Zelf Turks?quote:Enkele dagen geleden wilde ik een aantal hangjongeren uitgenodigd
Wat is er mis met Turks, cracker?quote:
Ik ben blij te mogen constateren dat er mensen zijn op fok met mensenkennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef oheng het volgende:
De maatschappij dat ben jij!
Als er meer mensen waren als de TS, zou Nederland er heel wat beter uitzien.
je mag degene van mij ook bij jouw uitnodigen.....kunnen ze ook met elkaar kennis maken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ik ben blij te mogen constateren dat er mensen zijn op fok met mensenkennis![]()
OT zijn er al mensen die mijn voorbeeld hebben gevolgd en hun ervaringen willen delen?
Wat? Bezit jij een aantal marokkanen ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
je mag degene van mij ook bij jouw uitnodigen.....kunnen ze ook met elkaar kennis maken...
Kijk dat vind ik dus echt flauw en geeft maar destemeer mijn gelijk aan. Mensen geven niks om een ander en willen de ander ook niet leren kennen. Zo speel je onverschilligheid in de kaart en worden mensen apatisch. Ik wil jullie verzoeken, zeker gezien mijn positieve ervaring, je open te stellen voor andere culturen en toch aan mijn project mee te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
?? Ging wat mis met plaatsen...
Ik zei dus dat ik het geen goed plan vond van TS
Wat je zegt, kerl-vrind. Is een spijjker in jouw hartklep een goed idee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dus echt flauw en geeft maar destemeer mijn gelijk aan. Mensen geven niks om een ander en willen de ander ook niet leren kennen. Zo speel je onverschilligheid in de kaart en worden mensen apatisch. Ik wil jullie verzoeken, zeker gezien mijn positieve ervaring, je open te stellen voor andere culturen en toch aan mijn project mee te doen.
VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JEZELF![]()
Je kon ook gewoon naar de postgeschiedenis van de TS kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Ja lijkt me een goed plan. Hou er alleen wel rekening mee dat ze misschien niet alleen maar je huis binnenkomen. Maar goed, je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef N.icka het volgende:
Zal ik als alleenstaande dame een paar rondhangende Marokkanen uitnodigen in mijn huis ?hmzzzzzzz![]()
helemaal roerend mee eens, ik geloofde het ook tot op de helft en had al medelijden met die stumper. voor de rest dito als in je post.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind de post wel netjes. Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Tot die tijd geloof je af en toe echt dat hij het meent.
Ik zeg:
Oh, en uitnodigen natuurlijk!![]()
Je zult wel weinig problemen hebben. Maar de kern van het hele probleem ligt in de tegenovergestelde situatie. Nl. dat Moslimdames nooit eens gezellig een man bij zich thuis uitnodigen. Op zich erg dom want dan komen ze gelijk een keer aan hun trekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef N.icka het volgende:
Zal ik als alleenstaande dame een paar rondhangende Marokkanen uitnodigen in mijn huis ?hmzzzzzzz![]()
Nee ik heb geen flauw idee. Het enige wat mij wel opviel is dat die marokkanen volgens mij wel een aandoening aan hun blaas hadden want ze moesten om de 5 minuten naar de wc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Quannum het volgende:
Weet je al hoe je camera is zoekgeraakt?
Hee In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de postgeschiedenis van de TS kijken.
Op dat topic zou een slotje gegooid moeten worden, al was het alleen maar om de debiele OP.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Je zult wel weinig problemen hebben. Maar de kern van het hele probleem ligt in de tegenovergestelde situatie. Nl. dat Moslimdames nooit eens gezellig een man bij zich thuis uitnodigen. Op zich erg dom want dan komen ze gelijk een keer aan hun trekken.
Lees gelijk even door dit topic:
Noordwest Europeaan frigide of moeten ze hoofddoekjes
Wel de wc boven natuurlijk, in de badkamer naast de computerkamer waar je laptop, pda en telefoon lagenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:29 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee. Het enige wat mij wel opviel is dat die marokkanen volgens mij wel een aandoening aan hun blaas hadden want ze moesten om de 5 minuten naar de wc.
En jij met je caviaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef bladieblalala het volgende:
Gecondoleerd met je humor.
weet je zeker dat je die kwijtgeraakt bent?quote:Ps heeft er iemand een digitale camera te koop want ik ben de mijne kwijt geraakt
Weinig, maar je kent de vooroordelen wel wat betreft beheersing van de Nederlandse taal door Turken/Marokkanen etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turks, cracker?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind de post wel netjes. Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Tot die tijd geloof je af en toe echt dat hij het meent.
Ik zeg:
Oh, en uitnodigen natuurlijk!![]()
Waar slaat dat nou weer op ? Wat is het verband tussen het uitnodigen van marokkanen en het gehecht zijn aan spulletjes? En waar slaat dat schoonmaken nou weer op?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef BrickTop het volgende:
Geen goed idee.
Ik ben nogal gehecht aan m'n spulletjes....
....en daarbij houdt ik ook al niet van schoonmaken.![]()
hij klinkt als een racist he?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef Choumacher het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ? Wat is het verband tussen het uitnodigen van marokkanen en het gehecht zijn aan spulletjes? En waar slaat dat schoonmaken nou weer op?
Nou ik wil niet al te voorbarig zijn met mijn conclusies, omdat iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen, dus ik wil zijn antwoord op mijn vragen eerst afwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
hij klinkt als een racist he?![]()
Kee. Kom je eten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef Choumacher het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel lichtelijk teleurgesteld ben in de fokkers. Na ongeveer een week is er nog niemand geweest die mijn voorbeeld heeft gevolgd. Waar moet het heen met de integratie als mensen niet eens de moeite nemen elkaar te leren kennen? Ik voorzie rampspoed als mensen niet nader tot elkaar komen en wil jullie echt dringend verzoeken meer interesse in de allochtone medemens te tonen.
KOMOP NODIG EEN HANGJONGERE UIT VOOR HET ETEN EN DEEL JE ERVARING
Eindelijk, oke wel nog even een paar vraagjesquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op ? Wat is het verband tussen het uitnodigen van marokkanen en het gehecht zijn aan spulletjes? En waar slaat dat schoonmaken nou weer op?
Je probeert te zeggen dat je niet komt omdat je eigenlijk in Zuid-Afrika woont?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:30 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Eindelijk, oke wel nog even een paar vraagjes
1 waar jou huis woon ?
2 hoe jou pan gaat praat ?
3 hoe jou hond leef
4 waar jou bed slaap
5 wat jou klok zeg bij eten
Ik heb een hele tijd geleden een paar Iraanse dames te eten gehad (zonder hoofddoekjes). Telt dat ook? Of telt het alleen als ze hoofddoekjes of burka's om/aan hebben?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef Choumacher het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel lichtelijk teleurgesteld ben in de fokkers. Na ongeveer een week is er nog niemand geweest die mijn voorbeeld heeft gevolgd. Waar moet het heen met de integratie als mensen niet eens de moeite nemen elkaar te leren kennen? Ik voorzie rampspoed als mensen niet nader tot elkaar komen en wil jullie echt dringend verzoeken meer interesse in de allochtone medemens te tonen.
KOMOP NODIG EEN HANGJONGERE UIT VOOR HET ETEN EN DEEL JE ERVARING
op zich een heel goed initiatief, waarvoor mijn complimenten. Het is alleen de vraag waarom er geen vrouwen waren met burka's. Hadden ze die toevallig niet of heb je ze geselecteerd daarop en was je bang dat ze evt. spullen konden verstoppen onder hun burka's. Als het toevallig was goeie aktiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:53 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd geleden een paar Iraanse dames te eten gehad (zonder hoofddoekjes). Telt dat ook? Of telt het alleen als ze hoofddoekjes of burka's om/aan hebben?
Maar idd, nog niemand heeft gevolg gegeven aan jouw voorbeeld. Maarja, mensen als Leonardo da Vinci en Galileo waren ook onbegrepen, en stonden ook alleen in hun revolutionaire ideëen.
Kijk je hebt natuurlijk overal rotte appels dat zal niemand ontkennen. Maar dat neemt niet weg dat de meesten welwillende mensen zijn die niemand kwaad doen. Onbekend maakt onbemind en de meeste allochtonen zijn goedgezind. Dus zet je erover en nodig die aardige marokkaanse hangjongeren bij jou in de buurt uit voor een gezellige maaltijd. Ik verzeker je dat doet je goedquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef boekenworm het volgende:
Ik ga geen buitenlanders in mijn huis noden. Alleen het woord tolorantie doet mij kotsen. Slechte namen ontstaan niet zomaar en ze hebben ze zelf veroorzaakt. Laat ze dus alsjeblieft oprotten.
Oh, gaan we tegenwoordig zo met goede initiatieven om.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Deze kan naar ONZ dus.,
Dat komt omdat moslims honden als onrein zien. Het beste is dus als je je hond achterwege laat. Dit is een van die cultuurverschillen waar de TS het over had. Het getuigt niet echt van respect als je je hond in hun nabijheid laat. Maar nu weet je het voortaan, toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn hond is trouwens dol op vrouwen met een burka aan, als hij er eentje ziet lopen rent hij er vol enthousiasme op af
Om de een of andere reden rennen die vrouwen dan vaak weg, en dat terwijl mijn 75 kilo wegende mastiff achtige hond best lief is![]()
Daarna steken ze je kapot en halen ze je huis leegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef Aparteling het volgende:
"Jongens, rook lekker je joint op en kom eens een lekkere frikandel bij me eten!"
racist!! dit zouden ze NOOIT doen!! het gore lef om zoiets te denken of zelfs maar te zeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarna steken ze je kapot en halen ze je huis leeg
Ik moet lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
racist!! dit zouden ze NOOIT doen!! het gore lef om zoiets te denken of zelfs maar te zeggen![]()
![]()
Maja presa's houden van mensen, en zo'n rennend gewaad is eigenlijk ook wel een grappig gezichtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat komt omdat moslims honden als onrein zien. Het beste is dus als je je hond achterwege laat. Dit is een van die cultuurverschillen waar de TS het over had. Het getuigt niet echt van respect als je je hond in hun nabijheid laat. Maar nu weet je het voortaan, toch?
Ja z'n hamstermolentje wijst naar Mekka ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef HarigeKerel het volgende:
Je hamster is vast dan ook een islamitische hamster
Oh ik ben zwaar teleurgesteld in deze reactie. Ik concludeer dat het integratievraagstuk wordt gedecimeerd tot ONZIN? Hoe moet dit nou? Wat moet onze pigmenterwijs beter bedeelde mederlander van mediterrane afkomst hier van denken?. Hoe moeten zij nou integreren als hun integratievraagstuk wordt beschouwd als ONZIN?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Deze kan naar ONZ dus.,
Een goeie tip is om een vrouw in een burka aan te spreken met een spiegeltje voor je gezicht. De vrouw in burka in kwestie zal denken dat zij aan het praten is met een andere vrouw in burka, wat de interaktie zeker bevordert.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef oheng het volgende:
Als iemand een tip heeft hoe ik een moslima in burka moet benaderen, dan hoor ik dat graag. Ik ben een beetje onhandig daarin denk ik.
Ik had wel een paar jaar geleden bijna een turkse jongen (ik kende hem vagelijk via school) bij mij thuis uitgenodigd, maar helaas sprak ik zijn naam toen op de verkeerde manier uit, en toen prikte hij mijn voorband lek. Ik vermoed dat ik zijn eergevoel had aangetast, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben toen maar weggelopen, want ik geloof dat hij er wel redelijk van overstuur was, ik denk dat hij later nog wel heeft gehuild. Ik had er later heel erg spijt van, maar ja, ik ben nou eenmaal niet zo goed in namen. Toch zie ik het nog steeds als een gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:21 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Een goeie tip is om een vrouw in een burka aan te spreken met een spiegeltje voor je gezicht. De vrouw in burka in kwestie zal denken dat zij aan het praten is met een andere vrouw in burka, wat de interaktie zeker bevordert.
De goede appels zitten zeker nog in Marokko? Hier heb ik ze nog nooit gezien. Ik ga echt geen moeite doen voor mensen die me hebben bestolen, bedreigt en geslagen. Evenals ik geen moeite ga doe voor mensen die mijn tuin enkele malen hebben gesloopt. De enige mensen die in mijn huis binnen komen zijn ras echte Nederlanders.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:35 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kijk je hebt natuurlijk overal rotte appels dat zal niemand ontkennen. Maar dat neemt niet weg dat de meesten welwillende mensen zijn die niemand kwaad doen. Onbekend maakt onbemind en de meeste allochtonen zijn goedgezind. Dus zet je erover en nodig die aardige marokkaanse hangjongeren bij jou in de buurt uit voor een gezellige maaltijd. Ik verzeker je dat doet je goed![]()
Geen excuses maken aan mij, ik ben maar een kleine schakel in het geheel. Nodig liever een paar hangjongeren uit voor een rijke maaltijdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:37 schreef BrickTop het volgende:
[..]
![]()
Ik ook altijd met m'n grote mond. Was niet beddoeld om de racist uit te hangen.
Kwam een beetje doordat je het in je OP over een tasje en vermiste camera had dat ik het
topic niet echt serieus nam.
Ja maar he, da's geen groeiproces.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:54 schreef boekenworm het volgende:
[..]
De goede appels zitten zeker nog in Marokko? Hier heb ik ze nog nooit gezien. Ik ga echt geen moeite doen voor mensen die me hebben bestolen, bedreigt en geslagen. Evenals ik geen moeite ga doe voor mensen die mijn tuin enkele malen hebben gesloopt. De enige mensen die in mijn huis binnen komen zijn ras echte Nederlanders.
Wat nou matig? Waar heb je het over man, matig.quote:
Wat probeer je nou te insenueren man? Dat marokkanen stelen? Mensen hier weer zon bevooroordeelde redneck met racistische trekken. Wil je beweren dat marokkanen jatten, schandalig. Jarenlang hebben zij het vuile werk gedaan die wij niet wilden doen en is dit nou hun dank? Hun ouders hebben huis en haard verlaten om onze mooie landje te helpen opbouwen, en dan wil jij beweren dat zij stelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:52 schreef Posdnous het volgende:
Ja HAHAHA , dat is grappig!! want die Marokkannen hebben dan alles gestolen!!! hahaha:D:D:D
.
Het topic en je actie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:42 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat nou matig? Waar heb je het over man, matig.
- je banksaldo ?
- je salaris ?
- je intelligentie ?
- je uiterlijk ?
VERTEL VERTEL
Zei ik dat de rest ook gold voor mij? Nee dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:19 schreef Choumacher het volgende:
[..]
oke dan, met de rest heb je al leren leven ?
Wat niet gezegd is wil niet zeggen dat het er niet is en soms staat er meer tussen de regels.....quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zei ik dat de rest ook gold voor mij? Nee dus.
Soms is dat zo ja, in dit geval dus niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:41 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat niet gezegd is wil niet zeggen dat het er niet is en soms staat er meer tussen de regels.....
Ach hou toch je bakkes allochtonenknuffelaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:05 schreef Choumacher het volgende:
Oke dan, welkom in de ontkenningsfase
In Turkije is er niks mis mee, maar ze moeten het niet flikken om als ze naast mij lopen Turks te gaan praten terwijl ze gewoon ook Nederlands kunnen spreken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turks, cracker?
Ah nu komt de aap uit de mauw. Je bent jaloers dat ikjou niet knuffel he. Je bent vast in je vroege jeugd veel aandacht tekort gekomen waardoor je er nu naar hunkert.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ach hou toch je bakkes allochtonenknuffelaar.
Een klein beetje danquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mauw. Je bent jaloers dat ikjou niet knuffel he. Je bent vast in je vroege jeugd veel aandacht tekort gekomen waardoor je er nu naar hunkert.
Geef niks hoor. Kom maar langs dan zal ik ook jou een dikke knuffel geven![]()
AMEN!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:24 schreef The_Viper het volgende:
[..]
In Turkije is er niks mis mee, maar ze moeten het niet flikken om als ze naast mij lopen Turks te gaan praten terwijl ze gewoon ook Nederlands kunnen spreken.
Je hebt gelijk!! Alle kutmarokkanen, smerige Turken en al dat andere gore buitenlandse gespuis in een boot, de zee op een lek schieten!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:07 schreef Choumacher het volgende:
Ik raad iedereen dus aan om hetzelfde te doen om een einde te maken aan het onbegrip en intolerantie die momenteel gaande is.
Hee jij bent toch geen racist hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!! Alle kutmarokkanen, smerige Turken en al dat andere gore buitenlandse gespuis in een boot, de zee op een lek schieten!!!
Vol = Vol
Niets = mij te dol
Raus damit!!!!!!
Goed topik dit... Zijn ermaar bar weinig van.
![]()
![]()
Jij denkt ook maar aan één ding!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ah nu komt de aap uit de mauw. Je bent jaloers dat ikjou niet knuffel he. Je bent vast in je vroege jeugd veel aandacht tekort gekomen waardoor je er nu naar hunkert.
Geef niks hoor. Kom maar langs dan zal ik ook jou een dikke knuffel geven![]()
Bloemen?? Wat heeft bloemen met sex te maken??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan één ding!!
[afbeelding]
Seksist!
Arabische humor?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Bloemen?? Wat heeft bloemen met sex te maken??
Lotus, madelief, roos....allemaal verhullende termen voor een viskraam vagina.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:22 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Bloemen?? Wat heeft bloemen met sex te maken??
Hee dit is toch een dubbele ontkenning? Dus ik moet net doen alsof ik het niet wist?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Lotus, madelief, roos....allemaal verhullende termen voor een viskraam vagina.![]()
Doe nu maar niet alsof je dat niet wist...
Jij weet best wat jij wilt doen met een lotusbloem!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee dit is toch een dubbele ontkenning? Dus ik moet net doen alsof ik het niet wist?
Gisteren stond wel ineens mijn geestelijk gestoorde ex-junkie/buurvrouw ineens in mijn woonkamer. Telt dat ook?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:25 schreef Choumacher het volgende:
Iemand nog aardige hangjongeren uitgenodigd de laatste tijd?
Nou mijn buurvrouw nodigt altijd rashondjes uit! Ook een leuk itemquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:53 schreef woediewokkie het volgende:
echt zo'n maffe groen-link(s) actie....mensen van een ras uitnodigen omdat soortgenoten van hun het niet zo nauw nemen met wetten en regels....nodig ook wat rokers uit,die staan in mini pauzes ook buiten te roken......mooie libelle aktie...![]()
Zij het rashondjes die pigmenterwijs beterbedeeld zijn met mediterrane trekken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou mijn buurvrouw nodigt altijd rashondjes uit! Ook een leuk item
Heee Jan..hoe isset? Doe je oma nog de groeten van me! Moet het type nog navragen bij m'n broertje..Mohammed. Volgens mij was het een Canon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:25 schreef Choumacher het volgende:
Heee Achmed leuk je weer eens te spreken, ik nog een camera ja. Wat voor type is het en wat moet het kosten??
Hee cool man ik heb ook een canon gehad, die zijn erg gebruiksvriendelijk weetjewel. Oke zeg maar wat ie moet kosten. En de volgende keer couscous bij jou hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:29 schreef xman het volgende:
[..]
Heee Jan..hoe isset? Doe je oma nog de groeten van me! Moet het type nog navragen bij m'n broertje..Mohammed. Volgens mij was het een Canon.
Oke beter man das net zon model als ik vroeger had. Zeg maar tegen je broertje dat ik hem wel wil kopen. Echt te gek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:51 schreef xman het volgende:
Ja tuurlijk..ik maak lekkere couscous voor jou..jij altijd welkom. Jouw oma had ons ook lekkere haring voorgeschoteld. Met uitjes..hmmmm. Ik weet nog toen ze zei: "Dit is goede haring, maar als je echt goede puur Hollandse haring wil proeven moet je nogeens langskomen". Ze deed toen haar benen wijd en knipoogte naar me. Jullie Hollanders zijn altijd zo gastvrij!
Oh mijn andere broertje(ik heb er 9) zegt dat het een Canon Digital Ixus 50 is.
HEY JIJ MIJN ZUS AANKIJKEN! IK VERMOORD JE!!! IK WEET WAAR JE HUIS WOONT!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:11 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke beter man das net zon model als ik vroeger had. Zeg maar tegen je broertje dat ik hem wel wil kopen. Echt te gek.
En ja inderdaad mijn oma is echt een topwijf. Eigenlijk is er weinig verschil tussen een Nederlandse oma en een marokkaanse. Alleen een Nederlandse heeft haar snor tussen haar benen, zoals je al heb kunnen zien, en een marokkaanse heeft haar snor op haar lip.
Ik heb trouwens nog een cadeautje gekocht voor die zus van je, ik weet niet meer welke, maar het is een hoofddoek met goretex. Blijven haar haren zelfs bij een tsunami kurkdroog![]()
Ja maar je weet niet waar mijn bed slaaptquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:17 schreef xman het volgende:
[..]
HEY JIJ MIJN ZUS AANKIJKEN! IK VERMOORD JE!!! IK WEET WAAR JE HUIS WOONT!!![]()
![]()
Dat ze altijd nat is hoef je mij, en de rest van Amsterdam, niet te vertellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:20 schreef xman het volgende:
Mijn exuses..dat was mijn broertje..Coetmaroekan.
Maar m'n zus is er heel blij mee..vooral met de goretex..ze is namelijk altijd nat.
Oh! Allah is groot!! Is niet got..niet got!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:22 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat ze altijd nat is hoef je mij, en de rest van Amsterdam, niet te vertellen![]()
Nee niet doen, ik net heb gekocht 12-ritten-kaart voor fatima. Heb betaal viel geld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:33 schreef xman het volgende:
[..]
Oh! Allah is groot!! Is niet got..niet got!!
Zal weer mijn broertje Ali moeten praten over Loverboy beroep van hem. Loverboy zijn niet met zusje Fatima! Buiten de familie iemand gebruken maakt niet uit..maar niet binnen de familie! Hij is nog jong en hijj niet begrijp.![]()
Haha zie je! Onze coeltoeren verschillen niet veel! Zelfde met je zusje Anita. Zij heeft mooiste lang blond geverfd haar dat ik ooit gezien heb. Mooie egaal zacht bruine huid uit potje. En de lekkerste roze lippen met mooi lijntje. Ja ik en mijn 9 broertjes vonden haar echtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:38 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee niet doen, ik net heb gekocht 12-ritten-kaart voor fatima. Heb betaal viel geld.![]()
Oh sorry maar dat is niet Anita dat is Kelly onz\e golden retrieverquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:46 schreef xman het volgende:
[..]
Haha zie je! Onze coeltoeren verschillen niet veel! Zelfde met je zusje Anita. Zij heeft mooiste lang blond geverfd haar dat ik ooit gezien heb. Mooie egaal zacht bruine huid uit potje. En de lekkerste roze lippen met mooi lijntje. Ja ik en mijn 9 broertjes vonden haar echt![]()
Niet waar! Heb bij inburgeringcursus geleerd wat verschil is tussen Hollander en Hond. Bij de moeilijke 'zoek de 10 verschillen' test heb ik er toch nog een 8 voor gehaald!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:00 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh sorry maar dat is niet Anita dat is Kelly onz\e golden retriever![]()
Oh ha ha die vraag was strikvraag, zodat zij van Nederlandse meisjes afblijf en hond gaan pak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef xman het volgende:
[..]
Niet waar! Heb bij inburgeringcursus geleerd wat verschil is tussen Hollander en Hond. Bij de moeilijke 'zoek de 10 verschillen' test heb ik er toch nog een 8 voor gehaald!![]()
Nee nee nee..ik ezelsbruggetje heb. Ik teken altijd hoofdoekje om gezicht in foto en dan ik weet of hond of hollandse vrouw. Hoewel ik niet zeker weet bij je zusje Anita, want ze huilde wel als hond bij mijquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh ha ha die vraag was strikvraag, zodat zij van Nederlandse meisjes afblijf en hond gaan pak.
Maar als jij niet heb die vraag goed dan jij niet heb gehaald inboergering en moet trug![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |