RTL komt niet bepaald uit hilversum,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
[afbeelding]
lekker vaag bezig daaro in hilversum!![]()
----->* Edit *<-----
Heb t al uitgezocht, RTL5 gaat a.s maandag verder met day 3 om 0.20 dat is de laatste uitzending van Yorin,
wat wij van RTL op de buis zien wel. Denk niet dat al onze presentatoren dagelijks heen en weer reizen naar luxemburgquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:44 schreef Chielus het volgende:
[..]
RTL komt niet bepaald uit hilversum,
Maar maak je niet al te druk zou ik zeggen. Er wordt het een en ander omgegooid. Er verdwijnen echt niet plotseling series.
Volgens mij komt dat grotendeels uit Aalsmeer hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
wat wij van RTL op de buis zien wel. Denk niet dat al onze presentatoren dagelijks heen en weer reizen naar luxemburg
Dat zag ik ook alquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
trouwens, op rtl5 site staat dat ze serie 2 gaan uitzenden.. zou dat dan een foutje zijn?
Ja dat zag ik ook, heb al een mailtje gestuurd naar RLT nederland, met ook tevens de vraag hoe het zit met seizoen 3, wat we nu inmiddels hebben uitgevonden, maar het blijft scheef, via internet moet je uitvinden dat het voortaan bij RTL5 te zien is, seizoen 3 dan, maar goed het gaat tenmninsten doorquote:
Morgenochtend als de uitzendingen beginnen, die veranderen niet van uitzendstraat dus die beginnen gewoon de dag met de nieuwe look/programmering.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Wanneer veranderen RTL 4 en 5 dan![]()
RTL heeft tegenwoordig een flink gebouw in het Mediapark in Hilversum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:29 schreef Peerke_NL het volgende:
Let wel het uitzenden gebeurt vanuit luxemburg, de rest zit idd gewoon hier in aalsmeer of hilversum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |