Zie je nu wel dat dat ontsnapte gekken verhaal dat we ooit aan scoutingmeisjes hebben opgehangen op het kampeerterrein naast dat psychiatrisch ziekenhuis, helemaal niet zo gek was?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:27 schreef dwerg het volgende:
Opnieuw gevaarlijke tbs'er ontsnapt.
Nog lifters opgepikt, Tokus?
morgen komen de Sisters Of Mercy daar. Lokeren ligt niet zo gek ver van waar ik werk, zag ik onlangs. misschien toch 's langsgaan...quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:54 schreef thaleia het volgende:
....en getuige de foto's op lokersefeesten.be was het optreden van Iggy & the Stooges ook weer als vanouds. Ik hoop dat ze daar vanavond nog het een en ander van uitzenden
Iets bescheidener:quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:49 schreef webfreak het volgende:
[..]
Hij is inderdaad moeilijk te weerstaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:08 schreef Wodan het volgende:
Meestal maakt lidmaatschap alleen wat uit als je vaker gaat, want vorige keren dat ik in Paradiso/Melkweg was, was het lidmaatschap gewoon een compensatie voor de lagere servicekosten.
Was laatst inderdaad een topic over. Lijkt me een mooi systeem. Is alleen wat minder voor de verzameling concertkaartjes op m'n prikbordquote:Pas las ik wat over mogelijk een nieuwe vorm van kaartjeskopen per telefoon en dat je dan een kaartje ge-sms'd krijgt met daarin een unieke toegangscode en dat de service-kosten dan onder de euro zouden blijven. Ideaal systeem.
Ik bedoel dat een concertkaartje uiteindelijk bij een optreden voor dezelfde band in de 013 (of een andere concertzaal) dezelfde prijs was als bij de Paradiso. Bijv. kaartje kostte 12 euro + 4 euro servicekosten andere zaal, bij Paradiso kaartje 12 + 2,50 lidmaatschap + 1,50 servicekosten. Het maakte dus niets. Alleen wanneer je vaker zou gaan, omdat die 2,50 voor een maand dan eenmalig is.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..], ik snap even niet precies wat je bedoelt geloof ik
Lidmaatschap is altijd verplicht (iig bij Melkweg/Paradiso/Nighttown, etc). Maakt niet uit of je nou via ticketservice (met belachelijk hoge servicekosten) of aan de deur (zonder servicekosten) koopt. Ik snap alleen niet echt het nut van het lidmaatschap? Waar betaal je dan voor? Iets wat niet al bij de prijs van je concertkaartje zit inbegrepen?
Ik heb altijd horen zeggen dat dat lidmaatschap is omdat je bij een vereniging alleen drank mag schenken aan leden ... dus moet je even lid worden van de vereniging .. zoiets !quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:36 schreef Wodan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een concertkaartje uiteindelijk bij een optreden voor dezelfde band in de 013 (of een andere concertzaal) dezelfde prijs was als bij de Paradiso. Bijv. kaartje kostte 12 euro + 4 euro servicekosten andere zaal, bij Paradiso kaartje 12 + 2,50 lidmaatschap + 1,50 servicekosten. Het maakte dus niets. Alleen wanneer je vaker zou gaan, omdat die 2,50 voor een maand dan eenmalig is.
Dat lidmaatschap was iets met een stichting ofzo of een club. Ergens op het forum heeft het ooit gestaan, maar weet even niet meer waar.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Zaal per maand per jaar Nighttown (Rotterdam) 1,80 nvt Rotown (Rotterdam) geen lid. geen lid. Waterfront (Rotterdam) geen lid. geen lid. Melkweg (Amsterdam) 3,00 15,00 Paradiso (Amsterdam) 2,50 18,00 Paard (Den Haag) 2,00 14,00 Oosterpoort (Gron) geen lid. geen lid. Vera (Gron.) 1,00 nvt. |
Ticketservice hanteert gewoon een standaard qua servicekosten. Die worden steeds meer naar mate het kaartje duurder wordt (alsof ze meer service verlenen bij duurdere kaartjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:36 schreef Wodan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat een concertkaartje uiteindelijk bij een optreden voor dezelfde band in de 013 (of een andere concertzaal) dezelfde prijs was als bij de Paradiso. Bijv. kaartje kostte 12 euro + 4 euro servicekosten andere zaal, bij Paradiso kaartje 12 + 2,50 lidmaatschap + 1,50 servicekosten. Het maakte dus niets. Alleen wanneer je vaker zou gaan, omdat die 2,50 voor een maand dan eenmalig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |