Lekker kneuzige mondriaan danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:22 schreef skiczukie het volgende:
Het is een geflipte versie van de origineel, gemaakt ná de BrainDamage. Het is trouwens een zelfgemaakt 'Mondriaan'.
Ow.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:09 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Lekker kneuzige mondriaan dan
Volgens mij is het een explosie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:00 schreef SpeedyRich het volgende:
een kernbom [afbeelding]
omdat een kernoorlog dichter bij komt
En wat was jouw gedachte daar achter?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef FiveseveN het volgende:
Er zitten echte kunstwerkjes tussen! In ieder geval is over de meeste nagedacht!
Deze heb ik op dit moment: Mijn Smith & Wesson .44 Magnum revolver, gefotografeerd in een 3/4 vioolkist. Anderhalve kilo hooggepolijst zwartgeblauwd staal.
Omdat het zo indrukwekkend oogt. Ik heb ook een paar pistolen, die vind ik technisch veel interessanter, maar deze heb ik aangeschaft voor de echt zware klappen. De patroonladingen kun je zelf bepalen, dus ook de pijn in je hand.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wat was jouw gedachte daar achter?
Okee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
Omdat het zo indrukwekkend oogt. Ik heb ook een paar pistolen, die vind ik technisch veel interessanter, maar deze heb ik aangeschaft voor de echt zware klappen. De patroonladingen kun je zelf bepalen, dus ook de pijn in je hand.
<=== Bij deze danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
Wel jammer dat niemand hier post met enkel als antwoord "een geile slet" ofzo
Lijkt wel een beetje op Largo, afkomstig uit de online- comic http://www.megatokyo.com.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een kerel met een Fok! shirt die zijn hoofd laat hangen!
Ooit wel eens met het logo van Nederhop- band 'WhiteWolf' gezien?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Custom-made logo van een Wolf. Grrrrrr!
Nog steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Kristin Davis.
Waarom? Omdat ik vlieft ben op haar. [afbeelding]
Mijn plaatjes komen ook allemaal van haar site. Ze is geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:20 schreef KumA het volgende:
"I like it type O" foto door suzi9mm/jenni tapanila
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |