeg. Eén ding wat ik geleerd heb is dat je niemand verraadt. Wat je ook weet, hoe erg het ook is, je doet het niet. Ik weet dingen van mensen waardoor ze 20/30 maanden de cel in gaan ... ik zal het nooit zeggen, soort code ... vandaar dat ik ook een gruwelhekel heb aan kliklijnen etc. ... dat die mensen het kunnen om de politie te bellen om iemand aan te geven, ongelofelijk.

(dit niet té breed nemen, want als ik iemand een bank zie overvallen zal ik het zeggen ... maar wanneer iemand in het verleden wat gedaan heeft, of nu in bolletjes handelt ... zal ik het niet zeggen ...)
Als iemand illigale dingen doet gaat dat 9 van de 10 keer ten koste van anderen. Daardoor heb ik geen respect voor diegene die die illigale dingen doet en dus ook geen enkele moeite om te klikken. Door te klikken bewijs je de samenleving juist een dienst.
Waarom zou je politie alles zelf moeten doen als de burger kan helpen

Maar een wildplasser ofzo zal ik ook niet aangeven hoor
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:17:03 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_29591151
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik laat me reactie bij nader inzien maar weg anders heb ik weeeer een ban
Niemand ziet in dat Ali dit als geintje bedoeld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29591490
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Niemand ziet in dat Ali dit als geintje bedoeld?
Ik hield er wel rekening mee, maar erg "geinig" zou het dan niet zijn
pi_29591781
mijn vader is kaal en vrienden van mij zaten me op te jutten dat ik 25 gulden zou krijgen als ik mijn softijsje op het terras van McDonalds op zijn hoofd zou planten. Achter mijn vader zat ook een kale, dus hij zegt : je krijgt van mij het dubbele als het bij hem doet... ik kan heel hard rennen.

en bij wiskunde ooit trekrotjes tussen de klap-schoolborden gehangen en de krijtjes vervangen door tampons. op zich leek het leuk en niet gemeen, behalve dat we 'm daarna nooit meer hebben teruggezien, achteraf dus minder geslaagd...maar we hebben wel gelachen..
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:44:39 #125
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29591869
mijn vader en oom hebben me een keer 50 gulden gegeven (kapitaal in die tijd) om een krappe, gestreepte zwembroek van een dikke, vette duitser op het strand naar beneden te trekken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:51:54 #126
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_29592084
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vader en oom hebben me een keer 50 gulden gegeven (kapitaal in die tijd) om een krappe, gestreepte zwembroek van een dikke, vette duitser op het strand naar beneden te trekken.
blij dat ik dat niet heb gezien.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 23:52:39 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29592106
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:51 schreef B_BOY het volgende:

[..]

blij dat ik dat niet heb gezien.
want?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 00:57:28 #128
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_29593760
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 23:30 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik hield er wel rekening mee, maar erg "geinig" zou het dan niet zijn
Hatsjoe!
pi_29593818
Ik ben altijd liev
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29594395
In de brugklas hadden we een soort ICT-les en toen zei ik tegen een klasgenoot dat 'ie voor de gein eens bestanden uit de map c:\windows moet verwijderen. Hij delete die halve map (had thuis geen PC staan, was nog beetje in de begin tijd van windows enzo) en toen sloeg zn PC vast. Hij weer restarten en toen kwamen er allemaal foutmeldingen, komt er net een ICT mannetje aanlopen.
Klasgenoot is een week geschorst geweest!

Maar het gemeenste ga ik niet zeggen hier, lezen bekende mee. (t heeft te maken met veel bier en een irritant jochie )
  Moderator zaterdag 13 augustus 2005 @ 08:33:21 #131
18653 crew  D.
pi_29597604
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef Sport_Life het volgende:

Maar het gemeenste ga ik niet zeggen hier, lezen bekende mee. (t heeft te maken met veel bier en een irritant jochie )
fijn dat je meldt dat je het niet meldt
pi_29597924
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:31 schreef vanBoeschoten het volgende:

[..]

huh en dan ?
dan krijg je zwart water ofzo ? of nog meer ?
Als de norrit oplost krijg je inderdaad zwart water.
pi_29622120
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:52 schreef fresta het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29623685
Mijn broertje had altijd de smerige gewoonte om stiekem een flinke slok cola uit de fles te nemen. Toen heb ik op een gegeven moment de cola eruit geschud, en daarvoor in de plaats maggi in de fles gedaan
pi_29625200
tvp
  zondag 14 augustus 2005 @ 17:16:43 #136
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29633035
Auto jatten van een vriend/collega.

We waren net begonnen, hij had net z'n rijbewijs en de eerste auto was geleased.
Iedereen dik trots natuurlijk.

Hij zou ergens heen gaan met de auto, en ik wist waarheen.
Toen hebben we de reservesleutel "geleend". Wat glazen kopjes gekocht, van veiligheidsglas(je weet wel, als het breekt, breken ze in kleine korrels ipv scherven).

Gezorgd dat we 10 minuten later aankomen waar hij moest zijn. Glas op de grond gestrooid langs de deur, instappen en wegrijden (met die reserve sleutel) en dan maar wachten op het telefoontje
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 14 augustus 2005 @ 20:53:51 #137
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_29638625
best wel triest eigelijk
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_29638824
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
Auto jatten van een vriend/collega.

We waren net begonnen, hij had net z'n rijbewijs en de eerste auto was geleased.
Iedereen dik trots natuurlijk.

Hij zou ergens heen gaan met de auto, en ik wist waarheen.
Toen hebben we de reservesleutel "geleend". Wat glazen kopjes gekocht, van veiligheidsglas(je weet wel, als het breekt, breken ze in kleine korrels ipv scherven).

Gezorgd dat we 10 minuten later aankomen waar hij moest zijn. Glas op de grond gestrooid langs de deur, instappen en wegrijden (met die reserve sleutel) en dan maar wachten op het telefoontje
  maandag 15 augustus 2005 @ 09:03:43 #139
114652 ilife
Geen ondertitel
pi_29648925
Het einige wat ik me kan herinneren is het volgende: ik was 'vroeger' een keer bij een vriend een boterham eten. We hadden allebei chocolade pasta. Hij had pasta met brood en ik brood met pasta. Wij beginnen te eten, zeg ik tegen die vriend van mij: "gatverdamme, die pasta stinkt man!". Hij natuurlijk ruiken, dus ik duw die boterham met pasta in zijn gezicht Hij had de pasta in zijn neus zitten! Niet echt gemeen, maar wel leuk al zeg ik het zelf
pi_29661131
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog nooit een gemeen geintje uitgehaald. En daar ben ik trots op.

Ik heb me wel meermalen gruwelijk gewroken voor gemene geintjes die mij aangedaan zijn. En daar ben ik nog veel trotser op.

Don't fuck with me, want je zal het bezuren. Don't fuck with my friends, want je zal het bezuren.

Grapjes zijn leuk, maar met gemene mensen heb ik dus GEEN ENKEL greintje medelijden.

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn. Gemene mensen zijn het laagste van het laagste. Die verdienen het om verminkt te raken als ze hun gemenigheden uitvoeren. Punt.
Stoere jongen, kom eens aan me piemel zuigen.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:01:50 #141
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_29661260
xtc pilletje in een kopje koffie gedaan van een meisje die bij mij werkte.
.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:05:11 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29661382
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:36 schreef RetepV het volgende:

Eerlijk gezegd vind ik het zelfs leuk om gemene mensen gruwelijk terug te fucken.

En zo zou iedereen moeten zijn.
Zo is iedereen toch ook? Zo krijg je situaties als Ierland, Israel, Irak, Afghanistan, Koude Oorlog, WWII etc etc.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:18:27 #143
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29661811
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Marseille het volgende:
Dat zijn geen geintjes... Dat is vergiftiging!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:26:37 #144
124169 Chanandler
Kijk, het zit zo:
pi_29662013
Ik heb een keer een website van een paar breezah snollen uit mijn vroegere klas gelink-subit aan Flabber.nl, waren ze niet echt blij mee, toen die log oppeens gepost werd De 2na grootste log uit de Flabber geschiedenis werd het (Zwolse Bitches, wie kent ze niet)
Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.
  maandag 15 augustus 2005 @ 17:32:12 #145
69994 seto
-|||--------|||-
pi_29662176
Een keer mijn zus een glas cola met tabasco erin gegeven

Wil ze het daarna wegspoelen met een glas thee, bleek die nog gloeiend heet te zijn
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_29665160
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef Marseille het volgende:
Dat is gewoon gevaarlijk. Sommige mensen kunnen helemaal daar niet tegen.
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_29665754
Schiet me net weer 1 te binnen.
Bijna iedereen dronk bier (uit de fles) en hoe we er op kwamen weet ik niet meer , maar 1 van die gasten was best wel bezopen en zijn fles hebben we ongemerkt even weg kunnen pakken en de mond ervan ingesmeerd met een rode peper. Sneaky weer terug gezet en die gast had er dus niets van meegekregen. Hij dus een slok nemen....
In eerste instantie niets , maar een aantal tellen later kwam de reaktie "aaaahhhh mijn bek brand"
Waarop iedereen zei dat het brandt bier was....
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:01:02 #148
119235 Bad_Moon_Rising
Maak het beest in me los
pi_29667024
We zijn een keer met een stel vrienden naar een bungalowpark geweest. Een vriend van ons slaapt ontzettend vast en die hebben we 's-nachts met bed-en-al buiten bij de receptie van het park neergezet.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:22:00 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_29667741
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:01 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
We zijn een keer met een stel vrienden naar een bungalowpark geweest. Een vriend van ons slaapt ontzettend vast en die hebben we 's-nachts met bed-en-al buiten bij de receptie van het park neergezet.
Dat zijn dan wel weer goeie grappen!

Telt traangas (benzoylchloride) in de klas ook als grap? (we deden het gewoon om een paar uur vrij te krijgen nl. wat we ook gekregen hebben, er was geen les meer te geven in het lokaal en niemand wist waar het vandaan kwam! )
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:26:21 #150
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29667865
Ik had iets cools gedaan pas! jaaaaren geleden, ergens rond 2005

eerst kreeg ik het voor mekaar om minister van justitie te worden, dat was al een hele prestatie
vervolgens kreeg ik het ook nog eens bij al die debiele voor elkaar om ze een ID-kaart toonplicht te accepteren, ze dachten dat het hielp tegen criminaliteit / terrorisme!

Toen dacht ik, oh, zijn ze zo mak tegenwoordig? Toen heb ik gelijk maar europees even een bewaarplicht doorgevoerd, die europeanen zijn zó verwend, je kan ze alles aandoen, en ze hebben niks door, schitterend

nu, in 2015, denk ik er altijd aan terug, niet vlak voor het slapen gaan, want dan wordt ik even later wakker met een bevlekt beddengoed

Maar dat is wel het gemeenste denk ik!

groetjes
oud-minister Donner
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29668037
op lager school, van een meisje wat altijd verveld was haar jurk omlaag getrokken zodat ze in haar onderbroek stond. ze is huilend naar huis gegaan.

om middelbare school een stage docent zo treiteren dat ie iedereen eruit stuurde maar niemand ging toen is ie zelf maar weg gegaan, en we hebben nooit maar les van em gehad, volgens mij is ie nooit meer bij ons op schol geweest
  Donald Duck held maandag 15 augustus 2005 @ 20:34:35 #152
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29668134
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:26 schreef Yildiz het volgende:
Ik had iets cools gedaan pas! jaaaaren geleden, ergens rond 2005
<knip>
groetjes
oud-minister Donner
Bedankt, het is nu een stuk veiliger geworden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29668364
2 kratten bier in de bus toen we terug kwamen van een wedstrijd, de eerste krat was leeg en we stopte ergens om te pissen
1 leeg flesje gepakt, volgezeken en afgekoeld met water en toen terug gezet in de volle krat
en dan maar laten gokke welke flesje het was
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:42:37 #154
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29668375
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Bedankt, het is nu een stuk veiliger geworden
Precies, ik stond vanmiddag op het punt om een mes in me ribben te krijgen, maar toen ik vroeg naar hun ID-kaarten konden we er rustig over praten.

De jongens hadden een moeilijke jeugd gehad
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29668449
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
op lager school, van een meisje wat altijd verveld was haar jurk omlaag getrokken
Lag ze te veel onder de zonnebank?
pi_29669275
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
Prachtig

-Edit- Heb je er last mee gekregen?

[ Bericht 2% gewijzigd door TheDon1985 op 15-08-2005 21:15:44 ]
pi_29669586
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:42 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Precies, ik stond vanmiddag op het punt om een mes in me ribben te krijgen, maar toen ik vroeg naar hun ID-kaarten konden we er rustig over praten.

De jongens hadden een moeilijke jeugd gehad
je had heel hard BOEH moeten roepen, niet opgelet ?!
pi_29672184
vertellen dat de plaatselijke kapper waar iedereen een teringhekel aan had (en ook een lul was) een drugsdealer was. ondertussen veel zakjes met poedersuiker rond zijn zaak strooien...
de achterlijke boeren van dat dorp geloofden het ook nog

beton bij iemand op het gras gooien. knikkers op gras. hondenpoep in een brandende krant bij iemand voor de deur leggen en aanbellen. pizza's bestellen op naam van anderen etc.

nog niet echt superlage grappen uitgehaald ...
Islam=facisme
pi_29673758
t ergste wat ik gedaan heb was met een vriend van me, een andere vriend kwam voor t eerst bij mijn huis enzo, na een tijdje moest hij naar de WC, wij hem wijsmaken dat de WC kapot is en dat hij bij de buren moest, hij naar de buren, komtie later terug: 'de buren zijn niet thuis' vonden wij toen best grappig:-p
verder nix ergs gedaan..
pi_29685665
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:45 schreef Samcali het volgende:

[..]

Lag ze te veel onder de zonnebank?
Sjips Vervelend !
  donderdag 18 augustus 2005 @ 09:50:17 #161
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_29745517
Mijn vriend moest op zijn werk een keer een computerprogrammaatje schrijven. Natuurlijk had ie er een geintje ingestopt bij een toetsencombinatie waarvan ie dacht dat toch niemand die zou indrukken. Maarja de eerste de beste doos die achter die pc ging zitten, maakte natuurlijk die verkeerde combinatie. De volgende boodschap verscheen op het scherm:

Het stralingsschild van uw monitor is beschadigd. U dient zich onmiddelijk te verwijderen van uw werkplek.

Het meiske is toch lichtelijk geschrokken weggelopen van haar pc . ICT afdeling gebeld en die hebben volgens mijn vriend eerst zelfs de monitor vervangen, maarja dat hielp natuurlijk niet. Uiteindelijk na lang klooien toch maar es geinformeerd of de maker van het programma er iets mee te maken had.
pi_29745832
Een oud collega van mij heeft bij een vriend van hem onder de voorstoel een extra autoclaxon ingebouwd en die aangesloten op het contact. De eigenaar van de auto schijnt een deuk in zijn dak te hebben gemaakt bij het schrikken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 18 augustus 2005 @ 10:37:58 #163
26467 raphidae
...antichrist...
pi_29746634
Op het internaat waar ik woonde gingen de meesten elk weekend weg, en nou hadden een paar gasten mijn kamer een keer in het weekend vol gestopt met boombladeren etc. ik ben toen zeker 5 uur bezig geweest om het op te ruimen.

Ik ben toen naar de slager gegaan en 2 koeiekoppen gehaald. Die heb ik eerst een week in het midden van de zomer op een plat dak gelegd en vervolgens heb ik ze vrijdag in hun kamer gegooid. en de kieren van de deur afgeplakt. Ik gok dat de stank er nu nog hangt

En wat ik nog niet gedaan heb, maar me wel grappig lijkt is als ik een keer een appeltje te schillen heb met iemand om 2 grote negers in te huren die de persoon in kwestie onverwachts een busje intrekken en insmeren met boter. Dat is zo'n situatie waar je moeilijk aangifte van kan gaan doen... "Ja meneer agent, ik werd dus ontvoerd. En ingesmeerd met,... met,... boter!".

Oja, en iets gemener was een gast die een dierbaar persoon iets aangedaan had. Ik heb toen uitgezocht waar ie werkte (multinational) en welke woningbouwvereninging ie bij huurde en vervolgens voor hem z'n huur, electriciteit, gas, water, telefoon (incl. mobiel), bankrekeningen en baan opgezegd. Aangezien ik via de TPG post (toen nog PTT) een verhuisbericht had ingestuurd en zijn post zo kreeg heeft ie de bevestigingen nooit gehad en had ie niks door totdat ie werkloos op straat stond. Het kon nl. niet meer teruggedraaid worden aangezien z'n huis al vergeven was en ie niet kon bewijzen dat hij het niet was geweest. En ik hield er zijn banksaldo aan over, waar ik lekker van uitgeweest ben met de dierbare persoon in kwestie.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_29747232
quote:
Oja, en iets gemener was een gast die een dierbaar persoon iets aangedaan had. Ik heb toen uitgezocht waar ie werkte (multinational) en welke woningbouwvereninging ie bij huurde en vervolgens voor hem z'n huur, electriciteit, gas, water, telefoon (incl. mobiel), bankrekeningen en baan opgezegd. Aangezien ik via de TPG post (toen nog PTT) een verhuisbericht had ingestuurd en zijn post zo kreeg heeft ie de bevestigingen nooit gehad en had ie niks door totdat ie werkloos op straat stond. Het kon nl. niet meer teruggedraaid worden aangezien z'n huis al vergeven was en ie niet kon bewijzen dat hij het niet was geweest. En ik hield er zijn banksaldo aan over, waar ik lekker van uitgeweest ben met de dierbare persoon in kwestie.
Waarom geloof ik dit niet?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29747315
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waarom geloof ik dit niet?
* SHERMAN mee eens is.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_29747448
We hadden eens van die nep-geldbriefjes gekocht. Destijds nog in guldens. Op de blanco achterkant van een briefje van honderd hadden we, compleet in de C1000 huisstijl met logo erbij, het volgende geprint:
"Gefeliciteerd! Als gelukkige vinder van dit briefje bent u winnaar van onze C1000 honderdjes-actie. Als u deze brief binnen bij onze manager inlevert, ontvangt u een goedgevulde boodschappenwagen met inhoud ter waarde van 100 gulden." Etc. etc.

1 zo'n briefje opgefrommeld voor de ingang van de lokale C1000 gedropt, en van een afstandje toegekeken. Het leek net echt geld, dus de eerste de beste huisvrouw dook er bovenop. Eerst keek ze beteuterd toen ze doorhad dat het geen geld was, maar na de boodschap te hebben gelezen ging ze snel naar binnen. Wij lachen natuurlijk, en na 3 minuten gingen we binnen een blikje cola halen. Ondertussen had zich een hele menigte om de vrouw verzameld, die met een cassiere in gesprek was. We hoorden de kassavrouw nog zeggen: "Tja mevrouw, ik weet hier niets vanaf. Ik zal het echt even aan de manager moeten vragen, maar die is er pas over 3 uur"

Niet echt gemeen, maar wel leuk
  donderdag 18 augustus 2005 @ 11:07:35 #167
26467 raphidae
...antichrist...
pi_29747489
Ach, het was niet zo simpel als het daar staat, het had nogal wat voorbereiding nodig. Het kan nu ook niet meer, aangezien de TPG nu een doorstuurbevestiging stuurt naar het oude adres. Dat was een paar jaar terug niet zo. Plus, ik ben natuurlijk niet zo achterlijk geweest om zijn geld naar mijn rekening te laten overmaken en zijn post naar mij te laten sturen.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:37:00 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29753398
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 11:07 schreef raphidae het volgende:
Ach, het was niet zo simpel als het daar staat, het had nogal wat voorbereiding nodig. Het kan nu ook niet meer, aangezien de TPG nu een doorstuurbevestiging stuurt naar het oude adres. Dat was een paar jaar terug niet zo. Plus, ik ben natuurlijk niet zo achterlijk geweest om zijn geld naar mijn rekening te laten overmaken en zijn post naar mij te laten sturen.
Dus je loopt te liegen?
Goh, wat een verrassing...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:41:23 #169
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29753535
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 10:37 schreef raphidae het volgende:
Ik ben toen naar de slager gegaan en 2 koeiekoppen gehaald. Die heb ik eerst een week in het midden van de zomer op een plat dak gelegd en vervolgens heb ik ze vrijdag in hun kamer gegooid. en de kieren van de deur afgeplakt. Ik gok dat de stank er nu nog hangt
Dat was niet in Nederland zeker(denk eerder aan dromenland). Slagers geven dat helemaal niet mee. Biologieleraren hebben vaak de grootste moeite om zulke dingen te krijgen omdat het niet mag.

Daarbij heeft een slager niet eens de hoofden enz...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:54:22 #170
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29753946
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat was niet in Nederland zeker(denk eerder aan dromenland). Slagers geven dat helemaal niet mee. Biologieleraren hebben vaak de grootste moeite om zulke dingen te krijgen omdat het niet mag.

Daarbij heeft een slager niet eens de hoofden enz...
Klopt.
Mijn biologieleraar moest naar de Makro (afdeling diervoeding) om aan varkensharten te komen voor de ontledingslessen

Koeienharten, hoofden enzo mogen helemaal niet zo makkelijk verkocht worden, zeker koeienhoofden niet (BSE enzo).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:59:13 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29754082
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Klopt.
Mijn biologieleraar moest naar de Makro (afdeling diervoeding) om aan varkensharten te komen voor de ontledingslessen

Koeienharten, hoofden enzo mogen helemaal niet zo makkelijk verkocht worden, zeker koeienhoofden niet (BSE enzo).
Ik vond je vorige avatar leuker

Raphidae is een fantast.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:24:03 #172
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29754730
Jij ook al...
Nou, zal er over nadenken

Raphidae heeft inderdaad een nogal uitbundig fantasievermogen...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:38:15 #173
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_29755142
Niet denken...maar doen!

Als ik van Lowlands terug ben wil ik de oude zien

[ Bericht 75% gewijzigd door Nembrionic op 18-08-2005 15:46:26 ]
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:33:29 #174
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_29756699
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Niet denken...maar doen!

Als ik van Lowlands terug ben wil ik de oude zien
Ja meneer
pi_33035235
Om deze topic even een schop te geven, maar even een streek van mijzelf en een paar vrienden:

Zal nu een jaar of 12 geleden zijn ofzo, maar een kennis van ons had altijd een grote mond over de "wijven" en de "meiden" die hij wel niet had genaaid in het weekend.

Die groot doenerij waren wij een beetje zat en hebben toen voor zijn verjaardag iets gekocht waar hij niet op zat te wachten:
Een zelf samengesteld pornopakket bestaande uit: 1 familiedoos condooms, een aantal pornoboekjes, een aantal pornofilms en liefdeshandboeien.

Gewacht tot we zeker waren dat iedereen van zijn familie binnen was (zijn familie was een beetje gelovig) en toen met z'n alle naar binnen gegaan, netjes iedereen een hand gegeven en gefeliciteerd en toen die kennis zijn leuke kado gegeven.

Die kennis was dus niet blij , zijn familie sprak van schande (heb ik later gehoord), zijn moeder wenste dat ze er niet was en zijn vader zat op z'n gemak de boekjes door te bladeren

Die kennis heeft daarna trouwens nooit meer een grote mond gehad
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33035296
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 04:39 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Om deze topic even een schop te geven, maar even een streek van mijzelf en een paar vrienden:
[..]zijn familie sprak van schande (heb ik later gehoord)[...]

Hij zal nog regelmatig te horen krijgen hoe hij het toch in z'n hoofd haalde om met zulke mensen om te gaan.
pi_33035309
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:00 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Hij zal nog regelmatig te horen krijgen hoe hij het toch in z'n hoofd haalde om met zulke mensen om te gaan.
Ach zijn vader was in ieder geval wel blij met ons
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33035371
Een sterke magneet over een cassettebandje van m'n zusje gehaald, omdat ik stapelgek werd van de godganse dag Whitney Houston met dat "And I-I-I-I wil always love you-ou-ou-ou..."

Diezelfde middag uit wroeging de cd gekocht voor d'r.

Ik ben een slappeling...

Oja, en gisteren heb ik anoniem iemand aangegeven bij de belastingdienst. Wraak.
pi_33035715
Een pop met nepbloed in de douche 'opgehangen.' Vond ik zelf wel heel leuk trouwens.
  dinsdag 13 december 2005 @ 08:47:34 #180
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_33035928
Een HEEL pak suiker in iemand z'n benzine tank gegooid.... dit was nog in de tijd dat benzine klepjes nog open konden De man in kwestie was zowiezo een klootzak, hij was altijd dronken, sloeg zijn kinderen, en als de bal in zijn tuin kwam terwijk wij op het veldje ervoor aan het voetballen waren, dan kwam ie naar buiten en stak ie em lek.

Als wraak hebben we een pak suiker gekocht, en het hele pak in zijn tank gegooid, want we hadden namelijk gehoord dat dit niet goed zou zijn voor de motor. De volgende dag zagen we hem wegrijden, en weer terugkomen een uurtje later. Mislukt.

Dus NOG een pak suiker gekocht, en dat pak ook in de tank gemikt.... en toen werkte het wel. We weten niet wat/waar/wanneer, maar via via (buren) hoorden we dus dat z'n auto stuk was, bij de garage en dat het gerucht ging dat iemand suiker erin had gegooid.

We hebben twee weken lang zitten poepen als hij in de buurt kwam, maar hij heeft nooit doorgehad dat wij het waren..... Het zal hem trouwens best een paar honderd gulden gekost hebben destijds, want er hadden op z'n minst nieuwe filters in gemoeten, zo niet ook nieuwe inspuiters, want daar gaat die suiker natuurlijk vast in zitten. Een week of twee later reed hij weer rond in zijn auto, dus het was in ieder geval gemaakt.

Bij dezelfde persoon haalden we meer kattekwaad uit trouwens, zoals de bekende hondepoep in de brandende krant, van een afstand rode bessen door het raam schieten, en express de bal in de tuin schieten en em dan snel weer ophalen.

Tja... als kinderen wisten we niet beter. Het huwelijk is uit elkaar gevallen, zowel de moeder als de vader waren alcoholisten, en de kinderen werden regelmatig geslagen. De politie stond om de haverklap voor de deur, en dat was ook omdat ze iedere keer belden als wij iets uitvraten. Maar toen waren we natuurlijk in geen velden of wegen te bekennen en zaten we bij 1 van de vriendjes op de slaapkamer omdat we vanaf daar zicht op dat huis hadden.

Verder heb ik eigenlijk niets ergs uitgevoerd.... ik werd ouder en wijzer en verstandiger enzo....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:12:43 #182
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33037248
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is
(lang verhaal met heftruck & tandwielen & klemzittende handschoen enzo)

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:16:40 #183
78498 classpc
I don't like change
pi_33037317
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:12 schreef Kiteless het volgende:
Heh, via via gezorgd dat iemand die eens iets van me gejat heeft z'n linkerhand kwijtgeraakt is

Oh ja, en een keer van een knakker die altijd m'n sigaretten jatte z'n kat in de frituurpan gegooid en laten staan tot ie thuiskwam
sick
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_33037388
quote:

Dat zijn de beste
pi_33037430
Kiteless is een vrouw van 15 jaar oud .
Maar goed, ik vind het beetje ziek .Ook al verzin je het.
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:32:11 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33037613
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
En nog intelligent ook

Opleiding: Ja
Beroep: Ja
Hobbies/interesses: Ja

NOT!
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:36:17 #187
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33037681
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:23 schreef blieblie het volgende:
Maar goed, ik vind het beetje ziek .Ook al verzin je het.
Ja als je dat verzint ben je een zieke fantast ja... Dat soort dingen moet je gewoon doen hoor, hadden ze maar normaal moeten doen. Wat had ik anders gemoeten ? ZIJ showen toch geen respect ???
Man jullie zijn bijna net zo belerend als de leiding van het instituut hiero
  dinsdag 13 december 2005 @ 10:44:34 #188
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_33037871
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 10:36 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ja als je dat verzint ben je een zieke fantast ja... Dat soort dingen moet je gewoon doen hoor, hadden ze maar normaal moeten doen. Wat had ik anders gemoeten ? ZIJ showen toch geen respect ???
Man jullie zijn bijna net zo belerend als de leiding van het instituut hiero
wahaha

RESTECP weet je...

* nembrionic komt niet meer bij
pi_33038305
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef RobbieRicardo het volgende:

[..]

Dat laatste kon hij niet mee lachen. die gast heeft zelfs aangifte gedaan maar wij wisten van niets. Hij kon nog wel lachen toen hij eindelijk een keer een wijf gescoord had en helemaal lam gevoerd was hebben we haar kop met een schaar voor de helft kaalgeknipt en de haren bij die maat op zn kussen gelegd. Dacht ze de volgende dag dat die maat dat gedaan had dus helemaal over de zeik!
Vond dit niet echt humor, maar oké...zieke geesten, maken zieke grappen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33038396
Te koop borden uit de grond rukken en bij vrienden in de tuin zetten, of nog leuker: bij de dorpskerk.
Ook ooit eens een behoorlijk groot aannemersbord met 4 man weten mee te slepen een paar straten verder en ook bij een vriend in de tuin gezet
Make The Floor Burn!
pi_33038493
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 06:58 schreef DennisMoore het volgende:
Een sterke magneet over een cassettebandje van m'n zusje gehaald, omdat ik stapelgek werd van de godganse dag Whitney Houston met dat "And I-I-I-I wil always love you-ou-ou-ou..."

Diezelfde middag uit wroeging de cd gekocht voor d'r.

Ik ben een slappeling...

Oja, en gisteren heb ik anoniem iemand aangegeven bij de belastingdienst. Wraak.
Moest echt lachen
Zelfspot, is heerlijk om te lezen
En die laatste? Geen humor, maar wel een lekker gevoel hè ?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_33038533
Semi gemeen geintje, moet nog denken ofk er zo meer weet maar niet alles was echt hard.

2004 --> 9 mei Ajax kon thuis kampioen worden tegen NAC. Dus s'ochtends om 09:00 stonde we al op Utrecht centraal. Gingen we door zo'n tunnel en beneden liepen stuk of 10 bejaarden. We waren met totaal 25-30 man ofzo. Wij dus niet in zo'n lal sfeer at first. Dus ik denk hoppa ff die bejaarden laten schijten. Hadden fakkels, vlinder, nitraten, 5.000 klappertjes bij dus ff een giller gescoord. Vlinder in een prullebak gedaan, als een haas die tunnel uit gesprint en een gigaklap was het gevolg. Kwamen we terug zaten paar bejaarden op de grond met de handen tegen de oren . DIe hadden flink pijn/pech volgens mij, want zo'n ding gaat ziekelijk hard in zo'n badkuip achtige ruimtes. En zo'n andere pippo vond dat dat niet genoeg was, die pakte zo'n 5.000 klapper, deed hem opgerold in een prullebak toen de trein op het punt stond te vertrekken. Weet niet of die bejaarden er toen nog waren maar je kon het bij wijze van in Keulen horen donderen zo gigantisch hard ging dat .... pech voor die mensen die er toen liepen.

[Bijvoegsel: hoe hard gaat een vlinder?]:
zo hard:

http://www.megaupload.com/?d=1DE709KR

[ Bericht 8% gewijzigd door Camplo op 13-12-2005 11:23:47 ]
JOHNNY HEITINGA
pi_33038560
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:59 schreef RobbieRicardo het volgende:
We hebben een keer bij een van mn maten een emmer roze verf over zijn auto gsmeten midden in de nacht in een reeks van meer geintjes met diezelfde maat omdat we vermoeden dat hij homo was.

klootzakken...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_33038625
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Pilldriver het volgende:
Te koop borden uit de grond rukken en bij vrienden in de tuin zetten, of nog leuker: bij de dorpskerk.
Ook ooit eens een behoorlijk groot aannemersbord met 4 man weten mee te slepen een paar straten verder en ook bij een vriend in de tuin gezet
Moet je eens in de gehuchten in het Noorden komen
Slepen hele tractors het dak op van een boerderij...verslepen alles wat los zit en dumpen het ergens anders.
Elke nacht van 31 december- 1januari hetzelfde verhaal.
Kon er om lachen, maar vorig jaar dus even niet meer.
Één keer is leuk, maar elk jaar hetzelfde verhaal is saai.
pi_33038703
quote:

Geloof er geen hol van.
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:24:24 #196
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_33038706
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Moet je eens in de gehuchten in het Noorden komen
Slepen hele tractors het dak op van een boerderij...verslepen alles wat los zit en dumpen het ergens anders.
Elke nacht van 31 december- 1januari hetzelfde verhaal.
Kon er om lachen, maar vorig jaar dus even niet meer.
Één keer is leuk, maar elk jaar hetzelfde verhaal is saai.
Wat wou je dit jaar doen dan?
Probeer eens een dak van een boerderij op een tractor te slepen
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_33038766
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een keer iemand gefotografeerd en er een affiche van gemaakt. op a4tjes geprint, die door de buurt gehangen, er stond te lezen: "ik weet waar je woont vuile kinderverkrachter!".

waarom ik dit heb gedaan ga ik niet uit de doeken doen. de man was geen kinderverkrachter, maar hij had nog wat tegoed.
moet je ook zeggen hoe erg het was wat die buurman had gedaan.

Netzoals bij jou geldt dan + de TS; als de persoon er achter komt wanneer hij sacherijnig is dan hakt hij jullie koppen er af.....

Heb veel rotgeintjes uitgehaald, maar het rotste vond ik toch toen ik een jaar of 7 was...... toen stond ik op het school plein aan bepaalde mensen snoepjes uit te delen alleen het waren hete pepers
(tegenwoordig doet de jeugd dat vast met microdotjes(minilsd tergrootte van een peper).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:39:39 #198
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_33039098
Een keer met vrienden een fles passoa ( Ik was jong ) leeggedronken, vervolgens volgepist en aan iemand gegeven, die aan iedereen mixdrankjes aan het uitdelen was.
Hij: "Dit is helemaal niet lekker"
Ik: "Dat komt omdat het puur is."
Hij: "Nou, ik hoef het toch niet meer"

Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 13 december 2005 @ 11:47:12 #199
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33039280
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef paddy het volgende:

[..]

Geloof er geen hol van.
Damn jij bent slim
pi_33039570
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 11:24 schreef djayzz het volgende:

[..]

Wat wou je dit jaar doen dan?
Probeer eens een dak van een boerderij op een tractor te slepen
Heb er niet aan meegedaan hoor (volwassen enzo)
Snap ook niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben.
Hij stond er wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')