quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgende keer zeg ik:
"Hey skatje, wil je me ff lekker pijpen, geil hoertje van me"
Kijken of ze dat herhaald.
Haha, heldquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef djdano het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeg altijd wel. Ben zo eens terecht gekomen op een verjaardagsfeestje. Daar lekker gebak zitten eten en mijn abonnemntblok de familie laten rondgaan. Mijn collega's keken wel raar op toen ik terug kwam
Of in het Russisch--Те живейшие продавецы!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef Speth het volgende:
Antwoord in een niet bestaande taal.
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.
"Heb je even tijd"
ik heel vriendelijk: "Nee, helaas".
En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
Wat is dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:28 schreef axis303 het volgende:
Jezus, vanmiddag maakte ik iets mee:
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.
"Heb je even tijd"
ik heel vriendelijk: "Nee, helaas".
En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
Leeuwarden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:27 schreef gammapooka het volgende:
Ik moet straks naar de stad, ter hoogte van de V&D staan ook altijd van die irritante figuren (Krantenverkopers, Wereldnatuur fonds etc etc)
Ff kijken wat ik nu zal zeggen hehe
Is dat niet met een hoodletter?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:03 schreef rebel84 het volgende:
"Nein, du schmutzige jude! Nein! NEIN!"
Ik ben niet voor niets boos op de joden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is dat niet met een hoodletter?
![]()
You want happy ending?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef Koewam het volgende:
SPECIAL PRICE, ONLY FOR YOU MY FRIEND, ONLY TODAY
Ik bedoelde nekschopquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:16 schreef Vaatdoek het volgende:
Zeg, geeft dat nou een goed gevoel om iedereen die je niet bevalt met de Gestapo te vergelijken?
Dit is het tweede topic dat ik vandaag van je aanklik en steeds komt er in de OP minimaal 4 keer het woord Gestapo voor. Kansloze freak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |