Zelf Turks?quote:Enkele dagen geleden wilde ik een aantal hangjongeren uitgenodigd
Wat is er mis met Turks, cracker?quote:
Ik ben blij te mogen constateren dat er mensen zijn op fok met mensenkennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef oheng het volgende:
De maatschappij dat ben jij!
Als er meer mensen waren als de TS, zou Nederland er heel wat beter uitzien.
je mag degene van mij ook bij jouw uitnodigen.....kunnen ze ook met elkaar kennis maken...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:10 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Ik ben blij te mogen constateren dat er mensen zijn op fok met mensenkennis![]()
OT zijn er al mensen die mijn voorbeeld hebben gevolgd en hun ervaringen willen delen?
Wat? Bezit jij een aantal marokkanen ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
je mag degene van mij ook bij jouw uitnodigen.....kunnen ze ook met elkaar kennis maken...
Kijk dat vind ik dus echt flauw en geeft maar destemeer mijn gelijk aan. Mensen geven niks om een ander en willen de ander ook niet leren kennen. Zo speel je onverschilligheid in de kaart en worden mensen apatisch. Ik wil jullie verzoeken, zeker gezien mijn positieve ervaring, je open te stellen voor andere culturen en toch aan mijn project mee te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
?? Ging wat mis met plaatsen...
Ik zei dus dat ik het geen goed plan vond van TS
Wat je zegt, kerl-vrind. Is een spijjker in jouw hartklep een goed idee?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dus echt flauw en geeft maar destemeer mijn gelijk aan. Mensen geven niks om een ander en willen de ander ook niet leren kennen. Zo speel je onverschilligheid in de kaart en worden mensen apatisch. Ik wil jullie verzoeken, zeker gezien mijn positieve ervaring, je open te stellen voor andere culturen en toch aan mijn project mee te doen.
VERBETER DE WERELD BEGIN BIJ JEZELF![]()
Je kon ook gewoon naar de postgeschiedenis van de TS kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Ja lijkt me een goed plan. Hou er alleen wel rekening mee dat ze misschien niet alleen maar je huis binnenkomen. Maar goed, je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef N.icka het volgende:
Zal ik als alleenstaande dame een paar rondhangende Marokkanen uitnodigen in mijn huis ?hmzzzzzzz![]()
helemaal roerend mee eens, ik geloofde het ook tot op de helft en had al medelijden met die stumper. voor de rest dito als in je post.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind de post wel netjes. Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Tot die tijd geloof je af en toe echt dat hij het meent.
Ik zeg:
Oh, en uitnodigen natuurlijk!![]()
Je zult wel weinig problemen hebben. Maar de kern van het hele probleem ligt in de tegenovergestelde situatie. Nl. dat Moslimdames nooit eens gezellig een man bij zich thuis uitnodigen. Op zich erg dom want dan komen ze gelijk een keer aan hun trekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:24 schreef N.icka het volgende:
Zal ik als alleenstaande dame een paar rondhangende Marokkanen uitnodigen in mijn huis ?hmzzzzzzz![]()
Nee ik heb geen flauw idee. Het enige wat mij wel opviel is dat die marokkanen volgens mij wel een aandoening aan hun blaas hadden want ze moesten om de 5 minuten naar de wc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:18 schreef Quannum het volgende:
Weet je al hoe je camera is zoekgeraakt?
Hee In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de postgeschiedenis van de TS kijken.
Op dat topic zou een slotje gegooid moeten worden, al was het alleen maar om de debiele OP.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:16 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Je zult wel weinig problemen hebben. Maar de kern van het hele probleem ligt in de tegenovergestelde situatie. Nl. dat Moslimdames nooit eens gezellig een man bij zich thuis uitnodigen. Op zich erg dom want dan komen ze gelijk een keer aan hun trekken.
Lees gelijk even door dit topic:
Noordwest Europeaan frigide of moeten ze hoofddoekjes
Wel de wc boven natuurlijk, in de badkamer naast de computerkamer waar je laptop, pda en telefoon lagenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 06:29 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee. Het enige wat mij wel opviel is dat die marokkanen volgens mij wel een aandoening aan hun blaas hadden want ze moesten om de 5 minuten naar de wc.
En jij met je caviaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:55 schreef bladieblalala het volgende:
Gecondoleerd met je humor.
weet je zeker dat je die kwijtgeraakt bent?quote:Ps heeft er iemand een digitale camera te koop want ik ben de mijne kwijt geraakt
Weinig, maar je kent de vooroordelen wel wat betreft beheersing van de Nederlandse taal door Turken/Marokkanen etc.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:44 schreef stukovich het volgende:
[..]
Wat is er mis met Turks, cracker?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind de post wel netjes. Ik bedoel, je moet eerst tot over de helft lezen (totaan "...en tot mijn grote blijdschap zag ik dat er een aantal jongeren... ") voordat je doorhebt dat TS sarcatisch is.
Tot die tijd geloof je af en toe echt dat hij het meent.
Ik zeg:
Oh, en uitnodigen natuurlijk!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |