abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29461446
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Volgende keer zeg ik:

"Hey skatje, wil je me ff lekker pijpen, geil hoertje van me"

Kijken of ze dat herhaald.
pi_29461468
Ik moet straks naar de stad, ter hoogte van de V&D staan ook altijd van die irritante figuren (Krantenverkopers, Wereldnatuur fonds etc etc)
Ff kijken wat ik nu zal zeggen hehe
pi_29461623
Werd een keer aangehouden door een canal plus verkoper. ik gaf al aan geen belangstelling te hebben maar de jongeman bleef doordrammen, dus na 10 minuten naar zijn pleidooi geluisterd te hebben zei ik weer dat ik geen belangstelling had, toen werd die gozer kwaad .
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:02:24 #54
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_29464465
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 00:49 schreef djdano het volgende:

[..]

Ik deed dat vroeg altijd wel. Ben zo eens terecht gekomen op een verjaardagsfeestje. Daar lekker gebak zitten eten en mijn abonnemntblok de familie laten rondgaan. Mijn collega's keken wel raar op toen ik terug kwam
Haha, held

Hele strakke actie
It's about being boss, not being the boss...
pi_29464753
Zeg, geeft dat nou een goed gevoel om iedereen die je niet bevalt met de Gestapo te vergelijken?
Dit is het tweede topic dat ik vandaag van je aanklik en steeds komt er in de OP minimaal 4 keer het woord Gestapo voor. Kansloze freak.
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt
pi_29464891
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 22:31 schreef Speth het volgende:
Antwoord in een niet bestaande taal.
Of in het Russisch--Те живейшие продавецы!
pi_29465158
πωλητές οδών βλασφημίας
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:54:10 #58
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_29465415
Дат жинд ик оок белахцелийк
Hope for the best, prepare for the worst.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:55:27 #59
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_29465431
Ik geef die straatverkopers groot gelijk. Jij zegt ' nee, helaas'. Maar dat helaas meen je helemaal niet. Jij begint dus zonder reden te liegen tegen wildvreemde mensen.

Ik zou daar ook pissed van worden als ik een straatverkoper ben.
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_29465809
het is gewoon spam eigenlijk.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_29466484
Ik zeg altijd gewoon:

` JA!..................... (zij helemaal blij) Maar nu even niet..`
pi_29466889
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.

"Heb je even tijd"
ik heel vriendelijk: "Nee, helaas".

En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.
Zit ik even lekker te winkelen komt er weer zo'n straatverkoper-gestapo-wijf naar me toe.

"Heb je even tijd"

En dan herhaald ze mij "Neeeeeee helaaaas" om waarschijnlijk stoer te doen tegen haar mede-verkoper-gestapo's. Strontziek word ik ervan. Dat heb ik al wel vaker gehad. Je wordt behandeld als een stuk stront als je niets van ze wilt, maar ondergekwijlt als ze wel wat van ze wil. Nepschop voor dit tuig. Gefrustreerde bitches moeten gewoon hun kop houden. Volgende keer zeg ik gewoon keihard "NEIN", ik denk dat dit gestapo-tuig dat beter snapt dan een vriendelijk antwoord.

(Dit ook irritant?)
pi_29466976
Jezus, vanmiddag maakte ik iets mee:

"Heb je even tijd"

"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 15:48:42 #64
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_29467302
tegen mij ook pas geleden: heb je even tijd? ik: nee eigenlijk niet, doei!
kwam 'd'r een collega van d'r bij staan: maar ze is toch een hele mooie meid?!?!
ik: ja, dat zeker wel, goeiemiddag!

die gasten zijn sneu
pi_29467359
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 15:28 schreef axis303 het volgende:
Jezus, vanmiddag maakte ik iets mee:

"Heb je even tijd"

Wat is dit.
pi_29467383
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:27 schreef gammapooka het volgende:
Ik moet straks naar de stad, ter hoogte van de V&D staan ook altijd van die irritante figuren (Krantenverkopers, Wereldnatuur fonds etc etc)
Ff kijken wat ik nu zal zeggen hehe
Leeuwarden?
pi_29467534
straatverkoopgestapo is idd vervelend.
pi_29467561
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:03 schreef rebel84 het volgende:
"Nein, du schmutzige jude! Nein! NEIN!"
Is dat niet met een hoodletter?

pi_29467580
@pberends: ik ben het zowaar eens met je eens!
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29467587
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:06 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Is dat niet met een hoodletter?

Ik ben niet voor niets boos op de joden.

Ze verpesten altijd mijn krant met dat nepnieuws van ze, wanneer kappen die lui eens daar...
pi_29467659
SPECIAL PRICE, ONLY FOR YOU MY FRIEND, ONLY TODAY
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 16:32:53 #73
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29468002
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 16:12 schreef Koewam het volgende:
SPECIAL PRICE, ONLY FOR YOU MY FRIEND, ONLY TODAY
You want happy ending?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29468077
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 08:34 schreef Nevermind het volgende:

[..]

En dan?
Ik bedoelde nekschop .
pi_29468093
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 13:16 schreef Vaatdoek het volgende:
Zeg, geeft dat nou een goed gevoel om iedereen die je niet bevalt met de Gestapo te vergelijken?
Dit is het tweede topic dat ik vandaag van je aanklik en steeds komt er in de OP minimaal 4 keer het woord Gestapo voor. Kansloze freak.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')