abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2005 @ 17:53:34 #51
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29541567
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef BrickTop het volgende:
Geen goed idee.

Ik ben nogal gehecht aan m'n spulletjes....

....en daarbij houdt ik ook al niet van schoonmaken.
Waar slaat dat nou weer op ? Wat is het verband tussen het uitnodigen van marokkanen en het gehecht zijn aan spulletjes? En waar slaat dat schoonmaken nou weer op?
pi_29542230
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef Choumacher het volgende:
Waar slaat dat nou weer op ? Wat is het verband tussen het uitnodigen van marokkanen en het gehecht zijn aan spulletjes? En waar slaat dat schoonmaken nou weer op?
hij klinkt als een racist he?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:50:56 #53
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29542821
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:23 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

hij klinkt als een racist he?
Nou ik wil niet al te voorbarig zijn met mijn conclusies, omdat iemand onschuldig is tot het tegendeel is bewezen, dus ik wil zijn antwoord op mijn vragen eerst afwachten.

Maar het is niet te ontkennen dat hij de schijn tegen heeft.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:11:18 #54
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29560560
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel lichtelijk teleurgesteld ben in de fokkers. Na ongeveer een week is er nog niemand geweest die mijn voorbeeld heeft gevolgd. Waar moet het heen met de integratie als mensen niet eens de moeite nemen elkaar te leren kennen? Ik voorzie rampspoed als mensen niet nader tot elkaar komen en wil jullie echt dringend verzoeken meer interesse in de allochtone medemens te tonen.

KOMOP NODIG EEN HANGJONGERE UIT VOOR HET ETEN EN DEEL JE ERVARING
pi_29560640
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef Choumacher het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch wel lichtelijk teleurgesteld ben in de fokkers. Na ongeveer een week is er nog niemand geweest die mijn voorbeeld heeft gevolgd. Waar moet het heen met de integratie als mensen niet eens de moeite nemen elkaar te leren kennen? Ik voorzie rampspoed als mensen niet nader tot elkaar komen en wil jullie echt dringend verzoeken meer interesse in de allochtone medemens te tonen.

Kee. Kom je eten?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:30:11 #56
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29560926
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Kee. Kom je eten?
Eindelijk, oke wel nog even een paar vraagjes

1 waar jou huis woon ?
2 hoe jou pan gaat praat ?
3 hoe jou hond leef
4 waar jou bed slaap
5 wat jou klok zeg bij eten
pi_29561065
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 17:53 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Ik ook altijd met m'n grote mond. Was niet beddoeld om de racist uit te hangen.
Kwam een beetje doordat je het in je OP over een tasje en vermiste camera had dat ik het
topic niet echt serieus nam.
pi_29561629
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:30 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Eindelijk, oke wel nog even een paar vraagjes

1 waar jou huis woon ?
2 hoe jou pan gaat praat ?
3 hoe jou hond leef
4 waar jou bed slaap
5 wat jou klok zeg bij eten
Je probeert te zeggen dat je niet komt omdat je eigenlijk in Zuid-Afrika woont?
En we eten couscous.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_29562141
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 15:11 schreef Choumacher het volgende:

Ik heb een hele tijd geleden een paar Iraanse dames te eten gehad (zonder hoofddoekjes). Telt dat ook? Of telt het alleen als ze hoofddoekjes of burka's om/aan hebben?

Maar idd, nog niemand heeft gevolg gegeven aan jouw voorbeeld. Maarja, mensen als Leonardo da Vinci en Galileo waren ook onbegrepen, en stonden ook alleen in hun revolutionaire ideëen.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 18:59:57 #60
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29563914
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:53 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik heb een hele tijd geleden een paar Iraanse dames te eten gehad (zonder hoofddoekjes). Telt dat ook? Of telt het alleen als ze hoofddoekjes of burka's om/aan hebben?

Maar idd, nog niemand heeft gevolg gegeven aan jouw voorbeeld. Maarja, mensen als Leonardo da Vinci en Galileo waren ook onbegrepen, en stonden ook alleen in hun revolutionaire ideëen.
op zich een heel goed initiatief, waarvoor mijn complimenten. Het is alleen de vraag waarom er geen vrouwen waren met burka's. Hadden ze die toevallig niet of heb je ze geselecteerd daarop en was je bang dat ze evt. spullen konden verstoppen onder hun burka's. Als het toevallig was goeie aktie anders is het schandalig natuurlijk.

Maare deel je ervaring met ons zou ik zeggen...hoe is die avond verlopen en ben je wat vooroordelen kwijt geraakt door die ervaring?

VERTEL VERTEL

OT bedankt dat je mij in 1 adem noemt met Leonardo do Cabrio
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:29:05 #61
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29564529
Ik ga geen buitenlanders in mijn huis noden. Alleen het woord tolorantie doet mij kotsen. Slechte namen ontstaan niet zomaar en ze hebben ze zelf veroorzaakt. Laat ze dus alsjeblieft oprotten.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29564640
Neen.
De TV moet nog een paar jaar mee.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 19:35:48 #63
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29564647
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 19:29 schreef boekenworm het volgende:
Ik ga geen buitenlanders in mijn huis noden. Alleen het woord tolorantie doet mij kotsen. Slechte namen ontstaan niet zomaar en ze hebben ze zelf veroorzaakt. Laat ze dus alsjeblieft oprotten.
Kijk je hebt natuurlijk overal rotte appels dat zal niemand ontkennen. Maar dat neemt niet weg dat de meesten welwillende mensen zijn die niemand kwaad doen. Onbekend maakt onbemind en de meeste allochtonen zijn goedgezind. Dus zet je erover en nodig die aardige marokkaanse hangjongeren bij jou in de buurt uit voor een gezellige maaltijd. Ik verzeker je dat doet je goed
pi_29564940
In Marokko zelf bestelen ze elkaar en maken ze elkaar af
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:06:27 #65
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29565299
Zie sig
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29565521
@ Choumacher: Helaas. Ik wilde wel een vrouw met burka uitnodigen maar ik werd door hen uitgeselecteerd, en niet andersom. Vrijwel altijd ontwijken ze me totaal. Ik heb slechts 2 keer eentje durven vragen om bij mij te komen eten, maar ik denk dat ik de ene keer gewoon de juiste taal niet sprak. En de andere keer werd haar vader, waar zij achteraan liep, heel erg kwaad. En toen ben ik maar hard weggelopen. Als iemand een tip heeft hoe ik een moslima in burka moet benaderen, dan hoor ik dat graag. Ik ben een beetje onhandig daarin denk ik.

Over de Iraanse dames die bij mij zijn komen eten heb ik helaas geen verhalen. Ze waren te ver ingeburgerd, en misschien misten ze wel een echte Iraanse man om hun op de correcte manier op te voeden, dus daarom geen grappige en leuke cultuur-verschillen-verhalen. Ik denk dat als ik 3 Iraanse mannen had uitgenodigd, dat de avond misschien wel wat anders was verlopen, maar wie weet.

Ik had wel een paar jaar geleden bijna een turkse jongen (ik kende hem vagelijk via school) bij mij thuis uitgenodigd, maar helaas sprak ik zijn naam toen op de verkeerde manier uit, en toen prikte hij mijn voorband lek. Ik vermoed dat ik zijn eergevoel had aangetast, maar dat weet ik niet zeker. Ik ben toen maar weggelopen, want ik geloof dat hij er wel redelijk van overstuur was, ik denk dat hij later nog wel heeft gehuild. Ik had er later heel erg spijt van, maar ja, ik ben nou eenmaal niet zo goed in namen. Toch zie ik het nog steeds als een gemiste kans.

Naja, veel succes echter met je benijdenswaardige initiatief! En komop Fokkers, een beetje meer assertieviteit mag wel hoor! Een betere maatschappij begint bij jezelf!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:19:41 #67
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29565610
Mijn hond is trouwens dol op vrouwen met een burka aan, als hij er eentje ziet lopen rent hij er vol enthousiasme op af
Om de een of andere reden rennen die vrouwen dan vaak weg, en dat terwijl mijn 75 kilo wegende mastiff achtige hond best lief is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29565728
Deze kan naar ONZ dus.,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29566034
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Deze kan naar ONZ dus.,
Oh, gaan we tegenwoordig zo met goede initiatieven om.

Geen wonder dat er in dit land zoveel bevolkingsgroepen totaal langs elkaar heen leven. Belachelijk!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:45:04 #70
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_29566144
"Jongens, rook lekker je joint op en kom eens een lekkere frikandel bij me eten!"
pi_29566207
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:19 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn hond is trouwens dol op vrouwen met een burka aan, als hij er eentje ziet lopen rent hij er vol enthousiasme op af
Om de een of andere reden rennen die vrouwen dan vaak weg, en dat terwijl mijn 75 kilo wegende mastiff achtige hond best lief is
Dat komt omdat moslims honden als onrein zien. Het beste is dus als je je hond achterwege laat. Dit is een van die cultuurverschillen waar de TS het over had. Het getuigt niet echt van respect als je je hond in hun nabijheid laat. Maar nu weet je het voortaan, toch?
pi_29567546
Hij staat nu in ONZ
pi_29567609
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef Aparteling het volgende:
"Jongens, rook lekker je joint op en kom eens een lekkere frikandel bij me eten!"
Daarna steken ze je kapot en halen ze je huis leeg
pi_29567766
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarna steken ze je kapot en halen ze je huis leeg
racist!! dit zouden ze NOOIT doen!! het gore lef om zoiets te denken of zelfs maar te zeggen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')