abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:56:21 #26
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_29491478
Dag Muziek...

Ik ben ook ff wezen kijken bij de F1 autootjes maar ik had jammer genoeg niet zo'n mooie plek als op de foto's, dus we zijn na een uurtje maar ergens anders heegegaan.
pi_29492309
Studio Brussel is momenteel leuk, ze zijn op de Lokerse feesten, ik viel net middenin een superstrakke live-uitvoering van Come with you door Millionaire.
Nu Admiral Freebee.
pi_29492348
....en getuige de foto's op lokersefeesten.be was het optreden van Iggy & the Stooges ook weer als vanouds. Ik hoop dat ze daar vanavond nog het een en ander van uitzenden
pi_29493361
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef dwerg het volgende:
Opnieuw gevaarlijke tbs'er ontsnapt.

Nog lifters opgepikt, Tokus?
Zie je nu wel dat dat ontsnapte gekken verhaal dat we ooit aan scoutingmeisjes hebben opgehangen op het kampeerterrein naast dat psychiatrisch ziekenhuis, helemaal niet zo gek was?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 augustus 2005 @ 22:58:57 #30
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29493432
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 21:54 schreef thaleia het volgende:
....en getuige de foto's op lokersefeesten.be was het optreden van Iggy & the Stooges ook weer als vanouds. Ik hoop dat ze daar vanavond nog het een en ander van uitzenden
morgen komen de Sisters Of Mercy daar. Lokeren ligt niet zo gek ver van waar ik werk, zag ik onlangs. misschien toch 's langsgaan...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 8 augustus 2005 @ 02:20:16 #31
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29497503
Nipeng, Nipeng, waar ben je?
pi_29499431
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 13:49 schreef webfreak het volgende:

[..]

Hij is inderdaad moeilijk te weerstaan

[afbeelding]
Iets bescheidener:
dit:
http://products.consumerg(...)epub?productId=28929
en dit:
http://www.kieskeurig.nl/(...)rdon%20AVR%20130.htm
Aldus.
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:05:14 #33
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29499846
Een mooi setje hoor, Z.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29500195
En voor een mooi prijsje. Alles in de aanbieding bij de MM.
Aldus.
pi_29501160
Ga je naar de melkweg, koop je zo'n onzinnig lidmaatschap. Dat is een maand geldig, dus tot 6 september..... is mijn volgende concert in de Melkweg op 7 september

Kost me weer 3 euro extra. Kunnen ze die lidmaatschappen niet gewoon afschaffen, net zoals die "service"kosten. Ik vind 't allebei zulke afzetterij. Dan zeggen ze dat zo'n kaartje 15 euro is, ben je gvd meer dan 21 euro kwijt. Ik ben ook maar een zielige armoezaaier
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:08:43 #36
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_29501538
Meestal maakt lidmaatschap alleen wat uit als je vaker gaat, want vorige keren dat ik in Paradiso/Melkweg was, was het lidmaatschap gewoon een compensatie voor de lagere servicekosten. Pas las ik wat over mogelijk een nieuwe vorm van kaartjeskopen per telefoon en dat je dan een kaartje ge-sms'd krijgt met daarin een unieke toegangscode en dat de service-kosten dan onder de euro zouden blijven. Ideaal systeem.
pi_29501765
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:08 schreef Wodan het volgende:
Meestal maakt lidmaatschap alleen wat uit als je vaker gaat, want vorige keren dat ik in Paradiso/Melkweg was, was het lidmaatschap gewoon een compensatie voor de lagere servicekosten.
, ik snap even niet precies wat je bedoelt geloof ik

Lidmaatschap is altijd verplicht (iig bij Melkweg/Paradiso/Nighttown, etc). Maakt niet uit of je nou via ticketservice (met belachelijk hoge servicekosten) of aan de deur (zonder servicekosten) koopt. Ik snap alleen niet echt het nut van het lidmaatschap? Waar betaal je dan voor? Iets wat niet al bij de prijs van je concertkaartje zit inbegrepen?
quote:
Pas las ik wat over mogelijk een nieuwe vorm van kaartjeskopen per telefoon en dat je dan een kaartje ge-sms'd krijgt met daarin een unieke toegangscode en dat de service-kosten dan onder de euro zouden blijven. Ideaal systeem.
Was laatst inderdaad een topic over. Lijkt me een mooi systeem. Is alleen wat minder voor de verzameling concertkaartjes op m'n prikbord
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:31:43 #38
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29501787
Ik vind die servicekosten ook maar uitzuigerij. Je betaalt toch ook geen 'servicekosten' bij het postkantoor als je een pakje laat wegen of een velletje postzegels koopt..

Ik geloof dat dat lidmaatschap te maken heeft met de manier waarop Paradiso of de Melkweg geregistreerd staat, als 'besloten vereniging' of 'club' oid moeten ze formeel gezien ook leden hebben.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:36:45 #39
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_29501849
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

, ik snap even niet precies wat je bedoelt geloof ik

Lidmaatschap is altijd verplicht (iig bij Melkweg/Paradiso/Nighttown, etc). Maakt niet uit of je nou via ticketservice (met belachelijk hoge servicekosten) of aan de deur (zonder servicekosten) koopt. Ik snap alleen niet echt het nut van het lidmaatschap? Waar betaal je dan voor? Iets wat niet al bij de prijs van je concertkaartje zit inbegrepen?
Ik bedoel dat een concertkaartje uiteindelijk bij een optreden voor dezelfde band in de 013 (of een andere concertzaal) dezelfde prijs was als bij de Paradiso. Bijv. kaartje kostte 12 euro + 4 euro servicekosten andere zaal, bij Paradiso kaartje 12 + 2,50 lidmaatschap + 1,50 servicekosten. Het maakte dus niets. Alleen wanneer je vaker zou gaan, omdat die 2,50 voor een maand dan eenmalig is.
Dat lidmaatschap was iets met een stichting ofzo of een club. Ergens op het forum heeft het ooit gestaan, maar weet even niet meer waar.
pi_29501872
Ik had online kaarten gekocht voor Yo La Tengo, en daar zat 4 euro(!) servicekosten op. Mooi dat ik nooit meer kaarten bij de tickitservice ga kopen.

Maar goed, dat lidmaatschap is er omdat er dan andere openingstijden van toepassing zijn dan bij normale kroegen, het wordt een soort club ofzo en daar gelden andere regels voor. Maar waarom dat telkens duurder moet worden ...?. Je kan overigens ook jaarabonnementen kopen, voor de Melkweg is dat 15 euro oid, voor de Paradiso weet ik het niet precies want et is volledig onduidlijk waar en wanneer je die kan kopen, ze zijn er wel, maar wat het moet kosten weet ik niet ... Maar als je redelijk vaak naar de Paradiso/Melkweg gaat is dat de moeite wel waard, bij de Melkweg mag je dan zelfs soms gratis naar een concert (als die slecht verkopen, dus niet altijd de beste concerten ...)
Aldus.
  Moderator maandag 8 augustus 2005 @ 13:51:10 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_29502375
dag, nipeng
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 8 augustus 2005 @ 13:56:04 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_29502410
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:36 schreef Wodan het volgende:

[..]

Ik bedoel dat een concertkaartje uiteindelijk bij een optreden voor dezelfde band in de 013 (of een andere concertzaal) dezelfde prijs was als bij de Paradiso. Bijv. kaartje kostte 12 euro + 4 euro servicekosten andere zaal, bij Paradiso kaartje 12 + 2,50 lidmaatschap + 1,50 servicekosten. Het maakte dus niets. Alleen wanneer je vaker zou gaan, omdat die 2,50 voor een maand dan eenmalig is.
Dat lidmaatschap was iets met een stichting ofzo of een club. Ergens op het forum heeft het ooit gestaan, maar weet even niet meer waar.
Ik heb altijd horen zeggen dat dat lidmaatschap is omdat je bij een vereniging alleen drank mag schenken aan leden ... dus moet je even lid worden van de vereniging .. zoiets !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_29502556
Zo'n lidmaatschap hebben ze bij de Vera ook, maar daar kost het maar 1,50 geloof ik.

Edit: Oh ja, toch 1 euro .

[ Bericht 42% gewijzigd door Man_in_a_Shed op 08-08-2005 16:40:17 ]
pi_29502683
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Zaal         per maand   per jaar

Nighttown (Rotterdam)    1,80        nvt
Rotown (Rotterdam)    geen lid.   geen lid.
Waterfront (Rotterdam)   geen lid.   geen lid.

Melkweg (Amsterdam)    3,00        15,00
Paradiso (Amsterdam)    2,50        18,00

Paard (Den Haag)    2,00      14,00

Oosterpoort (Gron)   geen lid.   geen lid.
Vera (Gron.)      1,00      nvt.

Die vereniging/stichting-constructie kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar waarom dan die willekeur qua prijzen? Ik kan geen logica ontdekken in het lijstje hierboven dat ik snel even heb gemaakt. Als het slechts iets formeels is, waarom vragen ze dan niet allemaal het minium?

-edit: krijg die code-tag niet aan de praat, maar 't is wel duidelijk zo toch?-

[ Bericht 13% gewijzigd door Sack_Blabbath op 08-08-2005 14:29:41 ]
pi_29502779
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:36 schreef Wodan het volgende:

[..]

Ticketservice hanteert gewoon een standaard qua servicekosten. Die worden steeds meer naar mate het kaartje duurder wordt (alsof ze meer service verlenen bij duurdere kaartjes ). Dus ik denk dat ze servicekosten en lidmaatschappijen niet met elkaar compenseren. Niet met voorverkoop via ticketservice iig.

-Edit: Ik blijf ediiten: Dit is niet waar, m'n collega praat onzin -

[ Bericht 8% gewijzigd door Sack_Blabbath op 08-08-2005 14:43:32 ]
  Redactie Frontpage dinsdag 9 augustus 2005 @ 01:03:50 #46
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_29511677
Terug in Holland. Een halve week rocken met zappafans in Bad Doberan (Rostock). Ik ben KAPOT. En het was GEWELDIG. SLAAP is wat ik reeds nodig heb en een verslag snel in het Zappa topic te vinden.

Nite
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 07:34:33 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29515353
Goedemorgen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29518192
Goedemorgen Muziek!
Verhelderend nieuws uit het ziekenhuis: mijn enkel of voet is niet gebroken!
Gelukkig had ik dat zelf niet kunnen bedenken en ga ik nog wel door de grond van de pijn als ik loop of te lang wil staan.
pi_29519512
Kijk ! Ik heb een icon met . Prince. . erop.

Een voor Liejannuh, bij deze een plaatje van een lekker mokkel als troost voor je zere voet:

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29519608
Tis niet bepaald mijn smaak, maar misschien wel die van Liejannuh
Maar wat ik wel graag wil weten: wie is die aap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')