Jack Bauer + Robocop = awesome!quote:Julian Sands (“A Room with a View”), Peter Weller (“Robo Cop”) and Oscar, Golden Globe and Emmy-nominated actress JoBeth Williams (“Poltergeist” and “The Big Chill”) join 24. British born actor Julian Sands will play billionaire bad guy “Vladamir Bierko” while Peter Weller portrays “Christopher Henderson,” the federal agent who recruited Jack to counter terrorist work more than a decade ago. JoBeth Williams is Henderson’s wife, Miriam. All three characters will come face-to-face with Jack.
RealMediaquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.
Wel leuk filmpje verder. Kan niet wachten tot januari.![]()
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef Mordreth het volgende:
[..]
15 januari
![]()
. Can't wait. Heb al stiekem een beetje gelezen waar de eerste aflevering over gaat
.
Uhm.. men praat hier over een prequel.. iemand die me daar wat meer over kan vertellen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?
is die prequel al ergens te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef CloudStrife het volgende:
De prequel komt op de Amerikaanse DVD set van seizoen 4 te staan. Komt begin december uit. De prequel speelt zich af tussen het einde van seizoen 4 en het begin van seizoen 5.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef TC03 het volgende:
-- Verkeerde account. --
Dit is de mijnequote:
ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is de mijne. Was op m'n broers account. CTU ringtone: http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
ik koop er gewoon een nokia voorquote:Op zondag 20 november 2005 01:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja!!![]()
![]()
nu nog kijken of ik em op mn telefoon kan krijgen
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijgquote:
bluetooth ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
kan je niet die code intoetsen?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
nee, niet bij dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |