Als je die terug kan vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:31 schreef Imberr het volgende:
deeltje 82 word nog toegevoegd..
in de wiki staat ie erbij nu, lukt hier alleen niet meer dus dan maar ff hier:
Laat maar.quote:
quote:
Komt mijn UI de volgende keer ook in de OP?quote:
Naaaah, meer een kwart.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en die van mij ook, heb het vorige topic halfvol gepost
Pfff en een beetje de hele tijd over m'n schoenmaat en puistjes lullen zeker.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:15 schreef Imberr het volgende:
door 1 topic vol te pleuren krijg je nog geen plaatsje in de op hoorword eerst maar es vaste poster hier
schoenmaatquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pfff en een beetje de hele tijd over m'n schoenmaat en puistjes lullen zeker.![]()
Zei ik dat ik puistjes heb dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
schoenmaat
heb jij nog puistjes?!hoe oud was je ook alweer? 24?
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zei ik dat ik puistjes heb dan?
Heb ik btw nooit gehad.![]()
Wat... van pong?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:22 schreef Imberr het volgende:
dat stomme filmpje ook!ik lig nog steeds in een deuk!!
![]()
![]()
Ik ga even je filmpje bekijken.quote:
Dus jij mag eventueel weer pijnlijden als de baasjes hun kitten geen pil kunnen geven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:40 schreef -Trinity- het volgende:
Baasjes zijn terug, geen kittens vandaag. Tenzij ze het pilletje bij Nura niet naar binnen krijgen.
Ik zou de gelukkigste mens op aarde zijn als ik op jou zou geilen.quote:
Ik denk eerder vannacht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff een paar uurtjes slapen![]()
tot vanmiddag of vanavond ofzo![]()
Geil op me dan, ik daag je uit!quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou de gelukkigste mens op aarde zijn als ik op jou zou geilen.![]()
Ik net ook, ctrl + f5 en het is opgelostquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:17 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie alleen nog maar usernumbers en 'scheve' tekst.
Got it.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:25 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik net ook, ctrl + f5 en het is opgelost.
Op jou geilen, niet jou opgeilen.quote:
Daarom geil ik ook niet op jou.quote:
kan niet slapen :Squote:
Ik ben het aanstaande baasje van Nura. Dus ik draag ook wel verantwoordelijkheid, en ik wil dat zij haar kuurtje afmaakt. Krijg graag een gezonde kat in huis over een paar weekjes.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus jij mag eventueel weer pijnlijden als de baasjes hun kitten geen pil kunnen geven?
Nee dankje, maar wel goeiemorgenquote:
whahaha de eerste afhaker is er al:Pquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ben kk gaar. ik ga denk ff naar me oma. daar liggen slapen. dan lijk ik sociaal en heb ik ff rust![]()
Omglolquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ben kk gaar. ik ga denk ff naar me oma. daar liggen slapen. dan lijk ik sociaal en heb ik ff rust![]()
okej. en wat is nijenrode zo'n prive school?quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:40 schreef Casparovvv het volgende:
Het huis zit vol met familie
Een oom van me probeerd me over te halen aan Nijenrode te gaan studeren. Het geld is geen probleem zegt ieDie man heeft er zelf ook gestudeerd
www.nyenrode.nlquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
okej. en wat is nijenrode zo'n prive school?
ja idd er zijn genoeg mensen die deze kans niet krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat valt er dan over te halen, doen die shit!
Ik vind em mooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Goedemiddag. Wel een beetje 'vreemd' avatar heb jij hoor
.
aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant neem ik ook genoegen met een 'gewone' universitaire opleiding aan het Erasmus. Ik wil mn ouders niet voor onnodige financiële vraagstukken zetten...quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat valt er dan over te halen, doen die shit!
* B_BOY is barkeeper voor het werk tijdens het werk en na het werk drank. hoe goed kun je het hebben. en ik verdien ook nog es redelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:50 schreef Casparovvv het volgende:
leuke baan = bier na het werk
Duurt lang dan om te koelen in een koelcel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:00 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv werkt in een supermarkt op de groente afdeling. Om een uur of 10 s'ochtend een kratje bier in de koelcel, s'avonds na zessen een koud biertje
5-7 graden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duurt lang dan om te koelen in een koelcel.![]()
![]()
Toen ik een schop tegen de zijkant gaf deed ie het weerquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
De provider werkt zeker niet op zondag
Ik van Directquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:42 schreef Eix het volgende:
Ik stond trouwens 10 meter van Kane af gister.
En verder was Stash supergaaf, ga morgen meteen de cd zoeken in de Music Machine.
Haha, wat een mongoolquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Welke belg van Fok heeft dit nou weer in elkaar gedraait
http://users.pandora.be/cooreman/bere/
Imberr toch.... tsss.quote:
Het is overdag echt te traag ja, dan fok ik liever om half 3quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
heyy saarah
Fok is overdag traag en 's nachts niet ofzo lijkt t wel
en dat wijf op die site is lelijk en die gast achterlijk![]()
Dat vind ik nog best zacht uitgedruktquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:48 schreef Imberr het volgende:
heyy saarah
Fok is overdag traag en 's nachts niet ofzo lijkt t wel
en dat wijf op die site is lelijk en die gast achterlijk![]()
edit is weggehaald als je niet kan editten..quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:51 schreef hollander76 het volgende:
Wat ik me afvraag, er stonden toch minstens 3 reageer knoppen bij een post?Er staan er nu nog maar twee, maar er was toch altijd een derde?
heb je geen vakantie ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:29 schreef Saarah het volgende:
't weekend is weeral voorbijen ik haaat zondagen
(meestal toch
)
Heb wel vakantie ja, maar 't weekend is gewoon leuker dan de weekquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb je geen vakantie ofzo?want dan zou t weekend toch niet zoveel uit maken lijkt me..
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:32 schreef freiss het volgende:
Tja, ik hoorde als hier bijna heel PUB SC op donderdag en vrijdag weggaat, het zeer mooi weer wordt!
Zeg, ik zit ff in een melig gesprek met iemand ja. Heb maar 2 handen en met n trage Fok! schiet t sowieso niet op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
Stormlooptopic....
Uitgevers.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
Hebben jullie ook al jullie schoolboeken? Wie verzint het nou om 5/6 boeken voor natuurkunde en 5/6 boeken voor scheikunde te hebben?
Of 2 over gedragspsychologie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:38 schreef freiss het volgende:
Hebben jullie ook al jullie schoolboeken? Wie verzint het nou om 5/6 boeken voor natuurkunde en 5/6 boeken voor scheikunde te hebben?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
Straks om 22.25 weer op NL2: De Lama's
je meent t..quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
Fok is damn ass saai vandaag hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jullie.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:24 schreef Eix het volgende:
Maak af...
Als servers emoties hadden...
Mijn afmaaksel:ja uhm.. heel uhm.. poetischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jullie.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:42 schreef Saarah het volgende:
Pfff *verveelt zich*
En fok is echt verschrikkelijk traag![]()
Tsja, ik verveel me. S kieke dan.quote:
Heel goed, alleen 'n beetje saai maar da's normaal op een zondagquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:46 schreef Casparovvv het volgende:
Hoi SaarHoe is het daar?
hé, dat rijmt![]()
Samen met mijn teenquote:
je moet niet zo slijmen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Samen met mijn teen
volgende verder rijmen
quote:
of we kunnen natuurlijk gaan cheilen.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:59 schreef Eix het volgende:
[..]
of we kunnen natuurlijk gaan cheilen.
* Cheilen™ is geschreven met de spelling op zn Imberrs. ©Imberr.
jaahjaah, volgens mij ben jij gewoon de grondlegger van t 'BreEzEhRSssS'.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:02 schreef Eix het volgende:
[..]
jaahjaah, volgens mij ben jij gewoon de grondlegger van t 'BreEzEhRSssS'.![]()
ssst!quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:05 schreef Casparovvv het volgende:
Zo begon ze hier ook, maar dat heeft ze snel afgeleerd
ik wist dat je die link zou gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Mensen die dude zeggen.
Maar sorry Imberr, niet boos worden.![]()
Ik hoopte dat iemand anders het zou doen, had zelf geen zin om te zoekenquote:
Wij voelen elkaar gewoon aan.quote:
jij bent ook om de haverklap weg, en dan ben je er ineens weerquote:
ja ben nog bezig met andere dingen ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jij bent ook om de haverklap weg, en dan ben je er ineens weer!
lief? uhm.. kwestie van wennen
Ook nog! potverdikkie jij bent ook altijd in de weer hèquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:16 schreef Saarah het volgende:
[..]
ja ben nog bezig met andere dingen ook![]()
Ja en nee.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:20 schreef MMaRsu het volgende:
hier nog iets leuks gebeurd in de tussentijd?
jajaquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ook nog! potverdikkie jij bent ook altijd in de weer hè![]()
![]()
drinkt een Belgische kroegbaas-dochter eigenlijk bier?quote:
soms... liever wodka eigenlijkquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:24 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
drinkt een Belgische kroegbaas-dochter eigenlijk bier?
Waar woont ge eigelijk as ik vrage mag?quote:
Yep, provincie Antwerpen, in Heist o/d Berg:)quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Waar woont ge eigelijk as ik vrage mag?
Antwerpen toevallig?
Ik dacht al, 15 jarige meid aan de pure vodka, elke avondquote:
Niet elke avondquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik dacht al, 15 jarige meid aan de pure vodka, elke avond![]()
*vertaald*quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:33 schreef Saarah het volgende:
[..]
Niet elke avondnormaal alleen zaterdag 's nachts als 'k gedaan heb met werken
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*vertaald*
Niet elke avondNormaal gesproken alleen zaterdag nacht, zodra ik klaar ben op mijn werk.
sorry, kon het niet laten
Ik wou ook een flauwe opmerking maken, maar ik dacht laat maarquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
*vertaald*
Niet elke avondNormaal gesproken alleen zaterdag nacht, zodra ik klaar ben op mijn werk.
sorry, kon het niet laten
quote:
Ik luister wel naar UK garage.. maar hip hop... neequote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
Veel mensen hier die naar hiphop luisteren?
Ah, ok. Heb familie in Antwerpen wonen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef Saarah het volgende:
[..]
Yep, provincie Antwerpen, in Heist o/d Berg:)
Ik leef met je mee. Moge de heer u vergeven dat gij naar zoveel onzinnig gevloekt hebt geluisterd, zodat gij alsnog in den hemel kan komen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
Veel mensen hier die naar hiphop luisteren?
ik nietquote:Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, ok. Heb familie in Antwerpen wonen.![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Moge de heer u vergeven dat gij naar zoveel onzinnig gevloekt hebt geluisterd, zodat gij alsnog in den hemel kan komen.![]()
Ick leef met U mede. Moge de Heere zich barmhartich opschtellen, ende alsmeede Uwe zonden vergeeven. Zodat U in het Koninkrijk des Gods moge komen woonen, aan het einde des leevenschdagen.
wat?quote:
Ik heb mn cam aan, zij niet.quote:
knap?quote:
vrouwelijke Laurens'en kom je niet vaak tegenquote:
owquote:
Zn ouders gaan m om 12 uur snachts een cadeautje geven?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:03 schreef spenky het volgende:
[..]
heey
gefeliciteerd![]()
en wat heeft Brainster allemaal gekregen??
wtf?! 2e!!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:04 schreef freiss het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #64
1. Dr_Flash 342
2. Imberr 238
3. Arcee 175
4. freiss 167
5. dolle_hond 157
wat, 4e!
Hehe, het gaat veel sneller 's nachts, ik heb het grootste gedeelte vandaag om 1 tot 2.45 gedaan.quote:
msn-enquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:09 schreef freiss het volgende:
Wat ben je eigenlijk de hele tijd aan het doen, Imberr? Je zegt hier zo weinig..
load nou is bij fok je user icon up! eigewijsquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:07 schreef B_BOY het volgende:
ey hoertjes ik sta er niet in maar vannacht gaat * B_BOY niet slapen dus komt het goed.
ik zie zijn icon welquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef spenky het volgende:
[..]
load nou is bij fok je user icon up! eigewijs![]()
een kruisje is lelijk... jij zietut wel wij niet....
zo'n gast zei dat hij ut deed. en anders upload jij hem ergens en geef je mij de link dan verander ik die shit wel.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:10 schreef spenky het volgende:
[..]
load nou is bij fok je user icon up! eigewijs![]()
een kruisje is lelijk... jij zietut wel wij niet....
ehm maar je kan dat plaatje toch uploaden bij fok...?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo'n gast zei dat hij ut deed. en anders upload jij hem ergens en geef je mij de link dan verander ik die shit wel.
nein werkt niet bij mij. krijg ik wit venster zowel in ie as in firefox.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef spenky het volgende:
[..]
ehm maar je kan dat plaatje toch uploaden bij fok...?
laat maar gast... eff me cache geleegdquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nein werkt niet bij mij. krijg ik wit venster zowel in ie as in firefox.
17 hele kerenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:01 schreef Casparovvv het volgende:
*feli*
Hoeveel keer mogen we hoera roepen?
Ow ben je jarig johquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
Vandaag dan een "feestje" voor familie, ruim honderd euri binnengesleept.
en wat ga je met de prijs doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
gefeliciteerd doneer gelijk wat geld aan danny kan hij fok ook overdag snel laten lopen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef brainster het volgende:
[..]
17 hele keren
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevondenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gefeliciteerd doneer gelijk wat geld aan danny kan hij fok ook overdag snel laten lopen.
Of god vond dat iemand anders zich slecht had gedragenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevonden![]()
Maar ga niet doneren, gaat naar mijn laptop![]()
en daarom gaan wij morgen kartenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
God vond dat ik mij vandaag netes had gedragen dus bobnl heeft 50 euro gevonden![]()
of god wil dat je hem pijpt.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:19 schreef BObNL het volgende:
[..]
ben benieuwd klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef Gabry het volgende:
http://www.m2o.it/audio_player.php
leuke zender![]()
Dan had het wel in mijn tuin gelegenquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef spenky het volgende:
[..]
en daarom gaan wij morgen karten
als je niet met mij naar monaco aan de maas was geweest had je het nooit gevonden![]()
-nquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:21 schreef spenky het volgende:
[..]
nee dat is fout...
wat heb jij een mooie avantar![]()
ja... alleen beetje bagger kwalitietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:20 schreef Gabry het volgende:
http://www.m2o.it/audio_player.php
leuke zender![]()
das niet waarquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Dan had het wel in mijn tuin gelegen. En ik had mezelf moeten uitnodigen
![]()
niet janken tis te laat voor kwaliteit. het gaat om kwantiteit. veel bier, veel geile wijven, veel posts. of wilde je zeggen dat jou post kwalitatief zjin?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:22 schreef spenky het volgende:
[..]
ja... alleen beetje bagger kwalitiet32kbs... hebbie geen hogere?
Trusten enzoquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef freiss het volgende:
he jongens, ik ga slapen.
truste afhakertquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef freiss het volgende:
he jongens, ik ga slapen.
JAquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niet janken tis te laat voor kwaliteit. het gaat om kwantiteit. veel bier, veel geile wijven, veel posts. of wilde je zeggen dat jou post kwalitatief zjin?![]()
helemaal nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef BObNL het volgende:
[..]
Spenky : Ik ga naar monaca aan de maas![]()
BObNL : Goh leuk zullen we samen gaan![]()
Je mot eten wat de pot schaft jochiequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
JA![]()
maar ik luisterde eerst een kwaliteits zender... en dan ineens naar bagger kwaliteit gaan... ik bedoel... kommop zeg.. daar doe ik het niet voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |