En een gesigneerde cd-single van Bad Candy.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb Crossroads van Britney Spears op DVD.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb Crossroads van Britney Spears op DVD.
Wat zijn jouw schaamplaten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
Is daar trouwens een topic over? "wat zijn jouw foutste cd's" ofzo?
yay ik win nooit watquote:
Nou, een klein verhaaltje over wat me afgelopen zondag overkwam....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:01 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als je je auto voor hun deur parkeert en er in gaat zitten om dit nummer mee te zingen, dan is het antwoord ja.
Toen ik dit las, dacht ik direct: "Politie".quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef Jane het volgende:
Ineens denk ik 'wat doet die auto achter me toch raar met z'n lichten?'.
Best een leuk nummer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Grobbel het volgende:
Hier ook nog maar even pimpen, een mp3 van het binnenkort te verschijnen nieuwe album van Broken Social Scene. Nog een paar dagen online denk ik.
http://www.galleryac.com/product_free.php
Ik dacht 'verkeersdrempels'.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:18 schreef Mark het volgende:
Toen ik dit las, dacht ik direct: "Politie".
Ik geen één foute cd, alleen maarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb wel meer hele vage en foute cd's!Maar die zijn daardoor vaak ook wel erg leuk!
Is daar trouwens een topic over? "wat zijn jouw foutste cd's" ofzo?
geen idee een wazige hongaarse ik heb de faith no more coverband gemist maar de the doos coverband was te snel en hij zong fonetisch engels in een spijkerbroekquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welke Zappa coverband?
Ja, want daar had ik zelf nog niet aan gedacht en dan had ik het hier ook wel gepost.quote:
Vroeger zag je hem nog wel eens voorbij komen met zijn saxofoon. Was wel lachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef Zanderrr het volgende:
Het is trouwens de favoriete saxofonist van Bill Clinton, geen grap...![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef Zanderrr het volgende:
Zijn werk met "Last Exit" ken ik wel redelijk goed, dat is wel botte muziek. Denk dat je dat wel leuk vindt, doet soms wel een beetje aan Naked City denken qua intensiteit.
Verder heb ik ook nog wel wat andere dingen gehoord, "Machine Gun" en wat van het Chicago Tentet, geloof ik. Helemaal mijn kopje thee is die compleet ongestructureerde freejazz overigens ook weer niet, of tenminste.. ik moet er een beetje voor in de juiste stemming zijn.
Het is trouwens de favoriete saxofonist van Bill Clinton, geen grap...![]()
ik heb hetzelfde gedaan op rock im park 2 jaar geleden. Lekker hotelletje, 's avonds lekker douchen, 's ochtends breeduit ontbijten. Beter kan niet. Kan ook aan de leeftijd liggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Z het volgende:
Ik geef toe dat het wat decadent is maar gister naar LL geweest, om 1 uur naar huis gereden, en na een heerlijke nacht in eigen bed rijden we straks weer heen.
En ik wilde dwerg even bedanken voor het weer onder de aandacht brengen van mijn schaamplaat.![]()
Ik snap het prima, maar ik ben dan ook oud en kneuterigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
...jullie missen dus de sfeer van de camping. Ik snap echt niet dat mensen zo graag rust en veiligheid willen vinden tijdens een rock and roll event.
omdat ik genoeg sfeer op campings gehad heb. En kisten tegen je hoofd, zeik over m'n tent en mensen die omvallen en zich proberen vast te houden aan m'n tent. Maar als dat nou een Zweedse doos was geweest.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
...jullie missen dus de sfeer van de camping. Ik snap echt niet dat mensen zo graag rust en veiligheid willen vinden tijdens een rock and roll event.
Jullie worden echt oud en kneuterig
Naar welke barbaarse festivals ga je dan? Camp je bij de ingang? Ik heb er nooit last van gehad en ik heb best een festivalverleden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
omdat ik genoeg sfeer op campings gehad heb. En kisten tegen je hoofd, zeik over m'n tent en mensen die omvallen en zich proberen vast te houden aan m'n tent. Maar als dat nou een Zweedse doos was geweest.....
Hmm, ik lees net dat de Zappa Plays Zappa tour waarschijnlijk gecancelled is. Argh.. de ZFT, wat een prutsers zijn 't toch ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:59 schreef Zanderrr het volgende:
I'm using the chicken to measure it...
idd daar had ik geen geld voor ik heb nog wel semi decadent een duveltje gedronken in een belgisch cafe in budapestquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:27 schreef Z het volgende:
Een vriendin van mij was ook op Sziget, en die sliep in een 5 sterren hotel aan de rivier, dat is pas decadent!
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Hongarije?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
...en gigantisch gore dixies ...
erm nee idd maar ze werden wel 1 keer per dag geleegd en met een hoge druk spuit bewerkt het viel dus nog meequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:56 schreef menjo het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Hongarije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |