Whehequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
[..]
Je bijzonder aparte en persoonlijke mening???
Nou ja, zelf ben je ook blond, en grote blauwe ogenquote:
Ik heb ooit eens dat volledige schilderij gezienquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
tijger van salvador dali
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
[..]
Je bijzonder aparte en persoonlijke mening???
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens dat volledige schilderij gezien![]()
Ik heb hier nog een heel boek over dali liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[[url=http://img114.imageshack.us/img114/2748/dali19443gd.th.jpg]afbeelding][/URL]
vet mooi
Hangt in het Thiessen in Madrid?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[[url=http://img114.imageshack.us/img114/2748/dali19443gd.th.jpg]afbeelding][/URL]
vet mooi
Tof!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
vet mooi
Vertel het dan straks maar hoorquote:
goed dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:28 schreef Libris het volgende:
[..]
Darum!
Darum ist kein Reden, wann du von die trap lasert, bist du schnell benieden...
je ziet toch dat het een kampvuurtje isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:32 schreef Imberr het volgende:
vuur is romantisch![]()
zolang t geen bosbrand is ofzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 05:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
je ziet toch dat het een kampvuurtje is![]()
Eric Clapton is wel donker geworden...........weet je zeker dat het Jimi Hendrix niet is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tof!!
Bij mij staat Eric Clapton.
Dan zeg ik dat ik snap waarom 'ie er een einde aan gemaakt heeftquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:37 schreef rompompom het volgende:
Als ik nou zeg dat het een Herman Brood is in plaats van een zelf gepaint iets?
LoLquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ik snap waarom 'ie er een einde aan gemaakt heeft
Alleen een beetje te groot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
<- weergave van gevoel
Whehe!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat ik snap waarom 'ie er een einde aan gemaakt heeft
jimi tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 04:24 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Tof!!
Bij mij staat Eric Clapton.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:17 schreef Stuka666 het volgende:
Een vos
Het was het enige wat ik zo gauw kon vinden met het juiste formaat.
*Zucht* Vroegah kon je er nog gewoon één uitkiezen, dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:18 schreef Plakband het volgende:
ik heb er nog geen
Waar kun je er 1 uitkiezen?
Da's erg aardig van jequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
=edit=
[afbeelding]
Ooit eens gekregen van Lucille; je mag hem wel gerbuiken als je wil hoor
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:50 schreef DaMook het volgende:
Mariniers
Waarom? Omdat ik dat altijd wilde en wil worden![]()
Hij heeft een gave gezichtshaardracht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:59 schreef Renmaestro het volgende:
Otto von Bismarck. Minister-president van Pruisen (eind negentiende eeuw) die als doelstelling had om Duitsland te verenigen, wat hem ook lukte. Door zijn inzet ontstond er het Duitse keizerrijk (met de Pruisische koning als eerste Duitse keizer) waar hij kanselier van werd.
En een puikend hoofddeksel, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft een gave gezichtshaardracht.
Ooohja, nu je het zegt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Eric Clapton is wel donker geworden...........weet je zeker dat het Jimi Hendrix niet is?
dat is toch scania?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef RavenShield het volgende:
Mijn avatar is een deel van het logo van Saab
Vind Saab mooie auto's maken(), en bovendien vind ik het logo erg mooi
![]()
waarom fotoshop je niet een actros black edition erin? dies toch veel mooier dan die actros uit 96?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En waarom?
Op mijn avatar staan twee vrachtwagens: een Daimler uit 1896, de allereerste vrachtwagen, en een Mercedes-Benz Actros uit 1996.
In het groot:
[afbeelding]
[afbeelding]
De reden is dat ik een liefhebber ben van vrachtwagens. En omdat het na uren zoeken de eerste fatsoenlijke avatar was die ik tegen kwam en die Fok slikte
ik kan niet soepen, en ben nu gewend aan dezequote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:19 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
waarom fotoshop je niet een actros black edition erin? dies toch veel mooier dan die actros uit 96?
Dit is was dan ook het enige topic of Fok waar dat niet het geval is wasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Een lief hondje
Wel jammer dat niemand hier post met enkel als antwoord "een geile slet" ofzo
Gast! Wat is jouw av?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is was dan ook het enige topic of Fok waar dat niet het geval is was
Dat is als ik een ochtendhumeur hebquote:
Lekker kneuzige mondriaan danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef skiczukie het volgende:
Het is een geflipte versie van de origineel, gemaakt ná de BrainDamage. Het is trouwens een zelfgemaakt 'Mondriaan'.
Ow.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Lekker kneuzige mondriaan dan
Volgens mij is het een explosie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef SpeedyRich het volgende:
een kernbom [afbeelding]
omdat een kernoorlog dichter bij komt
En wat was jouw gedachte daar achter?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef FiveseveN het volgende:
Er zitten echte kunstwerkjes tussen! In ieder geval is over de meeste nagedacht!
Deze heb ik op dit moment: Mijn Smith & Wesson .44 Magnum revolver, gefotografeerd in een 3/4 vioolkist. Anderhalve kilo hooggepolijst zwartgeblauwd staal.
Omdat het zo indrukwekkend oogt. Ik heb ook een paar pistolen, die vind ik technisch veel interessanter, maar deze heb ik aangeschaft voor de echt zware klappen. De patroonladingen kun je zelf bepalen, dus ook de pijn in je hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wat was jouw gedachte daar achter?
Okee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Omdat het zo indrukwekkend oogt. Ik heb ook een paar pistolen, die vind ik technisch veel interessanter, maar deze heb ik aangeschaft voor de echt zware klappen. De patroonladingen kun je zelf bepalen, dus ook de pijn in je hand.
<=== Bij deze danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wel jammer dat niemand hier post met enkel als antwoord "een geile slet" ofzo
Lijkt wel een beetje op Largo, afkomstig uit de online- comic http://www.megatokyo.com.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een kerel met een Fok! shirt die zijn hoofd laat hangen!
Ooit wel eens met het logo van Nederhop- band 'WhiteWolf' gezien?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Custom-made logo van een Wolf. Grrrrrr!
Nog steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Kristin Davis.
Waarom? Omdat ik vlieft ben op haar. [afbeelding]
Mijn plaatjes komen ook allemaal van haar site. Ze is geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:20 schreef KumA het volgende:
"I like it type O" foto door suzi9mm/jenni tapanila
[afbeelding]
In mn fotoboek staat dezelfde.. maar dan met roze pamperquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:47 schreef LOLBOY het volgende:
Kontje van Gisele Bundchen (dacht ik)
Ja.. nog steeds (op pagina 4 sta je ook alquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een kerel met een Fok! shirt!
Erg leesbaar ook vooralquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef Ladyxima het volgende:
een t-shirt waarop staat 'de hoertjes van steve'
De oorspronkelijke foto is idd met een roze broekje, LOLquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:58 schreef Ephemera het volgende:
[..]
In mn fotoboek staat dezelfde.. maar dan met roze pamper![]()
[afbeelding]
Ik vond mezelf nu net zo origineel![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef Poncho het volgende:
Een voetafdruk van bloed die dankzij de luminol te zien is.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Stretto het volgende:
Charles Bronson in Once upon a time in the west
Lelijke avatar man.quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef Domenica het volgende:
Sandra Bullock
Zorg maar dat je niet te snel gaatquote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef ACT-F het volgende:
Een gaspedaalemmer.
Ik weet mijn rechtervoet over het algemeen wel in bedwang te houden, maar soms plank ik de pedaalemmer wel eens. Echt leuk als er iets op de deksel ligtquote:
Blijkbaar is het een speciale ijslolly want ze krijgt allerlei kleurenquote:Op zondag 18 september 2005 23:49 schreef blackmage het volgende:
edit: ik heb nu een damen die aan een ijslolly zuigt.
Die vind ik apart, knap dat je dat zo kan makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
een beetje aan het rondspelen met de kleueren van de ogen van de dood (gekke zin)
ik vind het groen op het eidne wel mooi, voor de rest weinig uitleg nodig.
Ik mis de naam van Yvonne ...of heb je die al laten tatoeeren?quote:Op maandag 26 september 2005 12:48 schreef sararaats het volgende:
ik heb mijn toekomstige tattoeage op mijn avatar staan
dat is voorgoed voorbijquote:Op maandag 26 september 2005 12:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik mis de naam van Yvonne ...of heb je die al laten tatoeeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |