Als je die terug kan vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:31 schreef Imberr het volgende:
deeltje 82 word nog toegevoegd..
in de wiki staat ie erbij nu, lukt hier alleen niet meer dus dan maar ff hier:
Laat maar.quote:
quote:
Komt mijn UI de volgende keer ook in de OP?quote:
Naaaah, meer een kwart.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en die van mij ook, heb het vorige topic halfvol gepost
Pfff en een beetje de hele tijd over m'n schoenmaat en puistjes lullen zeker.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:15 schreef Imberr het volgende:
door 1 topic vol te pleuren krijg je nog geen plaatsje in de op hoorword eerst maar es vaste poster hier
schoenmaatquote:Op zondag 7 augustus 2005 09:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pfff en een beetje de hele tijd over m'n schoenmaat en puistjes lullen zeker.![]()
Zei ik dat ik puistjes heb dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
schoenmaat
heb jij nog puistjes?!hoe oud was je ook alweer? 24?
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:20 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zei ik dat ik puistjes heb dan?
Heb ik btw nooit gehad.![]()
Wat... van pong?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:22 schreef Imberr het volgende:
dat stomme filmpje ook!ik lig nog steeds in een deuk!!
![]()
![]()
Ik ga even je filmpje bekijken.quote:
Dus jij mag eventueel weer pijnlijden als de baasjes hun kitten geen pil kunnen geven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:40 schreef -Trinity- het volgende:
Baasjes zijn terug, geen kittens vandaag. Tenzij ze het pilletje bij Nura niet naar binnen krijgen.
Ik zou de gelukkigste mens op aarde zijn als ik op jou zou geilen.quote:
Ik denk eerder vannacht.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef Imberr het volgende:
ik ga ff een paar uurtjes slapen![]()
tot vanmiddag of vanavond ofzo![]()
Geil op me dan, ik daag je uit!quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik zou de gelukkigste mens op aarde zijn als ik op jou zou geilen.![]()
Ik net ook, ctrl + f5 en het is opgelostquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:17 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie alleen nog maar usernumbers en 'scheve' tekst.
Got it.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:25 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik net ook, ctrl + f5 en het is opgelost.
Op jou geilen, niet jou opgeilen.quote:
Daarom geil ik ook niet op jou.quote:
kan niet slapen :Squote:
Ik ben het aanstaande baasje van Nura. Dus ik draag ook wel verantwoordelijkheid, en ik wil dat zij haar kuurtje afmaakt. Krijg graag een gezonde kat in huis over een paar weekjes.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:52 schreef brainster het volgende:
[..]
Dus jij mag eventueel weer pijnlijden als de baasjes hun kitten geen pil kunnen geven?
Nee dankje, maar wel goeiemorgenquote:
whahaha de eerste afhaker is er al:Pquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ben kk gaar. ik ga denk ff naar me oma. daar liggen slapen. dan lijk ik sociaal en heb ik ff rust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |