Inderdaad, voor 24 was hij zo een beetje een B-acteur op zijn retourquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:41 schreef Aryan_S het volgende:
Over seizoen 5, het verhaal (het kan nog veranderen, maar het lijkt me een goed begin voor seizoen 5):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door ZeRoXcOoL op 10-08-2005 01:30:29 (pff, sorry hoor, maar dat idd het seizoen 5 topic) ]zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Jaaaaa en bedankt hequote:
als je nog in seizoen 3 zit kan je maar beter naar dat topic verhuizenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:20 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Jaaaaa en bedankt he![]()
gebruik spoiler tags man! er zijn ook nog mensen hier die nog in seizoen 3 zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:41 schreef Aryan_S het volgende:
Over seizoen 5, het verhaal (het kan nog veranderen, maar het lijkt me een goed begin voor seizoen 5):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The following takes place between....
Michael Scofield
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:35 schreef jdiezrequejo het volgende:
Over de laatste paar minuten van de Seizoens (4) FinaleWat wordt er bedoeld metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Volgens mij heb ik iets gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die URL ook wat leuke plaatjes te vinden...zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
Januari.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:32 schreef Fen het volgende:
Misschien een beetje een domme vraag, maar wanneer begint seizoen 5?
Seizoen 4 was weer super!
ja precies dat leek mij dus ook. Maar de gewone afleveringen van 24 komen wel weer op RTL7 ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:14 schreef TC03 het volgende:
Hoezo? Het was toch al veel langer bekend dat er programma's van RTl5 naar RTL7 gingen en andersom.
Ik dacht dat het juist op RTL 5 zou komen, maar dat is dus alleen seizoen 2 (niet dat het mij veel uitmaakt want ik heb het allemaal al gezien). Al die veranderingen toch, waarvoor is dat allemaal nodig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:40 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Ja, seizoen 4 begint op 6 september op RTL 7. Had dat eerst op www.rtl457.nl gelezen, maar kan het niet meer vinden...
Ja, maar voor gisternacht stond in elke TV-gids gewoon een uitzending gepland om 00:20. Daar blijf je van voor thuis / voor op en vervolgens krijg je alleen maar RTL7-reclame voor je mik. Nergens een melding dat de aflevering geschrapt of verplaatst zou worden. Interesseert ze gewoon geen flikker dat kijkers zich afvragen wat er in godsnaam aan de hand is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:14 schreef TC03 het volgende:
Hoezo? Het was toch al veel langer bekend dat er programma's van RTl5 naar RTL7 gingen en andersom.
Die promo's zijn op alle RTL zenders en voor alle RTL zenders geloof ik. In ieder geval, RTL5 is wat vroeger Yorin was. Dus 24 komt op RTL5.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:27 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Mmm, RTL 5 inderdaad:
http://www.rtl.nl/(/exper(...)l/seizoen_2005_3.xml
Terwijl bij de promo's die gisteravond op RTL 7 kwamen bleek weer dat seizoen 4 daarop kwam. Nu weet ik het ook niet meer.
Nog 4 maandenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:56 schreef Roa het volgende:
[..]
Die promo's zijn op alle RTL zenders en voor alle RTL zenders geloof ik. In ieder geval, RTL5 is wat vroeger Yorin was. Dus 24 komt op RTL5.
Kan niet wachten op seizoen 5 trouwens, januari zeker pas weer? Damnit...
Ze starten weer met zondag 2 afleveringen en maandag 2 afleveringen, dan gaan ze non-stop door tot het einde om af te sluiten met weer een dubbele aflevering.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:29 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Nog 4 maanden![]()
De normale tv series in Amerika beginnen in September. 24 gelukkig niet, want de normale tv series hebben een soort winterstop en 24 kan van januari ongeveer 20 weken lang achter elkaar uitzenden (er van uitgaande dat ze weer met dubbele afleveringen komen)
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ze starten weer met zondag 2 afleveringen en maandag 2 afleveringen, dan gaan ze non-stop door tot het einde om af te sluiten met weer een dubbele aflevering.
http://www.24weblog.com/quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klasse4 aflevering in 2 dagen, daar houd ik wel van
wat is je bron?
De hoofdpersonen zijn bijna altijd gebleven vanaf seizoen 2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef truSteh het volgende:
Zo net de laatste aflevering van seizoen 4 gekeken, was weer een leuk seizoenKan niet wachten op seizoen 5, jammer dat het nog 5 maanden duurt
En hopelijk houden ze een beetje de CTU staff zo als hij is, vind het jammer dat er elk seizoen een compleet nieuwe staff is, op een paar na dan. Chloe, Edgar, Michelle, Tony, hopelijk blijven ze allemaal.
Seizoen 3 is bijna afgelopen en binnnenkort begint seizoen 4 op RTL 5. Seizoen 5 begint in Amerika in januari.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:31 schreef SanderWit het volgende:
Al die seizoenen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Maar als ik het goed begijp loopt nu seizoen 4 op rtl 5?
TVGUIDEquote:HOBBIT JOINS 24: The Lord of the Rings hobbit Sean Astin has joined the cast of Fox's 24. Although he will work for CTU (which will still be headed by James Morrison's Bill Buchanan), the net isn't spilling another single bean about Astin's character, and it certainly isn't admitting that he will have furry feet. The clock starts ticking again on Jan. 8.
Please, don't die Michelle, Palmer en/of Novick!!!quote:Michelle, Palmer, casting news and premiere date
So Michelle, Palmer and Novick are at least in the first episode. (see previous posts for the series regulars)
Samwise is coming! Sean Astin from Lord of the Rings will ALSO be a series regular as part of CTU.
And the premiere date is booked. Two hour season debut is now locked for Sunday, Jan. 8th at 8 p.m., with the second two hours airing on Jan. 9th.
quote:In 24 time, Season 5 will pick up 18 months later, with hero Jack Bauer (Kiefer Sutherland), having faked his death, now living with Diane (Britton) and her son, Derek (Corbet), as the latest national security threat materializes. Jean Smart will play First Lady Martha Logan. A shaky President Logan (Gregory Itzin) is back, as are CTU chief Bill Buchanan (James Morrison) and key operatives Chloe (Mary Lynn Rajskub), Edgar (Louis Lombardi) and Curtis (Roger Cross). Tony (Carlos Bernard) and Audrey (Kim Raver), Jack's last love interest, also will be featured. As with the fourth season, 24 will begin with a two-night, four-hour premiere on Jan. 8 and 9 (8 p.m. ET/PT) before moving to its regular Monday time slot on Jan. 16 (9 p.m. ET/PT), with no reruns or pre-emptions scheduled until the May finale. Also, Sean Astin will be a series regular and Variety reports he'll be working for CTU.
Source - USA Today
Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:13 schreef Merkie het volgende:
Klinkt goed. Vertrouwde namen en een goed uitgangspunt ovor het plot.
Ach, zulk soort berichten hoor je zo vaak over 24. Ik zie welquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.
Ik heb het gevoel dat één van de bekende namen het derde uur niet zal meemaken![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:19 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Echt hartstikke top dat er volgende seizoen zoveel regulars en namen uit het vorige seizoen aanwezig zijn. Ik heb horen zeggen dat er iets groots in de eerste twee uur gaat gebeuren.
Ik heb het gevoel dat één van de bekende namen het derde uur niet zal meemaken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand of dit klopt of kan kloppen, of dat het gewoon weer IMDb gelul is
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
dat weekje kan er nog wel bij.. maar niet veel meer!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef CloudStrife het volgende:
24 begint later:
Dag 5 / uur 1 = zondag 15 januari
Dag 5 / uur 2 = zondag 15 januari
Dag 5 / uur 3 = maandag 16 januari
Dag 5 / uur 4 = maandag 16 januari
Waarom nog een week later? Op die zondag is er een NFL wedstrijd voordat 24 op FOX begint. FOX hoopt zo op nog meer kijkertjes (deden ze vorige jaar ook en dat hielp zo'n NFL wedstrijd)./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat dus 8 en 9 januari. Ik hoop dat de 100ste aflevering iets speciaals gaat worden
Zeker dat met Chappelle ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:20 schreef TC03 het volgende:
Op IMDB zag ik een thread over het meest aangrijpende moment van 24. Welke is dat voor jullie?
Ik vind dat met afstand de dood van Chappelle. Die aflevering eindigde ook zo kil en koelbloedig. Jack: "God forgive me." Boem. Daarna zat ik echt van '.'. Erg mooi stukje vond ik dat.
Als goede tweede de dood van Paul in seizoen 4. Hoe Jack dan kijkt![]()
. Ook erg goed.
dat was maar 1x toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:45 schreef truSteh het volgende:
[..]
Zeker dat met Chappelle ja.
Vind het ook wel mooi dat als er iemand dood gaat aan het eind van de aflevering, dat het klokje op het eind geluidsloos is zegmaar.
Nee bij het einde van seizoen 2 is het de hartslag van Palmer die na beneden gaat. En nog een aantal maal ook het einde van seizoen 1 is geruisloos.quote:
moet ik toch alles nog maar een keer gaan kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee bij het einde van seizoen 2 is het de hartslag van Palmer die na beneden gaat. En nog een aantal maal ook het einde van seizoen 1 is geruisloos.
"This episode marks the fourth time the ticking clock is not heard on the series. Instead, the sound of a distant train whistle is used to close the episode."quote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet ik toch alles nog maar een keer gaan kijken
Couldnt agree more...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:09 schreef truSteh het volgende:
Cloe en EdagDie zijn toch zo schatig samen
Edgar vind ik eigenlijk best wel cool
Kan niet meer wachten op het nieuwe seizoen!
*klik*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef CloudStrife het volgende:
TEASER SEIZOEN 5!!!
http://twentyfouronline.com/clips/24S5Promo1.zip
WOOT! OMG!!
quote:
[ Bericht 18% gewijzigd door 7eVeNL op 27-10-2005 14:29:32 ]
zet dat dan ook in een spoilerquote:
Ziet er lekker uitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:26 schreef CloudStrife het volgende:
TEASER SEIZOEN 5!!!
http://twentyfouronline.com/clips/24S5Promo1.zip
WOOT! OMG!!
Volgens mij had hij die zonnebril ook op aan het einde van seizoen 4quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:24 schreef Merkie het volgende:
Nu nog een andere zonnebril op Jack, dit ziet er niet uit natuurlijk.
Volgens mij is het Chloe, op die spoiler site staat ook datquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:24 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij Audrey. Denk ik. Was het eerste wat in me opkwam.
n-i-e-t p-o-s-t-e-nquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Ik weet wie er doodgaat/doodgaan![]()
KUT SPOILERS
Precies, en zo las ik het dus op een Amerikaans forumquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:40 schreef truSteh het volgende:
Zeker niet in spoilertags, ik kan me nooit inhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ik kan niet tellen, 30+31+15+2 is toch echt 78, maarja.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:Bij zulke spoilervakjes, lees ik altijd letter voor letter, tot ik zeker weet dat het veilige informatie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Goede tip, die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bij zulke spoilervakjes, lees ik altijd letter voor letter, tot ik zeker weet dat het veilige informatie is.
Was mijn inziens een van de mooiste momenten met Jack die ik heb gezien, ik voelde erg met hem mee, alles waar hij de afgelopen seizoenen doorheen was gekomen, zijn vrouw, zijn kind, zijn vrienden, zijn nieuwe liefde (Salazar's schatje), de druk die hij heeft moeten uitoefenen, de zinloosheid van alles... Ik snapte hem helemaal...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:26 schreef qu63 het volgende:
het einde van 3 is ook mooi. hoe Jack instort
Wel op 1 handquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Was mijn inziens een van de mooiste momenten met Jack die ik heb gezien, ik voelde erg met hem mee, alles waar hij de afgelopen seizoenen doorheen was gekomen, zijn vrouw, zijn kind, zijn vrienden, zijn nieuwe liefde (Salazar's schatje), de druk die hij heeft moeten uitoefenen, de zinloosheid van alles... Ik snapte hem helemaal...
Ik heb net seizoen 4 afgekeken, ik kon me volledig scharen achter de logica van de terroristen, maar kon me (logisch) niet vinden in hun uitvoer... Vond het een trage start, maar het trok je er wel helemaal in, en die keren dat ik op de bank dacht "OMG!" zijn niet op 2 handen te tellen...
de prequelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef truSteh het volgende:
De wat?
Dat is bekend ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef koudair het volgende:
is er ook al bekend of de prequel te downloaden is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje joh, je lijkt mijn broertje wel: alles moet ingevuld worden, anders isset niet leuk meer...
Ben ik nu mee bezig. Nog 8 afleveringenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort seizoen 1 maar weer eens kijken denk ik
zeg het nietquote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet nu ook wie er dood gaat.
Subtiel kickje
is het veilig om te klikken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef CloudStrife het volgende:
Promo shots season 5!!
[afbeelding]
Voor meer zie: http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=2452
Vind ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef Wuder het volgende:Gut ja ik herken hem nou pas omdat jij het zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Jack Bauer + Robocop = awesome!quote:Julian Sands (“A Room with a View”), Peter Weller (“Robo Cop”) and Oscar, Golden Globe and Emmy-nominated actress JoBeth Williams (“Poltergeist” and “The Big Chill”) join 24. British born actor Julian Sands will play billionaire bad guy “Vladamir Bierko” while Peter Weller portrays “Christopher Henderson,” the federal agent who recruited Jack to counter terrorist work more than a decade ago. JoBeth Williams is Henderson’s wife, Miriam. All three characters will come face-to-face with Jack.
RealMediaquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.
Wel leuk filmpje verder. Kan niet wachten tot januari.![]()
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef Mordreth het volgende:
[..]
15 januari
![]()
. Can't wait. Heb al stiekem een beetje gelezen waar de eerste aflevering over gaat
.
Uhm.. men praat hier over een prequel.. iemand die me daar wat meer over kan vertellen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?
is die prequel al ergens te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef CloudStrife het volgende:
De prequel komt op de Amerikaanse DVD set van seizoen 4 te staan. Komt begin december uit. De prequel speelt zich af tussen het einde van seizoen 4 en het begin van seizoen 5.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef TC03 het volgende:
-- Verkeerde account. --
Dit is de mijnequote:
ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is de mijne. Was op m'n broers account. CTU ringtone: http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
ik koop er gewoon een nokia voorquote:Op zondag 20 november 2005 01:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja!!![]()
![]()
nu nog kijken of ik em op mn telefoon kan krijgen
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijgquote:
bluetooth ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
kan je niet die code intoetsen?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
nee, niet bij dezequote:
Bij mijn telefoon van 100 euro zat een datakabel bijgeleverd, en een SD-convertor zodat mijn TransFlash kaartje eventueel ook in een cardreader kon. Dus een dure Nokia 's nie nodigquote:
Frank!quote:Op zondag 27 november 2005 12:43 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe teaser
http://www.24la.net/videos/teaser2season5_24la.wmv
Wat zeggen ze daar nou? Het geluid is een beetje gek bij mij.quote:
My name isn't Frank, it's Jack Bauer. Zoiets.quote:Op zondag 27 november 2005 13:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze daar nou? Het geluid is een beetje gek bij mij.
die vrouw vraagt aan Fran (Jack) om uitleg, dan zegt hij dat hij geen Frank heet maar Jack Bauer. Daarna zal hij wel in 5 seconden zijn levensverhaal van het afgelopen jaar vertellen en gaan we weer verderquote:Op zondag 27 november 2005 14:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
My name isn't Frank, it's Jack Bauer. Zoiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:57 schreef Dos37 het volgende:
op zo'n website staan best veel spoilers over het nieuwe seizoen de website zal bij de meeste mensen wel bekend zijn. Als je het toch wil weten moet je de spoiler maar even lezen.Niet doen btw. Verklapt bijna alles van de eerste 4 epis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 't ook, maar ik zet altijd afleveringen op mijn Xbox om ze er daarna weer af te gooien. Waarom een grote HD erin gooien als ik al een grote harde schijf in mijn PC hebquote:Op donderdag 1 december 2005 18:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Enter de Xbox Mediacentrekijkt toch net wat lekkerder...
Vergeet je http://www.24la.net/videos/teaser3season5_24la.wmv niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.24la.net/videos/teaser4season5_24la.wmv
http://www.24la.net/videos/teaser5season5_24la.wmv
![]()
Omdat je ook gewoon kunt streamen als je wil? Tis meer dat ik dan mijn spellen kan back-uppen en mijn muziek erop kan, maar series als 24 enzo bewaar ik graag hoor...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb 't ook, maar ik zet altijd afleveringen op mijn Xbox om ze er daarna weer af te gooien. Waarom een grote HD erin gooien als ik al een grote harde schijf in mijn PC heb?
Volgens mij kan jij jezelf beter afzonderen van alle 24 sitesquote:Op zondag 4 december 2005 12:35 schreef CloudStrife het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooo!
Weer een spoiler gelezen. WTF, die seizoenspremiere wordt te heftig!!!
This is going to be pretty ugly!
Ja, als ik zonder spoilers de seizoenspremiere was in gegaan had ik een hartverzakking gekregen. Te erg wat er allemaal gaat gebeurenquote:Op zondag 4 december 2005 12:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij jezelf beter afzonderen van alle 24 sites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dat wil ik graag zo houden.
2000 light years from home
Ze beginnen eind juli altijd met de eerste opnames, tot eind april.quote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef Aryan_S het volgende:
Echt mooie teasers, gelukkig is het niet meer zo lang wachten. Weet iemand hoe ze opnames eigelijk gaan (word in een keer alle 24 afleveringen opgenomen of is het 12 nu en 12 in januari?)
my name is not frank its jack bauer![]()
Verkeerde topic golfer (dit is het 24 Amerika topic).quote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer om 22:05
ik durf eigenlijk nietquote:Op zondag 4 december 2005 16:58 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=DIHYI0GJ
PREQUEL TIME!
9 minuten. Speelt zich af tussen seizoen 4 en 5.
Download now!
nog 50 minuten hierquote:Op zondag 4 december 2005 17:16 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het downen, gaat niet zo snel. :/
idd!quote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef CloudStrife het volgende:
WOOT! Jack en Chloe!
Alleen jammer dat de resolutie niet helemaal klopt.
Misschien gaat die pas online als die DVD set ook daadwerkelijk te koop is, dinsdag volgens mij.quote:
denk het ook jaquote:Op zondag 4 december 2005 19:03 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Misschien gaat die pas online als die DVD set ook daadwerkelijk te koop is, dinsdag volgens mij.
Openen met WInamp en dan de aspect ratio op 16:14 zetten.quote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef CloudStrife het volgende:
WOOT! Jack en Chloe!
Alleen jammer dat de resolutie niet helemaal klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Tis een vraag, niet zozeer een antwoord.
[ Bericht 13% gewijzigd door Daemon19 op 05-12-2005 01:47:58 ]Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
Zulk soort informatie hoef ik niet te weten. Spoilertags (alhoewel dit niet zo'n erge spoiler is, maar ik had het liever niet geweten).quote:Op maandag 5 december 2005 01:41 schreef Daemon19 het volgende:
---
Die 'informatie' had ik uit de teasers..quote:Op maandag 5 december 2005 01:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zulk soort informatie hoef ik niet te weten. Spoilertags (alhoewel dit niet zo'n erge spoiler is, maar ik had het liever niet geweten).
Of je moet het over de prequel hebben waarin ik misschien iets heb gemist.
Het ging om 't eerste zinnetjequote:Op maandag 5 december 2005 01:48 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Die 'informatie' had ik uit de teasers..
Maar ik heb er ff spoiler-tags omheen gezet!
Enne ik weet niet of dat gebeurd of niet, het was meer een vraag.
Sponsored by Toyotaquote:Op maandag 5 december 2005 02:35 schreef Skull-splitter het volgende:
goh, geweldigJack ziet er uit als een zwerver (surprise) maar rijdt wel een nieuwe auto ipv een afgetrapte buick...?
Haha, ja. Ik dacht al, zijn ze tegenwoordig op Toyota overgestapt bij 24. En toen herinnerde ik mij de reclame voor Toyota aan het beginquote:
Hoe download je dat in vredesnaam of moet je een account hebbenquote:Op zondag 4 december 2005 16:58 schreef CloudStrife het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=DIHYI0GJ
PREQUEL TIME!
9 minuten. Speelt zich af tussen seizoen 4 en 5.
Download now!
rechtsbovenin loopt een timer van 45 sec naar 0. dan kan je downloadenquote:Op maandag 5 december 2005 09:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe download je dat in vredesnaam of moet je een account hebben
quote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef Dos37 het volgende:
thx hij loopt inmiddels.
* Dos37 kijkt ook nooit goed![]()
Ja, dus? Geef dan een afgetrapte Corolla ofzo...quote:
enige overeenkomsten?quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef CloudStrife het volgende:
24 fans, er is een nieuwe (mini)serie, Sleeper Cell. Deze week vier afleveringen, volgende week ook vier afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef Zhenar het volgende:
Net de prequeldinges gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]My mistake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja.quote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zo
Ja, maar als je dat stukje helemaal tot het einde afluistert, kun je Darth Vader horen ademen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zo
geen 24-acteurs dus?quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Los Angeles, terroristen, infiltrant, thriller suspense, hard.
Thx voor de tip. Wanneer aired de premiere in de US?quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef CloudStrife het volgende:
24 fans, er is een nieuwe (mini)serie, Sleeper Cell. Deze week vier afleveringen, volgende week ook vier afleveringen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/
Nieuwe site online!
Nog wel zonder al te veel informatie, maar toch is hij nu al vernieuwend
Vind het eigenlijk maar niets dat schreeuwerige.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/
Nieuwe site online!
Nog wel zonder al te veel informatie, maar toch is hij nu al vernieuwend
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:08 schreef TC03 het volgende:
Goede trailer CS.
Ik kan echt niet wachten. Beste serie ooit.
plaats die link danquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef Aryan_S het volgende:
Ik heb net de prequel gezien (142mb, 11minuten). Hele mooie prequel die veel vragen oproept, ik ben zeer benieuwd wat het verhaal wordt
zoeken bij google naar torrentquote:
dat is er eentje van 9 minuten, dus ik neem aan dat dat een andere isquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:35 schreef Merkie het volgende:
Er was toch al een link naar de prequel gepost door CloudStrife?
Die is 11 minuten hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:41 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is er eentje van 9 minuten, dus ik neem aan dat dat een andere is
uploaden duurt te lang en aangezien het een dvd rip is zal het ook niet lang blijven staan, maar die link hierboven is hetzelfde (gave prequel)quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alternatief voor de prequel.
Errug gaaf!
psst, ze zijn via diverse p2p netwerken makkelijk te verkrijgen hoor, en dat zijn dan rips van hdtv uitzendingen. Via DC++ bv heb je alle afleveringen wel binnen een dag binnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:35 schreef Repeat het volgende:
Ow ow ow ow wat is dit toch geweldig zeg![]()
Ik ben nu nog 24s4 aan het kijken gewoon bij rtl5 elke week (duurt zo lang) aangezien de dvd nog niet uit is. S1 t/m S3 heb ik allemaal al op DVD
Maar ik kan me nu al echt verheugen op S5, zo vet ziet dat eruit
meer actie dus, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef greatgonzo het volgende:
Aan de prequel (die met de achtervolging) te zien wordt het toch misschien wat minder high-tech, aangezien JB alles alleen zal moeten doen (het feit dat ze achter zijn echte identiteit zijn gekomen, zorgt ervoor dat CTU niet kan helpen). Het wordt dus minder actie gericht dan vorig seizoen lijkt me, en misschien iets meer terug naar de thriller/suspense van S1.
ik zag het ook jaquote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
in trailer 7 heeft jack een of andere politiebadge om z'n nek hangen?
Seizoen 5 wordt persoonlijker. Meer personelijkere conflicten en drama.quote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef greatgonzo het volgende:
ok, maar minder High-tech actie, dus geen nucleaire bommen enz, maar iets dichter bij de mensen, hopelijk
Jah dat viel mij ook al op!quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
in trailer 7 heeft jack een of andere politiebadge om z'n nek hangen?
ctu zal wel niet, en als ie als politieagent oid rondloopt zal het niet als Jack Bauer zijn, maar als Frank nogwatquote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah dat viel mij ook al op!
Zou hij terug komen bij ctu? Je zou toch denken dat dat onmogelijk word..
Of krigjen we weer zoiets als we in de vorige seizoenen hadden, zo'n "owwjaaaah" momentje..
Hoop het iig niet
Deze nieuwe bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Kan kan, wie zal het zegge
De nieuwe trailer vind ik de spannendste tot nu toe!
Ookw eer nieuwere beelden erin
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef CloudStrife het volgende:
Just fucking awesome.
Fuck yah!
http://boss.streamos.com/wmedia/foxbc/shows/24/24_promo.wvx
![]()
16e en 17e voor ons hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:33 schreef Euc- het volgende:
Die promo is echt gaaf !
Kan niet wachten tot de 15e en de 16e, 4 afleveringen!
vorig seizoen ook al hequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
oohhh, Chloe=chick with gun
je icoon!quote:
Ja vond 'm niet zo mooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
je icoon!
ik zou je ondertitel dan ook veranderen in "I'll see you in heel"![]()
Edit: je vorige icoon dus
Ik kom uit een nachtdienst, het is nog vroeg...quote:
Het moet its zijn, niet it's. It's betekent het is, its betekent zijn (bezittelijk voornaamwoord).quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kom uit een nachtdienst, het is nog vroeg...
das idd een pijnlijk iets (en dan gewoon over de apostrof heenlezen is ook pijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het moet its zijn, niet it's. It's betekent het is, its betekent zijn (bezittelijk voornaamwoord).
Ach, je had nachtdienst en het was nog vroegquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
das idd een pijnlijk iets (en dan gewoon over de apostrof heenlezen is ook pijnlijk)
ik hoop idd dat het geen final product isquote:
Je bedoelt Sleeper Cell? En niet het spel Splinter Cell? Of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Wie van de 24 kijkers hier is ook helemaal verslingerd aan Splinter Cell?
SCCT en SCPT multiplayer helemaal grijsgespeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Het spel splinter cell idd, sleeper cell is iets anders...
om mn 24 torrent tracker nog eens goed onder de aandacht te brengenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef CloudStrife het volgende:
Maaruh qu63, waarom wil je ons mailen dan?
hmzquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef Merkie het volgende:
199 dollar. Zo gaat de coolheid van Jack er wel af.
qu63, ik heb net een trailer geupload maar uiteindelijk staat er niks bij. Klopt niet echt denk ik.
Daarvoor deed mijn Firefox trouwens ook gek, kreeg een bericht of ik het javascript wilde afbreken of het erg lang duurde. De eerste keer deed ik dat en kreeg ik een foutmelding te zien (o.a. dat de max_file_size overschreven was), de tweede keer deed ik gewoon doorgaan met het script, en toen kreeg ik geen foutmelding maar was er gewoon niks gebeurd.quote:
nee hoorquote:Op zondag 18 december 2005 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarvoor deed mijn Firefox trouwens ook gek, kreeg een bericht of ik het javascript wilde afbreken of het erg lang duurde. De eerste keer deed ik dat en kreeg ik een foutmelding te zien (o.a. dat de max_file_size overschreven was), de tweede keer deed ik gewoon doorgaan met het script, en toen kreeg ik geen foutmelding maar was er gewoon niks gebeurd.
En je moet de categorieën aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |