Wel op 1 handquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Was mijn inziens een van de mooiste momenten met Jack die ik heb gezien, ik voelde erg met hem mee, alles waar hij de afgelopen seizoenen doorheen was gekomen, zijn vrouw, zijn kind, zijn vrienden, zijn nieuwe liefde (Salazar's schatje), de druk die hij heeft moeten uitoefenen, de zinloosheid van alles... Ik snapte hem helemaal...
Ik heb net seizoen 4 afgekeken, ik kon me volledig scharen achter de logica van de terroristen, maar kon me (logisch) niet vinden in hun uitvoer... Vond het een trage start, maar het trok je er wel helemaal in, en die keren dat ik op de bank dacht "OMG!" zijn niet op 2 handen te tellen...
de prequelquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef truSteh het volgende:
De wat?
Dat is bekend ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:39 schreef koudair het volgende:
is er ook al bekend of de prequel te downloaden is
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Jeetje joh, je lijkt mijn broertje wel: alles moet ingevuld worden, anders isset niet leuk meer...
Ben ik nu mee bezig. Nog 8 afleveringenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga waarschijnlijk binnenkort seizoen 1 maar weer eens kijken denk ik
zeg het nietquote:Op maandag 7 november 2005 14:11 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet nu ook wie er dood gaat.
Subtiel kickje
is het veilig om te klikken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef CloudStrife het volgende:
Promo shots season 5!!
[afbeelding]
Voor meer zie: http://www.ifmagazine.com/new.asp?article=2452
Vind ik wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:24 schreef Wuder het volgende:Gut ja ik herken hem nou pas omdat jij het zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Jack Bauer + Robocop = awesome!quote:Julian Sands (“A Room with a View”), Peter Weller (“Robo Cop”) and Oscar, Golden Globe and Emmy-nominated actress JoBeth Williams (“Poltergeist” and “The Big Chill”) join 24. British born actor Julian Sands will play billionaire bad guy “Vladamir Bierko” while Peter Weller portrays “Christopher Henderson,” the federal agent who recruited Jack to counter terrorist work more than a decade ago. JoBeth Williams is Henderson’s wife, Miriam. All three characters will come face-to-face with Jack.
RealMediaquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:23 schreef CloudStrife het volgende:
Sort of behind the scenes met enkele beelden van de prequel season 5.
http://www.kiefer-rocks.com/media/videoclips/2005/dvd_prequel.rm
ROFL, Jack met lang haar!![]()
Drie nieuwe acteurs!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Jack Bauer + Robocop = awesome!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lange haar ziet er dus echt niet uit.
Wel leuk filmpje verder. Kan niet wachten tot januari.![]()
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef Mordreth het volgende:
[..]
15 januari
![]()
. Can't wait. Heb al stiekem een beetje gelezen waar de eerste aflevering over gaat
.
Uhm.. men praat hier over een prequel.. iemand die me daar wat meer over kan vertellen?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedoelden ze niet de scène die ze op de DVD van seizoen 4 stoppen?
is die prequel al ergens te vinden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:40 schreef CloudStrife het volgende:
De prequel komt op de Amerikaanse DVD set van seizoen 4 te staan. Komt begin december uit. De prequel speelt zich af tussen het einde van seizoen 4 en het begin van seizoen 5.
quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef TC03 het volgende:
-- Verkeerde account. --
Dit is de mijnequote:
ja!!quote:Op zondag 20 november 2005 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is de mijne. Was op m'n broers account. CTU ringtone: http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.html
ik koop er gewoon een nokia voorquote:Op zondag 20 november 2005 01:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja!!![]()
![]()
nu nog kijken of ik em op mn telefoon kan krijgen
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijgquote:
bluetooth ofzo?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
kan je niet die code intoetsen?quote:Op zondag 20 november 2005 22:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er al een, maar geen idee hoe ik em erop krijg
nee, niet bij dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |