abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29452090
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.

"Heb je even tijd"
ik heel vriendelijk: "Nee, helaas".

En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
pi_29452113
Goedzo.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_29452219
Beetje gefrustreerd vanavond?
pi_29452439
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:02 schreef Juup© het volgende:
Beetje gefrustreerd vanavond?
Nee, het forum doet het eindelijk weer snel zodat ik mijn gal kan spuwen.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:12:04 #5
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_29452478
Je loog dus ,groot gelijk dat ze je herhaalde
Klaar?
Ik niet!
pi_29452498
ze hebben je in elk geval goed gehoord
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29452567
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
ze hebben je in elk geval goed gehoord
Volgende keer zeg ik:

"Hey skatje, wil je me ff lekker pijpen, geil hoertje van me"

Kijken of ze dat herhaald.
pi_29452576
Het is altijd irritant als mensen je antwoord herhalen
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:17:53 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452639
geef ze van repliek berends
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:18:49 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_29452662
Genieten.

Stoephoer.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:19:49 #11
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29452695
Had dan gezegd 'ja ik heb wel tijd, maar geen zin om naar jouw gezeik te luisteren'
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29452704
gisteren ook bij een winkel centrum hier,

"Goeden dag heeft u even tijd"

"Ehm"

"weet u dat er honden bla bla bla worden afgemaakt bla bla bla"

"dieren hebben geen pijn en ze kunnen niet even naar een doctor"

ik had al 4 x gezegt dat ik geen donateur wou worden wijst ze opeens naar mijn stropdas (waar een shell logo opsta waarvoor ik werk)

durft ze nog te zeggen "volgens mij verdien jij bakken met geld en kun je best wel 4 euro missen"

gelukig gaf ze het zelf op, want als ze hun charmes in de strijd gooien trek ik meestal aan het kortste eind
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_29452741
Vandaag kwam ik er een tegen .
"heb je eventjes een minuutje tijd?"
-eh...nee, sorry!
"okay, prettige dag nog!"

.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:21:58 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452747
quote:
durft ze nog te zeggen "volgens mij verdien jij bakken met geld en kun je best wel 4 euro missen"

als er een goede doelen verkoper op me af komt zeg ik altijd "ik betaal al belasting". Zijn ze meteen stil
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:23:41 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29452826
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef Vector_SLD het volgende:
Het is altijd irritant als mensen je antwoord herhalen

strontziek word ik van deze gasten
pi_29452918
ze gaan tegenwoordig heel ver hoor om iemand een automatische incasso aan te smeren.

"ben jij dan geen natuur vriend?"

"heb je thuis geen huisdieren?"

of dees vond ik ook te ver gaan:

"wat voor auto rij je in?"

was wel wel lief klein chinese meisje maar der "verkooppraat" ging te ver
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_29452920
Jansen en janssen!
pi_29453038
Antwoord in een niet bestaande taal.
pi_29453225
Que?
pi_29453295
Je moet gewoon zeggen voordat zij iets iet kunnen zeggen 'Nee. Sorrie. Neeheeneen. Geen tijd. Mond dicht!'
pi_29453304
Ze worden steeds brutaler "Hey, ben je doof ofzo!?" is blijkbaar een heel normale uitroep als je met een hoofdtelefoon op aan het winkelen bent en dat tuig niet opmerkt. Ga weg, stommerd, schreeuw niet door mijn Venetian Snares heen
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_29453401
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef gathering_storm het volgende:
Ze worden steeds brutaler "Hey, ben je doof ofzo!?" is blijkbaar een heel normale uitroep als je met een hoofdtelefoon op aan het winkelen bent en dat tuig niet opmerkt. Ga weg, stommerd, schreeuw niet door mijn Venetian Snares heen
Ja, dat bedoel ik eigenlijk; ze worden steeds brutaler en asocialer .
pi_29453435
Eigenlijk zou je moeten oproepen tot geweld tot deze mensen. Ik zou er best eentje op hun bek willen slaan. Maar dan blijken ze een foldertje te hebben tegen zinloos geweld .
pi_29453460
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:50 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk zou je moeten oproepen tot geweld tot deze mensen. Ik zou er best eentje op hun bek willen slaan. Maar dan blijken ze een foldertje te hebben tegen zinloos geweld .
Gewoon doen!

Er kan alleen iets veranderen als het structureel gebeurt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29453524
Ik heb ze nog niet brutaal meegemaakt. Laat dat alsjeblieft snel gebeuren! Heb ik weer eens wat te lachen!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:57:45 #26
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_29453664
Beetje jammer is het tegenwoordig. Er worden als het gek bedrijven uit de grond gestampt om snel geld te verdienen en iedere idioot die 3 woorden Nederlands spreek wordt zonder enige trainning op straat gezet.

Zelf werk ik voor een bedrijf wat al meer dan 5 jaar bestaat en dit ook doet voor A bedrijven. Iemand die een grote bek heeft tegen een klant krijgt direct een waarschuwing en de tweede keer lig je eruit.

Door zo'n mensen krijgt straatverkoop zo'n negatieve publiciteit. Want zou het goed gebeuren en wordt je aangesproken door een leuke vriendelijke meid die je iets aanbiedt en je krijgt een leuk gesprek met een leuke afsluiting (ook als je niets "koopt") dan zou je de volgende keer ook wel een gesprek aangaan.

Maarja om nu de volgende straatverkoper af te bekken (die ook gewoon wat geld wil bijverdienen naast zijn of haar studie) dat vind ik dan wel weer heel erg makkelijk. Die persoon kan namelijk wel gewoon beleefd tegen je zijn.
pi_29453814
Wat herhaalde ze je antwoord op een overdreven manier?
pi_29454704
Vanmiddag begon er weer 1 tegen mij te mekkeren:
Zeg jongedame, kom je hier uit de buurt?
Ja
En hoe oud ben je?
17
Owwwwww jammer, laat maar dan

Ben 18, maar 9 van de 10 keer is dit de gemakkelijkste manier om der onderuit te komen. Laten ze je meteen met rust.
Volgende keer zeg ik dat ik 12 ben
pi_29454840
Ik kijk altijd de andere kant op. Ik haat het als mensen me lastig vallen in de stad voor een of ander goed doel.

Ik heb toch geen sticker op mijn hoofd met: Val me lastig ik heb geld teveel
pi_29454874
Ik ben ooit benaderd door de nierstichting toen het 30+ graden was en ik lekker een ijsje zat te eten op een bankje op het buikslotermeerplein (dat moet dan wel verleden jaar geweest zijn ) En ja hoor, ik heb getekend (dan was ik er vanaf of zo........)
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_29455268
Waarom kunnen mensen niet vriendelijk zeggen dat ze geen interesse hebben, dat niet kijken of snel doorlopen is zoo makkelijk he
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:14:49 #32
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_29455487
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:05 schreef DaDude1987 het volgende:
Waarom kunnen mensen niet vriendelijk zeggen dat ze geen interesse hebben, dat niet kijken of snel doorlopen is zoo makkelijk he
Of je gewoon compleet negeren ook al praat je duidelijk tegen hen. Ik ben ook altijd beleefd als ik aan het werk ben maar helaas zijn er altijd van die trieste debielen die niet eens het fatsoen hebben om netjes: 'nee sorry, geen interesse' te zeggen. Sowieso laat ik mensen die gewoon op normale manier zeggen dat ze geen interesse hebben ook meteen met rust (na ze een prettige dag gewenst te hebben natuurlijk )
It's about being boss, not being the boss...
pi_29456355
"Mag ik wat vragen?"
- "Ja hoor, loop maar mee"

doen ze nooit
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:49:54 #34
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_29456407
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:47 schreef Xcalibur het volgende:
"Mag ik wat vragen?"
- "Ja hoor, loop maar mee"

doen ze nooit
Ik deed dat vroeg altijd wel. Ben zo eens terecht gekomen op een verjaardagsfeestje. Daar lekker gebak zitten eten en mijn abonnemntblok de familie laten rondgaan. Mijn collega's keken wel raar op toen ik terug kwam
pi_29456416
"Eh? I'm sorry, I don't speak your language."

Werkt prima.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:50:54 #36
73888 DIA
die ja .....
pi_29456428
straatverkopers
pi_29456441
Goed topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29456454
Die 'nein!' ga ik erin houde, overigens. Sehr gut.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29456463
men, jij zak opgebrande zenuwcellen, alles irriteert jou tegenwoordig, niet waar
Jupiler is goed
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:53:12 #40
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_29456477
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:50 schreef Allan24 het volgende:
"Eh? I'm sorry, I don't speak your language."

Werkt prima.
Gemiddelde straatverkoper is volgens mij HBO of WO student. Die zouden toch een klein beetje engels moeten kunnen zou je zeggen..?
pi_29456500
Straatverkopers die ook nog zwerver zijn. Die heb je dan ook nog.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:03:55 #42
73888 DIA
die ja .....
pi_29456710
"Mag ik wat vragen?"
- "Nee, ik heb al een vriendin, je krijgt mn nummer niet )(*$#)(*#$ Wijf"
pi_29456887
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
jaja dat zeggen ze allemaal. eens een schijterd, altijd..
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 07:24:43 #44
109065 sungaMsunitraM
pi_29460163
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 01:03 schreef DIA het volgende:
"Mag ik wat vragen?"
- "Nee, ik heb al een vriendin, je krijgt mn nummer niet"
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 07:31:55 #45
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29460177
-> Heb je wat over voor oorlogslachtoffers?
<- NEIN DU JUDE!!
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 07:32:00 #46
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_29460178
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_29460182
Straatverkoop wind ik ZOOO derde wereld achtig.
Als ik iets wil hebben loop ik een winkel binnen of bestel ik op internet.
Laat me lekker met rust met al die geweldige verhalen over je product of zielige "vul maar in" .

Als ze met folders staan o.i.d. schud ik gelijk nee, zodra ze naar me kijken, de meeste druipen dan af, als ze dat niet doen zeg ik altijd gewoon NEE, wat ze niet leuk vinden maar wel duidelijk.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 08:29:29 #48
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_29460367
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Volgende keer zeg ik:

Ik heb zoiezo een tyfus hekel aan mensen die me quasi serieus gaan lopen herhalen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_29460385
quote:

Nepschop voor dit tuig.
En dan?
pi_29461293
NEIN, UND JETZT HITLER BUMSEN!~!~1`11111!~!onneo~!1elf
pi_29461446
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Volgende keer zeg ik:

pi_29461468
Ik moet straks naar de stad, ter hoogte van de V&D staan ook altijd van die irritante figuren (Krantenverkopers, Wereldnatuur fonds etc etc)
Ff kijken wat ik nu zal zeggen hehe
pi_29461623
Werd een keer aangehouden door een canal plus verkoper. ik gaf al aan geen belangstelling te hebben maar de jongeman bleef doordrammen, dus na 10 minuten naar zijn pleidooi geluisterd te hebben zei ik weer dat ik geen belangstelling had, toen werd die gozer kwaad .
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:02:24 #54
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_29464465
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef djdano het volgende:

[..]

Ik deed dat vroeg altijd wel. Ben zo eens terecht gekomen op een verjaardagsfeestje. Daar lekker gebak zitten eten en mijn abonnemntblok de familie laten rondgaan. Mijn collega's keken wel raar op toen ik terug kwam
Haha, held

Hele strakke actie
It's about being boss, not being the boss...
pi_29464753
Zeg, geeft dat nou een goed gevoel om iedereen die je niet bevalt met de Gestapo te vergelijken?
Dit is het tweede topic dat ik vandaag van je aanklik en steeds komt er in de OP minimaal 4 keer het woord Gestapo voor. Kansloze freak.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_29464891
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef Speth het volgende:
Antwoord in een niet bestaande taal.
Of in het Russisch--Те живейшие продавецы!
pi_29465158
πωλητές οδών βλασφημίας
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:54:10 #58
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_29465415
Äàò æèíä èê îîê áåëàõöåëèéê
Hope for the best, prepare for the worst.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:55:27 #59
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_29465431
Ik geef die straatverkopers groot gelijk. Jij zegt ' nee, helaas'. Maar dat helaas meen je helemaal niet. Jij begint dus zonder reden te liegen tegen wildvreemde mensen.

Ik zou daar ook pissed van worden als ik een straatverkoper ben.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_29465809
het is gewoon spam eigenlijk.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_29466484
Ik zeg altijd gewoon:

` JA!..................... (zij helemaal blij) Maar nu even niet..`
pi_29466889
quote:
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.

"Heb je even tijd"

En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.

"Heb je even tijd"

(Dit ook irritant?)
pi_29466976
Jezus, vanmiddag maakte ik iets mee:

"Heb je even tijd"

"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:48:42 #64
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_29467302
tegen mij ook pas geleden: heb je even tijd? ik: nee eigenlijk niet, doei!
kwam 'd'r een collega van d'r bij staan: maar ze is toch een hele mooie meid?!?!
ik: ja, dat zeker wel, goeiemiddag!

die gasten zijn sneu
pi_29467359
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:28 schreef axis303 het volgende:
Jezus, vanmiddag maakte ik iets mee:

"Heb je even tijd"

Wat is dit.
pi_29467383
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:27 schreef gammapooka het volgende:
Ik moet straks naar de stad, ter hoogte van de V&D staan ook altijd van die irritante figuren (Krantenverkopers, Wereldnatuur fonds etc etc)
Ff kijken wat ik nu zal zeggen hehe
Leeuwarden?
pi_29467534
straatverkoopgestapo is idd vervelend.
pi_29467561
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:03 schreef rebel84 het volgende:
"Nein, du schmutzige jude! Nein! NEIN!"
Is dat niet met een hoodletter?

pi_29467580
@pberends: ik ben het zowaar eens met je eens!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29467587
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Is dat niet met een hoodletter?

Ik ben niet voor niets boos op de joden.

Ze verpesten altijd mijn krant met dat nepnieuws van ze, wanneer kappen die lui eens daar...
pi_29467659
SPECIAL PRICE, ONLY FOR YOU MY FRIEND, ONLY TODAY
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:32:53 #73
109065 sungaMsunitraM
pi_29468002
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef Koewam het volgende:
SPECIAL PRICE, ONLY FOR YOU MY FRIEND, ONLY TODAY
You want happy ending?
pi_29468077
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 08:34 schreef Nevermind het volgende:

[..]

En dan?
Ik bedoelde nekschop .
pi_29468093
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:16 schreef Vaatdoek het volgende:
Zeg, geeft dat nou een goed gevoel om iedereen die je niet bevalt met de Gestapo te vergelijken?
Dit is het tweede topic dat ik vandaag van je aanklik en steeds komt er in de OP minimaal 4 keer het woord Gestapo voor. Kansloze freak.
.
pi_29468105
Of dat tuig dat het nog aandurfd om je lastig te vallen als je op een terrasje zit
Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_29468113
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:53 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Wat is dit.
Poging om grappig te doen.
pi_29468156
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:48 schreef Rutger1983 het volgende:
tegen mij ook pas geleden: heb je even tijd? ik: nee eigenlijk niet, doei!
kwam 'd'r een collega van d'r bij staan: maar ze is toch een hele mooie meid?!?!
ik: ja, dat zeker wel, goeiemiddag!

die gasten zijn sneu
Die sex sells theorie passen ze inderdaad steeds meer toe. Sneuheid ten top.

Ik had ook een keer dat het probleem zich vanzelf oploste, zo'n straatgestapo zei: "Jou heb ik al eerder gezien vandaag of niet...?" Ik: "Ja, de groeten!"
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:41:03 #79
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29468161
jezus, gewoon geen aandacht schenken aan dat ongedierte en lekker arrogant doen alsof ze niet bestaan en je ze niet hoort of ziet
pi_29468180
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:41 schreef Little_Meanie het volgende:
jezus, gewoon geen aandacht schenken aan dat ongedierte en lekker arrogant doen alsof ze niet bestaan en je ze niet hoort of ziet
Nee, dat helpt. Ze verzinnen steeds meer tactieken om je in het openbaar voor lul te zetten.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:42:31 #81
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_29468187
Switch roles!

Straatverkoper: Heeft u miss even tijd?
jij: Ja hoor, heeft u interesse in een abbonement op ....................
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_29468233
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:14 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Of je gewoon compleet negeren ook al praat je duidelijk tegen hen. Ik ben ook altijd beleefd als ik aan het werk ben maar helaas zijn er altijd van die trieste debielen die niet eens het fatsoen hebben om netjes: 'nee sorry, geen interesse' te zeggen. Sowieso laat ik mensen die gewoon op normale manier zeggen dat ze geen interesse hebben ook meteen met rust (na ze een prettige dag gewenst te hebben natuurlijk )
Negeren is gewoon de allersnelste oplossing. Dus de meest logische om te nemen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:47:08 #83
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_29468291
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:42 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, dat helpt. Ze verzinnen steeds meer tactieken om je in het openbaar voor lul te zetten.
als iemand voor lul loopt zijn het die lui wel
pi_29468484
Eigenlijk zijn die lui gewoon een levend, interactief reclameblok. Negeren is gewoon hetzelfde als wegzappen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:58:43 #85
25878 MOD
pi_29468490
"Hoor ik daar een lama schijten??"
pi_29468561
"Eerst zeggen dat je doof bent, en als de verkoper vervolgens een schorre stem heeft van het schreeuwen over de voordelen van zijn krant, zeg je dat je blind bent."
MIJN NAAM IS HAAS
pi_29468607
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:57 schreef djdano het volgende:
Door zo'n mensen krijgt straatverkoop zo'n negatieve publiciteit.
Ja, straatverkopers hadden nou net zo'n goede reputatie, ik kan me die goede oude tijd voor dit gestapotuig nog herinerren toen we met de hele familie de straat op gingen om praatjes te kunnen maken met de straatverkopers.
pi_29471147
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:53 schreef djdano het volgende:

[..]

Gemiddelde straatverkoper is volgens mij HBO of WO student. Die zouden toch een klein beetje engels moeten kunnen zou je zeggen..?
Dat vast wel. Maar een abonnement slijten van een Nederlandse krant of boekenclub aan een uitsluitend Engelstalig persoon is vast niet interessant
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_29471876
Ik heb het gevoel dat Pberends het ook wel over zichzelf afroept. Die man maakt zoveel mee, kan niet anders...
pi_29472270
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 20:07 schreef axis303 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Pberends het ook wel over zichzelf afroept. Die man maakt zoveel mee, kan niet anders...
Een ieder die benaderd wordt door straatverkopers, roept dat over zichzelf af. Je kunt ze immers negeren. De vraag is dan echter of je uberhaupt energie wilt steken in die lieden (zelfs negeren van die lui kost immers energie). Ik steek mijn energie liever in het maken van een semi-grappige opmerking. Gelukkig hebben ze de meeste grappen al gehoord en raken ze daardoor dus echt geagiteerd.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29472384
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:50 schreef tanna het volgende:
Ik ben ooit benaderd door de nierstichting toen het 30+ graden was en ik lekker een ijsje zat te eten op een bankje op het buikslotermeerplein (dat moet dan wel verleden jaar geweest zijn ) En ja hoor, ik heb getekend (dan was ik er vanaf of zo........)
Ik denk ook dat vrouwen vooral makkelijke slachtoffers zijn, omdat ze altijd aardig gevonden willen worden, en daarom niet zo gauw nee durven te zeggen. Ik denk dat hen makkelijker een schuldgevoel aan te lullen is, dan mannen.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 20:38:47 #92
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_29472483
ha, nog eentje:

op de dag dat het dat m'n vriendin het uit ging maken (ik wist dat het ging gebeuren) , zat ik op een bankje op d'r te wachten. komt er zo'n dame bij me zitten, die ziet dat ik een beetje droevig ben. of ik in god geloof en dat hij me wel kan steunen enzo. zeg ik zo: waarom? ik heb het toch al die tijd zonder hem ook gered? Hij heeft me niet geholpen met examens en alles, dat heb ik zelf bereikt. goeiemiddag! en weg was ze
pi_29476056
Je kan ook ff naar de sexshop gaan en een dikke buttplug aanschaffen.
Vervolgens loop je met je tasje heel nonchalant langs een vrouwelijke straatverkoper en als ze dan vraagt of ze je iets mag vragen zeg je ja dat komt mooi uit, wil je deze ff passen?

Ik vermoed dat ze dan wel weggaat.

(hetzelfde truukje werkt ook als je met een roze poloshirt over straat loopt en je loopt langs een mannelijke straatverkoper)
@luna
pi_29478862
Voor als de verkoper warrig haar en een wetenschappelijk uiterlijk heeft:

"Ja? Was ist los? Ich habe keine zeit hier zu stehen"
"Ja... Ich versteh..."
BZZZ

Ben benieuwd hoeveel mensen dit antwoord herkennen..
pi_29478899
Straatverkopers cq. promotiemedewerkers zijn opgewaardeerde zwervers.
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:32:51 #96
25878 MOD
pi_29480299
Oh trouwens!

*loopt met koptelefoon over straat in drukke stad.
Ongehoopt maakte ik oogcontact met een leuk meisje.
Het feit dat dat ongehoopt was, was niet omdat het een leuk meisje was, maar de kleding waarin ze liep waaraan je kon aflezen dat het weer zo'n geldaftrochelaarster was...

* MOD draait volumeknop omhoog en negeert haar
*tik tik* op schouder "Mag ik u wat vragen??" oid

JE ZIET TOCH DAT IK MN F8CKING KOPTELEFOON OP HEB, STOMME KOE!

Ik hou protesterend mn koptelefoon op me hoofd, en wil door lopen, gaat ze voor me staan
Dus ik doe me koptelefoon af, zeg ik, nee, ik heb geen interesse

"ja waarom dan niet, je weet niet eens waar het over gaat, en het duurt maar heel kort " -> extreem blije lach opzet.

Dus ik zeg ik weet niet waar het over gaat, ik wil niet weten waar het over gaat, want het zal me toch weer geld kosten, en ik ben blut en NEE is NEE, en trouwens dit is al de 3e keer dat ik door jullie word aangesproken, laat me aub met rust. wel vriendelijk blijven heh

"Oh jammer, blabla" - en maar blijven lachen - "prettige dag nog veder"

Mooi! *doorloopt.

T was wel een mooi meisje Maar ja laat je niet verleiden door de illusie dat commercie heet

Stomme lui zetten vanalles in om je aandacht te trekken. Brutaliteit, charmes, grmblhmpf
regel 1: Vermijd oogcontact En anders flink sagerijnig kijken

Een andere keer vroeg zo'n kerel hoe oud ik was en of ik zin had om wat vragen te beantwoorden.
Dacht dat het om een enqete ging, maar toen ik hem in de rede viel met de vraag waarover het ging antwoordde hij "abbonement...korting...blaaaa"
SORRY MENEER, GEEN INTERESSE! ey...OI HE!

Andere keer ben ik trouwens wel ingegaan op zo'n gast, toch mooi een cdtje met 75%korting kunnen krijgen als ik daar ff een krabbel wou zetten.
Mooi, cdtje binnen, overeenkomst in de fik gezet, mooi geprofiteerd
pi_29480318
Hoe weet ik het verschil tussen een straatkrantverkoper en een straatverkoper?
  zondag 7 augustus 2005 @ 04:18:17 #98
25878 MOD
pi_29480651
Straatverkopers stinken erger, maar zijn meestal wat minder opgefokt
pi_29480677
Als zon mongole straatverkoper me aanspreekt begin ik altijd spontaan de Koran te reciteren. Durven meteen niks meer. Schijtmongolen.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:19:23 #100
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_29482851
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:53 schreef Speth het volgende:
Voor als de verkoper warrig haar en een wetenschappelijk uiterlijk heeft:

"Ja? Was ist los? Ich habe keine zeit hier zu stehen"
"Ja... Ich versteh..."
BZZZ

Ben benieuwd hoeveel mensen dit antwoord herkennen..
Introfilmpje van C&C Red Alert waar de Chronosphere gebruikt wordt om Hitler uit de geschiedenis te wissen.

Ik vind het vervelender dat wanneer een verkoper mij wat heeft proberen aan te smeren (zonder success). Als ik een winkelcentrum in ga en vervolgens er ook weer uit kom door een collega wordt aangeschoten met dezelfde vraag/praatje.

>Belt u al mobiel met tele2? bla bla bla goedkoop, xcent/minuut, 200 belminuten, beter dan concurrentie bla bla bla.
<Nee maar je collega heeft hetzelfde al aan mij gevraagd en een nee op het rekest gekregen .
>Jah, maar wij blijven het proberen...

Die mensen hadden niets te doen dus het niet van elkaar weten ging in dit geval niet op
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')