quote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef Dos37 het volgende:
thx hij loopt inmiddels.
* Dos37 kijkt ook nooit goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dus? Geef dan een afgetrapte Corolla ofzo...quote:
enige overeenkomsten?quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef CloudStrife het volgende:
24 fans, er is een nieuwe (mini)serie, Sleeper Cell. Deze week vier afleveringen, volgende week ook vier afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 5 december 2005 18:15 schreef Zhenar het volgende:
Net de prequeldinges gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]My mistake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op maandag 5 december 2005 18:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Ja.quote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zo
Ja, maar als je dat stukje helemaal tot het einde afluistert, kun je Darth Vader horen ademen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb die laastte minuut alleen maar 24day5.com gezien.. was dat bij jullie ook zo
geen 24-acteurs dus?quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Los Angeles, terroristen, infiltrant, thriller suspense, hard.
Thx voor de tip. Wanneer aired de premiere in de US?quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef CloudStrife het volgende:
24 fans, er is een nieuwe (mini)serie, Sleeper Cell. Deze week vier afleveringen, volgende week ook vier afleveringen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/
Nieuwe site online!
Nog wel zonder al te veel informatie, maar toch is hij nu al vernieuwend
Vind het eigenlijk maar niets dat schreeuwerige.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.fox.com/24/
Nieuwe site online!
Nog wel zonder al te veel informatie, maar toch is hij nu al vernieuwend
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:08 schreef TC03 het volgende:
Goede trailer CS.
Ik kan echt niet wachten. Beste serie ooit.
plaats die link danquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:14 schreef Aryan_S het volgende:
Ik heb net de prequel gezien (142mb, 11minuten). Hele mooie prequel die veel vragen oproept, ik ben zeer benieuwd wat het verhaal wordt
zoeken bij google naar torrentquote:
dat is er eentje van 9 minuten, dus ik neem aan dat dat een andere isquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:35 schreef Merkie het volgende:
Er was toch al een link naar de prequel gepost door CloudStrife?
Die is 11 minuten hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:41 schreef keijz het volgende:
[..]
dat is er eentje van 9 minuten, dus ik neem aan dat dat een andere is
uploaden duurt te lang en aangezien het een dvd rip is zal het ook niet lang blijven staan, maar die link hierboven is hetzelfde (gave prequel)quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alternatief voor de prequel.
Errug gaaf!
psst, ze zijn via diverse p2p netwerken makkelijk te verkrijgen hoor, en dat zijn dan rips van hdtv uitzendingen. Via DC++ bv heb je alle afleveringen wel binnen een dag binnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:35 schreef Repeat het volgende:
Ow ow ow ow wat is dit toch geweldig zeg![]()
Ik ben nu nog 24s4 aan het kijken gewoon bij rtl5 elke week (duurt zo lang) aangezien de dvd nog niet uit is. S1 t/m S3 heb ik allemaal al op DVD
Maar ik kan me nu al echt verheugen op S5, zo vet ziet dat eruit
meer actie dus, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef greatgonzo het volgende:
Aan de prequel (die met de achtervolging) te zien wordt het toch misschien wat minder high-tech, aangezien JB alles alleen zal moeten doen (het feit dat ze achter zijn echte identiteit zijn gekomen, zorgt ervoor dat CTU niet kan helpen). Het wordt dus minder actie gericht dan vorig seizoen lijkt me, en misschien iets meer terug naar de thriller/suspense van S1.
ik zag het ook jaquote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
in trailer 7 heeft jack een of andere politiebadge om z'n nek hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |