quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:48 schreef Slarioux het volgende:
Pistolen zijn voor homo's die nog uit de kast moeten komen.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik was toen op vakantie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:19 schreef Haushofer het volgende:
Moet je es 5 minuten lang je adem inhouden
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:16 schreef iteejer het volgende:
Als jij nou ook een babe geweest was... sorry..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:46 schreef Pool het volgende:
Leuk joh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zo kan het wel weer.
opbokken met deze onzin.
en als aanvulling hieropquote:
Ook van Poolquote:Ja, leuk joh. Is het forum eindelijk weer sneller, ontstaat er meteen weer bagger als dit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:57 schreef Danny het volgende:
Als gevolg van een discussie in het lifestyle forum zet ik mijzelf gedurende 1 maand op non-actief wegens flamen, persoonlijk aanvallen en op de man spelen, alsmede off-topic gaan.
Wou je dat tegen mij gebruiken, ja?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wou je dat tegen mij gebruiken, ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
Genoeg geëtterd. Iemand op z'n uiterlijk pakken in zo'n topic is niet nodig en onwenselijk.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:40 schreef Duiveltja het volgende:
Cc jouw titel was/is leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:13 schreef HeatWave het volgende:
-knip-om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., ga de kroeg in, of met je vrienden cola jatten ofzo...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 @ 09:01 schreef Conflict het volgende:
Dit is een goed topic. Laten we dat zo houden
Slotje
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:07 schreef yvonne het volgende:
Zal ik hem slaan vanavond als hij thuis komt?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:25 schreef Slarioux het volgende:
Nee, het mag niet. Nee, die discussie gaan we niet aan. Slotje, doei.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 07:23 schreef mother-mother het volgende:
morning, schoonmaaktsterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op een dag schreef NJ het volgende:
Met een spelfout in de TT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En verder is het natuurlijk absolute bagger.
quote:Op donderdag 12 juli 2005 14:03 schreef Danny het volgende:
Zwansen. Wat ben je ook een fantastische user.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:46 schreef NJ het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Inso.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:34 schreef Jump het volgende:
[..]
jij blijft het grappig vinden he ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:09 schreef Mirage het volgende:
Ach en ook hier heeft het gezegd "wie krijst bewijst" weer zijn nut gehad.
geen bewijs = stoppen met krijsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop